Lohjalaiset

kinder2

Miks Lohjalaisiin on niin pirun vaikeeta tutustua???

28

5086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lohjalaiseen

      Ei tuppisuuna kehenkään voi tutustua, joten keskustele ja kysele.
      Aitoon Lohjalaiseen on helppo tutustua ja murteesta kuulet kuka on paikkakunnalta syntyisin.
      Aito Lohjalainen on myös ystävällinen ja innokas keskustelija, joten rohkeasti vaan tarinoimaan.
      Lohjalaisesta saat myös aidon ja ikuisen ystävän,
      mutta kapakoista on turhaa etsiä näitä henkilöitä.
      Päivän jatkoja ja iloista kevätmieltä.
      Lohjalla asuu myös ns. "vedenkuljettamia" joihin tutustuminen saattaa olla kiven alla.

      • Myöhäistä kevättä !!

        ""Lohjalaisesta saat myös aidon ja ikuisen ystävän"..niin minäkin luulin,olen hyväksikäytetty koska niin kauan kun kollega tarvitsi palvelujani niin hän oli mitä parhain ystävä..sitten kun ei tarvittu niin oli valmis viemään multa työpaikankin alta.

        Kun viittaat "vedenkuljettamiin" niin taidat itse olla "virtsan kuljettama".


      • Anonyymi

        Ei pimeisiin persuihin mitään yhteyttä saa !!


    • erilainen kokemus

      Minusta lohjalaisiin on ollut helppo tutustua. Eniten rajoittaa se, että olen pk-seudulla töissä, työpäivät ja työmatkat pitkät. Jää seurusteluaika arkisin lyhyeksi ja viikonlopuille kasaantuu paljon kaikenlaista, pyykit, kauppareisut yms. Silti olen viidessä vuodessa ehtinyt tutustua moniin lohjalaisiin. Ehkä se on tämä karjalainen vilkas luonne ... tai hyvä tuuri. Sattunut tapaamaan oikeita lohjalaisia.

      Parempaa tuuria sinullekin!

      • Asuu oikeita ihmisiä

        On todella hienoa lukea sinun tekstiäsi, sillä olet se aito Pohjois-Karjalalainen, joiden luonne ja ystävällisyys tunnetaan myös aitojen Lohjalaisen piireissä.
        Olen lähes joka kesä käynyt matkailemassa vaimoni kanssa matkailuautollamme synnyinsudullasi ja saanut siellä kokea todellista ihmisläheisyyttä ja nauttia kauniista luonnosta.
        Ystäväni, olet ulosanniltasi kunniaksi synnyinseudullesi Pohjois-Karjalalle!
        Sinua tervehtien, "entinen" mutta aito Lohjalainen vm. 41.


      • Aito Lohjalainen
        Asuu oikeita ihmisiä kirjoitti:

        On todella hienoa lukea sinun tekstiäsi, sillä olet se aito Pohjois-Karjalalainen, joiden luonne ja ystävällisyys tunnetaan myös aitojen Lohjalaisen piireissä.
        Olen lähes joka kesä käynyt matkailemassa vaimoni kanssa matkailuautollamme synnyinsudullasi ja saanut siellä kokea todellista ihmisläheisyyttä ja nauttia kauniista luonnosta.
        Ystäväni, olet ulosanniltasi kunniaksi synnyinseudullesi Pohjois-Karjalalle!
        Sinua tervehtien, "entinen" mutta aito Lohjalainen vm. 41.

        Pyydän anteeksi, sillä tarkoitukseni ei ollut kiittää vain Pohjois-Karjalaisia, vaan myös Etelä-Karjalaisia hyvästä ja ystävällisestä kohtelusta.


    • lohojalaane

      omasta povestasi. Siellä saattaa olla ennakkotietoa liikaa. ;)

      • ennakkotietoa

        löytyy Ojamon-lemmestä, lihava ja tyhmä!


      • ennakkotietoa kirjoitti:

        löytyy Ojamon-lemmestä, lihava ja tyhmä!

        Siis onko täällä nuorta alle 15 v joka haluaisi bändiin ehkä sellaise perustan jos halukkaita on :)


    • LOJO rulettaa!!!!

      Lohjan tähden alla...elää lohjalainen!!!!

      • jatkossa

        = niin !


    • Timberlandia

      Miksi Lohjalaiseen on pirun vaikea tutustua kysyit?

      Hyvin yksinkertaisesti LOHJALAISET ovat sisäänpäin lämpeäviä lutakoita joita ei kiinnosta kun oma sisäpiiri ja muiden asiat juorumielessä. Ei ole helppoa =)

      • näin se

        Sisäänpäinkääntyneitä, kateellisia, ylimielisiä, henkisesti epävarmoja, pelokkaita tunnevammaisia, ja juoruilla mässäileviä juntteja,vain noin yksi prosennti poikkeaa joukosta. Palvelualoilla näkyy ongelmat selkeimmin.


      • ...
        näin se kirjoitti:

        Sisäänpäinkääntyneitä, kateellisia, ylimielisiä, henkisesti epävarmoja, pelokkaita tunnevammaisia, ja juoruilla mässäileviä juntteja,vain noin yksi prosennti poikkeaa joukosta. Palvelualoilla näkyy ongelmat selkeimmin.

        vaikutatkin todella fiksulta tyypiltä.


    • ...

      lohjalaisiin on aivan yhtä helppo/vaikea tutustua kuin muidenkin kaupunkien asukkaisiin.

    • ei muuten ole...

      ollaan monen frendin kanssa juteltu asiasta monet kerrat. Ja juuri lohjalaiset ovat mölöintä sakkia ikinä koskaan missä! Stadilaiset,manselaiset ja itseasiassa ihan kaikki ovat mukavampia kuin lohjikset. Aivan uskomattomia kyylääjiä kaikenlisäksi! Olin siellä opiskelemassa n. 10 vuotta sitten ja tiedän mistä kirjoitan. Just sellasta "uuh, hei tuossa ajaa nyt auto voi voi kun on ihmeellistä ja nyt tuo yks kävelee tossakin kadulla kattokaa mikä tyyppi " porukkaa, voin kertoa että tollasta ei ole missään muualla suomessa tai ainakaan minä en ole törmännyt!!!! Kaiken tämän ihmettelyn,pälyilyn jne lisäksi lohjalaiset hyppäävät auton alle suojatielle ONHAN HEILLÄ OIKEUS ei siinä mitään jos henki lähtee, mutta ON SILTI OIKEUS! Se on hianoo!!!

      • täyttä potaskaa

        Olen osittain samaa mieltä mutta kun itse asun lohjalla niin kyllä se on vähän utelias kaupunki


      • Häpeäksi se on

        Ainakin vielä pahemman tiedän,sanoo olevansa pohjanmaalainen mutta Lapista on kyllä lähtenyt,nyt sanoo olevansa peruslohjalainen ja en tiedä mille "rodulle" on eduksi kun on suurempi valehtelija mitä koskaan nähnyt olen.

        Tainnut saada lähdöt monesta paikasta.


    • Täyttä legendaa!

      Kuin kauan pitää olla asunu Lohjalla että lasketaan lohjalaiseksi? Jostain syystä minulla on sattunut kohdalleni enimmäkseen mukavia lohjalaisia. Kaikki ei ole syntyperäisiä, mutta asuneet Lohjalla kymmeniä vuosia.

      Suojatiellä auton kuuluu väistää. Olen tätä mieltä vaikka en ole syntyperäinen lohjalainen. Olin samaa mieltä jo ennen kuin muutin Lohjalle :-)

    • lohjanmölli

      ketjun aloittajalle pari vinkkiä
      -Tule ulos mökistäsi
      -Tee aloite ja ala juttelemaan

      itse en ole aito lohjalainen mutta kyllä alan juttelee vieraile.

      -sitten tämä väite LOHJALAISET ovat sisäänpäin lämpeäviä lutakoita joita ei kiinnosta kun oma sisäpiiri ja muiden asiat juorumielessä.
      En tiedä mistä tuo väite tulee mutta ei pidä kyllä paikaansa ollenkaan.
      Sama juttu tuo möllytys/kyylääminen tuo ei pidä paikaansa kyllä myöskään ja eikä ne juorua ellet anna itse aihetta siihen :)

      • No Lohja

        "itse en ole aito lohjalainen mutta kyllä alan juttelee vieraile."..juuri sen takia jutteletkin.

        Liitteessäsi oli maininta muitten asioista juoruaminen (alkuperäinen viesti) et muuten osaa lainata,,juuri sitä mutta ei voi yleistää,meidän yhtiössä on kaksi akkaa jotka ovat aina muiden asioihin sekaantumassa ja puhuvat paskaa vailla faktaa,ihmettelen miten ne voi olla työelämässä ilman kenkää,toinen on tietojen mukaan yrittänyt "syödä" duunarikavereitaan pihalle onnistumatta,toinen juoruämmä on palveluammatissa jossa pitää olla luotettavuutta,tietojeni mukaan turvallisuudesta vastaavaa on pyydetty tarkistamaan tilanne jälkimmäisen kohdalla.


    • Lisää harrastuksia

      Ihan samaa mieltä. Lohjalaisiin on vaikea tutustua. Onko kyseessä jokin perinne säätyyhteiskunnasta vai mikä, joka muualta Suomesta on enimmäkseen hävinnyt. Lohjalaiset ovat erittäin lokeroivia. Täällä on ollut kartanoita ja tehtaan patruunoita, joiden perintö elää vielä. Sitten on vielä kitkerä kielikysymys. Jaksavatko muut kuin Lohjalaiset jauhaa ruotsinkielestä näin paljon? Ja ei, minä en ole ruotsinkielinen.

      Helsingissä asuneena en voi lisäksi kuin ihmetellä Lohjalaisten kovaa juoruilun halua ja tapaa puhua selän takana.Ajattelen ettei Lohjalla ole ilmeisesti tarpeeksi harrastusmahdollisuuksia, oman elämän ollessa merkityksetöntä sisältö otetaan naapurin/työkaverin kyttäämisestä ja pahantahtoisesta juoruilusta. Sosiaalinen elämä tuntuu olevan haukkujen kuuntelua ja sitä minä en jaksa. Tapailen niitä toispaikkakuntalaisia kavereitani sitten muualla ja harrastusten ja kaiken ihanan elämän merkeissä.

    • Anonyymi

      Länsi-uusimaa lehteä ei ole enää kiva lukea, kun on todella paljon karkkilan ja vihdin asioita!! Tilauksemme saa päätöksen pian ja siihen loppuu , juuri tämän takia.

    • Anonyymi

      Ne haisevat niin pahasti kakalta!!!

      • Anonyymi

        Minulta tuli paskat housuun. Yhdellä toisella koviksella tuli lusikalliset.


    • Anonyymi

      Eikö sitä kalkkia ja metallia saa poistettua mitenkään siellä vedenpuhdistamolla? Laitteet menee pilalle ja hiukset. Ihokin on ihan kamala.

    • Anonyymi

      Koviksilla tulee aina kakkaa housuun…

    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe