ja olit tosi hyvän näköinen :)
Vappu Pimiä
8
1115
Vastaukset
- - - -
Kyllä. Vappu tanssi hyvin ja näytti hyvältä.
- herttainen ja
iloinen, tanssi meni tosi hyvin.
Puku kyllä oli kuin heinäsuova, ikävä kyllä.- vuosi
juu,Vappu on tosi kaunis ja muutenkin niin symppis,en ymmärrä ihmisiä,jotka moittii Vappua milloin miksikin. Taitaapi olla vain kateutta:D
- vesku40
yks saatanan lehmä. olisi saanut pudota.
- BULLshit
....ja sinä yks saatanan sonni! Ottaako päähän,ko naamas on kuin petolinnun perse, tosin sekin on komeempi...haista sonni omat kulkuset..
- oikea asenne!
BULLshit kirjoitti:
....ja sinä yks saatanan sonni! Ottaako päähän,ko naamas on kuin petolinnun perse, tosin sekin on komeempi...haista sonni omat kulkuset..
Ja se toivon mukaan kantaa jatkoon! Iloinen ilme, kuten pitää ollakin kilpatansseissa, vai ?
- Äiti_pese_miunkalsarit
Työllistetty juontaja, joka tarkoittaa hyvää tulotasoa, Vappu viikottain televisiossa ja radiossa, sinä makaat kotona avustusta odottaen.
- kurviton
Jos nainen kävelisi vyötäisiään myöten veteen, olisi silloin kohtuullisen näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394