Tilasin 6.2. Canal Digitalilta HD paketin (siis vaihdoin Viihdepaketin Perhe HD paketiksi). CD vahvisti saaneensa tilaukseni 8.2. Kuukausi on siis kulunut ja "ilmaista" HD-comboboxia ei ole näkynyt. Olen soittanut CD:lle kaksi kertaa asiakaspalveluun, ja siellä on tarjottu vain voivoita. Kuulemma tarjouksen suosio yllätti heidät niin pahasti että laitteiden toimittamiseen on tullut viivettä. Kehotettiin kärsivällisyyteen. Äsken kuitenkin taas tarjousta mainostettiin televisiossa. Onkohan käynyt nyt niin, että koska vaihdoin tarjouksen yhteydessä halvempaan pakettiin, minut on tiputettu palvelujonossa hännille? Onko muilla kokemuksia tuolta ajalta toimitusnopeudesta?
Canal viivyttelee HD toimituksissa
odotteluun kyllästynyt
2
742
Vastaukset
- jännääää
Itse sain tuon hd boxin viime torstaina 2 viikon odottelun jälkeen. Tänään on asennus. Olen myös vanha tilaaja.
- Toimiiko?
Toivottavasti sait toimivan boksin etkä viallista kuten tuossa yläpuolella olevassa ketjussa asiakas kertoo saaneensa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001772&posting=22000000033521289
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741