Visa Electron ja Plussa-ominaisuus

useampaan korttiin?

Voiko plussa-ominaisuuden liittää useamman eri pankin korttiin kerrallaan? Itselläni on tili kahdessa pankissa ja toisen tilin korttiin plussa-ominaisuus jo liitettynä.

Voiko tuon plussa-ominaisuuden liitää myös toisen pankin korttiin, vai pitääkö tyytyä maksamaan kaikki plussaa kerryttävät ostokset samalla kortilla?

13

2519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole kuin

vain Nordealla ja OP:lla tuo mahdollisuus liittää plussa-ominaisuus maksukorttiin ja OP:Stakaan en tiedä onko siinä mahdollisuus liittää se nimenomaan Visa Electroniin, Mastercard/Plussa-korttiyhdistelmiä on kyllä näkynyt mm. Pirkka-lehdessä.

• plussat korttiin

Plussaominaisuuden voi liittää OP:n kortteihin sekä Nordean visa electroniin. Muiden pankkien kortteihin tämä ei ole mahdollista.
      Säännöllisillä tuloilla olis mahdollista myös hommata se "plussaMastercard" ja käyttää sitä vaikka maksuaikakorttina, se kortti käy siis maksuna ympäri maailman, ei vain k-ketjun liikkeissä.

• kuka haluaa olla

o.b. tamppoonipankin asiakas. Minä en ainakaan. Jos haluaisin pankkikorttiin tai muuhun maksukorttiin integroidun Plussakortin niin hankkisin sen Nordeasta, tosin jotenkin koen että erillinen kortti maksamiseen ja toinen kanta-asiakkuuden todistamiseen on mulle parempi vaihtoehto, sitäpaitsi en saisi Plussa/Visa Electroniin sitä kuvaa jonka haluaisin, tuohon yhdistelmään kun ei voi valita kuvaa toisinkuin pelkkään tavalliseen Visa Electroniin johon voi Nordeassa laittaa vaikka oman naamakertoimensa jos haluaa (en tosin valinnut omaa naamaani vaan valmiista kuvavalikoimasta yhden eläinaiheisen).

• mielenkiintoista
        kuka haluaa olla kirjoitti:

o.b. tamppoonipankin asiakas. Minä en ainakaan. Jos haluaisin pankkikorttiin tai muuhun maksukorttiin integroidun Plussakortin niin hankkisin sen Nordeasta, tosin jotenkin koen että erillinen kortti maksamiseen ja toinen kanta-asiakkuuden todistamiseen on mulle parempi vaihtoehto, sitäpaitsi en saisi Plussa/Visa Electroniin sitä kuvaa jonka haluaisin, tuohon yhdistelmään kun ei voi valita kuvaa toisinkuin pelkkään tavalliseen Visa Electroniin johon voi Nordeassa laittaa vaikka oman naamakertoimensa jos haluaa (en tosin valinnut omaa naamaani vaan valmiista kuvavalikoimasta yhden eläinaiheisen).

Valitset siis pankkisi sen perusteella, mistä saa hienomman kuvan korttiin? Hyvä että asiat ovat tärkeysjärjestyksessä..

• vaan sen takia
        mielenkiintoista kirjoitti:

Valitset siis pankkisi sen perusteella, mistä saa hienomman kuvan korttiin? Hyvä että asiat ovat tärkeysjärjestyksessä..

mistä saa kokonaisuutena parhaimmat palvelut kohtuuhintaan! o.b:ta en ottais vaikka maksettais.
        Nordean valitsisin jokatapauksessa, vaikka ei saisikaan mitään muuta kuin vakiokuvan eli kuva ei liity pankin valintaan.

Mainitsin nyt vaan tuon kuvan laittamisen täysin erillisenä asiana elikkä mielummin pidän erilliset plussa- ym. kanta-asiakaskortit ja sitten erikseen maksukortti.

Ei kannattaisi sekoittaa asioita toisiinsa! Ihan vinkiksi vaan.

• Valitset siis pankkisi sen ...
        mielenkiintoista kirjoitti:

" Valitset siis pankkisi sen perusteella, mistä saa hienomman kuvan korttiin? "

meilläkin otettiin kortti pankista, josta sai
        >oman kasvokuvat<
        kortteihin,
        mutta mitään muuta tekemistä meillä ei ole pankin kanssa,

ei tule joka kk yhtään riviä tiliotteeseen,

oma passikuva kortissa on pieni turvallisuuslisä,
        ei heti samalla minuutilla löytävä pääse tekemään kauppoja kortilla.

• ihan tosissani ollut
        vaan sen takia kirjoitti:

mistä saa kokonaisuutena parhaimmat palvelut kohtuuhintaan! o.b:ta en ottais vaikka maksettais.
        Nordean valitsisin jokatapauksessa, vaikka ei saisikaan mitään muuta kuin vakiokuvan eli kuva ei liity pankin valintaan.

Mainitsin nyt vaan tuon kuvan laittamisen täysin erillisenä asiana elikkä mielummin pidän erilliset plussa- ym. kanta-asiakaskortit ja sitten erikseen maksukortti.

Ei kannattaisi sekoittaa asioita toisiinsa! Ihan vinkiksi vaan.

Eikä täällä ehkä kannattaisi kaikkea ottaa niin vakavasti. :)

Sarkasmi ei tunnetusti keskustelufoorumeilla kunnolla välity, mutta joskus kai voisi edes yrittää päätellä onko kommentti laitettu tosissaan vai puolihuumorilla.

• ...
        Valitset siis pankkisi sen ... kirjoitti:

" Valitset siis pankkisi sen perusteella, mistä saa hienomman kuvan korttiin? "

meilläkin otettiin kortti pankista, josta sai
        >oman kasvokuvat<
        kortteihin,
        mutta mitään muuta tekemistä meillä ei ole pankin kanssa,

ei tule joka kk yhtään riviä tiliotteeseen,

oma passikuva kortissa on pieni turvallisuuslisä,
        ei heti samalla minuutilla löytävä pääse tekemään kauppoja kortilla.

Turvallisuuslisä sinun mielestäsi. Totuus voi olla toisenlainen.

Joku iltapäivälehti oli vissiin joskus tehnyt tutkimuksen, jossa olivat teettäneet pankkikorttiin koiran valokuvan. Ostoksien tekemisessä ei ollut pienintäkään ongelmaa.

Henkilöllisyystodistuksen näyttäminenkin on niin ja näin. Aika usein myyjää kiinnostaa vain henkilötunnuksen loppuosa, valokuvaa ei vilkaistakaan ja ainakaan ei katsota asiakkaan naamaa sen jälkeen. Turvallisuus tässä kohdin on yhtä tyhjän kanssa.

Olen miettinyt yksinkertaisen kokeilun tekemistä: pistän jonkun kuitin tms. lompakon ajokorttitaskuun siten, että valokuva peittyy täysin näkyvistä. Mielenkiintoista on nähdä, kuinka usein tästä tulisi kaupan kassalta huomautus... veikkaan, että ei kovinkaan usein.

• ollakaan..
        ... kirjoitti:

Turvallisuuslisä sinun mielestäsi. Totuus voi olla toisenlainen.

Joku iltapäivälehti oli vissiin joskus tehnyt tutkimuksen, jossa olivat teettäneet pankkikorttiin koiran valokuvan. Ostoksien tekemisessä ei ollut pienintäkään ongelmaa.

Henkilöllisyystodistuksen näyttäminenkin on niin ja näin. Aika usein myyjää kiinnostaa vain henkilötunnuksen loppuosa, valokuvaa ei vilkaistakaan ja ainakaan ei katsota asiakkaan naamaa sen jälkeen. Turvallisuus tässä kohdin on yhtä tyhjän kanssa.

Olen miettinyt yksinkertaisen kokeilun tekemistä: pistän jonkun kuitin tms. lompakon ajokorttitaskuun siten, että valokuva peittyy täysin näkyvistä. Mielenkiintoista on nähdä, kuinka usein tästä tulisi kaupan kassalta huomautus... veikkaan, että ei kovinkaan usein.

"Joku iltapäivälehti oli vissiin joskus tehnyt tutkimuksen, jossa olivat teettäneet pankkikorttiin koiran valokuvan. Ostoksien tekemisessä ei ollut pienintäkään ongelmaa."

Ei saisi ollakaan. Pankkikorttihan ei ole mikään henkkari josta selviää henkilöllisyys, onhan Nordeallakin monia vaihtoehtoja valmiina kuvaksi korttiin ja jos ei valmiit kelpaa niin voi ladata jonkun kuvan omista kokoelmistaan.

• alkuper. kirjoittaja

Minulla siis on plussa ominaisuus OP:n Visa Electronilla, mutta haluaisin tietää voinko sen lisäksi liittää plussa-toiminnon myös Nordean kortille? Eli että plussa-ominaisuus olisi kahdella eri kortilla?

• elikkä luulen

että ei ole mahdollista kahdessa kortissa olla, ja vieläpä kahden eri pankin kortilla.

• plussaominaisuudesta

kysyppäs nordeasta asiaa ja mainitse tosiaan että sulla on jo toisessa kortissa...
        mun mielestä sen pitäis olla mahdollista...

• umix
        elikkä luulen kirjoitti:

että ei ole mahdollista kahdessa kortissa olla, ja vieläpä kahden eri pankin kortilla.

voi olla vaikka kuinka monessa.

meilläkin oli useammassa viime vuoden,
        OP:n kortti lopetettiin kun nostivat koeajan jälkeen kortin kappalehinnan 1 €/kortti/kuukausi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17113
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4874
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2748
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2052
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1607
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1547
    7. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1534
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      25
      1474
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1263
    Aihe