Visa Electron ja Plussa-ominaisuus

useampaan korttiin?

Voiko plussa-ominaisuuden liittää useamman eri pankin korttiin kerrallaan? Itselläni on tili kahdessa pankissa ja toisen tilin korttiin plussa-ominaisuus jo liitettynä.

Voiko tuon plussa-ominaisuuden liitää myös toisen pankin korttiin, vai pitääkö tyytyä maksamaan kaikki plussaa kerryttävät ostokset samalla kortilla?

13

2615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole kuin

      vain Nordealla ja OP:lla tuo mahdollisuus liittää plussa-ominaisuus maksukorttiin ja OP:Stakaan en tiedä onko siinä mahdollisuus liittää se nimenomaan Visa Electroniin, Mastercard/Plussa-korttiyhdistelmiä on kyllä näkynyt mm. Pirkka-lehdessä.

    • plussat korttiin

      Plussaominaisuuden voi liittää OP:n kortteihin sekä Nordean visa electroniin. Muiden pankkien kortteihin tämä ei ole mahdollista.
      Säännöllisillä tuloilla olis mahdollista myös hommata se "plussaMastercard" ja käyttää sitä vaikka maksuaikakorttina, se kortti käy siis maksuna ympäri maailman, ei vain k-ketjun liikkeissä.

      • kuka haluaa olla

        o.b. tamppoonipankin asiakas. Minä en ainakaan. Jos haluaisin pankkikorttiin tai muuhun maksukorttiin integroidun Plussakortin niin hankkisin sen Nordeasta, tosin jotenkin koen että erillinen kortti maksamiseen ja toinen kanta-asiakkuuden todistamiseen on mulle parempi vaihtoehto, sitäpaitsi en saisi Plussa/Visa Electroniin sitä kuvaa jonka haluaisin, tuohon yhdistelmään kun ei voi valita kuvaa toisinkuin pelkkään tavalliseen Visa Electroniin johon voi Nordeassa laittaa vaikka oman naamakertoimensa jos haluaa (en tosin valinnut omaa naamaani vaan valmiista kuvavalikoimasta yhden eläinaiheisen).


      • mielenkiintoista
        kuka haluaa olla kirjoitti:

        o.b. tamppoonipankin asiakas. Minä en ainakaan. Jos haluaisin pankkikorttiin tai muuhun maksukorttiin integroidun Plussakortin niin hankkisin sen Nordeasta, tosin jotenkin koen että erillinen kortti maksamiseen ja toinen kanta-asiakkuuden todistamiseen on mulle parempi vaihtoehto, sitäpaitsi en saisi Plussa/Visa Electroniin sitä kuvaa jonka haluaisin, tuohon yhdistelmään kun ei voi valita kuvaa toisinkuin pelkkään tavalliseen Visa Electroniin johon voi Nordeassa laittaa vaikka oman naamakertoimensa jos haluaa (en tosin valinnut omaa naamaani vaan valmiista kuvavalikoimasta yhden eläinaiheisen).

        Valitset siis pankkisi sen perusteella, mistä saa hienomman kuvan korttiin? Hyvä että asiat ovat tärkeysjärjestyksessä..


      • vaan sen takia
        mielenkiintoista kirjoitti:

        Valitset siis pankkisi sen perusteella, mistä saa hienomman kuvan korttiin? Hyvä että asiat ovat tärkeysjärjestyksessä..

        mistä saa kokonaisuutena parhaimmat palvelut kohtuuhintaan! o.b:ta en ottais vaikka maksettais.
        Nordean valitsisin jokatapauksessa, vaikka ei saisikaan mitään muuta kuin vakiokuvan eli kuva ei liity pankin valintaan.

        Mainitsin nyt vaan tuon kuvan laittamisen täysin erillisenä asiana elikkä mielummin pidän erilliset plussa- ym. kanta-asiakaskortit ja sitten erikseen maksukortti.

        Ei kannattaisi sekoittaa asioita toisiinsa! Ihan vinkiksi vaan.


      • Valitset siis pankkisi sen ...
        mielenkiintoista kirjoitti:

        Valitset siis pankkisi sen perusteella, mistä saa hienomman kuvan korttiin? Hyvä että asiat ovat tärkeysjärjestyksessä..

        " Valitset siis pankkisi sen perusteella, mistä saa hienomman kuvan korttiin? "

        meilläkin otettiin kortti pankista, josta sai
        >oman kasvokuvat<
        kortteihin,
        mutta mitään muuta tekemistä meillä ei ole pankin kanssa,

        ei tule joka kk yhtään riviä tiliotteeseen,

        oma passikuva kortissa on pieni turvallisuuslisä,
        ei heti samalla minuutilla löytävä pääse tekemään kauppoja kortilla.


      • ihan tosissani ollut
        vaan sen takia kirjoitti:

        mistä saa kokonaisuutena parhaimmat palvelut kohtuuhintaan! o.b:ta en ottais vaikka maksettais.
        Nordean valitsisin jokatapauksessa, vaikka ei saisikaan mitään muuta kuin vakiokuvan eli kuva ei liity pankin valintaan.

        Mainitsin nyt vaan tuon kuvan laittamisen täysin erillisenä asiana elikkä mielummin pidän erilliset plussa- ym. kanta-asiakaskortit ja sitten erikseen maksukortti.

        Ei kannattaisi sekoittaa asioita toisiinsa! Ihan vinkiksi vaan.

        Eikä täällä ehkä kannattaisi kaikkea ottaa niin vakavasti. :)

        Sarkasmi ei tunnetusti keskustelufoorumeilla kunnolla välity, mutta joskus kai voisi edes yrittää päätellä onko kommentti laitettu tosissaan vai puolihuumorilla.


      • ...
        Valitset siis pankkisi sen ... kirjoitti:

        " Valitset siis pankkisi sen perusteella, mistä saa hienomman kuvan korttiin? "

        meilläkin otettiin kortti pankista, josta sai
        >oman kasvokuvat<
        kortteihin,
        mutta mitään muuta tekemistä meillä ei ole pankin kanssa,

        ei tule joka kk yhtään riviä tiliotteeseen,

        oma passikuva kortissa on pieni turvallisuuslisä,
        ei heti samalla minuutilla löytävä pääse tekemään kauppoja kortilla.

        Turvallisuuslisä sinun mielestäsi. Totuus voi olla toisenlainen.

        Joku iltapäivälehti oli vissiin joskus tehnyt tutkimuksen, jossa olivat teettäneet pankkikorttiin koiran valokuvan. Ostoksien tekemisessä ei ollut pienintäkään ongelmaa.

        Henkilöllisyystodistuksen näyttäminenkin on niin ja näin. Aika usein myyjää kiinnostaa vain henkilötunnuksen loppuosa, valokuvaa ei vilkaistakaan ja ainakaan ei katsota asiakkaan naamaa sen jälkeen. Turvallisuus tässä kohdin on yhtä tyhjän kanssa.

        Olen miettinyt yksinkertaisen kokeilun tekemistä: pistän jonkun kuitin tms. lompakon ajokorttitaskuun siten, että valokuva peittyy täysin näkyvistä. Mielenkiintoista on nähdä, kuinka usein tästä tulisi kaupan kassalta huomautus... veikkaan, että ei kovinkaan usein.


      • ollakaan..
        ... kirjoitti:

        Turvallisuuslisä sinun mielestäsi. Totuus voi olla toisenlainen.

        Joku iltapäivälehti oli vissiin joskus tehnyt tutkimuksen, jossa olivat teettäneet pankkikorttiin koiran valokuvan. Ostoksien tekemisessä ei ollut pienintäkään ongelmaa.

        Henkilöllisyystodistuksen näyttäminenkin on niin ja näin. Aika usein myyjää kiinnostaa vain henkilötunnuksen loppuosa, valokuvaa ei vilkaistakaan ja ainakaan ei katsota asiakkaan naamaa sen jälkeen. Turvallisuus tässä kohdin on yhtä tyhjän kanssa.

        Olen miettinyt yksinkertaisen kokeilun tekemistä: pistän jonkun kuitin tms. lompakon ajokorttitaskuun siten, että valokuva peittyy täysin näkyvistä. Mielenkiintoista on nähdä, kuinka usein tästä tulisi kaupan kassalta huomautus... veikkaan, että ei kovinkaan usein.

        "Joku iltapäivälehti oli vissiin joskus tehnyt tutkimuksen, jossa olivat teettäneet pankkikorttiin koiran valokuvan. Ostoksien tekemisessä ei ollut pienintäkään ongelmaa."

        Ei saisi ollakaan. Pankkikorttihan ei ole mikään henkkari josta selviää henkilöllisyys, onhan Nordeallakin monia vaihtoehtoja valmiina kuvaksi korttiin ja jos ei valmiit kelpaa niin voi ladata jonkun kuvan omista kokoelmistaan.


    • alkuper. kirjoittaja

      Minulla siis on plussa ominaisuus OP:n Visa Electronilla, mutta haluaisin tietää voinko sen lisäksi liittää plussa-toiminnon myös Nordean kortille? Eli että plussa-ominaisuus olisi kahdella eri kortilla?

      • elikkä luulen

        että ei ole mahdollista kahdessa kortissa olla, ja vieläpä kahden eri pankin kortilla.


      • plussaominaisuudesta

        kysyppäs nordeasta asiaa ja mainitse tosiaan että sulla on jo toisessa kortissa...
        mun mielestä sen pitäis olla mahdollista...


      • umix
        elikkä luulen kirjoitti:

        että ei ole mahdollista kahdessa kortissa olla, ja vieläpä kahden eri pankin kortilla.

        voi olla vaikka kuinka monessa.

        meilläkin oli useammassa viime vuoden,
        OP:n kortti lopetettiin kun nostivat koeajan jälkeen kortin kappalehinnan 1 €/kortti/kuukausi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe