pyöräily

KIKI_kiki

pyöräillessa housut olivatkin märät hiestä.
Hävetti pyöräilyshortsien märkyys kaameasti.

2

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t..........

Siis varmaan keskihiki raita...laita ylisuuri lippis

• KeijoP

Minulla oli tiukat pyöräilysortsit jalassa, olin kassajonossa ja minulla oli kaamea paskahätä. Ajattelin pinnistellä vielä ja menisin kotona vessaan. Mutta kuinka ollakaan, pökäle halusi kuin halusikin tulla samantien ulos! Siinä hädissäni tunsin, kuinka se tunkeutui ulos peräaukostani ja jäi pullottamaan pyöräilysortsien sisään! Takanani oli nainen noin viiden vanhan pojan kanssa, joka kovaan äänenen kuulutti, että setältä tulee pyllystä jotakin! Minä lehahdin punaiseksi ja häivyin paikalta sen siliän tien, enkä ole sen koommin siinä kaupassa käynyt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      394
      2812
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      76
      2229
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      112
      1775
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      189
      1481
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1472
    6. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1445
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1437
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1323
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1246
    Aihe