Mohikaanin mielestä vain sellaista musiikkia saa kuunnella jossa on Pyhän Hengen vaikutus ja hän eli Mohikaani itse päättää missä musiikissa on Pyhän Hengen vaikutus ja siten sopivaa kuultavaksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000033447707
Hän jälleen myös laittaa pohjoissuomen asukkaat eri kastiin kuin "fiksun" itsensä.
Mohikaanilla ei liene tietoa siitä miltä kuulosti Raamatussa mainittu musiikki.
Erilaisia soittopelejä Raamatussa mainitaan ja hurmoksessa soitellaan.
Veikkaanpa että rytmit silloin oli vähän samantyylisiä kuin islamilaisilla sielläpäin nykyäänkin.
Pyhän Hengen musiikkimaku?
5
325
Vastaukset
jonkun muun hengen alaista, kuin Pyhän Hengen. Eikä suinkaan tartte multa kysellä mitä lapinmaalla soitellaan, mistähän tuollaista sait kaiveltua?
* Laulussa ei sisnänsä ole mitään vikaa, kaunista musiikkia se on, tuo tangot ja valssit ja jokainen saa toki harrastaa mitä kukin haluaa, että turhaan vedät herneitä nenääsi, soita ja humppaa ihan mielesi halujen mukaan.
* Tyhmimpiä aloituksia on tämä aloituksesi mitä koskaan olet kirjoitellut, ja vain ja ainoastaan tikusta asiaa saada mustamaalata Mohikaani_27!- EiPennanen
>> Kyllä tanssimusiikki on jonkun muun hengen alaista, kuin Pyhän Hengen. >>
... käyminen Pyhän Hengen alaista toimintaa, varsinkaan jos hankkii kalliimpia ruokatarvikkeita, kuin mikä hengissä pysymisen kannalta on välttämätöntä ?
Jos ihmisen elämään ei saa sisältyä mitään muuta kuin palvomista ja hurskastelua, elämme iäisyydessä jo nyt, tai ainakin se OikeistaUskovista varmasti siltä tuntuu.
joka taas loukkasi lappilaisia, vaikka ei siinä mitään just lappilaislle tarkoitettua ollutkaan.
* Sitä vaan ihmettelen edelleenkin, että iskelmät, samase mistä se kertoo, vaikka savosta, siinä kuin lapista, eikä myöskään musiikin tasosta, kaunista musikkiahan se on, on toki!
* Mutta eikö tanssimusiikki ole uskoon tulleelle peräti , no jos ei nyt syntiä, mutta "maailman" musaa kuitenkin?
* Onko siis niin, että joissakin maakunnissa ollaan niin "lavealla" tiellä, että tanssimusiikki kulkee käsäsikädessä helluntailaulujen kanssa, että tanssien taivaaseen'ko?- Il-Mari
>>* Onko siis niin, että joissakin maakunnissa ollaan niin "lavealla" tiellä, että tanssimusiikki kulkee käsäsikädessä helluntailaulujen kanssa, että tanssien taivaaseen'ko?
on näin arvostettua uskovien keskuudessa, olen hämmästynyt?
* Ei tietenkään mulla mitään erityistä oo lapintangoa vastaan, miksi oli? Mukaansatempaavaa musaa?
* Meilläpäin vaan kun tultiin uskoon, niin kyllä tanssi ja iskelmät jäi sinne vanhaan elämään, siksi kaiketi tuntuu niin kummalta, että uskossakin lauletaan ja soitellaan maailman musaa?
* Eija Meriläkin kun uskoon tuli, jäi tanssilavoilta pois, ja niin moni muukin laulaja on kyllä tehnyt.
* Mutta jos asiat on teille noin yksinkertaisia, niin siitä sitten vaan, rukouskokouksesta tanssilavoille tai päinvastoin!? Yllätitte minut täysin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564