Palstan lukijoille ja kirjoittajille:
Nim. Qew on selvästi aiheuttanut toivomaansa sekaannusta tällä palstalla.
Kyseisen nimimerkin takana piilottelee henkilö, joka käy sekoilemassa muillakin keskustelupalstoilla eri nimimerkin taakse piiloutuen.
Qewin kirjoitusvirheet ja caps lock -näppäimen jatkuva "raiskaaminen" ovat tämän onnettoman, yksinäisen hahmon tunnusmerkkejä, ja perimmäisenä tarkoituksena ei ole herättää keskustelua, vaan ärsyttää toisia ihmisiä.
Kun seuraavan kerran näette, että Qew on kirjoittanut palstalle jotain, niin jättäkää yksinkertaisesti huomioimatta hänen ns. kommentit.
Hän saa ilmiselvästi tyydytystä siitä, että Star Wars -fanit polttavat päreensä ja vastaavat hänen suhteellisen huonoihin ja typeriin provoihin.
Joten älkää välittäkö hänen kirjoitteluistaan, älkää klikatko niitä auki, vaan keskustelkaa keskenänne.
Ei yhden idiootin hölmöilyjen takia kannata pilata palstaa, joka käsittelee yhtä menestyneintä ja parhaiten tehtyä elokuvasarjaa.
Tiedoksi kaikille Qewistä
5
452
Vastaukset
- itketkö?
naurettavaa sanon minä. käy sääliks kun ei oo muuta elämää kuin sw. ja sw on todella huono elokuva
- - - - - - - - - -
On muutakin elämää.
Tiedoksi, että Star Wars -elokuvia on kuusi kappaletta, eikä yhtä.
Turha sitä on varmaankin selittää sellaiselle, joka ei osaa edes kirjoittaa oikein.
Käy sääliksi, kun haet sitten isona töitä, ja työpaikka jää saamatta kirjoitustaidottomuuden takia. - KyleKatarn(1987)
- - - - - - - - - kirjoitti:
On muutakin elämää.
Tiedoksi, että Star Wars -elokuvia on kuusi kappaletta, eikä yhtä.
Turha sitä on varmaankin selittää sellaiselle, joka ei osaa edes kirjoittaa oikein.
Käy sääliksi, kun haet sitten isona töitä, ja työpaikka jää saamatta kirjoitustaidottomuuden takia.Mikäli olet ketjun aloittaja, niin etkö siinä tapauksessa nyt toimi omien neuvojesi vastaisesti kommentoidessasi Qewin tai tämän minkä lie häirikön tylsämielisiä ja täysin yhdentekeviä jorinoita?
Jos todella tarkoitat sanomaasi niin ethän toki enää vaivaudu vastailemaan tällaisille häiriköille vastaisuudessa lainkaan.
Nimittäin miten tämän yksinkertaisen ohjeen noudattaminen voisi olla niin ylitsepääsemättömän vaikeata ettei siihen kuka tahansa normaalin järjen omaava henkilö pystyisi? - - - - - - -
KyleKatarn(1987) kirjoitti:
Mikäli olet ketjun aloittaja, niin etkö siinä tapauksessa nyt toimi omien neuvojesi vastaisesti kommentoidessasi Qewin tai tämän minkä lie häirikön tylsämielisiä ja täysin yhdentekeviä jorinoita?
Jos todella tarkoitat sanomaasi niin ethän toki enää vaivaudu vastailemaan tällaisille häiriköille vastaisuudessa lainkaan.
Nimittäin miten tämän yksinkertaisen ohjeen noudattaminen voisi olla niin ylitsepääsemättömän vaikeata ettei siihen kuka tahansa normaalin järjen omaava henkilö pystyisi?No...menkööt tämän kerran.
Hauskaa kevään jatkoa kaikille! - KyleKatarn(1987)
- - - - - - kirjoitti:
No...menkööt tämän kerran.
Hauskaa kevään jatkoa kaikille!Mukavaa alkavaa kevättä sinullekin.
Eiköhän kaikki fanit pidetä tämä linja jatkossakin noiden kiusantekijöiden suhteen niin jossakin vaiheessa toivon mukaan kyllästyvät täällä häiriköintiin ja hakeutuvat ammattiauttajan pakeille (tai muiden palstojen kiusaksi). No joo.. tietenkään en toivoisi heitä kenenkään vaivoiksi.
Mutta voidaanpas mukavasti hyvät ystävät, erityisesti MasterGormo ja hansolo2. Olette oikealla tiellä pysyessänne rauhallisina ja tyyninä ja ollessanne vastaamatta Qewien tyhmiin provokaatioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011209Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2171195Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765