päikkärit

Yber days of our lives fani

Olen seurannut Päivien Viemää 4 vuotta ja se poikeaa paljon katsomista saippuasarjoista. Hurraa. Juoni on aivan loistava, juoni aina paranee jokaiselle jotakin. Ei aina keskitytä samaan henkilöön viikkotolkulla paskan jauhamiseen, Seuraavassa jaksossa joku on aina liemessä ja toinen tekee aina jotakin ja juonitellaan seläntakana. Ihastuin tähän sarjaan heti ensinäkemältä. Jaksossa tapahtuu aina jotakin. Luulin aikoinani et Kauniit ja Rohkeat on mieliohjelmani mutta se muuttui tämän sarjan myötä tyystin. Siihen loppui Kauniit ja Rohkeat katsomiset, 12 vuotta tuli seurattua sitä ja aina samassa kohdassa menossa ja Brooken elämästä kertova koko sarja. Päivien Viemää on aivan loistava saippusarja jossa on todellisuus kaukana ja käsikirjoittajat on aivan mahtavia kirjoitaessaan tätä sarjaa. Näyttelijätär Deidre Hall (Dr.Marlena Evans) on minun mielestä paras näyttelijä koko sarjassa. Kuinka paljon tämä sarja on saanut suosion tämän näyttelijättären myötä. Luulen et tämä sarja ei menestyisi ellei siinä olisi suosioon kasvaneita näyttelijöitä ja mahtavasta juonikäänteistä. Hurraa et sain kerrankin sellaisen sarjan josta tykkään ja tulee seurattua joka päivä.. Jos en ole television ääressä katsomassa tätä sarjaa niin onneksi on tallentava digiboksi joka tallentaa tämän joka päivä parasta Päivien Viemää sarjan.

3

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivien viemää

      oliko se yli 20 vuotta tai enemmänkin?mä en tykkää yhtään Kauniit ja rohkeat sarjasta se on niiiiiiiii tylsä,no mähän oonkin 15 vuotias joten enpä usko, että kovinkaan moni mun ikäinen kaunareita seuraa :D

    • Tekoälykkö

      Mustakin Päivien viemää on parempi sarja, kuin kaunarit. Juoni pyörii liikaa Ridgen ja Brooken ympärillä. Päikkäreissä taas on monia mielenkiintoisia hahmoja ( Nicole,Jack,Chelsea, Marlena,John, Billie, Shawn, Belle, Patrick, Sami Lucas, Austin ym)

    • moipussssssss

      lol et iha varmasti tarkottanu tota :D:DSFSfsdfsdfsdfsdfsdf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      4974
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      292
      3085
    3. 134
      1797
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1647
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1223
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1173
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe