Olen seurannut Päivien Viemää 4 vuotta ja se poikeaa paljon katsomista saippuasarjoista. Hurraa. Juoni on aivan loistava, juoni aina paranee jokaiselle jotakin. Ei aina keskitytä samaan henkilöön viikkotolkulla paskan jauhamiseen, Seuraavassa jaksossa joku on aina liemessä ja toinen tekee aina jotakin ja juonitellaan seläntakana. Ihastuin tähän sarjaan heti ensinäkemältä. Jaksossa tapahtuu aina jotakin. Luulin aikoinani et Kauniit ja Rohkeat on mieliohjelmani mutta se muuttui tämän sarjan myötä tyystin. Siihen loppui Kauniit ja Rohkeat katsomiset, 12 vuotta tuli seurattua sitä ja aina samassa kohdassa menossa ja Brooken elämästä kertova koko sarja. Päivien Viemää on aivan loistava saippusarja jossa on todellisuus kaukana ja käsikirjoittajat on aivan mahtavia kirjoitaessaan tätä sarjaa. Näyttelijätär Deidre Hall (Dr.Marlena Evans) on minun mielestä paras näyttelijä koko sarjassa. Kuinka paljon tämä sarja on saanut suosion tämän näyttelijättären myötä. Luulen et tämä sarja ei menestyisi ellei siinä olisi suosioon kasvaneita näyttelijöitä ja mahtavasta juonikäänteistä. Hurraa et sain kerrankin sellaisen sarjan josta tykkään ja tulee seurattua joka päivä.. Jos en ole television ääressä katsomassa tätä sarjaa niin onneksi on tallentava digiboksi joka tallentaa tämän joka päivä parasta Päivien Viemää sarjan.
päikkärit
Yber days of our lives fani
3
447
Vastaukset
- päivien viemää
oliko se yli 20 vuotta tai enemmänkin?mä en tykkää yhtään Kauniit ja rohkeat sarjasta se on niiiiiiiii tylsä,no mähän oonkin 15 vuotias joten enpä usko, että kovinkaan moni mun ikäinen kaunareita seuraa :D
- Tekoälykkö
Mustakin Päivien viemää on parempi sarja, kuin kaunarit. Juoni pyörii liikaa Ridgen ja Brooken ympärillä. Päikkäreissä taas on monia mielenkiintoisia hahmoja ( Nicole,Jack,Chelsea, Marlena,John, Billie, Shawn, Belle, Patrick, Sami Lucas, Austin ym)
- moipussssssss
lol et iha varmasti tarkottanu tota :D:DSFSfsdfsdfsdfsdfsdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213800
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303433Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533204Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222869Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212618Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162340MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu01950Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281747IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1381433