PYHÄKKÖOPPIA veli/sisko Herrassa

Pyhäkköoppia ei tarvitse tähdistä ennustaa eikä se ole kaukana tähtien takana, taivaassa.
Vastoin 6. pv:n Adventtikirkon uskottelua - pyhäkkö on lähempänä kuin voimme kuvitella.
Älä mene merta edemmäs kalaan, kalanlihaa pyytämään.
(Kiihkoadventisti pyytäisi vain kalanruotoa?).

1. Kor. 6:19
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka
Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?

Veli Herrassa kirjoitti totuutta pyhäkköopista. Sitten valheveli varasti nimimerkin ja viestitti
päinvastaista pienellä hoolla - veli helmisherrassa arvatenkin.
Ymärrän suuttumuksen, kun
egw-pyhäkön kulmakivi osoittautuu vain harmaaksi maalatuksi styroxin palaseksi.

Mutta nyt päästäneen vuorovaikutukseen, kun adventismi näemmä tunnustaa, että Danielin
70 vuosiviikkoa jakaantuu eri aikakausille. Tavallinen riviadventisti voi nyt todeta, että
viimiesimmän temppelihävityksen jälkeen alkavat viimeiset vuosiviikot ja Ilmestyskirja
puhuu viimeisestä vuosiviikosta, jolloin temppeli on jälleen rakennettu - eikä enää tuhota,
vain häväistään.

"" Seitsemänkymmentä vuosiviikkoa eli 490 vuotta oli "määrätty" eli "säädetty" juutalaisille ja Jerusalemille (Dan. 9:24).
Tekstissä käytetty heprean kielen verbi on chathak. Vaikka tämä verbi esiintyy vain kerran Raamatussa, sen merkitys ymmärretään muista hepreankielisistä lähteistä.
*40 Geseniuksen tunnettu heprealais - englantilainen sanakirja esittää, että sanan perusmerkitys on "leikata" tai "jakaa". *41 ""

ANTIKRISTUS JA DANIELIN 70. VUOSIVIIKKO:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000033121374

Tutkitaan

20

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vALHE vELI

Valhe veli oli plokannut sivun adv kirkon 28 opinkohdasta.

Jos pysyty lukemaan ne 1844 vuodessa läpi ja päättämään sen jälkeen haluatko, että sinut kastetaan kyseisiin opinkappaleisiia - Sorry, olet myöhässä : haudassa

• evankelista7

En usko Akirkon pyhäkköoppiin sitten piiruakaan.
      Se on suoraan syvyydestä.
      Se vesittää pelastusvarmuutta, minkä Jumala haluaa meille tarjota tässä ja nyt.
      Pyhäkkö oppi on Egw mukaan tukipylväs oppikysymyksissä. Ellenkin enkeliviestit tulevatkin vasta pimeydestä. Tämänkin pyhäkköoppi sen paljastaa.

Aivan karmeaa. Ihan niin ku Jeesus haluaisi tutkia syntejämme, meidän kenen synnit Hän on kalliilla verellä sovittanut ja heittänyt merten syvyyksiin.

Kun Jeesus tulee kyselevät monet sapattia pitävät ja pyhäkköoppiin uskovat, "miksi minä en sinne pääse?". He ovat rakastaneet sapattia enemmän kuin Jeesusta, heille vastataan.

Jeesus oin se JUTTU! Ei sapatti meitä pelasta.
      sisar Herrassa

• valkeuden enkelin vaatteiss...

Onko adventismi kirjanoppineiden fariseusten taitavasti punoma uususkonnollinen kristillisperäinen uskonto vai kultti vai eksytys?

• Sitten on vielä se elämän loppuun asti epävarmana
        pitävä uskotteluoppi (S.T. 2005,s 311), että
        saatana ne syntimme vasta kantaisikin, syntipukkina
        erämaahan - vuotaen kuiviin verestä, olemattoman
        ruumiinsa kautta.

Kiihkoadventistin elikkä ellen-oppiin uskovan
        a-kirkkolaisen toivo ei siten olisikaan Kristus-
        toivoa - vaan semmoinen hullu toivo (toive), että
        Iskä valmistaisi saatanalle ruumiin ja niin sitten
        vuodatettaisiin veri vielä toiseen kertaan
        "maailman synnin2 kantamiseksi.

Kristus suostui kuin lammas, mutta luulempa, että
        saatana on susi lammasten keskellä, eikä suostu
        edes henkiolentona ottamaan syyllisyyttä
        niskoilleen.

Mutta meidän kristittyjen toivo on Kristus.

• Lähes kaikki egw kirjat luettu
        valkeuden enkelin vaatteiss... kirjoitti:

Onko adventismi kirjanoppineiden fariseusten taitavasti punoma uususkonnollinen kristillisperäinen uskonto vai kultti vai eksytys?

Eksytys!
        Jopa valitutkin menevät harhaan.
        Tosi taitava paholaisen keksintö!
        Oikeaa ja väärää.

Juuri olen lukenut kirjaa mikä on koottu kirja evankelistoille EGW tuotoksista.

Siellä ylistetään enkeleitä, kuinka ne auttaa kolppioita kentällä. Pyhä henki on unohdettu vallan. kirja on kohtalaisen uusi

• evankelista7

keksit hyvin sen "valhe veli". Itse en olisi. Vähä nauratti. Huomasin kyllä heti!

Siunausta!

• En sitä kirjoittanut, en esiintynyt valheveljenä.
        Enkä käsittänyt, mihin se pyrki viestillään.
        Tai kenen joukoissa se on seisovinaan.
        SE oli epävireinen pasuuna, kuin spiritismiä.
        Sen, valheveljen viestiin kylläkin vastattiin
        hyvin.

VUOSIVIIKKOASIAA KOROSTIN ALOITUKSESSANI

Palstalla on hyökätty useasti minau vastaan sillä
        valheella, että 70 vuosiviikkoa olisivat päättyneet Jerusalemin hävitykseen ennen 100-lukua. Kuitenkin Johanneksen Ilmestys on
        kirjoitettu tuon hävityksen jälkeen ja siinä
        puhutaan samoja asioita kuin Daniel viimeisistä
        vuosiviikoista kertoessaan.

Adventistit eivät ole rientäneet avukseni, vaikka
        hekin tunnustavt, että 70 vuosiviikkoa ei ole
        yhtäjaksoista aikaa. Heillä kun on oma lehmä
        ojassa, pahasti. Laskevat 1800-luvun pettymyksen
        varaan.

Lainauksillani (""" """) osoitin yllämainittua ja
        70 vuosiviikkoa-linkissäni on minun käsitykseni,
        joka useimmilla kristityillä opettajilla on.

• tutkittu Pyhässä hengessä
        AnttiVKantola kirjoitti:

En sitä kirjoittanut, en esiintynyt valheveljenä.
        Enkä käsittänyt, mihin se pyrki viestillään.
        Tai kenen joukoissa se on seisovinaan.
        SE oli epävireinen pasuuna, kuin spiritismiä.
        Sen, valheveljen viestiin kylläkin vastattiin
        hyvin.

VUOSIVIIKKOASIAA KOROSTIN ALOITUKSESSANI

Palstalla on hyökätty useasti minau vastaan sillä
        valheella, että 70 vuosiviikkoa olisivat päättyneet Jerusalemin hävitykseen ennen 100-lukua. Kuitenkin Johanneksen Ilmestys on
        kirjoitettu tuon hävityksen jälkeen ja siinä
        puhutaan samoja asioita kuin Daniel viimeisistä
        vuosiviikoista kertoessaan.

Adventistit eivät ole rientäneet avukseni, vaikka
        hekin tunnustavt, että 70 vuosiviikkoa ei ole
        yhtäjaksoista aikaa. Heillä kun on oma lehmä
        ojassa, pahasti. Laskevat 1800-luvun pettymyksen
        varaan.

Lainauksillani (""" """) osoitin yllämainittua ja
        70 vuosiviikkoa-linkissäni on minun käsitykseni,
        joka useimmilla kristityillä opettajilla on.

Eikä veli Herrassakaan ole, sen näkee.
        Valheella on lyhyet jäljet.
        Rehellisyys maan perii.

Itse on ollut uskossa ja adventtiliikkeessä mukana ikäni.

Kun aloin hiukan itse tutkia mihin uskomme,
        valhe paljastui heti.

Suosittelen toisillekin!

Hirvittävää petkuhuiputusta!
        1.pyhäkköoppi
        2.profeetan henki (=enkelien viestejä)

• suruviesti
        tutkittu Pyhässä hengessä kirjoitti:

Eikä veli Herrassakaan ole, sen näkee.
        Valheella on lyhyet jäljet.
        Rehellisyys maan perii.

Itse on ollut uskossa ja adventtiliikkeessä mukana ikäni.

Kun aloin hiukan itse tutkia mihin uskomme,
        valhe paljastui heti.

Suosittelen toisillekin!

Hirvittävää petkuhuiputusta!
        1.pyhäkköoppi
        2.profeetan henki (=enkelien viestejä)

Moni rivijäsen akirkossa ei tarkkaan tiedä miten oikeesti akirkko opettaa.

"tunnuskirjana Pyhä Raamattu" sanotaan, mutta ei opin lähtökohtana,

vaan enkeliviestit

Mistä ei missään kerrota raamatussa, että enkelit tulevat tuomaan lisä valoa, mitä raamattuun ei oltu muka vielä kirjoitettu

mm. että terveysuudistus kuuluu kolmen enkelin sanomaan

Nyt ymmärtää miksi akirkossa ei julisteta evankeliumia (vaan jotain kolmen enkelin ja adventti sanomaa)
        on siksi kun siihen ei voida uskoa itsekkään. Pyhäkköoppi vesittää koko evankeliumin.

Evankeliumi on ilosanomaa jeesuksesta. Sitä taas pyhäkköoppi ei ole.

• suruviesti kirjoitti:

Moni rivijäsen akirkossa ei tarkkaan tiedä miten oikeesti akirkko opettaa.

"tunnuskirjana Pyhä Raamattu" sanotaan, mutta ei opin lähtökohtana,

vaan enkeliviestit

Mistä ei missään kerrota raamatussa, että enkelit tulevat tuomaan lisä valoa, mitä raamattuun ei oltu muka vielä kirjoitettu

mm. että terveysuudistus kuuluu kolmen enkelin sanomaan

Nyt ymmärtää miksi akirkossa ei julisteta evankeliumia (vaan jotain kolmen enkelin ja adventti sanomaa)
        on siksi kun siihen ei voida uskoa itsekkään. Pyhäkköoppi vesittää koko evankeliumin.

Evankeliumi on ilosanomaa jeesuksesta. Sitä taas pyhäkköoppi ei ole.

ORIGINAALI UUDEN LIITON PYHÄKKÖOPPI - sovitusoppi osa 1.
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hepr. 7:1&rnd=1205200538996

ALKUPERÄINEN JEESUKSEN TAKAAMA PYHÄKKÖOPPI - sovitusoppi osa 2.
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hepr. 8:1&rnd=1205200695590

UUDEN LIITON PYHÄKKÖOPPI K O R V A A VANHAN - sovitusoppi osa 3.
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hepr. 9:1&rnd=1205200731033

• AnttiVKantola kirjoitti:

ORIGINAALI UUDEN LIITON PYHÄKKÖOPPI - sovitusoppi osa 1.
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hepr. 7:1&rnd=1205200538996

ALKUPERÄINEN JEESUKSEN TAKAAMA PYHÄKKÖOPPI - sovitusoppi osa 2.
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hepr. 8:1&rnd=1205200695590

UUDEN LIITON PYHÄKKÖOPPI K O R V A A VANHAN - sovitusoppi osa 3.
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hepr. 9:1&rnd=1205200731033

Temppelistä lähtevä virta - Hes 47:1-12

1
        Mies vei minut takaisin temppelin ovelle, ja minä näin, että perustuksen alta kumpusi vettä.
        Sitä virtasi purona temppelin itäpäädystä -- julkisivuhan oli itään
        -- ja tultuaan esiin lähellä rakennuksen eteläkulmaa puro jatkoi matkaansa alttarin eteläpuolitse itään päin.
        [Joel 4:18; Sak. 14:8; Ilm. 22:1]
        2
        Mies vei minut sitten pohjoisportin kautta ulos ja edelleen ulkomuurin kulman ympäri portille, joka on itään päin, ja minä näin, että puro tuli siellä esiin portin eteläpuolelta.

3
        Mies lähti nyt kulkemaan itään.
        Hänellä oli kädessään mittanuora, ja hän mittasi tuhat kyynärää ja kehotti minua kulkemaan puron poikki. Vesi ulottui purossa nilkkoihin asti.
        4
        Hän mittasi taas tuhat kyynärää ja kehotti minua kulkemaan puron poikki, ja nyt vesi ulottui polviin.
        Taas hän mittasi tuhat kyynärää ja kehotti minua kulkemaan yli, ja vesi ulottui lanteisiin.

5
        Vielä hän mittasi tuhat kyynärää, ja nyt puro oli kasvanut virraksi, jonka yli en päässyt. Virta oli niin syvä, että olisi pitänyt uida, sitä ei voinut ylittää kahlaamalla.
        6
        Mies sanoi minulle: "Näetkö, ihminen?" Sitten hän lähti takaisin ja johdatti minua pitkin virran rantaa.

7
        Paluumatkalla minä näin, että virran rannalla kasvoi molemmilla puolin hyvin paljon puita.
        8
        Mies sanoi minulle: "Nämä vedet virtaavat maan itäosiin ja juoksevat siellä alas Jordanin laaksoon ja edelleen Itäiseenmereen, jonka suolaisen veden ne muuttavat makeaksi.

9
        Ja missä ikinä nämä vedet virtaavat, siellä kaikki eläimet menestyvät ja lisääntyvät.
        Myös kaloja on suuret määrät, sillä kaikkialla, minne tulee, tämä virta muuttaa veden makeaksi. Minne vain se tulee, siellä kaikki virkoaa elämään.
        10
        Meren rannalla seisoo kalastajia vieri vieressä, En-Gedistä En-Eglaimiin on verkkoja kuivumassa, ja erilaisia kaloja on viljalti, yhtä monia lajeja kuin Suuressameressä.

11
        Mutta rantojen soissa ja lammikoissa vesi ei makeudu -- ne jäävät entiselleen, jotta saataisiin suolaa. [3. Moos. 2:13; Hes. 43:24; Mark. 9:49]
        12
        "Pitkin virran molempia rantoja kasvaa kaikenlaisia hedelmäpuita. Niistä eivät lehdet lakastu eivätkä hedelmät lopu:
        joka kuukausi ne antavat uuden sadon, sillä niitä ruokkii virta, joka saa alkunsa pyhästä paikasta. Niiden hedelmiä käytetään ruoaksi ja niiden lehtiä lääkkeeksi. [Ilm. 22:2]

TULEVAN RAUHANAJAN PYHÄKKÖPALVELUS !

Jesaja 66:20-24
        20
        He tuovat kaikki veljenne kaikkien kansojen keskeltä,
        lahjaksi Herralle, he tuovat heidät
        hevosilla ja avovaunuilla ja katetuilla vankkureilla ja muuleilla ja ratsukameleilla Jerusalemiin, minun pyhälle vuorelleni
        -- sanoo Herra -- samalla tavoin kuin israelilaiset tuovat uhrilahjana ruokaa puhtaissa astioissa Herran huoneeseen. [Jes. 43:6 ]

21
        Ja minä otan myös näitä vastatulleita palvelemaan pappeina ja leeviläisinä, sanoo Herra.
        22
        Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon, pysyvät minun edessäni, sanoo Herra, niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän nimenne. [Jes. 65:17; Jer. 31:35,36]

23
        Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
        24
        Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
        Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
        [Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]

• koska oli niin hyvä!

1. Jeesuksen vastustajat nimenomaan puolustavat pyhäkköoppia, Koska Risti ei riitä heille. Ainoastaan adv kirkon teologiassa on kyseinen oppi.

Jumala teki 6 päivässä koko maailman!

Hän tietää lopun alusta, ja alun lopusta.
      Hän tietää jo etukäteen, ketkä pelastuvat.

Hän on kaikkitietävä ,kaikkivaltias, valo valkeus,

MITÄ SE HÄNTÄ HYÖDYTTÄÄ TUTKIA SYNTEJÄMME Vuodesta 1844 asti =164 vuotta!!

Ja koko maailma 6 päivässä!

Pelastus valmiina aikojen alusta.!
      Tieto ketkä pelastuvat, aikojen alusta.

Kaikki profeetat todistivat messiaasta, "Joka ottaa pois maailman synnin"

Vähän ennen ristin tapahtumia Jeesus sanoi: " Nyt tämän maailman ruhtinas on tuomiolla"

"Minä en ole tullut maailmaa tuomitsemaan , vaan pelastamaan"

Jumala ei ole kiinnostunut sinun synneistäsi!!

Hän on "kiinnostunut" siitä, täyttikö Jeesus tehtävänsä.

Jeesuksen Veri ainoastaan on takuuna pelastumisestasi!

Jos et tuohon usko, lähdet kristityn taipaleelle tujottaen itseesi ja lähimäiseesi, et saa rauhaa päivällä etkä yöllä, rakennat omat kaksinaamaiset kulissit, synti vie sinua, kuin pässiä narussa! Harjoitat haureutta " pitämällä" sapattia siitä orgasmin saaden!

Ristillä Jeesus sanoi, "SE ON TÄYTETTY"

Jos et tuohon usko, Teet Jumalan valehteliaksi ja häpäiset Armon Henkeä!!

• onko pastorisi tunnustanut?

Väärään profeettaan uskominen on syntiä.

• Roomalaisille ja suomalaisille 7:3-6
        - Paavali oli roomalainen, mutta kyllä tämä
        suomalaisille kuuluu yhtä lailla
        3
        Jos hän miehensä eläessä antautuu toiselle miehelle, hän on avionrikkoja.
        Mutta miehensä kuoltua hän on vapaa lain määräyksestä eikä tee aviorikosta, jos menee naimisiin toisen miehen kanssa. [Matt. 5:32]
        4
        Samoin on teidän laitanne, veljeni.
        Kristuksen kuolemassa te hänen ruumiinsa jäseninä olette kuolleet vapaiksi laista ja kuulutte nyt toiselle, hänelle joka on herätetty kuolleista. Näin me kannamme hedelmää Jumalalle.
        [Gal. 2:19,20, 5:18; Kol. 2:14]
        5
        Silloin kun vielä olimme turmeltuneen luontomme vallassa, ruumiissamme vaikuttivat lain herättämät syntiset himot ja me kannoimme hedelmää kuolemalle.
        [Room. 6:21, 8:8; Gal. 5:19]
        6
        Mutta kun nyt olemme kuolleet pois siitä, mikä piti meitä vallassaan, olemme päässeet vapaiksi laista.
        Nyt palvelemme Jumalaa uudella tavalla, Hengen mukaan, emme enää vanhalla tavalla, lain kirjaimen orjina.
        [Room. 6:4, 8:4; 2. Kor. 3:6]

Veriylkäsi

• evankelista7

Kaikista tärkein meille ihmisille on tieto, siitä että meidän ruumis on Pyhän hengen temppeli. Se mitä taivaassa tapahtuu on pitkälti Jumalan salaisuus.

Tärkeintä on se että me olemme täyttyneet Pyhällä hengellä, ilman sitä on uskon elämä lain kirjainta. Kuivaa, kuollutta, ahdistavaa, syyllistävää, himoja, haluja, jotka meitä vie kuin pässiä narussa.

Hengen hedelmät: RAKKAUS, ILO, RAUHA, PITKÄMIELISYYS, YSTÄVÄLLISYYS, HYVYYS, LAUPEUS.

Tämän lisäksi vielä Pyhän hengen armolahjat. Tämän kun kokee ymmärtää missä elävässä uskossa on kyse.
      T

• yksi adventisti

Vihdoinkin löytyi yksi adventisti joka uskalsi tunnustaa syntinsä, uudistua uskossa ja saada Jeesuksen antaman vapautuksen "opeista".

http://www.youtube.com/watch?v=4i5hYpMOD-c

Kiitos Jeesus!

Tahdon siunata sinua tällä uudistuksen tiellä Jeesuksen kanssa. Älä pelkää sillä olet Voittajan puolella.

• "ILLAT JA AAMUT" OVAT TIETYSTI VUOROKAUSIA

Dan 8:14
      Ja hän sanoi minulle: "Kahtatuhatta kolmeasataa (2300) iltaa ja aamua; sitten pyhäkkö asetetaan jälleen oikeuteensa".

Kun Danielille selostetaan, että vuosiviikko tarkoittaa 1 vuoden kertomista seitsemällä,
      (70x7=490 v.)
      niin tietysti päivien lukujen ollessa kyseessä, joudutaan selvyyden vuoksi puhumaan
      "illoista ja aamuista".

ADVENTTITEOLOGIAAN, että 2300 pv on 2300 vuotta, voisi uskoa, jos Daniel olisi kirjoittanut:
      2300 kesää ja talvea!
      Kuka puhuisi esim 15-päiväisestä lapsestaan;
      eikö ennemmin 15-kesäisestä?

Kyllä talvi on tuttu sana valitulle sapattikansalle, vaikka me suomalaiset emme näinä vuosina enää talvesta mitään tiedä, ainakaan tänä "talvikautena".
      Tulee aika, jolloin Israel ei enää pakene Kristusta, vaan antikristusta.

Matt 24:20
      Rukoilkaa, ettette joutuisi pakomatkalle talvisaikaan tai sapattina. [2. Tim. 4:21 | 2. Moos. 16:29]

Sakarja 14:4-5
      4
      Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella.
      Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen,
      toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.
      5
      Te pakenette vuorten välissä olevaa laaksoa pitkin, ja se ulottuu Asaliin asti.
      Te pakenette, niin kuin paettiin maanjäristystä Juudan kuninkaan Ussian aikana.
      Sitten Herra, teidän Jumalanne, tulee Jerusalemiin,
      ja kaikki pyhät ovat hänen mukanaan. [Aam. 1:1 | Juud. 14]

Miksi Daniel puhuu 70 vuosiviikosta, eikä 490 vuodesta?
      Siksi, että on kysymys jaetuista ajanjaksoista - sen adventtiteologiakin tunnustaa.
      Mutta ei myönnä vieläkään, vaikka aika on kypsä, että 70. vuosiviikko tarkoittaa viimeistä
      7 vuotta, pedon aikaa.

62-70 vuosiviikkoinahan Jerusalem jälleen rakennetaan, Dan 9:25 mukaan.
      Nyt vanha Jerusalem on vielä palestiinalaisten käytössä, temppelialue, vaikkakin Israelin
      hallinnassa jo, ns. 6-päivän sodasta lähtien.

Tämä sukupolvi (sp on 70-80 vuotta) on nähnyt
      nyky-Israelin synnyn (1948), joten nyt jännätään,
      milloin Jerusalemin temppelin rakentaminen alkaa.
      Voi olla niinkin, että srk temmataan ylös ennen
      kuin se tapahtuu. Sillä Israelin exoduksen
      näkevä sukupolvi on viimeinen seurakuntasukupolvi.

Seuraavat jakeet, Dan 9:2627 vievät tarkempaan kuvaukseen. Sen selittämisessä tarvitaan niitä päiviä ja öitä.
      Puhutaan myös raskaasta vuosiviikosta - antikristuksen 7 vuotta.
      Ja ½ vuosiviikosta, joksi ajaksi jälleenrakennetun temppelin toimet lakkautetaan väkisin.
      (Kaikki on valmiina temppeliä varten, mutta sillä paikalal seisoo vielä moskeija).

Dan 9:26-27

26
      Ja kuudenkymmenenkahden vuosiviikon kuluttua raivataan voideltu tieltä, eikä kansalla ole enää toista. Uusi hallitsija lähettää väkensä ja saastuttaa kaupungin ja pyhäkön, mutta tulva tekee hänestä lopun. -- Ja tuho on säädetty, ja se kestää sodan loppuun asti. [1. Makk. 1:30,31, 6:8,16; 2. Makk. 4:34]
      27
      Hän on tekevä liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi sitä viikkoa hän on lakkauttava teuras- ja ruokauhrin. Ja temppelin ylimmällä kohdalla on oleva turmion iljetys aina siihen saakka kun turmion tuoja vääjäämättä joutuu turmioon." [Dan. 11:31]

VIIMEINEN VIHA ISRAELIA KOHTAAN - 2300 ILTAA JA AAMUA

Dan 8:13-14

13
      Sitten minä kuulin pyhien enkelien puhuvan, ja yksi heistä kysyi toiselta: "Kuinka kauan meidän täytyy katsella tätä?
      Päivittäinen uhri on poissa, jumalattomuus levittää tuhoa, ja pyhäkkö ja palvelus on tallattu maahan!" [Luuk. 21:24; Ilm. 11:2]
      14
      Toinen vastasi: "Niin kauan, että kaksituhatta kolmesataa iltaa ja aamua (2300) on kulunut;
      sitten nousee pyhäkkö taas kunniaan."

Enkeli Gabriel ilmoittaa ja selvittää Danielille, että on kyse "viimeisen vihan ajasta".
      Tieto on tarpeen, sillä nuo 70 vuosiviikkoa kokonaisuudessaan jakaantuvat pitkälle
      ajalle. On helppo nähdä, että pakanakausi, joka alkoi Kristuksen päivistä, ehkä
      tarkasti sanoen Jerusalemin hävityksestä ensimmäisellä vuosisadalla, katkaisee
      vuosiviikkolaskennan.

Mitä vielä tarkoista päiväluvuista mainitaan, niin Israel tulee aikanaan ne käsittämään.
      Tietysti ne ovat Danielin viimeiset sanat - sillä viimeisistä päivistä on kyse:

Dan 12:11-13

11
      Siitä ajasta, jolloin päivittäinen uhri lakkautetaan ja turmion iljetys pystytetään,
      on kuluva tuhatkaksisataayhdeksänkymmentä päivää.(1290 pv) [Dan. 8:14, 11:31]
      12
      Onnellinen se, joka jaksaa odottaa ja kestää tuhatkolmesataakolmekymmentäviisi päivää!
      (1235 pv)
      13
      Mutta mene sinä siksi kunnes loppu tulee, lepää ja nouse saamaan osasi aikojen lopussa."
      [Jes. 26:20]

Ihmisellä on kestämistä noissa päivissä - "onnellinen se, joka kestää nuo ..." - sillä Sana
      sanoo, että ne ovat kaikkien aikojen raskaimmat ahdistukset. Yksikään ihminen ei kestäisi
      1235 VUOTTA yhtämittaista ahdistusta !!!
      En ainakaan minä sietäisi, sen kehtaan tunnustaa.

Onnen päivät on tuhatvuotinen rauhanaika

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe