Lain mukaan ministerin tulee olla "rehelliseksi tunnettu".
Pääministeri Zero-Matti Vanhanen ei täytä tätäkään vaatimusta. Todistajien mukaan Zero-Matti on vähintään kaksi kertaa jäänyt kiinni julkisesta valehtelusta.
Ensimmäinen valehtelu liittyi Anneli Jäätteenmäen tapaukseen, jossa Jäätteenmäki yllytti valtion virkamiehen virkarikokseen. Tästä asiasta Vanhanen valehteli liittyen KEPUn puoluehallituksen pöytäkirjoihin.
Toinen vakavampi asia on tämä naisten metsästäminen netissä, josta Zero-Matti Vanhanen jäi kiinni housut nilkoissa. Zero-Matti väitti tavanneensa Susan Kurosen (nyk. Ruusunen) IKEA:ssa, vaikka tosiasiallisesti pari tapasi netissä ja aloitti seurustelun vain muutaman päivän nettituttavuuden jälkeen. Tässä valehtelussa oli kyseessä myös valtakunnan turvallisuus, sillä Zero-Matti puhui kännykkäänsä virka-asioihin liittyviä puheluita Susan Kurosen ollessa läsnä.
Kansanedustajat ovatkin vaatimassa tutkimusta tästä asiasta. Kansalaistenkin olisi hyvä vaatia, että Zero-Matti jättäisi vapaaehtoisesti paikkansa. Hän ei ole enää kykenevä toimimaan pääministerinä.
Zero-Matti Vanhanen kärähti valehtelusta
8
644
Vastaukset
- Voi miesparkaa
Eikö sulla oo naista, jolle kullias voisit vähän antaa. Siitähän sulla on puute. Ja siksi yrität väkisin maalata --- seinille. On se kauhiaa, kun kateus on jokahetkinen kaveri Känällä. Ookko sä kipee, muualtakin kuin sieltä housujen toisenlahkeen yläpäästä? Mene hoitoon,hae apua, mutta täältä se apu ei löydy. Ihan totta, sanon ihmisenä tämän Känä-paralle.
- Kansa kantelee
http://www.ukkola.net
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000105&posting=22000000033521757
On mahdollista, että eduskunta joutuu istumaan pääsiäispyhinä jutun vuoksi.- ei tutki kansalaisten
valituksia, eikä aloitteita.
Mutta eihän Ukkola sitä tiedä, vaikka itse istuu siinä.
Tuollaiset melenterveyspotilaat kuin Ukkolakin ilmeisesti on, pitäisi ohjata muualle hoitoon, kuin eduskuntaan.
Mutta oululaisethan ovatkin oma lukunsa.
Ei täysipäistä edustajaa ole yhtään.
Ahde, Ukkola, Linden, Jaakonssari. Ketä kaikkia sieltä onkaan - Ukkolan..
ei tutki kansalaisten kirjoitti:
valituksia, eikä aloitteita.
Mutta eihän Ukkola sitä tiedä, vaikka itse istuu siinä.
Tuollaiset melenterveyspotilaat kuin Ukkolakin ilmeisesti on, pitäisi ohjata muualle hoitoon, kuin eduskuntaan.
Mutta oululaisethan ovatkin oma lukunsa.
Ei täysipäistä edustajaa ole yhtään.
Ahde, Ukkola, Linden, Jaakonssari. Ketä kaikkia sieltä onkaantytär Sanna Ukkola on Iltalehden juorutoimittaja.
Taitaa siellä on vipinää - nimittäin äidin ja tyttären tietojen vaihto-osastolla...Sanna Ukkola kirjoittaa politikoista kaikki uusimmat juorut ja metsästää niitä. Vinkit voivat olla lähellä. Että silleen.
- ihmisraunio, eikö
sinulla ole läheisiä, jotka voisisivat ohjata sinut apua saamaan.
Olet täysin ZERO-KÄNISIJÄ. Vedä mekko yllesi ja pistä menoksi seta-ravintolaa kohti. Siellä sinunkaltaisillesi aina ystävä.
Toinen paikka olisi varmaan joku juoruakkojen kerho, mutta kun ei niitäkään enää ole, joutuu känisijä zeroilemaan yksin.
Vakavissani minä sinulle tuota hoitoon ohjausta suosittelin, että toipuisit tuosta vaalitappionaiheuttamasta sekoamisesta.
Jos hommat noin löysin perustein pitäisi jättää, niin ei olisi yhtään ministeriä, eikä kansanedustajaa.
Mikset vaadi Kanervaa eroamaan, kun hänelle nuo möhläykset ovat toistuvia. Ja paljon enemmän arvovaltaa rapauttavia.
Olet täysin sekopää. - Matti puolueen uskollinen s...
Kepulainen imee petoksen ja valehtelun jo äidinmaidossa, joten ei Matti sille mitään voi.
Totuuden puhuminen on kepulaiselle suorastaan tuskallista. Tämän takia kepulaiset eivät sovi ministereiksi.- hyviä ministereitä
kaikki osaavia, saittiterroristeille kova paikka tuskaansa huutavat loiset kaiket päivät, siinähän niiden elämä kuluu hukkaan.
- Kekkonen on Jumala
hyviä ministereitä kirjoitti:
kaikki osaavia, saittiterroristeille kova paikka tuskaansa huutavat loiset kaiket päivät, siinähän niiden elämä kuluu hukkaan.
Vanhanen on vielä parempi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566588Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394351- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171081
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018