Mikä taisto...

paskakyrpä

Conanilla on jonkun Colbert tyypin kanssa?
Tahdon täydellisen raportin, että alkakaapa kirjottamaan ja vähän äkkiä!?

1

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • conancolbertstewart

      Mike Huckabee oli yksi USAN pressanvaaliehdokkaista. Conan hoksasi että Chuck Norris (Walker Texas Ranger) on yksi Huckabeen suurimmista kannattajista eli hänen mielestään miehen suuri suosio on lähinnä Norrisin siivettämää.
      Koska Norris teki Huckabeesta suositun, ja Conan teki Norrisista suositun, on päivänselvää että Conan on myös siis Huckabeen suosion takana!

      Sillä välin Comedy Central kanavalla Steven Colbert nosti asiasta "äläkän". Hän omien sanojensa mukaan nosti Huckabeen kannatusta antaessaan hänelle näkyvyyttä eräässä sketsintapaisessa hommassaan.

      Tästä Conan riemastui. Hän nyt ilmaisi, että koska Colbert on ollut vieraana usein Conanin show'ssa, hän on itse asiassa siten nostanut Colbertin suosion pilviin! Eli jos Colbert tekikin Huckabeen (leikitään näin) niin jokatapauksessa kunnia kuuluisi Conanile koska Conan teki myös Colbertin.

      Colbert tämän nähtyään meinasi jo luovuttaa. Logiikka oli pettämätön. Sitten, saman kanavan Jon Stewart asteli Colbertin studioon. Hänellä oli mukanaan videonauha joka todisti, kuka olikaan Conanin suosion takana. Hän itse! Vuonna 1993 Conan oli vieraana Stewartin show'ssa, joten Stewart on Conanin suosion takana. Koska Conan teki Colbertin joka teki Huckabeen, Jon Stewart "tehdessään" Conanin, loi samalla Huckabeen suosion!

      Nyt Conan suuttui. Hän esitti showssaan (väärennetyn valokuvan voimin) että HÄN oli se synnytyslääkäri joka auttoi sekä Stewartin, että Colbertin maailmaan. Hän lisäksi lupasi että jos Stewart tai Colbert mainitsee asiasta enää, hän tulee henk. koht paikalle ja antaa heille turpaan.

      EI mennyt kauaa kun Stewart show'ssaan mainitsee asiasta. Colbert tulee yllättäen show'hun ja he keskustelevat aiheesta. Pian, kaksikon huomaamatta, myös erittäin vihainen Conan astelee studioon. Hän haastaa miehet tappeluun. Stewart lupaa tulla mutta filmaa ensin ohjelmansa loppuun. Conan ja Colbert menevät odottamaan. Kun Stewart on valmis, hän tapaa käytävässä Conanin, joka kertoo, että Colbertin piti mennä nauhoittamaan oma ohjelmansa ensin.

      Colbert mainitsee ohelmassaan taas aiheesta, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Että hän teki Huckabeen jne, Stewart tulee paikalle ja sanoo, että ei kun se olin minä, Colbert on samaa mieltä. Conan tulee sisään viimeisenä ja kuten edellisessäkin, haastaa pojat otteluun. Colbert suostuu mutta sanoo, että show pitää purkittaa ensin loppuun. Conan ja Stewart menevät odottamaan. Ohjelman lopuksi Colbert menee ulos ja löytää sieltä Stewartin joka sanoo, että nyt Conanin piti mennä oman ohjelmansa nauhoituksiin. He menevät sinne.

      Conan mainitsee asiasta itse (minä tein Huckabeen ja silleen) ja sanoo, että jos Colbert tai Stewart tekis mitään sinnepäinkään mikä väittää muuta, on turpiinvedon paikka. Sitten, Colbert ryntää studioon uhkaava ilme kasvoillaan, Stewartin seuratessa heti perässä. Conan on suunniltaan. Hän vetää pöydän alta pesismailan ja he menevät studion ulkopuolelle. He tappelevat aikansa kunnes päättyvät tasapeliin. Homman keskeyttää Mike Huckabee (joka ihan oikeasti oli pressaehdokkaana) joka kertoo kuka OIKEASTI "teki" hänet ja käskee unohtamaan nuo kolme idioottia. :P


      videoita aiheeseen liittyen:
      jonkun tekemä tosie hyvä pila leffatraileri tästä:
      http://www.youtube.com/watch?v=hVg1CW08oHA

      koko tappelu:
      http://www.youtube.com/watch?v=Ixko1K2xMaQ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe