Kävelytin koiraa, tupakka huulieni välissä roikkuen, hiukset pörröllä ja kasvot sängen peittämänä. MP3:ssa soi Poets of the fallia. Ohitseni käveli joku Jeesus-jäbä. Hän pysähtyi kohdalleni ja alkoi selittämään miten hyvä olisi jos löytäisin Jeesuksen luokse. Hän tyrkkäsi käteeni jonkun esitteen, jota en ole viellä jaksanut katsoa. Mies kertoi olevansa vanha merimies ja rakennustyöläinen. Huomasin tyypin peittelevän tatuointejaan, joten mielenkiinnon vuoksi pyysin näyttämään mimmoisia. Tatuointien aiheina oli kaunis nainen sekä perhonen. Mies selitti ottaneensa nämä tatoinnit ollkessaan vankilassa narkoottisten aineiden käytöstä. Mies sanoi myös että omaksuttuaan Jeesuksen elämäänsä, hän ei ole enää tarvinnut sellaisia. Hänestä oli kuulemma tullut kunnon mies. "Elämässä on paljon hyviä ja huonoja aikoja. Kun annat elämäsi Jeesukselle, hän auttaa huonojen aikojen yli".
Vaan eipä mies tiennyt että olen tietoinen hänen tilanteestaan. Tyyppi oli isäni vanha tuttu, sellainen joka aina vähän väliä tulee uskoon ja vähän väliä kääntyy pois kristuksesta. Tää tyyppi ei nyt tunnistanut minua, sillä ei ole nähnyt minua pitkään aikaan. Joku kuukausi sitten kun olin matkoilla, sama mies oli kuulemma tullut kännissä meille pummmaamaan rahaa ja jotai häijyn seksuaalista sanonut äidistäni isälleni. Öh öh öh Missäs se kristuksen pelastus? Jos on joka toinen kuukausi kännissä luopiona ja joka toinen jakelemassa muuttuneena miehenä lappuja nuorisolle, ei tunnu oikein uskottavalta.
Onhan se toki kaunis ajatella, että tyyppi on löytänyt helpotusta elämäänsä uskonnosta ja haluaa tarjota minullekin helpotusta elämän tuskaan.
Tänään minulle tyrkytettiin Jeesusta
4
277
Vastaukset
- puusilima_
uskis: saatanan toimintaa! saatanan ohjaamana se juo! se ei uskonut(luullut!) tarpeeksi!
atte: heppu yksinkertaisesti retkahtaa ryyppäämään kun jesse ei oikeesti autakaan ja tekee mieli viinaa tai narkoottisia aineksia. kyllä tollanen tartteis ihan oikeata hoitoa eikä kuviteltuja ystäviä. vaaleanpunainen isokorvainen norsu ei kuitenkaan kovin pitkälle avittele. on aina paljon suurempi kuin koskaan pystymme ymmärtämään/järkeilemään itsekunkin ihmisen kohdalla. Onneksi, muuten tämä maailma olisi aika toivoton paikka elää.
- Traktaatti Reino
Tää on yksi parhaista provoista tällä palstalla. Jokainen voi vetää johtopäätökset palstan provojen tasosta:)
- diapolos
On sen todenmukaisuus. Miksi provoksi luulit, maailmaan mahtuu kaikenlaisia niin miksei tuollaista merimiestäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930