Kävelytin koiraa, tupakka huulieni välissä roikkuen, hiukset pörröllä ja kasvot sängen peittämänä. MP3:ssa soi Poets of the fallia. Ohitseni käveli joku Jeesus-jäbä. Hän pysähtyi kohdalleni ja alkoi selittämään miten hyvä olisi jos löytäisin Jeesuksen luokse. Hän tyrkkäsi käteeni jonkun esitteen, jota en ole viellä jaksanut katsoa. Mies kertoi olevansa vanha merimies ja rakennustyöläinen. Huomasin tyypin peittelevän tatuointejaan, joten mielenkiinnon vuoksi pyysin näyttämään mimmoisia. Tatuointien aiheina oli kaunis nainen sekä perhonen. Mies selitti ottaneensa nämä tatoinnit ollkessaan vankilassa narkoottisten aineiden käytöstä. Mies sanoi myös että omaksuttuaan Jeesuksen elämäänsä, hän ei ole enää tarvinnut sellaisia. Hänestä oli kuulemma tullut kunnon mies. "Elämässä on paljon hyviä ja huonoja aikoja. Kun annat elämäsi Jeesukselle, hän auttaa huonojen aikojen yli".
Vaan eipä mies tiennyt että olen tietoinen hänen tilanteestaan. Tyyppi oli isäni vanha tuttu, sellainen joka aina vähän väliä tulee uskoon ja vähän väliä kääntyy pois kristuksesta. Tää tyyppi ei nyt tunnistanut minua, sillä ei ole nähnyt minua pitkään aikaan. Joku kuukausi sitten kun olin matkoilla, sama mies oli kuulemma tullut kännissä meille pummmaamaan rahaa ja jotai häijyn seksuaalista sanonut äidistäni isälleni. Öh öh öh Missäs se kristuksen pelastus? Jos on joka toinen kuukausi kännissä luopiona ja joka toinen jakelemassa muuttuneena miehenä lappuja nuorisolle, ei tunnu oikein uskottavalta.
Onhan se toki kaunis ajatella, että tyyppi on löytänyt helpotusta elämäänsä uskonnosta ja haluaa tarjota minullekin helpotusta elämän tuskaan.
Tänään minulle tyrkytettiin Jeesusta
4
298
Vastaukset
- puusilima_
uskis: saatanan toimintaa! saatanan ohjaamana se juo! se ei uskonut(luullut!) tarpeeksi!
atte: heppu yksinkertaisesti retkahtaa ryyppäämään kun jesse ei oikeesti autakaan ja tekee mieli viinaa tai narkoottisia aineksia. kyllä tollanen tartteis ihan oikeata hoitoa eikä kuviteltuja ystäviä. vaaleanpunainen isokorvainen norsu ei kuitenkaan kovin pitkälle avittele. on aina paljon suurempi kuin koskaan pystymme ymmärtämään/järkeilemään itsekunkin ihmisen kohdalla. Onneksi, muuten tämä maailma olisi aika toivoton paikka elää.
- Traktaatti Reino
Tää on yksi parhaista provoista tällä palstalla. Jokainen voi vetää johtopäätökset palstan provojen tasosta:)
- diapolos
On sen todenmukaisuus. Miksi provoksi luulit, maailmaan mahtuu kaikenlaisia niin miksei tuollaista merimiestäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648