Mustosen kone oli pudonnut Sierra Nevadan jäätikölle ja jäätyneet jäännökset löytyivät 2005.
"Five years later, in 1947, hikers on Darwin Glacier in the Sierra Nevada mountain range discovered plane wreckage but found no bodies.
Then, in October 2005, backpackers discovered frozen human remains of a crew member, later identified as Leo M. Mustonen.
Two years later, in 2007, Sketel and a friend were in the area researching a book that Sketel is writing about the ill-fated flight.
About 100 feet from where Mustonen's body was found, Sketel discovered the remains of a second man emerging from a melting glacier." CNN
http://edition.cnn.com/2008/WORLD/americas/03/11/us.airman/index.html?iref=mpstoryview
1942 kadonnut Leo Mustonen löytyi
jäätyneenä
1
363
Vastaukset
- on niin
kylmää ympärivuoden , että se on säilynyt kaikki nämä vuodet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265