"Herran päivä" - sun ja mun voitonpv ?

VIIMEISEN VIHAN TUOMAT AHDISTUKSET KESTÄVÄT 2300 ILTAA JA AAMUA
- ei sentään 2300 kesää ja talvea, niinkuin adv.teologit pelottelevat

Ylienkeli Mikael on hengellisen sodankäynnin arkkienkeli ja Daniel saa näyn tämän
toiminnasta "lopun ajassa".
Ja ylienkeli Gabriel "selittää" Danielille, mitä tämä ei muutoin ymmärtänyt, Dan 8:16-19.
"VIIMEISTÄ vihan aikaa" se tarkoittaa, selittää Gabriel. Nimenomaan tuo 2300 pv siis.
Vastikään Daniel on saanut kuulla, että pyhäkkö Jerusalemissa joutuu pedon häväistäväksi:

Dan 8:12-14

12
Päivittäisen uhrin sijaan pantiin jumalaton ja väärä palvelus, ja totuus sortui maahan.
Ja sarvi menestyi yhä kaikissa toimissaan.   
13
Sitten minä kuulin pyhien enkelien puhuvan, ja yksi heistä kysyi toiselta: "Kuinka kauan meidän täytyy katsella tätä? Päivittäinen uhri on poissa, jumalattomuus levittää tuhoa, ja pyhäkkö ja palvelus on tallattu maahan!" [Luuk. 21:24; Ilm. 11:2]   
14
Toinen vastasi: "Niin kauan, että kaksituhatta kolmesataa (2300) iltaa ja aamua on kulunut; sitten nousee pyhäkkö taas kunniaan."   

Huomasitko, että Herra tahtoo asettaa ennalleen pyhäkön, tuon häväistyksen jälkeen?
Mutta sen hän todella toteuttaakin, kun aika on - kun tuo 3½ vuotta on kulunut loppuun!
En tiedä miksi, mutta kerran saamme tietää, miksi Herra palauttaa leeviläisen pappeuden
rauhanajaksi.

HERRAN PÄIVÄNÄ - ILM.KIRJA KERTOO TARKEMMIN NOISTA 7 VUODESTA
- "Minä olin Hengessä Herran päivänä" - Ilm. 1:10
- 222 so. 2.Tess.2:2: Ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää,
ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
- sillä ensin seurakunta temmataan pois, 2.tess.2:5-6

5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

Herran päivänä siis ... asetetaan pyhäkkö taas kunniaansa, Jesaja 66:20-24

20
He tuovat kaikki veljenne kaikkien kansojen keskeltä, lahjaksi Herralle, he tuovat heidät hevosilla ja avovaunuilla ja katetuilla vankkureilla ja muuleilla ja ratsukameleilla Jerusalemiin, minun pyhälle vuorelleni -- sanoo Herra -- samalla tavoin kuin israelilaiset tuovat uhrilahjana ruokaa puhtaissa astioissa Herran huoneeseen. [Jes. 43:6 ]

21
Ja minä otan myös näitä vastatulleita palvelemaan pappeina ja leeviläisinä, sanoo Herra.   
22
Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon, pysyvät minun edessäni, sanoo Herra, niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän nimenne. [Jes. 65:17; Jer. 31:35,36]

23
Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]   
24
Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]   

Sakarjasta havaitsemme, että Herralla, tullessaan Herran päivänä, Öljymäelle, on kaikki
ylöstemmatut mukanaan. Niin ne saavat tuomita Herran kanssa antikristuksen väen ja jumalattomuuden:
Sak 14:4-5

4
Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi:
toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.   
5
Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti.
Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä.
Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun KANSSASI.   

Israelilaiset tulevat tietämään tarkoin tuon hetken - jotta kestäisivät toivossa:
Israelin profeetan, Danielin, loppusanat, Dan 12:11-13:

11
Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.   
12
Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.   
13
Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."

Adv.teologian väitettä ajatellen - ettei olisikaan kyse Jumalan temppelistä (Jeru)salemissa - eihän peto-antikristus voi taivaalliseen temppeliin majaansa tehdä, eikä sitä häväistä.
(Vaikka egw väittäisikin, että saatana istahti Herran valtaistuimelle).

11

247

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ja enkeleihin

"Hurskautta ei ole se, että käännätte kasvonne Itään tai Länteen, vaan hurskaita ovat ne, jotka uskovat JUMALAAN ja Viimeiseen päivään, ENKELEIHIN, PYHÄÄN KIRJAAN ja PROFEETTOIHIN ja rakkaudesta Häneen"

jaa.... tämä oli sitten Koraanista!

• istuu kirjan kanssa

Missä kohtaa Raamatussa opetuslapset puhuttelivat Jeesusta Mikaeliksi?
        Adventisit puhuvat Mikaelin jumaluudesta melkein samaan tapaan kuin jehovat.

• POIMINTOJA KOLMELLA ENKELILLÄ PELOTTELEMISESTA - helvetinenkeleitäkö?

1.
      €€€ Onko ikuinen piina päämääränne?
      Kirjoittanut: kolme-enkeliä 11.3.2008 klo 17.24
      Tuntuu joskus siltä, että joidenkin uskovien saarnaajien ja rivijäsenten suurin innostus liittyy ikuiseen piinaan ja sillä pelotteluun. €€€

Kyllä - tuntuu siltä, että kolme-enkeliä adv.teologien puolesta alati vetää esiin pelottelua
      helvetin piinalla - kristittyjä kohtaan, kun pitävät pyhäpäivää pyhänä.
      Ja kuitenkaan eivät suoranaisesti kolmannen enkelin sanomaa tahdo julki tuoda, (Ilm 14:9-11).
      Vain sen keksimällä keksityn yhdistämisen sunnuntaihin.

Uusi helvetinpiina-aloitus heti ensimmäisen perään!!! Lieneekö kolme-enkeliä ns. helvetinenkeli?
      2.
      €€€ ikuinen tuli polttaakin
      Kirjoittanut: kolme-enkeliä 11.3.2008 klo 18.07 €€€

Kolmas kerta toden sanoo - kolmas helvetinpelottelu kolmelta enkeliltä peräjälkeen!
      3.
      €€€ Synnin loppu = syntisten loppu
      Kirjoittanut: kolme-enkeliä 11.3.2008 klo 19.32
      Tulijärven tehtävänä on hävittää synti. €€€

Kolme-enkeliä on valmis passittamaan sunnuntaisin lepäävät syntisten loppupaikkaan,
      helvetin tulijärveen! (Ilm 14:9-11).
      Ja kun tiedetään jo, että hän tarkoittaa sanansa - ei perjantain pyhittäjille, eikä lauantain -
      vaan sunnuntain viettäjille - muuta ei voi sanoa, että nuo helvetinenkelit vihaavat kristikansaa!!!

• €€€ Ikuisuus, niin mitä se on...
        Kirjoittanut: kolme-enkeliä 11.3.2008 klo 20.03

Ikuinen kuolema on ikuisen elämän vastakohta ja se ei tietenkään ole elämää missään muodossa vaan olemassa olon täydellistä lakkaamista ikuisiksi ajoiksi niiltä jotka eivät ota vastaan rakkautta totuuteen! €€€

Kolme-enkeliä soisi kaikille pahantekijöille ARMOMURHAN - vastuuvapauden.
        Mutta tietysti sunnuntain viettäjät on asia erikseen - niitä piinataan jo nyt yllin
        kyllin ellensapatistien toimesta.

€€€ Ikuinen piina saatanasta
        Kirjoittanut: kolme-enkeliä 11.3.2008 klo 20.28
        paholaisen oppia johon uskovat miljoonat ja miljoonat paholaisen eksyttämät mukamas uskovat ihmiset. €€€

Mitä me enää todistajia lisää tarvitsemme! Kolme-enkeliä on todistanut olevansa
        liitossa paholaisen kanssa ja paholaisen kirjeopiston kanssa.
        Sillä mitä muuta saatana niin paljon voisikaan haluta, kuin että uskottelua
        - ettei kadotuksen paikkaa olekaan.

• innostunutta puhetta
        AnttiVKantola kirjoitti:

€€€ Ikuisuus, niin mitä se on...

Ikuinen kuolema on ikuisen elämän vastakohta ja se ei tietenkään ole elämää missään muodossa vaan olemassa olon täydellistä lakkaamista ikuisiksi ajoiksi niiltä jotka eivät ota vastaan rakkautta totuuteen! €€€

Mutta tietysti sunnuntain viettäjät on asia erikseen - niitä piinataan jo nyt yllin

paholaisen oppia johon uskovat miljoonat ja miljoonat paholaisen eksyttämät mukamas uskovat ihmiset. €€€

Ovelaa tuo kolmen-enkelin helvetin pelottelu vastasyytöksin massapostituksen keinoin.
        Samaa helvettilevyä pyörittäen...
        Se on adventtikirkon tärkeimpiä oppeja tuo helvettioppi eli helvetin tulen kesto.

Minä en tiedä kuinka kauan helvetin tuli palaa kuolemattomalle sielulle missä mato ei kuole mutta sen tiedän että helvetin tuli ei ole mikään puolen tunnin krematoriopiinaoppi.

• kaikki muut ovat sontaa
        AnttiVKantola kirjoitti:

€€€ Ikuisuus, niin mitä se on...

- ainoastaan adventtikirkko on ainoa oikea
        - ainoastaan adventtikirkolla on profetian henki
        - ainoastaan adventtitotuus pelastaa
        - ainoastaan sapatti on sinetti
        - ainoastaan adventtitotuuden hylkääjät jotuvat kadotustuomioon
        - ainoastaan Ellen White on oikea profeetta
        - ainoastaan Ellen White on totuuden valo

• kaikki muut ovat sontaa kirjoitti:

- ainoastaan adventtikirkko on ainoa oikea
        - ainoastaan adventtikirkolla on profetian henki
        - ainoastaan adventtitotuus pelastaa
        - ainoastaan sapatti on sinetti
        - ainoastaan adventtitotuuden hylkääjät jotuvat kadotustuomioon
        - ainoastaan Ellen White on oikea profeetta
        - ainoastaan Ellen White on totuuden valo

SADONKORJUUN AIKA - HERRAN PÄIVÄ - ILM.KIRJASSA
        - ei se ole msitään satukirjasta, ei ikuisista
        kertomuksista, eikä siellä pilven päällä
        lonkkaa vedetä; vaan rangaistus seuraa
        kaikesta antisemitismistä ja kristittyjen
        vainoamisesta

Sadonkorjuun aika -

• vastoin Paavalia

>>>Ellen Whiten 2300 uninäkyä ovat kaikki toteutuneet alle 0,03%

• Herran päivää ja tuomiopäivää ei pidä vähätellä.

Iankaikkinen rangaistus
      Kirjoittanut: by right 11.3.2008 klo 21.05

Oppi ikuisesta kadotuksesta on yksinkertainen. Sitä ei tarvitse tehdä monimutkaiseksi. Jeesus sanoi:

Matteuksen evankeliumi:
      25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Iankaikkinen rangaistus on yhtä ikuinen kuin pelastuneiden autuas olotila Jumalan taivaassa. Jeesus puhui nimenomaan rangaistuksesta ja sen kestosta.

Jos rangaistus päättyy, niin se ei ole iankaikkinen. Jos rangaistava lakkaa olemasta ja katoaa, niin rangaistus ei ole iankaikkinen.

Jos kiellät iankaikkisen rangaistuksen, niin opetat Jumalan tahtoa vastaan.
      Ikuinen rangaistus on Jumalan säätämys ja määräys synnistä, joka on kauhea rikos Jumalaa kohtaan.

Rangaistuksen vähättely on samalla myös synnin vähättelyä.
      Luojalla on oikeus päättää sitä, mikä oikein on. Jätä siis tuomio Jumalalle ja varo, ettet opeta hänen tahtoaan vastaan, niin että villitset ihmisiä synnin tekoon ja rohkaiset heitä siihen vähättelemällä tuomiota.

http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/kadotus.shtml

• Kuin Joh.Ilm 14:20 ?

Ilm 16:16
        Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.

Hes 39:3 Siellä minä isken jousen vasemmasta kädestäsi ja sivallan oikeasta kädestäsi nuolet.
        4 Israelin vuorilla sinä kaadut, sinä ja kaikki sinun joukkosi ja kansat, jotka ovat mukanasi. Minä annan sinut petolintujen, kaikkien siivekkäiden ja kaikkien metsän eläinten ruoaksi.
        5 Sinä kaadut taistelukentällä, niin minä olen päättänyt, sanoo Herra Jumala.

Jesaja 66.

23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
        24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
        Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.
        [Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48].

Sakarja 14.

11 Mikään ei enää uhkaa Jerusalemia. Siellä saadaan elää turvassa. [Mal. 3:24]
        12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.

13 Sinä päivänä Herra saattaa heidät täyteen sekasortoon. He käyvät käsiksi toinen toiseensa, nostavat käden toistaan vastaan.
        14 Silloin Juuda taistelee Jerusalemin rinnalla, ja ympärillä asuvien kansojen rikkaudet kootaan saaliina yhteen: kultaa, hopeaa ja vaatteita suuret määrät.
        15 Sama vitsaus on kohtaava hevosia, muuleja, kameleita ja aaseja, kaikkia eläimiä, jotka ovat noissa leireissä.

16 Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23]
        17 Mutta jos jokin kansa ei tule Jerusalemiin rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, niin se saa turhaan odottaa maahansa sadetta. [Jes. 5:6]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      788
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe