Tapparan hieno 5 finaali vuodela 1986 >>> http://www.youtube.com/watch?v=SRaflvUkWVg&feature=related
Tappara suomen mestari Hifk:n kustannuksilla vuona 1986
Hienoa Tappara
5
186
Vastaukset
- mmjklms
Ikäluokkaa 1984..Joten Jutilan ja suden päivät saatan muistaa...pelasko aikanaan niukkasen petri tapparassa
- Näin teki
Petri Niukkanen pelasi aikoinaan menestyksekkäästi Tapparassa ja voitti siellä suomen mestaruuden vuona 1986.
- Mä vaan
Ei millään pahalla, mutta on kuin katsois hidastettua filmiä noissa 20v takaisissa pätkissä, samoin maalivahtityöskentely on hirvittävää katsottavaa :)
Mutta kannattaa Tappara fanin katsoa, koska seuraavia mitaleja, puhumattakaan mestaruudesta saa odottaa vielä kauan!- blackmagictiger
peli erilaista ennen Vanhaan...
- blackmagictiger
aika erilaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351