Kirkko(esim Lut.) joka ei hyväksy homoja on perseestä.
kirkko valikoi
11
395
Vastaukset
- Uskova
Eläkää synneissänne jos ette halua niistä eroon, mutta älkää vaatiko kirkkoa hyväksynään niitä. PS niistä kyllä voi päästä vapaaksi (synneistä).
- Vaisnava
Minä olin edellisessä elämässäni kaikkia valkoihoisia inhoava rasisti. Nyt elän valkoisessa ruumiissa kalpeanaamojen keskellä ja tiedän paremmin, kannattaako tuomita ja vihata.
Sinä, joka tuomitset homoja... Varo karmaasi ;) Sillä tosiasiassa homot eivät voi muuttua heteroiksi sen enempää kuin valkoiset muunrotuisiksi.
Tästä kertoo jo USA:n suuren kristillisen homonparannusliikkeen skandaali. Liikkeen perustajat, kaksi "heteroiksi muuttunutta" ja naisten kanssa naimisiin mennyttä miestä, karkasivat yhdessä. Siis kahdestaan.
- John
Pappien(sekä sokeiden seuraajiensa) puheet kumisevat onttouttaan ja kylmyyttään. Missä on rakkaus ja lämpö? Suokaa itsellenne lupa tuntea.
- Tiukkapipo
Olen toista mieltä, nykyään kirkko hyväksyy vähän liian paljon asioita. Pysyisivät vaan siinä Raamatun mukaisessa opetuksessa, välittämättä yleisesti vallitsevista mielipiteistä. Synti on syntiä vaikka voissa paistettais.
- Kristitty Israelin ystävä
AAMEN
- Jakob
http://www.jesusfilm.org/languages/00529/index.html
Ei ole kirkon käsky älä tee huorin vaan Jumalan.
Jumala loi miehen ja naisen.
jakob - John
Jos jumalanne on olemassa, hyväksyy se varmasti kaksi ihmistä jotka rakastavat toisiaan, ehdoitta. "Anna heille anteeksi tietämättömyytensä."
- Totta
Ja kun tietävät tekevänsä syntiä niin sitten Jumala ei annakkaan anteeksi....
Höh?
- neurooni
laittakaa pystyyn oma kirkko
ateistien kanssa ja ottakaa
mukaan kaikki helvetin pellet
hoh hoh hoo !.....!.....! .- John
"Heitetäänkö pois kaikki helvetin pellet, lähdetään taivaaseen, näytä mulle missä sull'on ongelma beibe, piirrä se näytölle!"
- toinen neurooni
John kirjoitti:
"Heitetäänkö pois kaikki helvetin pellet, lähdetään taivaaseen, näytä mulle missä sull'on ongelma beibe, piirrä se näytölle!"
toimi jo niin saat suurimman kunnian
ja raskaimman kruunun ole tienraivaaja !
Hoh hoh hoo !...!...!...! .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754