huuhaalaiset.
Heräsin vasta tienojasta.
Humppalulla pakotti eileen minut ryyppämään ja minä sammuin.
ja nyt heräsin tien ojasta.
on se humppis niin retku että minuakin vituttaa...
"pappi yrjöilee ja hänen päätä särkee"
lähden läävälee jos nyt sinnekin löydän
Kuulkas huuhaalaiset taidan ottaa saarnaa taukon tänään minä olen "sairas"
Kyselkää humppikselta mitä eileen tapahtui jos hän nyt kehtaa edes siittä puhua.
Pakotti papin suuhuun kallista viinaa....
Terv
Huuhaan palstan Pappi
Huomenta
30
594
Vastaukset
- kaltaisekseen
Etkö muista tätä sananlaskua Pappi Hyvä? Humppis on humppis vaikka sen voissa paitaisi.
Kaantsii varoa.
Meneepä kaunis päivä hukkaan kun Pappi on krapulassa.
Ruppeepa valmistelemaan sunnuntain saarnaa.
Yritä ainakin.- Pappi
laitta saarna kuntoon.
huuhaalaiset saa parantaa tänään omalla voimalla sielua.
nähdään sunnuntai saarnassa.
"humppis on humppis vaikka se voissakin paistetaan"
on se totta se!
kuuleppas mun on pakko levähtää tänään kun minä olen niin kamalan "sairas"
Mitä me humppikselle tehdään.
ajetaan se sitten viimeselle riville sunnuntai saarnassa .
taidan nakata koko se ensinmäinen rivi tunkioon si siellä istu muut kun juopot ja retkut.
Terv
Huuhaan palstan Pappi
- Mielipide
jonkin verran APINAA tyhmempi.
- samaa
mieltä.
- humppalulla
PERKELEEN valepukki...minä en ole sinua juottanut humalaan..itse vedit koko ensivuoden ehtoollisviinit suhteellisen sutjakkaan kyytiin kurkusta alas..eikä paljon "poltellut"...sitten soitit kirkon laskuun joihinkin "palvelunumeroihin"...jonka jälkeen välittömästi aloit puhua kaikista huuhaalaisista sellasta paskaa että ihan minuakin nolotti... kerroit myös viroon suuntautuneesta "idis" matkastasi ja näytit purkeittain niitä "idiksiä" ja naureskelit päälle niin että alba heilui.... yritin saada sinua rauhoittumaan USEAMPAAN eri otteesseen useammalla eri otteella, ja sidonta menetelmillä..mutta ei äijä hilluu ku pirun riivaama ja aloit laulelemaan "isojenpoikaien" lauluja ja pakotit minut syyttömän pikkuu lutumussu humpan soittamaan niitä perkeleen urkuja...
jah, summa summaarum... jos jotakuta täällä pitää retkuksi haukku niin se on ilmanmuuta sitten zippo...se sinut sinne katuojaan viskasi kun sitä alako vituttamaan sun lähestymisyritykset... VOI HERRANJUMALA...anna mun kaikki kestää..hirveetä oli kattoo..pthyi...- Kysyjä
KUSIPÄÄ?
- Pappi
jouduit nyt takariville ja ole kiitollinen että EDES saat olla meidän seurakunnan jäsen
ANNA MINUN KAIKKIA KESTÄÄ.
UHKASIT MINUT TAPPAA JOS MINÄ EN KURKKUUN KAATANUT KOSSUA.
Niin minä sen tein ja..........
Huuhaalaiset soori....
Terv
Huuhaan palstan Pappi - vastaaja
Kysyjä kirjoitti:
KUSIPÄÄ?
ite?
- humppalulla
Pappi kirjoitti:
jouduit nyt takariville ja ole kiitollinen että EDES saat olla meidän seurakunnan jäsen
ANNA MINUN KAIKKIA KESTÄÄ.
UHKASIT MINUT TAPPAA JOS MINÄ EN KURKKUUN KAATANUT KOSSUA.
Niin minä sen tein ja..........
Huuhaalaiset soori....
Terv
Huuhaan palstan Pappiminähän en sinne räkäpäiden riviin hipsi..vittu mielummin ulos koko paska kirkosta..pidä lääväs...
ja en minä VIELÄ ole uhannut edes sinua..muttei varmaan kauan mene kun lähtee papilta pallit ja kirkko alta..älä ota uhkauksena..
ja se ei ollut kossua mitä sinä kurkkuus kaatelit....ihan vaan tiedoksi.....
ANNA MUN KAIKKEA KESTÄÄ..paha saa palkkansa ja hyvä saa haistaa vit...viltin reunusta....saatana...tämäkö on palkka kun re- uudelleen rakensin sun lääväkirkkos johon joka sunnuntai kokoontuu takariville piip huuhaalaiset. - Zippo
yritetään taas pistää viattoman syyksi koko roskan.. mähän vain tönäsin, löin, potkaisin ja sylkäsin mutta mitään muuta en kyllä tehnyt... ja mua ei retkuksi haukuta, katseleppa sinne peiliin päin vaan... Pappi, hummpis otti sua kurkusta kiinni ja kaato kossua sun suuhun väkisin ja heitto sut mäntyyn ja huuteli "kuis roikkuu Pappi ahahahahhahahahhahaa... varsinainen retkukäpy hahahhahaha".. niin se meni, vannon vaikka käsi kuorotytön päällä.
- Pappi
humppalulla kirjoitti:
minähän en sinne räkäpäiden riviin hipsi..vittu mielummin ulos koko paska kirkosta..pidä lääväs...
ja en minä VIELÄ ole uhannut edes sinua..muttei varmaan kauan mene kun lähtee papilta pallit ja kirkko alta..älä ota uhkauksena..
ja se ei ollut kossua mitä sinä kurkkuus kaatelit....ihan vaan tiedoksi.....
ANNA MUN KAIKKEA KESTÄÄ..paha saa palkkansa ja hyvä saa haistaa vit...viltin reunusta....saatana...tämäkö on palkka kun re- uudelleen rakensin sun lääväkirkkos johon joka sunnuntai kokoontuu takariville piip huuhaalaiset.humppis
sori
en enään te näin
Terv
Huuhaan palstan Pappi - humppalulla
Zippo kirjoitti:
yritetään taas pistää viattoman syyksi koko roskan.. mähän vain tönäsin, löin, potkaisin ja sylkäsin mutta mitään muuta en kyllä tehnyt... ja mua ei retkuksi haukuta, katseleppa sinne peiliin päin vaan... Pappi, hummpis otti sua kurkusta kiinni ja kaato kossua sun suuhun väkisin ja heitto sut mäntyyn ja huuteli "kuis roikkuu Pappi ahahahahhahahahhahaa... varsinainen retkukäpy hahahhahaha".. niin se meni, vannon vaikka käsi kuorotytön päällä.
sillälailla meidän "kieli jatkuvasti ruskeana humpan tai papin nuolemisesta" zippo esittää taas omia "totuuksiaan"....en sanonut kertaakaan "kuis roikkuu pappi" vaan se meni että "heikosti heiluu vai mitä pastori dear"... niin se meni vannon vaikka käsi sun suulla ja toinen takataskussasi väittömästi...laihan(näköjään) lompakon päällä.
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
sillälailla meidän "kieli jatkuvasti ruskeana humpan tai papin nuolemisesta" zippo esittää taas omia "totuuksiaan"....en sanonut kertaakaan "kuis roikkuu pappi" vaan se meni että "heikosti heiluu vai mitä pastori dear"... niin se meni vannon vaikka käsi sun suulla ja toinen takataskussasi väittömästi...laihan(näköjään) lompakon päällä.
sinua ole nuollut enkä nuole, olen yrittänyt vähentää epäterveellisten aterioiden määrää... Joopa, niinpä sanoit taas.. missähän välissä sen teit? Silloin kun heittelit kivillä Pappia vai silloin kun "keräsit" kolehtia ohimeneviltä ihmisiltä??? Vannon tämän vaikka käsi seiskan päällä ja toinen käsi sun kurkussa... näpit irti mun lompsasta, muutoin tukka pöllähtää..
- humppalulla
Pappi kirjoitti:
humppis
sori
en enään te näin
Terv
Huuhaan palstan Pappisaat anteeksi, anteeksi antaminen ei ole synti..minä olen laupeuden lähettisläs ja sinun eturivin rinsessa..vai oliko se enkeli...
millon sulla alkaa ne "ehtoollis" saarnat...? ja sitten tuli sellanen asia mieleen että onko varvaskoru tai nilkkaketju syntiä..jos sen / ne on ostettu ei varastettu... - humppalulla
Zippo kirjoitti:
sinua ole nuollut enkä nuole, olen yrittänyt vähentää epäterveellisten aterioiden määrää... Joopa, niinpä sanoit taas.. missähän välissä sen teit? Silloin kun heittelit kivillä Pappia vai silloin kun "keräsit" kolehtia ohimeneviltä ihmisiltä??? Vannon tämän vaikka käsi seiskan päällä ja toinen käsi sun kurkussa... näpit irti mun lompsasta, muutoin tukka pöllähtää..
mikä pöllähtää zippo hani... toisin kuin sinulla "en voi vielä lähteä kun pitää kammata takatukka sisuskuminpäälle otsalle"mies.
- Kysyjä
vastaaja kirjoitti:
ite?
ihmeitä.
Helteitä.
Lähinnä kyselin tuolta KUSIPÄÄ-humppalullalta sekä PASKAPÄÄ-papilta. - Zippo
humppalulla kirjoitti:
mikä pöllähtää zippo hani... toisin kuin sinulla "en voi vielä lähteä kun pitää kammata takatukka sisuskuminpäälle otsalle"mies.
sen humppiskulta, se valkoinen pöllähdys sinun tukasta on kuin tammikuinen lumisade, hilseet rapisee pitkin poikin lattioita... Ja minun hiukseni ovat kuin silkkiä, itsestään liukuvat paikalleen ja näyttävät hyvälle niin kotona kuin puutarhassa... haluatko koskettaa?
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
sen humppiskulta, se valkoinen pöllähdys sinun tukasta on kuin tammikuinen lumisade, hilseet rapisee pitkin poikin lattioita... Ja minun hiukseni ovat kuin silkkiä, itsestään liukuvat paikalleen ja näyttävät hyvälle niin kotona kuin puutarhassa... haluatko koskettaa?
*"koskettaa"zipon silkkistä päätä metrisellä halolla jakaukseen*..voi lapseni hilseeksikö sinä SITÄ luulet...*naurahtaa kuinka naivi voikaan olla hän*...*lakasee äkkiä "hilseet" parempaan talteen*... joo, jos mä tästä otankin ritolat....mooooiiks... *juokseeniin että hippulat vinkuu hilsepussi kainalossa*...lääääh...
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
*"koskettaa"zipon silkkistä päätä metrisellä halolla jakaukseen*..voi lapseni hilseeksikö sinä SITÄ luulet...*naurahtaa kuinka naivi voikaan olla hän*...*lakasee äkkiä "hilseet" parempaan talteen*... joo, jos mä tästä otankin ritolat....mooooiiks... *juokseeniin että hippulat vinkuu hilsepussi kainalossa*...lääääh...
tässä on nyt jotain mätää.... AHAA!!! Se ei ollutkaan hilsettä.. voi peräkammarin kolmiodraama sentään (poikamuies vasenkäsi oikeakäsi).. sehän oli... se oli OMOA! Humppis yroittää siistiä ajatuksiaan omolla hahahahhaahaa... ja meillä on palikka 2003 -kisan voittaja: HUMPPALULLA, saanko pyytää sinut lavalle... miltä nyt tuntuu tämän tittelin jälkeen?
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
tässä on nyt jotain mätää.... AHAA!!! Se ei ollutkaan hilsettä.. voi peräkammarin kolmiodraama sentään (poikamuies vasenkäsi oikeakäsi).. sehän oli... se oli OMOA! Humppis yroittää siistiä ajatuksiaan omolla hahahahhaahaa... ja meillä on palikka 2003 -kisan voittaja: HUMPPALULLA, saanko pyytää sinut lavalle... miltä nyt tuntuu tämän tittelin jälkeen?
*kumartelee ja köhii selvästi onnessaan moisesta palkinnosta*..- kiitos kiitos arvoisat tuomarit, kerrankin olette tehneet "kunnon" päätöksen...*pokkuroi edelleen ja hymyilee maireasti zipolle* -kuules zippo...katoppa tähän pieneen "putkeen, katoppa OIKEIN tarkasti...
- Zippo
humppalulla kirjoitti:
*kumartelee ja köhii selvästi onnessaan moisesta palkinnosta*..- kiitos kiitos arvoisat tuomarit, kerrankin olette tehneet "kunnon" päätöksen...*pokkuroi edelleen ja hymyilee maireasti zipolle* -kuules zippo...katoppa tähän pieneen "putkeen, katoppa OIKEIN tarkasti...
mikähän juttu tää on... *tulee humppiksen viereen ja katsoo putkeen...*
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
mikähän juttu tää on... *tulee humppiksen viereen ja katsoo putkeen...*
vielävielävielä...*ottaa "putkesta" varmistimen pois ja PAM....................................
................................................
..............................*huokaus*..noh, ei sitä kait kukaan jäänyt suremaan.... - Zippo
humppalulla kirjoitti:
vielävielävielä...*ottaa "putkesta" varmistimen pois ja PAM....................................
................................................
..............................*huokaus*..noh, ei sitä kait kukaan jäänyt suremaan....katsos.. mikäs se tässä... haisee samalle kuin isoisävainaan rahanperimisiin tarkoitettu työväline... PAM..... argghh.... ei sattunut, kaikki hyvin, ei tässä mitään hätää... LÄÄKINTÄMIEEEEEEEESSSSSS.... somebody.. parsikaa mut kasaan... maailma ei voi mua menettää, olen aivan liian tärkeä... mitä menit humppis tekemään.... *nostaa päätään ja katsoo humppista silmiin*.. kulta... muis.. muista kääntää mun seiskan tilaus sun osoitteseen... pläts.
- humppalulla
Zippo kirjoitti:
katsos.. mikäs se tässä... haisee samalle kuin isoisävainaan rahanperimisiin tarkoitettu työväline... PAM..... argghh.... ei sattunut, kaikki hyvin, ei tässä mitään hätää... LÄÄKINTÄMIEEEEEEEESSSSSS.... somebody.. parsikaa mut kasaan... maailma ei voi mua menettää, olen aivan liian tärkeä... mitä menit humppis tekemään.... *nostaa päätään ja katsoo humppista silmiin*.. kulta... muis.. muista kääntää mun seiskan tilaus sun osoitteseen... pläts.
KÄÄK...polliisit tuloo...*nappaa zipon olkapäilleen ja juoksee kuin riivattu cd-levy*...
*puhaltaa zippoa silmien väliin*..puuhpuuh..eikait sua OIKEESTI sattunut??? sehän oli vaan pelottimeksi tarkoitettu nallipyssy....voi sua kun sä oot niin herkkä *silittää zipon kylmää otsaa*...-voi sua pientä... - Zippo
humppalulla kirjoitti:
KÄÄK...polliisit tuloo...*nappaa zipon olkapäilleen ja juoksee kuin riivattu cd-levy*...
*puhaltaa zippoa silmien väliin*..puuhpuuh..eikait sua OIKEESTI sattunut??? sehän oli vaan pelottimeksi tarkoitettu nallipyssy....voi sua kun sä oot niin herkkä *silittää zipon kylmää otsaa*...-voi sua pientä...*tajuttomuuden rajamailla hourii*.. ei mitään hätään muru... olen jotenkin vain niin herkkä rei'ille päässäni.... tiedän että et tarkoittanu sitä....ei mua.. ei mua.. oik...oikeesti sattunu... älä jää kiinni.... *puristaa tiukemmin humppista*.. anna anteeksi kaikki pahat tekoni.... nyyh....eieiieieiieieiei tää saa näin päättyä.. pelasta minut ja olen ikuisesti kiitollinen...
- Valkotakkinen
humppalulla kirjoitti:
*puhaltaa zippoa silmien väliin*..puuhpuuh..eikait sua OIKEESTI sattunut??? sehän oli vaan pelottimeksi tarkoitettu nallipyssy....voi sua kun sä oot niin herkkä *silittää zipon kylmää otsaa*...-voi sua pientä...vie sua SULJETULLE OSASTOLLE?
- humppalulla
Valkotakkinen kirjoitti:
vie sua SULJETULLE OSASTOLLE?
sä täällä piipität..luiki takasin sinne pimeeseen nörtti koloosi...jah, olin jo suljetullakin osastolla sikälimikäli sinua oi pieniaivoinen kiinnostaa...kivaa oli ja syömistä piisasi...
- Valkotakkinen
humppalulla kirjoitti:
sä täällä piipität..luiki takasin sinne pimeeseen nörtti koloosi...jah, olin jo suljetullakin osastolla sikälimikäli sinua oi pieniaivoinen kiinnostaa...kivaa oli ja syömistä piisasi...
ne päästi sut pois SULJETULTA OSASTOLTA?
Hoitovirhe? - humppalulla
Valkotakkinen kirjoitti:
ne päästi sut pois SULJETULTA OSASTOLTA?
Hoitovirhe?mut "toivoton tapaus" osuisi lähemmäs..joteeenn..suksippa vittuun...
- Valkotakkinen
humppalulla kirjoitti:
mut "toivoton tapaus" osuisi lähemmäs..joteeenn..suksippa vittuun...
"suksippa vittuun..."
tarjouksesta, mutta jätän tällä kerralla väliin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948