Demoni ihmisessä

0707

Sinä, joka kirjoitit, että olit nähnyt yhden perheenjäsenen joutuneen demonin haltuun.(ja muut jotka asiasta oikeasti tietävät) Miten sen voi huomata, että kyseessä ei ole narsistinen, psykoottinen tai muuten perin vittumainen ihminen vaan oikeasti demonin riivaama?
Lähelläni on ihminen, joka tahtoo aina satuttaa sanoillaan muita. On hyvin kiero, varas, ahne, kateellinen, kylttymätön, manipuloiva ym. Olen itsekkin saanut kärsiä, mutta niin on todella moni muukin.
Hänen äitinsä sanoi kerran, että muistaa kun lapsi oli vielä vauva, oli hän tuijottanut tyhjään kummallinen ilme kasvoillaan pitkään aikaan, eikä äiti muista lapsen enää koskaan sen jälkeen aidosti nauravan.
Kyse on oikeasti hyvin vihaa täynnä olevasta 40 v. naisesta, joka ei kuitenkaan ole mikään juoppo tai huonoista oloista kotoisin vaan hyvin lämminhenkisestä suurperheestä, jossa kaikki muut lapset ja sukulaiset ovat erittäin mukavia ja rehellisiä ihmisiä.

80

10378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnistaa.

      Pieni testi: kysy häneltä, uskooko hän, että Jeesus on Kristus, lihaan tullut Jumalan poika ja vapahtaja. Jos hän tuhahtaa tai naurahtaa kysymykselle, hän on psykopaatti. Jos hänen koko olemuksensa muuttuu ja hän raivostuu, hän on riivattu.

      • Aritta

        ihmisistä on siis riivattuja tai psykopaatteja jos tuollaisella testillä sen saa tietää. Riivattuja ei ole.


      • nyt väärässä
        Aritta kirjoitti:

        ihmisistä on siis riivattuja tai psykopaatteja jos tuollaisella testillä sen saa tietää. Riivattuja ei ole.

        mutta se ei ole mitään uutta.

        Tuhahtaminen on ihan eri asia kuin raivostuminen.

        Vaikka minun lähipiirissä on useita pakanoita tai muuten vaan uskomattomia, he eivät ala raivota jos kysyy tuollaista asiaa. Jotkut sanovat että "ehkä mutta mitä sitten?" toiset sanovat että "mistä minä tiedän" jne jne. Mutta heistä ei kyllä yksikään ole psykopaatti, että sellaisen henkisen sairauden toteaminen ei ole kyllä noin helppoa.

        Riivattu ihminen saa raivokohtauksen jos tuollaista menee kysymään. Mutta sekään ei ole välttämättä aina niin, riivaaja voi alkaa myös pirulliseen väittelyyn ja sen tunnistaa siitä että heillä on sellaista tietoa mitä muuten ei olisi voinut sellainen ihminen saada. Mutta sitä on hyvin hyvin vaikea tunnistaa ja yleensä riivaaja kiusaa sillä tavalla heitä jotka tuntevat asiaa hyvin. Tämän vuoksi riivaaja ei ole todellakaan mikään helppo maali kenellekään ja sellaisista sietää pysyä hyvin kaukana.

        Ne henget jotka joillekin näkijöille antavat neuvoja, eivät ole riivaajia, vaan muunlaisia pahoja henkiä jotka kietovat pahan verkkoon ensin hyviltä näyttävillä teoilla, mutta lopulta ajaen ihmisen pahoihin tekoihin ja esimerkiksi ahneuteen. Heidät tunnistaa taas siitä että he eivät puhu koskaan Jumalasta, vaan pelkästään enkeleistä ja enkeleiden "hyvistä" teoista ja siunauksista. Nämä enkeli-ihmiset eivät koskaan tunnusta Jumalan nimessä mitään koska heille on valehdeltu koko ajan. Tuollaisista näkijöistä on hyvä pysyä hyvin kaukana, koska se henki ei kiusaa pelkästään näkijää, vaan tulee mahdollisesti kiusaamaan myös asiakasta. Tähän samaan pahan hengen joukkoon kuuluvat myös ne henget jotka auttavat jotakuta ihmistä keräämään ympärilleen suljetun lahkoseurakunnan josta ei ulkopuolisille kerrota ja josta on hyvin hyvin vaikea päästä pois kerran siihen jouduttuaan.

        Sellainen toiminta ei ole Rakastavan Isän, Jumalan toimintaa.


      • Aritta
        nyt väärässä kirjoitti:

        mutta se ei ole mitään uutta.

        Tuhahtaminen on ihan eri asia kuin raivostuminen.

        Vaikka minun lähipiirissä on useita pakanoita tai muuten vaan uskomattomia, he eivät ala raivota jos kysyy tuollaista asiaa. Jotkut sanovat että "ehkä mutta mitä sitten?" toiset sanovat että "mistä minä tiedän" jne jne. Mutta heistä ei kyllä yksikään ole psykopaatti, että sellaisen henkisen sairauden toteaminen ei ole kyllä noin helppoa.

        Riivattu ihminen saa raivokohtauksen jos tuollaista menee kysymään. Mutta sekään ei ole välttämättä aina niin, riivaaja voi alkaa myös pirulliseen väittelyyn ja sen tunnistaa siitä että heillä on sellaista tietoa mitä muuten ei olisi voinut sellainen ihminen saada. Mutta sitä on hyvin hyvin vaikea tunnistaa ja yleensä riivaaja kiusaa sillä tavalla heitä jotka tuntevat asiaa hyvin. Tämän vuoksi riivaaja ei ole todellakaan mikään helppo maali kenellekään ja sellaisista sietää pysyä hyvin kaukana.

        Ne henget jotka joillekin näkijöille antavat neuvoja, eivät ole riivaajia, vaan muunlaisia pahoja henkiä jotka kietovat pahan verkkoon ensin hyviltä näyttävillä teoilla, mutta lopulta ajaen ihmisen pahoihin tekoihin ja esimerkiksi ahneuteen. Heidät tunnistaa taas siitä että he eivät puhu koskaan Jumalasta, vaan pelkästään enkeleistä ja enkeleiden "hyvistä" teoista ja siunauksista. Nämä enkeli-ihmiset eivät koskaan tunnusta Jumalan nimessä mitään koska heille on valehdeltu koko ajan. Tuollaisista näkijöistä on hyvä pysyä hyvin kaukana, koska se henki ei kiusaa pelkästään näkijää, vaan tulee mahdollisesti kiusaamaan myös asiakasta. Tähän samaan pahan hengen joukkoon kuuluvat myös ne henget jotka auttavat jotakuta ihmistä keräämään ympärilleen suljetun lahkoseurakunnan josta ei ulkopuolisille kerrota ja josta on hyvin hyvin vaikea päästä pois kerran siihen jouduttuaan.

        Sellainen toiminta ei ole Rakastavan Isän, Jumalan toimintaa.

        normaalien ihmisten reaktioita. Vai tarkoitatko että kaikki ihmiset jotka ovat jonkin verran psyykkisesti epätasapainossa ovat riivattuja? Bullshit. Tuota nyt on kirkkojen porukat jankuttaneet siitä lähtien kun alkoivat pelotella ihmisiä saatanalla saadakseen heidät maksamaan veroja kirkolle.


      • ihan oikeasti
        Aritta kirjoitti:

        normaalien ihmisten reaktioita. Vai tarkoitatko että kaikki ihmiset jotka ovat jonkin verran psyykkisesti epätasapainossa ovat riivattuja? Bullshit. Tuota nyt on kirkkojen porukat jankuttaneet siitä lähtien kun alkoivat pelotella ihmisiä saatanalla saadakseen heidät maksamaan veroja kirkolle.

        jotain luetun ymmärtämisessä vikaa?

        Muistelisin että olet suomenruotsalainen ja että ruotsi on sinulla paremmin hallussasi kuin suomi?
        Sinä olet kuitenkin osoittanut lukevasi vähintään ymmärrettävästi suomenkielistä tekstiä joten ajattelin että ei tuo voi olla niin vaikea sinullekaan käsittää.

        Mietihän millainen reaktio raivokohtaus on verrattuna pelkkää tuhahtamiseen.

        Tuhahtaminen, eli johonkin kommenttiin tai kysymykseen vastataan pelkästään "höh", "hyh", "pyh", "vitut", "älä viitsi", jne.

        Siis jos minä tulen sinulta kysymään että onko Jeesus Kristus Jumalan poika sinun herrasi, niin saatko sinä raivokohtauksen ja alat paiskoa tavaroita ja huutaa kuin raivopää?

        Et taida (tai mistä minä tiedän) mutta olettaisin että pelkästään tuhahdat jotakin, että "pyh", tai sanot jollekin oveen koputtaneelle ja esitteitä tarjonneelle hihhulille että "ei kiitos, en usko tuollaiseen höpötykseen" tms.

        Käsitätkö tuon reaktion eron nyt vai väännänkö vielä lisää rautalankamalleja?

        Jotenkin minusta tuntuu että normaalin ihmisen reaktiot ovat sinulla nyt pikkuisen hakusessa, tai sitten olet elänyt ihan oikeasti todella outojen ihmisten seurassa koko elämäsi.

        Normaali ihminen ei käy toisen ihmisen kimppuun tai muuten hauku raivopäissään vaikka joku kysyisi tuollaista. Ns. normaali ihminen voisi jopa pitää tuollaisen kysyjää ihan itse sekopäänä ja sen vuoksi tuhahtaa että "ei kiinnosta".


        Siihen en ota kantaa tai vastaa että mitä kirkko on tehnyt ja keitä ja miten pelotellut. Se ei kuulu tähän keskusteluun lainkaan, joten anna pelkän politiikan olla.

        Minä olen lähes päivittäin työskentelemässä psyykkisesti sairaiden kanssa. Heidän reaktionsa tuollaiseen kysymykseen eivät ole sellaisia mitä tuossa kuvailin riivatun henkilön reaktiolla joten älä viitsi alkaa pelleilemään. Itseasiassa useimmat psyykkisistä häiriöistä kärsivistä ovat itse hartaita Jumalaan uskovia ihmisiä. Jotkut skitsofreenikot voivat uskoa olevansa itse Jumalan valitsemia tms. Sellaisilla skitsofreenikoilla on kuitenkin se erona niihin toisiin "jumalan valitsemiin" että heillä ei ole seurakuntaa perässään.


      • Aritta
        ihan oikeasti kirjoitti:

        jotain luetun ymmärtämisessä vikaa?

        Muistelisin että olet suomenruotsalainen ja että ruotsi on sinulla paremmin hallussasi kuin suomi?
        Sinä olet kuitenkin osoittanut lukevasi vähintään ymmärrettävästi suomenkielistä tekstiä joten ajattelin että ei tuo voi olla niin vaikea sinullekaan käsittää.

        Mietihän millainen reaktio raivokohtaus on verrattuna pelkkää tuhahtamiseen.

        Tuhahtaminen, eli johonkin kommenttiin tai kysymykseen vastataan pelkästään "höh", "hyh", "pyh", "vitut", "älä viitsi", jne.

        Siis jos minä tulen sinulta kysymään että onko Jeesus Kristus Jumalan poika sinun herrasi, niin saatko sinä raivokohtauksen ja alat paiskoa tavaroita ja huutaa kuin raivopää?

        Et taida (tai mistä minä tiedän) mutta olettaisin että pelkästään tuhahdat jotakin, että "pyh", tai sanot jollekin oveen koputtaneelle ja esitteitä tarjonneelle hihhulille että "ei kiitos, en usko tuollaiseen höpötykseen" tms.

        Käsitätkö tuon reaktion eron nyt vai väännänkö vielä lisää rautalankamalleja?

        Jotenkin minusta tuntuu että normaalin ihmisen reaktiot ovat sinulla nyt pikkuisen hakusessa, tai sitten olet elänyt ihan oikeasti todella outojen ihmisten seurassa koko elämäsi.

        Normaali ihminen ei käy toisen ihmisen kimppuun tai muuten hauku raivopäissään vaikka joku kysyisi tuollaista. Ns. normaali ihminen voisi jopa pitää tuollaisen kysyjää ihan itse sekopäänä ja sen vuoksi tuhahtaa että "ei kiinnosta".


        Siihen en ota kantaa tai vastaa että mitä kirkko on tehnyt ja keitä ja miten pelotellut. Se ei kuulu tähän keskusteluun lainkaan, joten anna pelkän politiikan olla.

        Minä olen lähes päivittäin työskentelemässä psyykkisesti sairaiden kanssa. Heidän reaktionsa tuollaiseen kysymykseen eivät ole sellaisia mitä tuossa kuvailin riivatun henkilön reaktiolla joten älä viitsi alkaa pelleilemään. Itseasiassa useimmat psyykkisistä häiriöistä kärsivistä ovat itse hartaita Jumalaan uskovia ihmisiä. Jotkut skitsofreenikot voivat uskoa olevansa itse Jumalan valitsemia tms. Sellaisilla skitsofreenikoilla on kuitenkin se erona niihin toisiin "jumalan valitsemiin" että heillä ei ole seurakuntaa perässään.

        Luultavasti en minä saa raivokohtausta ainakaan vaikka minut on jo manattu vaikka miksi. :-)

        Mutta raivokohtauksen saaminen ei todista yhtään mitään. Ehkä joku joka on saanut tarpeekseen uskovaisista saa tuon kysymyksen joka sitten aiheuttaa raivarin. Ei mikään ihme siis. Sitten on nämä psyykkisesti sairaat jotka tietysti ovat uskovaisten mielestä riivattuja, mutta he ovat siis vain sairaita. Hekin voivat saada raivarin ihan mistä vain. Vaikka nyt tuossa väitit että niin ei ole asiat. Ilmeisesti sitten ei niillä joiden kanssa työskentelet.

        "Siihen en ota kantaa tai vastaa että mitä kirkko on tehnyt ja keitä ja miten pelotellut. Se ei kuulu tähän keskusteluun lainkaan, joten anna pelkän politiikan olla."

        No sieltä on kuitenkin saatanan ja demonien pelko lähtöisin, samaten kuin tuo "Onko Jeesus Herrasi?".

        Mutta ihmishenget voivat joissain harvinaisissa tapauksissa ottaa jonkun muun ruumiin valtaansa. Esim silloin kun henki on ollut alkoholisti eläessään eikä ymmärrä jatkaa matkaa valoon vaan kärsii riippuvaisuudesta. Hän voi ottaa humalaisen kropan valtaansa joksikin aikaa vain tunteakseen humalan. Ehkä joku maan päälle jäänyt ilkeä ihmishenki voi ottaa jonkun elävän ruumiin haltuunsa jatkaakseen jotain mitä oli tekemässä eläessään.

        Mutta nämä eivät ole demoneja. Sellaisia ei ole muuta kuin mielikuvituksissa ja illuusiona.


      • kuule..
        Aritta kirjoitti:

        Luultavasti en minä saa raivokohtausta ainakaan vaikka minut on jo manattu vaikka miksi. :-)

        Mutta raivokohtauksen saaminen ei todista yhtään mitään. Ehkä joku joka on saanut tarpeekseen uskovaisista saa tuon kysymyksen joka sitten aiheuttaa raivarin. Ei mikään ihme siis. Sitten on nämä psyykkisesti sairaat jotka tietysti ovat uskovaisten mielestä riivattuja, mutta he ovat siis vain sairaita. Hekin voivat saada raivarin ihan mistä vain. Vaikka nyt tuossa väitit että niin ei ole asiat. Ilmeisesti sitten ei niillä joiden kanssa työskentelet.

        "Siihen en ota kantaa tai vastaa että mitä kirkko on tehnyt ja keitä ja miten pelotellut. Se ei kuulu tähän keskusteluun lainkaan, joten anna pelkän politiikan olla."

        No sieltä on kuitenkin saatanan ja demonien pelko lähtöisin, samaten kuin tuo "Onko Jeesus Herrasi?".

        Mutta ihmishenget voivat joissain harvinaisissa tapauksissa ottaa jonkun muun ruumiin valtaansa. Esim silloin kun henki on ollut alkoholisti eläessään eikä ymmärrä jatkaa matkaa valoon vaan kärsii riippuvaisuudesta. Hän voi ottaa humalaisen kropan valtaansa joksikin aikaa vain tunteakseen humalan. Ehkä joku maan päälle jäänyt ilkeä ihmishenki voi ottaa jonkun elävän ruumiin haltuunsa jatkaakseen jotain mitä oli tekemässä eläessään.

        Mutta nämä eivät ole demoneja. Sellaisia ei ole muuta kuin mielikuvituksissa ja illuusiona.

        ei.

        Kuolleiden ihmisten henget eivät valtaa toisia ihmisiä. Millä voimalla ne muka sen tekisivät kun usein eivät pääse edes paikkaa vaihtamaan jos ovat jääneet tänne välitilaan?

        Sinä puhut tässä nyt poltergeistista, et mistään demoneista (heh, niin no, ethän sinä niihin edes usko :D )

        Nämä demonit ovat olleet olemassa jo aikojen alusta saakka. Niitä ei todellakaan ole luonut mikään kirkko. Eli kirkosta se pelko ei ole lähtöisin. Demoneita ja riivattuja ihmisiä löytyy jokaisesta kulttuurista, niistäkin jotka eivät ole koskaan kuulleet Kristuksesta, mutta Kristusta ja hänen nimeään demonit kavahtavat. Minkään muun nimi ei saa demoneita ajettua pois.

        Raamatussa sanotaan että Demonit ovat ilmanhenkiä, joille on annettu taivaan avaruus asuinsijoiksi. Nämä demonit voivat selittää jotkut ufoilmiöistä, ja erityisesti niistä ufokontakti-ilmiöistä joissa on viestinä ollut nimenomaan se, että ufot ovat hyviä olentoja (enkeleitä?) tai jumalia ja se että Jumalaa, Luojaa ei ole olemassa. Jotkut kontaktihenkilöt kertovat että Kristuksen nimen sanominen ajaa kontaktia yrittävät ufo-olennot välittömästi pois.

        Ufoista kuitenkin vielä sen verran että tässä ei siis tarkoiteta niitä asukkaita, tai humanoideja, jotka elävät avaruudessa planeetoilla niinkuin mekin. Eli demonit eivät siis asu näillä avaruudessa olevilla muilla planeetoilla, vaan itse avaruudessa. Eiväthän sellaiset henkiolennot mitään tiettyä asuinpaikkaa tarvitse. Raamatussa myös sanotaan että avaruudessa on myös maailmoja joiden Jumala meidänkin Jumalamme on eli että ihan kristinuskonkin mukaan avaruudessa on aivan samanlaista elämää kuin mekin täällä olemme.

        Sitäpaitsi ennenkuin kirkko oli edes muodostunut Jeesus ajoi demoneita pois riivatuista ihmisistä, että se niistä tiedoistasi.

        Myöskään uskovaisten mielestä psyykkisesti sairaat eivät ole demonien riivaamia, eli älä vääntele sanojani. Uskovaisten mielestä psyykkisesti sairaat ovat ihan vaan psyykkisesti sairaita.

        Sanohan minulle sitten se että kuinka moni normaali ihminen tarvitsee kuulla asian useilta tuntemattomilta ihmisiltä että hän saa seuraavan tuntemattoman sanoista raivarin?

        Sinäkin sanoit että et saa raivaria vaikka sinut on jo monta kertaa manattu vaikka mihin. Huomaatko pienen ristiriidan tuossa mitä sanot tästä asiasta? Älä sano että "ei mikään ihme siis" koska se ON ihme jos joku saa raivarin vaikka sinä et saa ja vaikka sinut on jo manattu vaikka mihin. Se ei ole normaalia ihmisen käytöstä että tuntemattomalle ihmiselle alkaa tuosta vaan raivoamaan kun mainitsee Jeesuksen.

        Raivokohtauksen saaminen todistaa sen että silloin ihmistä ajaa riivaaja ja sinäkin sen juuri todistit, vaikka et sitä itse ehkä huomannut kuinka puhuit ristiin.

        Psyykkisesti sairas joka voi saada raivarin ihan mistä tahansa on vain psyykkisesti sairas ihan uskovaistenkin mielestä eikä siihen mitkään demonit liity. Ei se raivokohtaus itsessään ole mikään todiste. Tässä maassa saadaan joka päivä miljoona raivokohtausta eri syistä. Harvemmin kuitenkin saadaan raivokohtaus siitä kun joku kysyy sivumennen että onko Jeesus sinun herrasi.

        Itseasiassa jo se kun sanot että "jotka tietysti uskovaisten mielestä riivattuja," todistaa sen että sinä esität pelkästään omia mielipiteitä.

        Mielipiteet ovat ihan okei, eikä se minua haittaa jos niitä esität, pidä vaan mielipiteesi. Mutta sellainen mielipiteen esittäminen ei oikein todista vielä mitään, varsinkaan sen jälkeen kun puhuit sitä ennen asian ristiin, vieläpä esimerkin kanssa.


      • Aritta
        kuule.. kirjoitti:

        ei.

        Kuolleiden ihmisten henget eivät valtaa toisia ihmisiä. Millä voimalla ne muka sen tekisivät kun usein eivät pääse edes paikkaa vaihtamaan jos ovat jääneet tänne välitilaan?

        Sinä puhut tässä nyt poltergeistista, et mistään demoneista (heh, niin no, ethän sinä niihin edes usko :D )

        Nämä demonit ovat olleet olemassa jo aikojen alusta saakka. Niitä ei todellakaan ole luonut mikään kirkko. Eli kirkosta se pelko ei ole lähtöisin. Demoneita ja riivattuja ihmisiä löytyy jokaisesta kulttuurista, niistäkin jotka eivät ole koskaan kuulleet Kristuksesta, mutta Kristusta ja hänen nimeään demonit kavahtavat. Minkään muun nimi ei saa demoneita ajettua pois.

        Raamatussa sanotaan että Demonit ovat ilmanhenkiä, joille on annettu taivaan avaruus asuinsijoiksi. Nämä demonit voivat selittää jotkut ufoilmiöistä, ja erityisesti niistä ufokontakti-ilmiöistä joissa on viestinä ollut nimenomaan se, että ufot ovat hyviä olentoja (enkeleitä?) tai jumalia ja se että Jumalaa, Luojaa ei ole olemassa. Jotkut kontaktihenkilöt kertovat että Kristuksen nimen sanominen ajaa kontaktia yrittävät ufo-olennot välittömästi pois.

        Ufoista kuitenkin vielä sen verran että tässä ei siis tarkoiteta niitä asukkaita, tai humanoideja, jotka elävät avaruudessa planeetoilla niinkuin mekin. Eli demonit eivät siis asu näillä avaruudessa olevilla muilla planeetoilla, vaan itse avaruudessa. Eiväthän sellaiset henkiolennot mitään tiettyä asuinpaikkaa tarvitse. Raamatussa myös sanotaan että avaruudessa on myös maailmoja joiden Jumala meidänkin Jumalamme on eli että ihan kristinuskonkin mukaan avaruudessa on aivan samanlaista elämää kuin mekin täällä olemme.

        Sitäpaitsi ennenkuin kirkko oli edes muodostunut Jeesus ajoi demoneita pois riivatuista ihmisistä, että se niistä tiedoistasi.

        Myöskään uskovaisten mielestä psyykkisesti sairaat eivät ole demonien riivaamia, eli älä vääntele sanojani. Uskovaisten mielestä psyykkisesti sairaat ovat ihan vaan psyykkisesti sairaita.

        Sanohan minulle sitten se että kuinka moni normaali ihminen tarvitsee kuulla asian useilta tuntemattomilta ihmisiltä että hän saa seuraavan tuntemattoman sanoista raivarin?

        Sinäkin sanoit että et saa raivaria vaikka sinut on jo monta kertaa manattu vaikka mihin. Huomaatko pienen ristiriidan tuossa mitä sanot tästä asiasta? Älä sano että "ei mikään ihme siis" koska se ON ihme jos joku saa raivarin vaikka sinä et saa ja vaikka sinut on jo manattu vaikka mihin. Se ei ole normaalia ihmisen käytöstä että tuntemattomalle ihmiselle alkaa tuosta vaan raivoamaan kun mainitsee Jeesuksen.

        Raivokohtauksen saaminen todistaa sen että silloin ihmistä ajaa riivaaja ja sinäkin sen juuri todistit, vaikka et sitä itse ehkä huomannut kuinka puhuit ristiin.

        Psyykkisesti sairas joka voi saada raivarin ihan mistä tahansa on vain psyykkisesti sairas ihan uskovaistenkin mielestä eikä siihen mitkään demonit liity. Ei se raivokohtaus itsessään ole mikään todiste. Tässä maassa saadaan joka päivä miljoona raivokohtausta eri syistä. Harvemmin kuitenkin saadaan raivokohtaus siitä kun joku kysyy sivumennen että onko Jeesus sinun herrasi.

        Itseasiassa jo se kun sanot että "jotka tietysti uskovaisten mielestä riivattuja," todistaa sen että sinä esität pelkästään omia mielipiteitä.

        Mielipiteet ovat ihan okei, eikä se minua haittaa jos niitä esität, pidä vaan mielipiteesi. Mutta sellainen mielipiteen esittäminen ei oikein todista vielä mitään, varsinkaan sen jälkeen kun puhuit sitä ennen asian ristiin, vieläpä esimerkin kanssa.

        Kyllä ihmishenget pystyvät sen tekemään. Miksei pystyisi?

        Poltergeist on ihan eri juttu. Se ei ole mikään henki vaan energiaa esim nuorissa ihmisissä.

        "Demoneita ja riivattuja ihmisiä löytyy jokaisesta kulttuurista, niistäkin jotka eivät ole koskaan kuulleet Kristuksesta, mutta Kristusta ja hänen nimeään demonit kavahtavat. Minkään muun nimi ei saa demoneita ajettua pois."

        Pelot synnyttävät kaikenlaista illuusiota ja ihmishenget myös. Ja kuinka sitten ne jotka eivät ikinä ole kuulleet Kristuksesta pääsisivät eroon demoneistaan? Sorry, se ei ole niin kuin luulet. Enkä ymmärrä mitä hyötyä Kristusnimestä olisi kun se on vain nimi.

        "Sitäpaitsi ennenkuin kirkko oli edes muodostunut Jeesus ajoi demoneita pois riivatuista ihmisistä, että se niistä tiedoistasi."

        Koskahan sekin kirjoitettiin ja kuka kirjoitti ja keksi. Joten se niistä tiedoistasi.

        "Sanohan minulle sitten se että kuinka moni normaali ihminen tarvitsee kuulla asian useilta tuntemattomilta ihmisiltä että hän saa seuraavan tuntemattoman sanoista raivarin?"

        Moni, kun on tarpeeksi provosoitu. Tämä esimerkki nyt ei ole ihan sama mutta kun esim Jehovan todistajat tulevat kolkuttelemaan ovelle aatonaattona kun huusholli on sekaisin ja ruuanlaitto kesken ja heillä on ilosanomana että joulunvietto on Jehovaa vastaan niin helposti tulee kauhasta tai jostain muusta.

        #Sinäkin sanoit että et saa raivaria vaikka sinut on jo monta kertaa manattu vaikka mihin. Huomaatko pienen ristiriidan tuossa mitä sanot tästä asiasta? Älä sano että "ei mikään ihme siis" koska se ON ihme jos joku saa raivarin vaikka sinä et saa ja vaikka sinut on jo manattu vaikka mihin.#

        En huomaa. Se oli tarkoitettu esimerkiksi että jos olisit oikeassa niin meikäläinenkin olisi riivattu uskovaisten mielestä. Mutta en vain saa raivaria vaikka kuinka jankutettaisiin Jeesuksesta.

        "Raivokohtauksen saaminen todistaa sen että silloin ihmistä ajaa riivaaja ja sinäkin sen juuri todistit, vaikka et sitä itse ehkä huomannut kuinka puhuit ristiin."

        Niin kuin äsken jo selostin niin en puhunut ristiin. Ja raivokohtaukset voivat olla vain ylimääräisen energian purkausta.

        "Harvemmin kuitenkin saadaan raivokohtaus siitä kun joku kysyy sivumennen että onko Jeesus sinun herrasi."

        Harvemmin niin. Luultavasti ei koskaan.

        #Itseasiassa jo se kun sanot että "jotka tietysti uskovaisten mielestä riivattuja," todistaa sen että sinä esität pelkästään omia mielipiteitä.#

        Omia? No en yksistään. Tietenkin ne ovat myös minun mielipiteitäni, mutta myös suurimman osan maailman ihmisistä. Ei edes kaikki uskovaiset usko niin.

        "Mielipiteet ovat ihan okei, eikä se minua haittaa jos niitä esität, pidä vaan mielipiteesi. Mutta sellainen mielipiteen esittäminen ei oikein todista vielä mitään, varsinkaan sen jälkeen kun puhuit sitä ennen asian ristiin, vieläpä esimerkin kanssa."

        Vielä kerran, katso ylöspäin vastaustani ristiinpuhumisesta.

        Ja muuten voin tuohon vastata että samoin.


      • Miksi kysyt...?
        Aritta kirjoitti:

        Kyllä ihmishenget pystyvät sen tekemään. Miksei pystyisi?

        Poltergeist on ihan eri juttu. Se ei ole mikään henki vaan energiaa esim nuorissa ihmisissä.

        "Demoneita ja riivattuja ihmisiä löytyy jokaisesta kulttuurista, niistäkin jotka eivät ole koskaan kuulleet Kristuksesta, mutta Kristusta ja hänen nimeään demonit kavahtavat. Minkään muun nimi ei saa demoneita ajettua pois."

        Pelot synnyttävät kaikenlaista illuusiota ja ihmishenget myös. Ja kuinka sitten ne jotka eivät ikinä ole kuulleet Kristuksesta pääsisivät eroon demoneistaan? Sorry, se ei ole niin kuin luulet. Enkä ymmärrä mitä hyötyä Kristusnimestä olisi kun se on vain nimi.

        "Sitäpaitsi ennenkuin kirkko oli edes muodostunut Jeesus ajoi demoneita pois riivatuista ihmisistä, että se niistä tiedoistasi."

        Koskahan sekin kirjoitettiin ja kuka kirjoitti ja keksi. Joten se niistä tiedoistasi.

        "Sanohan minulle sitten se että kuinka moni normaali ihminen tarvitsee kuulla asian useilta tuntemattomilta ihmisiltä että hän saa seuraavan tuntemattoman sanoista raivarin?"

        Moni, kun on tarpeeksi provosoitu. Tämä esimerkki nyt ei ole ihan sama mutta kun esim Jehovan todistajat tulevat kolkuttelemaan ovelle aatonaattona kun huusholli on sekaisin ja ruuanlaitto kesken ja heillä on ilosanomana että joulunvietto on Jehovaa vastaan niin helposti tulee kauhasta tai jostain muusta.

        #Sinäkin sanoit että et saa raivaria vaikka sinut on jo monta kertaa manattu vaikka mihin. Huomaatko pienen ristiriidan tuossa mitä sanot tästä asiasta? Älä sano että "ei mikään ihme siis" koska se ON ihme jos joku saa raivarin vaikka sinä et saa ja vaikka sinut on jo manattu vaikka mihin.#

        En huomaa. Se oli tarkoitettu esimerkiksi että jos olisit oikeassa niin meikäläinenkin olisi riivattu uskovaisten mielestä. Mutta en vain saa raivaria vaikka kuinka jankutettaisiin Jeesuksesta.

        "Raivokohtauksen saaminen todistaa sen että silloin ihmistä ajaa riivaaja ja sinäkin sen juuri todistit, vaikka et sitä itse ehkä huomannut kuinka puhuit ristiin."

        Niin kuin äsken jo selostin niin en puhunut ristiin. Ja raivokohtaukset voivat olla vain ylimääräisen energian purkausta.

        "Harvemmin kuitenkin saadaan raivokohtaus siitä kun joku kysyy sivumennen että onko Jeesus sinun herrasi."

        Harvemmin niin. Luultavasti ei koskaan.

        #Itseasiassa jo se kun sanot että "jotka tietysti uskovaisten mielestä riivattuja," todistaa sen että sinä esität pelkästään omia mielipiteitä.#

        Omia? No en yksistään. Tietenkin ne ovat myös minun mielipiteitäni, mutta myös suurimman osan maailman ihmisistä. Ei edes kaikki uskovaiset usko niin.

        "Mielipiteet ovat ihan okei, eikä se minua haittaa jos niitä esität, pidä vaan mielipiteesi. Mutta sellainen mielipiteen esittäminen ei oikein todista vielä mitään, varsinkaan sen jälkeen kun puhuit sitä ennen asian ristiin, vieläpä esimerkin kanssa."

        Vielä kerran, katso ylöspäin vastaustani ristiinpuhumisesta.

        Ja muuten voin tuohon vastata että samoin.

        Vastaa, kun kysytään ?!


      • OlenkoDemonienVallassa

        "Pieni testi: kysy häneltä, uskooko hän, että Jeesus on Kristus, lihaan tullut Jumalan poika ja vapahtaja. Jos hän tuhahtaa tai naurahtaa kysymykselle, hän on psykopaatti. Jos hänen koko olemuksensa muuttuu ja hän raivostuu, hän on riivattu."

        Oletko ajatellut, ettei kaikki yksinkertaisesti usko jeesukseen eikä jaksa sitä pälpätystä.

        Mutta kummastuttaa, miten asunnossani päivällä raajat kuin kuin jäykistyisivät, että kohta raajart valmiina kramppaamaan ja mieli sumea kokoajan eikä energiaa juuri ole sekä pieni okestus olo ja saattaa päätä hieman särkeä, kun taas yöllä keho on levollinen (normaali). Seinä naapurina on täysin uskovainen ja eräs tuntematon ensimmäisillä sanoilla heti istuessani hänen kanssaan samaan pöytään sanoi hän : "sinä olet paha ihminen, mutta sinulla on todella hyvä luonne", jonka jälkeen kaverini vieressäni sanoi ettei pidä kuunnella häntä. En tiedä jotenkin se kolahti minuun kivasti. Jos sisälläni on demoni, joka osaa käyttäytyä ja hän olisi herrasmies.
        Eräs ilta/yö dissosiatiivi tripillä tunsin kuinka demoni olisi tullut sisälleni tai sitten vain löysin sen sisältäni tietoiseen tilaan. Aina olen ihannoinut synkkiä ja pimeitä juttua siksi olen kanssa yö ihminen ja nuorempana kuulemma olin aika natsi ja olin hyvin raivo herkkä ja muistan, kun olin kaverin luona suht lapsena, kun viereisessä huoneessa katsottiin House On Wax kauhutrilleriä oli se silloin hyvin mieleenkiintoinen, jota kurkin toisesta huonesta vähän väliä, jokin siinä kiehtoi todella... vieläkin vaikka kyseinen elokuva suhteellisen naurettava nykysellään. Tämän demonin haivaittuani katsoin peiliin, hymyilin ja hyväksyin asian. Se oli hyvin syvällinen ja intensiivinen tila, jota olen tuntenut nykyisin useastikin lähes jatkuvasti. Yritin hieman kirjoittaa kuvailua olotilasta, mutta se vaikeaa.


      • faithfully
        Aritta kirjoitti:

        normaalien ihmisten reaktioita. Vai tarkoitatko että kaikki ihmiset jotka ovat jonkin verran psyykkisesti epätasapainossa ovat riivattuja? Bullshit. Tuota nyt on kirkkojen porukat jankuttaneet siitä lähtien kun alkoivat pelotella ihmisiä saatanalla saadakseen heidät maksamaan veroja kirkolle.

        ai silläkö se ja sen uhallako se valtio kerää kirkollisveroja :D


      • Anonyymi
        nyt väärässä kirjoitti:

        mutta se ei ole mitään uutta.

        Tuhahtaminen on ihan eri asia kuin raivostuminen.

        Vaikka minun lähipiirissä on useita pakanoita tai muuten vaan uskomattomia, he eivät ala raivota jos kysyy tuollaista asiaa. Jotkut sanovat että "ehkä mutta mitä sitten?" toiset sanovat että "mistä minä tiedän" jne jne. Mutta heistä ei kyllä yksikään ole psykopaatti, että sellaisen henkisen sairauden toteaminen ei ole kyllä noin helppoa.

        Riivattu ihminen saa raivokohtauksen jos tuollaista menee kysymään. Mutta sekään ei ole välttämättä aina niin, riivaaja voi alkaa myös pirulliseen väittelyyn ja sen tunnistaa siitä että heillä on sellaista tietoa mitä muuten ei olisi voinut sellainen ihminen saada. Mutta sitä on hyvin hyvin vaikea tunnistaa ja yleensä riivaaja kiusaa sillä tavalla heitä jotka tuntevat asiaa hyvin. Tämän vuoksi riivaaja ei ole todellakaan mikään helppo maali kenellekään ja sellaisista sietää pysyä hyvin kaukana.

        Ne henget jotka joillekin näkijöille antavat neuvoja, eivät ole riivaajia, vaan muunlaisia pahoja henkiä jotka kietovat pahan verkkoon ensin hyviltä näyttävillä teoilla, mutta lopulta ajaen ihmisen pahoihin tekoihin ja esimerkiksi ahneuteen. Heidät tunnistaa taas siitä että he eivät puhu koskaan Jumalasta, vaan pelkästään enkeleistä ja enkeleiden "hyvistä" teoista ja siunauksista. Nämä enkeli-ihmiset eivät koskaan tunnusta Jumalan nimessä mitään koska heille on valehdeltu koko ajan. Tuollaisista näkijöistä on hyvä pysyä hyvin kaukana, koska se henki ei kiusaa pelkästään näkijää, vaan tulee mahdollisesti kiusaamaan myös asiakasta. Tähän samaan pahan hengen joukkoon kuuluvat myös ne henget jotka auttavat jotakuta ihmistä keräämään ympärilleen suljetun lahkoseurakunnan josta ei ulkopuolisille kerrota ja josta on hyvin hyvin vaikea päästä pois kerran siihen jouduttuaan.

        Sellainen toiminta ei ole Rakastavan Isän, Jumalan toimintaa.

        Miten toi liittyy mihinkään :D


      • Anonyymi
        nyt väärässä kirjoitti:

        mutta se ei ole mitään uutta.

        Tuhahtaminen on ihan eri asia kuin raivostuminen.

        Vaikka minun lähipiirissä on useita pakanoita tai muuten vaan uskomattomia, he eivät ala raivota jos kysyy tuollaista asiaa. Jotkut sanovat että "ehkä mutta mitä sitten?" toiset sanovat että "mistä minä tiedän" jne jne. Mutta heistä ei kyllä yksikään ole psykopaatti, että sellaisen henkisen sairauden toteaminen ei ole kyllä noin helppoa.

        Riivattu ihminen saa raivokohtauksen jos tuollaista menee kysymään. Mutta sekään ei ole välttämättä aina niin, riivaaja voi alkaa myös pirulliseen väittelyyn ja sen tunnistaa siitä että heillä on sellaista tietoa mitä muuten ei olisi voinut sellainen ihminen saada. Mutta sitä on hyvin hyvin vaikea tunnistaa ja yleensä riivaaja kiusaa sillä tavalla heitä jotka tuntevat asiaa hyvin. Tämän vuoksi riivaaja ei ole todellakaan mikään helppo maali kenellekään ja sellaisista sietää pysyä hyvin kaukana.

        Ne henget jotka joillekin näkijöille antavat neuvoja, eivät ole riivaajia, vaan muunlaisia pahoja henkiä jotka kietovat pahan verkkoon ensin hyviltä näyttävillä teoilla, mutta lopulta ajaen ihmisen pahoihin tekoihin ja esimerkiksi ahneuteen. Heidät tunnistaa taas siitä että he eivät puhu koskaan Jumalasta, vaan pelkästään enkeleistä ja enkeleiden "hyvistä" teoista ja siunauksista. Nämä enkeli-ihmiset eivät koskaan tunnusta Jumalan nimessä mitään koska heille on valehdeltu koko ajan. Tuollaisista näkijöistä on hyvä pysyä hyvin kaukana, koska se henki ei kiusaa pelkästään näkijää, vaan tulee mahdollisesti kiusaamaan myös asiakasta. Tähän samaan pahan hengen joukkoon kuuluvat myös ne henget jotka auttavat jotakuta ihmistä keräämään ympärilleen suljetun lahkoseurakunnan josta ei ulkopuolisille kerrota ja josta on hyvin hyvin vaikea päästä pois kerran siihen jouduttuaan.

        Sellainen toiminta ei ole Rakastavan Isän, Jumalan toimintaa.

        Tohon en usko että jos demoni on ihmisessä ja kun kysyy jeesusksesta että alkaisi siitä raivoamaan. Ennemminkin voisi kuvitella sellaisen olevan poissa eli siellä tai siinä ihmisessä ei ole yksinkertaisesti "ketään" jos demoni olisi mennyt ihmiseen. Käsittääkseni raamatussa sanotaan että Jumala olisi ottanut sen kyvyn pois demoneilta ja saatanalta ettei he kykenisivät menemään ihmiseen. Tosta saatanasta vielä sen verran kun kirkko opettaa että kun jumala kirosi saatanan olisi siansorkilla kävelevä otus mutta näin ei asia ole. Nimittäin raamatussa kuvataan aika tarkalleen minkä näköinen saatana on. Siellä sanotaan että ennen kuin Jumala kirosi saatanan oli saatana alunperin hyvä ja Jumalan luottoenkeli joka ylpistyi omasta kauneudestaan ja halusi päästä Jeesuksen asemaan. Silloin kun Jeesus meni erämaahan paastoamaan niin saatana meni Jeesuksen luokse kiusaamaan jeesusta mutta Jeesus ei langennut missään vaiheessa ja näin Jeesus voitti saatanan kiusaukset. Saatana sanoi jeesukselle että jos sinä kumarrat minulle niin sinä saat tämän kaiken ja kaikkeuden eli maailman ja kaikki maailman rikkaudet mutta Jeesus pysyi lujana. Siitäkin voi jo päätellä ettei nykymaailma ole Jumalan vaan saatanan hallinnassa joka pyörittää nykyistä järjestelmää käyttäen mm. politiikkoja hyväkseen saadakseen niin paljon ihmisiä puolelleensa jotta kukaan ei selviäisi.


      • Anonyymi
        Aritta kirjoitti:

        Luultavasti en minä saa raivokohtausta ainakaan vaikka minut on jo manattu vaikka miksi. :-)

        Mutta raivokohtauksen saaminen ei todista yhtään mitään. Ehkä joku joka on saanut tarpeekseen uskovaisista saa tuon kysymyksen joka sitten aiheuttaa raivarin. Ei mikään ihme siis. Sitten on nämä psyykkisesti sairaat jotka tietysti ovat uskovaisten mielestä riivattuja, mutta he ovat siis vain sairaita. Hekin voivat saada raivarin ihan mistä vain. Vaikka nyt tuossa väitit että niin ei ole asiat. Ilmeisesti sitten ei niillä joiden kanssa työskentelet.

        "Siihen en ota kantaa tai vastaa että mitä kirkko on tehnyt ja keitä ja miten pelotellut. Se ei kuulu tähän keskusteluun lainkaan, joten anna pelkän politiikan olla."

        No sieltä on kuitenkin saatanan ja demonien pelko lähtöisin, samaten kuin tuo "Onko Jeesus Herrasi?".

        Mutta ihmishenget voivat joissain harvinaisissa tapauksissa ottaa jonkun muun ruumiin valtaansa. Esim silloin kun henki on ollut alkoholisti eläessään eikä ymmärrä jatkaa matkaa valoon vaan kärsii riippuvaisuudesta. Hän voi ottaa humalaisen kropan valtaansa joksikin aikaa vain tunteakseen humalan. Ehkä joku maan päälle jäänyt ilkeä ihmishenki voi ottaa jonkun elävän ruumiin haltuunsa jatkaakseen jotain mitä oli tekemässä eläessään.

        Mutta nämä eivät ole demoneja. Sellaisia ei ole muuta kuin mielikuvituksissa ja illuusiona.

        Elävät tietävät kuolevansa mutta kuolleet eivät tiedä yhtään mitään. Saarnaaja 9:5, psalmit 146:4 Niinpä kun ihminen kuolee hän lakkaa olemasta. Kuollut ei voi ajatella, tuntea eikä tehdä mitään. Tomuun sinä palaat. Eli ei ole tuonpuoleista elämää ei siis ole. Sanoit että ihmisen henki voi "kaapata" ihmisen mutta näin ei asia selvästikään ole. Jos "ihminen" on näyttäytynyt kuolemansa jälkeen ei kyseessä ole ollut ihminen vaan demonit tai saatana.


    • Aritta

      eräät kerrat muilla sivuilla, mutta sanon sen nyt kuitenkin vieläkin: Demoneja ei ole.

      • mutta,

        väitit kerran tai pari hemopaattipalstalla että voit itse parantaa sairauksia ja vaikka syöpää kun vain tarpeeksi mietit asiaa.

        Mikä tässä uskossa on nyt niin vaikeaa kun uskot homeopatiaankin niin helposti?


      • Aritta
        mutta, kirjoitti:

        väitit kerran tai pari hemopaattipalstalla että voit itse parantaa sairauksia ja vaikka syöpää kun vain tarpeeksi mietit asiaa.

        Mikä tässä uskossa on nyt niin vaikeaa kun uskot homeopatiaankin niin helposti?

        En ole väittänyt että minä itse parannan kenenkään syöpää. Kirjoitin että olemalla positiivinen on mahdollisuus parantua vaikka syövästä. Päättämällä että parantuu.

        Homeopatia on ihan eri asia kuin demoniusko.


      • väärin
        Aritta kirjoitti:

        En ole väittänyt että minä itse parannan kenenkään syöpää. Kirjoitin että olemalla positiivinen on mahdollisuus parantua vaikka syövästä. Päättämällä että parantuu.

        Homeopatia on ihan eri asia kuin demoniusko.

        Käsitin kyllä sinun juttusi ihan oikein, mutta kirjoitin sen näköjään väärin niin että siitä saa myös sellaisen kuvan että pelkällä miettimisellä voisit parantaa myös muita. Mutta se asia nyt ei muutenkaan kuulu tähän ketjuun.

        Homeopatiausko vs. demoniusko, kumpi on enemmän väärässä tai oikeassa kun kumpikin perustuu pelkkään uskoon? Ei tasan kumpikaan. Homeopatian juttuja voi ehkä puolustaa hieman se että siinä saa jotain käsinkosketeltavaa vaikka se olisikin pelkkää sokeria tai vettä. Mutta yhtäkaikki se teho ja vaikutus on pelkkää uskoa.


      • ei saa sotkea
        Aritta kirjoitti:

        En ole väittänyt että minä itse parannan kenenkään syöpää. Kirjoitin että olemalla positiivinen on mahdollisuus parantua vaikka syövästä. Päättämällä että parantuu.

        Homeopatia on ihan eri asia kuin demoniusko.

        täällä käsitellyihin asioihin. Homeopatia, vyöhyketerapia, akupunktio jne. ovat vanhaa ja nykyisin myös yleisestikin hyväksyttyä, vaihtoehtoista lääketiedettä, joka yhdistettynä moderniin lääketieteeseen tuottaa entistä parempia hoitotuloksia.

        Avoimin mielin ja käsitteitä sekoittamatta!


      • kokonaisuudessaan
        ei saa sotkea kirjoitti:

        täällä käsitellyihin asioihin. Homeopatia, vyöhyketerapia, akupunktio jne. ovat vanhaa ja nykyisin myös yleisestikin hyväksyttyä, vaihtoehtoista lääketiedettä, joka yhdistettynä moderniin lääketieteeseen tuottaa entistä parempia hoitotuloksia.

        Avoimin mielin ja käsitteitä sekoittamatta!

        Ei täällä ole kukaan mitään homeopatiaa käsitellytkään.

        Ainoastaan sitä kun Aritta tuntuu uskovan homeopatiaan hyvinkin tunnollisesti, mutta ei sitten kykene uskomaan demoneihin.

        Tässä oli kyse pelkästään usko vs. usko, eikä minkään noiden yksittäisten asioiden käsittelystä.


      • kiusallanikin
        kokonaisuudessaan kirjoitti:

        Ei täällä ole kukaan mitään homeopatiaa käsitellytkään.

        Ainoastaan sitä kun Aritta tuntuu uskovan homeopatiaan hyvinkin tunnollisesti, mutta ei sitten kykene uskomaan demoneihin.

        Tässä oli kyse pelkästään usko vs. usko, eikä minkään noiden yksittäisten asioiden käsittelystä.

        että homeopatia ei ole mitenkään osoittanut tehokkuuttaan, se on pelkkää uskomusta koko satu.

        Akupunktio on osoittanut tehokkuutensa ja sitä ei epäile kyllä kukaan enää. Akupunktio, vaikka onkin sinällään "mystinen" asia lääketieteelle, eli että sen toimintamekanismeja ei tunneta kovin hyvin, on kuitenkin todistettu ihan tieteellisesti toimivan ja auttavan.

        Sen sijaan homeopatian ei ole todettu parantavan yhtään mitään kun sitä on tieteellisesti tutkittu.

        Ja nyt, ota huomioon että minä en tässä nyt puhu siitä että mikä on parempi ja mikä ei, vaan siitä että akupunktioon saa olla uskomatta tai uskoa, koska siitä on näyttöä että se toimii, se ei ole silloin enää pelkästään uskon asia, kuten esimerkiksi demonit tai homeopatia.

        Nuo kaksi muuta asiaa ovat pelkkää uskomusta jolla ei ole mitään perusteita missään.


      • Aritta
        väärin kirjoitti:

        Käsitin kyllä sinun juttusi ihan oikein, mutta kirjoitin sen näköjään väärin niin että siitä saa myös sellaisen kuvan että pelkällä miettimisellä voisit parantaa myös muita. Mutta se asia nyt ei muutenkaan kuulu tähän ketjuun.

        Homeopatiausko vs. demoniusko, kumpi on enemmän väärässä tai oikeassa kun kumpikin perustuu pelkkään uskoon? Ei tasan kumpikaan. Homeopatian juttuja voi ehkä puolustaa hieman se että siinä saa jotain käsinkosketeltavaa vaikka se olisikin pelkkää sokeria tai vettä. Mutta yhtäkaikki se teho ja vaikutus on pelkkää uskoa.

        ei perustu uskoon. Demoniusko perustuu uskoon ja on lähtöisin pelosta. Ja on illuusio.


      • Aritta
        kiusallanikin kirjoitti:

        että homeopatia ei ole mitenkään osoittanut tehokkuuttaan, se on pelkkää uskomusta koko satu.

        Akupunktio on osoittanut tehokkuutensa ja sitä ei epäile kyllä kukaan enää. Akupunktio, vaikka onkin sinällään "mystinen" asia lääketieteelle, eli että sen toimintamekanismeja ei tunneta kovin hyvin, on kuitenkin todistettu ihan tieteellisesti toimivan ja auttavan.

        Sen sijaan homeopatian ei ole todettu parantavan yhtään mitään kun sitä on tieteellisesti tutkittu.

        Ja nyt, ota huomioon että minä en tässä nyt puhu siitä että mikä on parempi ja mikä ei, vaan siitä että akupunktioon saa olla uskomatta tai uskoa, koska siitä on näyttöä että se toimii, se ei ole silloin enää pelkästään uskon asia, kuten esimerkiksi demonit tai homeopatia.

        Nuo kaksi muuta asiaa ovat pelkkää uskomusta jolla ei ole mitään perusteita missään.

        alan asiantuntija.


      • täytyy uskoa kaikkeen
        kiusallanikin kirjoitti:

        että homeopatia ei ole mitenkään osoittanut tehokkuuttaan, se on pelkkää uskomusta koko satu.

        Akupunktio on osoittanut tehokkuutensa ja sitä ei epäile kyllä kukaan enää. Akupunktio, vaikka onkin sinällään "mystinen" asia lääketieteelle, eli että sen toimintamekanismeja ei tunneta kovin hyvin, on kuitenkin todistettu ihan tieteellisesti toimivan ja auttavan.

        Sen sijaan homeopatian ei ole todettu parantavan yhtään mitään kun sitä on tieteellisesti tutkittu.

        Ja nyt, ota huomioon että minä en tässä nyt puhu siitä että mikä on parempi ja mikä ei, vaan siitä että akupunktioon saa olla uskomatta tai uskoa, koska siitä on näyttöä että se toimii, se ei ole silloin enää pelkästään uskon asia, kuten esimerkiksi demonit tai homeopatia.

        Nuo kaksi muuta asiaa ovat pelkkää uskomusta jolla ei ole mitään perusteita missään.

        eli akupunktio, homeopatia, kiropraptiikka, vyöhyketeparapia kuuluvat samaan lääketieteelliseeen kokonaisuuteen ja jos uskoon yhteen näistä, niin miksi kieltää osa kokoisuudesta! Itse näen nämä yhtenä suurena kokonaisuutena ja myös niitä apuna käyttäneenä voin todeta, että niistä saa avun! Mutta aina on katseltava kokonaisuutta eli ei pidä hylätä vaihtoehtoislääkintää eikä nykylääketiedettä, van pyrkiä löytämään niiden synteesi!


      • faiyhfully

        ei pidä paikkansa


    • kirjoittanut vastaa

      Ensinnäkin demonit ovat valitettavan totta ja on demonien edunmukaista pyrkiä kieltämää asian olemassaolo tai tehdä siitä osa elokuvakulttia kuten kuten Manaaja ja Enne -elokuvat. Pascal sanoi aikoinaan, että paholainen hyötyy aina, kun siitä ei puhuta ja sen olemassa olo kielletään ja toisaalta kun siitä puhutaan ylenpalttisesti.

      Mistäkö demonin tunnistaa - herkät ihmiset näkevät ihmiskuoren alle eli itse olen eräissä tapauksissa nähnyt ilmeissä, eleissä ja olemuksessa esim. suden varjon. Totta, demonin saa raivostumaan puhumalla Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä - reaktio tulee parhaiten esiin yllätettynä.

      Joskus sen vain vaistoaa ja kun seuraa, mitä ongelmia ihmisen tielle kasaantuu - aiemmin viitaamassani tapauksessa juuri nämä seikat kiinnittivät huomiotani - oli yli sattuman, että kenenkään kohdalle osuisi niin monta ikävää asiaa toinen toisensa jälkeen. Varsinaisen vahvistuksen sain, kun mietin, miten auttaa kyseistä henkilöä - vaistoni kielsi ehdottomasti puuttumasta asiaan. Voimani kielsi minua puuttumasta asiaan, johon en kykenisi vaikuttamaan. Demonit ovat vaarallisia ja vain harvat kykenevät heitä karkoittamaan - vain valitut, vahvat, karismaattiset uskonmiehet ja -naiset tähän kykenevät ja Roomalaiskatolisen kirkon kouluttamat pappismanaajat. Katolinen kirkko suhtautuu siis todella vakavasti tähän kysymykseen ja muistakaa, että myös Jeesus pelasti monia karkoittamalla manaajia heistä eli myös Raamatun opetus tukee tätä asiaa.

      • Aritta

        mutta saahan ihmiset uskoa mihin haluavat. En vain ymmärrä miksi on pakko pitää yllä tuollaista pelkoa. Se rajoittaa ihmisiä. Mutta se on ollut tarkoituskin tietysti ja siksi sitä on vaikea saada pois.

        Kirkot ovat rikastuneet sen uskon takia. Pelkkä Jumala ei olisi ikinä saanut ihmisiä tanssimaan pappien pillin mukaan.


      • vain paljastanut
        Aritta kirjoitti:

        mutta saahan ihmiset uskoa mihin haluavat. En vain ymmärrä miksi on pakko pitää yllä tuollaista pelkoa. Se rajoittaa ihmisiä. Mutta se on ollut tarkoituskin tietysti ja siksi sitä on vaikea saada pois.

        Kirkot ovat rikastuneet sen uskon takia. Pelkkä Jumala ei olisi ikinä saanut ihmisiä tanssimaan pappien pillin mukaan.

        todelliset "karvasi"? Minä kirjoitin omasta kokemuksestani ja uskoni ja näkemykseni mukaan! Entä sinä?


      • Aritta
        vain paljastanut kirjoitti:

        todelliset "karvasi"? Minä kirjoitin omasta kokemuksestani ja uskoni ja näkemykseni mukaan! Entä sinä?

        Näit suden varjon, entäs sitten? Et kai nyt sutta sekoita pimeän vallan kanssa. Jos näit suden varjon niin se tarkoitti että ensiksi itse käsität suden kuvaavan pahuutta ja kun tunsit että tällä ihmisellä oli "pahuutta" itsessään jossain piilossa niin se tuli sinulle suden varjona esille. Se ei tarkoita että ihmisessä olisi ollut demoni.

        Niin minä en ole ikinä nähnyt demoneita. :-)


      • on ihan
        Aritta kirjoitti:

        Näit suden varjon, entäs sitten? Et kai nyt sutta sekoita pimeän vallan kanssa. Jos näit suden varjon niin se tarkoitti että ensiksi itse käsität suden kuvaavan pahuutta ja kun tunsit että tällä ihmisellä oli "pahuutta" itsessään jossain piilossa niin se tuli sinulle suden varjona esille. Se ei tarkoita että ihmisessä olisi ollut demoni.

        Niin minä en ole ikinä nähnyt demoneita. :-)

        selvä skeptikko.


      • kas kun en huomannut
        on ihan kirjoitti:

        selvä skeptikko.

        skeptikko, joka kuvittelee omaavansa suuria kykyjä, niinpä niin! Ja ajattelee vieläpä rahastavansa niillä meitä "tavallisia ihmisparkoja", voi aikoja, voi tapoja...


      • Aritta
        on ihan kirjoitti:

        selvä skeptikko.

        Uskis en ole ainakaan. :-)


      • kun et ole
        Aritta kirjoitti:

        Näit suden varjon, entäs sitten? Et kai nyt sutta sekoita pimeän vallan kanssa. Jos näit suden varjon niin se tarkoitti että ensiksi itse käsität suden kuvaavan pahuutta ja kun tunsit että tällä ihmisellä oli "pahuutta" itsessään jossain piilossa niin se tuli sinulle suden varjona esille. Se ei tarkoita että ihmisessä olisi ollut demoni.

        Niin minä en ole ikinä nähnyt demoneita. :-)

        nähnyt demoneita! Jos olisit, et ehkä kirjoittaisi moisia "totuuksia", mutta älä koskaan sano: "ei koskaan". En usko, että kaikesta huolimatta, olisit niitä valmis kohtaamaan...

        Mieti, mitä kirjoitat ja ajattelet - näen demonien vaanivan Sinuakin - mitäpä siihen toteat...?


      • Aritta
        kas kun en huomannut kirjoitti:

        skeptikko, joka kuvittelee omaavansa suuria kykyjä, niinpä niin! Ja ajattelee vieläpä rahastavansa niillä meitä "tavallisia ihmisparkoja", voi aikoja, voi tapoja...

        rahastan teikäläisiä? Missäs ne minun suuret kykyni ovat? Mistä olet saanut tuollaista päähäsi?


      • Aritta
        kun et ole kirjoitti:

        nähnyt demoneita! Jos olisit, et ehkä kirjoittaisi moisia "totuuksia", mutta älä koskaan sano: "ei koskaan". En usko, että kaikesta huolimatta, olisit niitä valmis kohtaamaan...

        Mieti, mitä kirjoitat ja ajattelet - näen demonien vaanivan Sinuakin - mitäpä siihen toteat...?

        Tottakai. Minä näen vain enkeleitä kaikkien ihmisten ympärillä.


      • sinulle kertoavat
        Aritta kirjoitti:

        Tottakai. Minä näen vain enkeleitä kaikkien ihmisten ympärillä.

        nuo saattajat ajasta aikaan - nuo viimeiset, jotka näemme tässä maailmassa. Nuo suojelijat tässä ajassa, nuo ajan mittarit, näenkö sarkasmia kirjoituksessasi tässä - enkeleitä, onko heitä - demoneita, onko heitä? Kas, siinäpä se, arvoitus takaa ajan ja rajan, joku meitä katsoo ja päiviämme mittaa... Ja totuuden tietää!


      • Aritta
        sinulle kertoavat kirjoitti:

        nuo saattajat ajasta aikaan - nuo viimeiset, jotka näemme tässä maailmassa. Nuo suojelijat tässä ajassa, nuo ajan mittarit, näenkö sarkasmia kirjoituksessasi tässä - enkeleitä, onko heitä - demoneita, onko heitä? Kas, siinäpä se, arvoitus takaa ajan ja rajan, joku meitä katsoo ja päiviämme mittaa... Ja totuuden tietää!

        ovat sama kuin me. Eli mekin olemme enkeleitä ja meidän mukanamme kulkee niitä enkeleitä jotka eivät ole inkarnoituneet tänne vaan haluavat olla oppainamme. Eihän heitä tietenkään tarvitse kutsua juuri enkeleiksi, mutta minä nyt teen sen. Valo-olento on yksi nimi heistä/meistä.


      • valitut ovat
        Aritta kirjoitti:

        ovat sama kuin me. Eli mekin olemme enkeleitä ja meidän mukanamme kulkee niitä enkeleitä jotka eivät ole inkarnoituneet tänne vaan haluavat olla oppainamme. Eihän heitä tietenkään tarvitse kutsua juuri enkeleiksi, mutta minä nyt teen sen. Valo-olento on yksi nimi heistä/meistä.

        kuvaamassasi asemassa - ja minulla on ollut ja on kunnia tuntea yksi heistä - tämä Enkeli, minulle suotu ja vaatimus myös Enkelistäni hyväksi pitää ja Häntä kunnioittaa tässä ajassa ja aikojen loputtua Hän minut saattaa rajan taaakse!

        Uskokaa, ken tahtoo, mutta tämä on TOSI!


      • Aritta
        valitut ovat kirjoitti:

        kuvaamassasi asemassa - ja minulla on ollut ja on kunnia tuntea yksi heistä - tämä Enkeli, minulle suotu ja vaatimus myös Enkelistäni hyväksi pitää ja Häntä kunnioittaa tässä ajassa ja aikojen loputtua Hän minut saattaa rajan taaakse!

        Uskokaa, ken tahtoo, mutta tämä on TOSI!

        ovat enkeleitä. Me jotka elämme täällä olemme ne langenneet enkelit koska putosimme tähän alhaiseen värähtelytilaan.

        Muut enkelit sitten huolehtivat meistä ja ovat oppainamme.


      • enkeli, saat
        Aritta kirjoitti:

        ovat enkeleitä. Me jotka elämme täällä olemme ne langenneet enkelit koska putosimme tähän alhaiseen värähtelytilaan.

        Muut enkelit sitten huolehtivat meistä ja ovat oppainamme.

        mahdollisuutesi - luovuta nyt tai...?! Heh, älä luule, mitä ajattelet!


      • Iqmrealdemon

        Oi että on sana hirviö ja kyllä demonit on totta häja kyllä ne suuttuvat Jumalan Jeesuksen ja no pälä pälä hommasta mutta vain ahdistuvat tai no ainakin itse mutta ei sen ihmeelisempää osuit aika lähelle


      • Anonyymi

        Raamatussa sanotaan että nainen ei saa olla minkäänlainen hengellinen johtaja. Esimerkiksi kirkko palvoo saatanaa koska papit saavat tehdä sukupuolenvaihtoja ja kirkko värvää naisia papeiksi mikä täysin kiellettyä niin kristinuskossa, islamissa kuin juutalaisuudessa.


    • nyt piiriin

      tahdomme haastaa ja totuuksien ääreen. Tulit vesille näille haastajana, luulit totuudet omaavasi, mutta onko näin?

      Mitä tunnet sielusi syvyyksissä - mieti ja tarkoin vastaa! Me, jotka olemme Vanhaa Sukua tätä vastausta Sinulta odotamme - Me, jotka näimme ihmiskunnan aamun ja myös sen illassa olemme, kysymme Sinulta, miksi - miksi?

      • Aritta

        entisen pääministerin vaimon nimi on Anitra. Ei minun. No, en ole kyllä oikeasti Arittakaan. :-)

        Kun kysytte miksi - miksi, niin mitä kysytte? Vastaan heti kun vain ymmärrän mitä kysytään.


      • kans kusessa

        se aritta nyt niin että demoneja on.ne käy jatkuvasti kimppuun yrittäen aiheuttaa mm.parisuhdeongelmia,syrjäytymistä joka vie ihmisen syvemmälle paskaan-rikkoa perheet jotta myös lapset olisi heille helpompia saaliita kun ei ole ehjää rakastavaa perhettä kasvattamassa.mulla ja meillä menee hyvin kun pysyy selvinpäin.harrastaa liikuntaa ja pitää huolta itsestä ja toisesta.ite oon uskossa ja ,en kiihkoile mutta suomeks sanottuna vituttaa välillä.toinen ei ole mitenkään vakuuttunut.ihana lapsi ja välillä on rauha.mutta yksin on vaikea taistella henkivaltoja vastaan.siinä on rakkaus koetuksella.se on se juttu kun ne demonit toki väittää että niitä ei ole...ja ne on perkeleen ovelia.


      • Aritta
        kans kusessa kirjoitti:

        se aritta nyt niin että demoneja on.ne käy jatkuvasti kimppuun yrittäen aiheuttaa mm.parisuhdeongelmia,syrjäytymistä joka vie ihmisen syvemmälle paskaan-rikkoa perheet jotta myös lapset olisi heille helpompia saaliita kun ei ole ehjää rakastavaa perhettä kasvattamassa.mulla ja meillä menee hyvin kun pysyy selvinpäin.harrastaa liikuntaa ja pitää huolta itsestä ja toisesta.ite oon uskossa ja ,en kiihkoile mutta suomeks sanottuna vituttaa välillä.toinen ei ole mitenkään vakuuttunut.ihana lapsi ja välillä on rauha.mutta yksin on vaikea taistella henkivaltoja vastaan.siinä on rakkaus koetuksella.se on se juttu kun ne demonit toki väittää että niitä ei ole...ja ne on perkeleen ovelia.

        olisi elää ilman tuota demonipelkoa.
        Luuletko tosiaankin että ulkopuoliset voimat määräävät tekemisemme ja uhkaavat mm perhe-elämää? Kyllä meidän on itse otettava vastuu kaikesta.


      • tosiaan tunne,
        Aritta kirjoitti:

        entisen pääministerin vaimon nimi on Anitra. Ei minun. No, en ole kyllä oikeasti Arittakaan. :-)

        Kun kysytte miksi - miksi, niin mitä kysytte? Vastaan heti kun vain ymmärrän mitä kysytään.

        Vanhaa Sukua, ja kuitenkin täällä tienoisesi uhoat!

        Okei, kysymme, oletko, tunnistatko, vaaditko itsellesi Näkijän asemaa. Ja millä oikeudella? Perustele vaatimuksesi?

        Emme saa Sinuun yhteyttä kuin satunnaisilla "iskuilla" - perustele, miksi kuuluisit joukkoomme?


      • vaan vituttaa.....
        Aritta kirjoitti:

        olisi elää ilman tuota demonipelkoa.
        Luuletko tosiaankin että ulkopuoliset voimat määräävät tekemisemme ja uhkaavat mm perhe-elämää? Kyllä meidän on itse otettava vastuu kaikesta.

        siinäpä se.kahdesti olen nähnyt ko asioita.toisen kerran heräsin keskellä yötä ja n.30-50cm mustia olioita oli vieressäni nukkuneen tytön kimpussa.niitä oli monta.en voinut tehdä mitään,liikkua tai huutaa.hänellä oli alkoholi ongelma.
        toinen kerta oli talossa jossa asuimme,näin yhden menevän,liukuvan ilmassa seinän läpi ,kun tulin huoneeseen.mä en ihan heti alkais raportoimaan ja joutuisi toteamaan ,että helvetti sentään kun niitä on!kynttilän valo karkottaa tietyn tyyppiset sen olen huomannut,ja ehkä olet itsekkin ollut joskus jossain monilla kynttilöillä valaistuilla paikassa missä vain jostain syystä on rauhallisempi ilmapiiri.sikäli mikäli ilmapiiriä aistit?onko muilla havaintoja,keinoja mitä tehdä, jotta saisi rauhaa elämäänsä?


      • sieluni, nuku
        vaan vituttaa..... kirjoitti:

        siinäpä se.kahdesti olen nähnyt ko asioita.toisen kerran heräsin keskellä yötä ja n.30-50cm mustia olioita oli vieressäni nukkuneen tytön kimpussa.niitä oli monta.en voinut tehdä mitään,liikkua tai huutaa.hänellä oli alkoholi ongelma.
        toinen kerta oli talossa jossa asuimme,näin yhden menevän,liukuvan ilmassa seinän läpi ,kun tulin huoneeseen.mä en ihan heti alkais raportoimaan ja joutuisi toteamaan ,että helvetti sentään kun niitä on!kynttilän valo karkottaa tietyn tyyppiset sen olen huomannut,ja ehkä olet itsekkin ollut joskus jossain monilla kynttilöillä valaistuilla paikassa missä vain jostain syystä on rauhallisempi ilmapiiri.sikäli mikäli ilmapiiriä aistit?onko muilla havaintoja,keinoja mitä tehdä, jotta saisi rauhaa elämäänsä?

        Minä ja Sinä tiedämme, mistä on kysymys, mutta uskotko, että jos lupaa rauhaa sielullesi, niin se tulet saamaan!?


      • niin mäkin....
        sieluni, nuku kirjoitti:

        Minä ja Sinä tiedämme, mistä on kysymys, mutta uskotko, että jos lupaa rauhaa sielullesi, niin se tulet saamaan!?

        ...uskoisin asioiden olevan....kiitos!!!!


      • vielä....
        niin mäkin.... kirjoitti:

        ...uskoisin asioiden olevan....kiitos!!!!

        ...hyvin nähty!oikeassa olit...nyt voi todella nukkua rauhassa.... kiitän!hyvää yötä!


      • Aritta
        tosiaan tunne, kirjoitti:

        Vanhaa Sukua, ja kuitenkin täällä tienoisesi uhoat!

        Okei, kysymme, oletko, tunnistatko, vaaditko itsellesi Näkijän asemaa. Ja millä oikeudella? Perustele vaatimuksesi?

        Emme saa Sinuun yhteyttä kuin satunnaisilla "iskuilla" - perustele, miksi kuuluisit joukkoomme?

        negatiivisten joukkoon. Ehkä siksi ette saa yhteyttä minuun. Kuulun rakkauden porukkaan. Ette taida tietää mikä se on.

        Sitä paitsi näkijäksi voi treenata itsensä. Minäkin olen jonkin verran näkijä enkä ole sitä vaatinut.


      • Aritta
        vaan vituttaa..... kirjoitti:

        siinäpä se.kahdesti olen nähnyt ko asioita.toisen kerran heräsin keskellä yötä ja n.30-50cm mustia olioita oli vieressäni nukkuneen tytön kimpussa.niitä oli monta.en voinut tehdä mitään,liikkua tai huutaa.hänellä oli alkoholi ongelma.
        toinen kerta oli talossa jossa asuimme,näin yhden menevän,liukuvan ilmassa seinän läpi ,kun tulin huoneeseen.mä en ihan heti alkais raportoimaan ja joutuisi toteamaan ,että helvetti sentään kun niitä on!kynttilän valo karkottaa tietyn tyyppiset sen olen huomannut,ja ehkä olet itsekkin ollut joskus jossain monilla kynttilöillä valaistuilla paikassa missä vain jostain syystä on rauhallisempi ilmapiiri.sikäli mikäli ilmapiiriä aistit?onko muilla havaintoja,keinoja mitä tehdä, jotta saisi rauhaa elämäänsä?

        Sano niille että menevät valoon. Ne ovat vain ihmishenkiä ja alkoholiongelmat juuri vetävät niitä luokseen. Ehkä ne eivät halua kuunnella sinua mutta hyvä olisi jos alkoholiongelmasta kärsivä menisi hoitoon.

        Sitten voit tietenkin kutsua pätevän meedion karkoittamaan ne. He saavat niihin yhteyden ja pystyvät kuuntelemaan mitä niillä on sanottavana. Meediot yleensä saavat ohjattua nuo onnettomat henget valoon.


      • odotin jo Sinua
        Aritta kirjoitti:

        Sano niille että menevät valoon. Ne ovat vain ihmishenkiä ja alkoholiongelmat juuri vetävät niitä luokseen. Ehkä ne eivät halua kuunnella sinua mutta hyvä olisi jos alkoholiongelmasta kärsivä menisi hoitoon.

        Sitten voit tietenkin kutsua pätevän meedion karkoittamaan ne. He saavat niihin yhteyden ja pystyvät kuuntelemaan mitä niillä on sanottavana. Meediot yleensä saavat ohjattua nuo onnettomat henget valoon.

        Meedioiden sanansaattaja, voi Sinua, mene ja katoa Pimeyden hämärään ja älä koskaan palaa sieltä - et ole lukenut sanomaamme, mutta me odotímme Sinua saapuvaksi!


      • tuon typerän
        Aritta kirjoitti:

        entisen pääministerin vaimon nimi on Anitra. Ei minun. No, en ole kyllä oikeasti Arittakaan. :-)

        Kun kysytte miksi - miksi, niin mitä kysytte? Vastaan heti kun vain ymmärrän mitä kysytään.

        trollin olla omissa oloissaan ja jätä kokonaan vastaamatta hänelle. Hänen juttunsa ovat täsmälleen samaa typeryyksien spammaamista sellaisissa ketjuissa jotka ovat vähänkin suositumpia.

        Hän ei ole mitään vanhaa sukua, eikä näkijä ensinkään.

        Aritta, lyön vetoa että huomenna tähän viestiin on tullut kolme viestiä (no ei enää kun tästä mainitsin) joissa esiintyy muka kolme eri tyyppiä puhumassa joutavuuksia jostain salaseurasta ja vanhasta suvusta ja entisistä ja tulevista.

        On se vain kumma salaseura kun he niin ylettömästi haluavat siitä julkisesti paasata. Tietäisitte varmasti jos salaseurassa olisitte että joukosta potkitaan pois sellaiset jotka puhuvat siitä julkisesti edes vihjaillen.


      • näkijät
        tosiaan tunne, kirjoitti:

        Vanhaa Sukua, ja kuitenkin täällä tienoisesi uhoat!

        Okei, kysymme, oletko, tunnistatko, vaaditko itsellesi Näkijän asemaa. Ja millä oikeudella? Perustele vaatimuksesi?

        Emme saa Sinuun yhteyttä kuin satunnaisilla "iskuilla" - perustele, miksi kuuluisit joukkoomme?

        ja pahin puhui itsensä niin pussiin että nyt teille nauraa ketutkin.

        Voi hitto kun olette niin yleviä, äippänne pikku mussukoita, vanhaa sukua, amuletti ja kaikki, näkijöiden oikeuksien vartijoita. Näkijöistä vanhimpia jotka ylläolevassa viestissä oikein suoraan ja selvästi todistivat etteivät mitään näe eivätkä ole koskaan nähneetkään!

        Hahaha. Ymmärtäisit edes vähän hävetä. Ymmärtäisit nyt pysyä poissa koska tämän jälkeen kukaan ei tule ottamaan sinun juttujasi enää vakavasti.

        Okei sanoin tuossa äsken että nämä teidän juttunne ei ole enää pitkään aikaan naurattanut mutta nyt kyllä repesin kunnolla nauramaan.


      • Aritta
        tuon typerän kirjoitti:

        trollin olla omissa oloissaan ja jätä kokonaan vastaamatta hänelle. Hänen juttunsa ovat täsmälleen samaa typeryyksien spammaamista sellaisissa ketjuissa jotka ovat vähänkin suositumpia.

        Hän ei ole mitään vanhaa sukua, eikä näkijä ensinkään.

        Aritta, lyön vetoa että huomenna tähän viestiin on tullut kolme viestiä (no ei enää kun tästä mainitsin) joissa esiintyy muka kolme eri tyyppiä puhumassa joutavuuksia jostain salaseurasta ja vanhasta suvusta ja entisistä ja tulevista.

        On se vain kumma salaseura kun he niin ylettömästi haluavat siitä julkisesti paasata. Tietäisitte varmasti jos salaseurassa olisitte että joukosta potkitaan pois sellaiset jotka puhuvat siitä julkisesti edes vihjaillen.

        mihinkään salaseuroihin. :-)
        Kai hän joka kirjoittaa nuo haluaa olla vähän erikoinen. Ei ole saanut tarpeeksi huomiota elämässään, ehkä. :-)


      • suden tunteja,
        näkijät kirjoitti:

        ja pahin puhui itsensä niin pussiin että nyt teille nauraa ketutkin.

        Voi hitto kun olette niin yleviä, äippänne pikku mussukoita, vanhaa sukua, amuletti ja kaikki, näkijöiden oikeuksien vartijoita. Näkijöistä vanhimpia jotka ylläolevassa viestissä oikein suoraan ja selvästi todistivat etteivät mitään näe eivätkä ole koskaan nähneetkään!

        Hahaha. Ymmärtäisit edes vähän hävetä. Ymmärtäisit nyt pysyä poissa koska tämän jälkeen kukaan ei tule ottamaan sinun juttujasi enää vakavasti.

        Okei sanoin tuossa äsken että nämä teidän juttunne ei ole enää pitkään aikaan naurattanut mutta nyt kyllä repesin kunnolla nauramaan.

        kun pitäisi nukkua! Käytähän unilääkkeitä, jos et työsi puolesta valvoisi ;=)


      • syntynyt,
        Aritta kirjoitti:

        mihinkään salaseuroihin. :-)
        Kai hän joka kirjoittaa nuo haluaa olla vähän erikoinen. Ei ole saanut tarpeeksi huomiota elämässään, ehkä. :-)

        valitettavasti ;=)


      • Aritta
        syntynyt, kirjoitti:

        valitettavasti ;=)

        haluat olla vieläkin erikoisempi. :-)


      • siis erikoisin!
        Aritta kirjoitti:

        haluat olla vieläkin erikoisempi. :-)

        Okei, olen vaikuttunut - kiitän ja kumarran ;=D


      • Aritta
        siis erikoisin! kirjoitti:

        Okei, olen vaikuttunut - kiitän ja kumarran ;=D

        Mukava ilahduttaa muita ihmisiä. :-)


    • kun loppu on poistettu?

      Ehkäpä hyvä niin - joskushan tilanne karkaa ja hyvät tavat unohtuvat. Yritetään pysyä asialinjoilla ja toisiamme kunnioittamisen hengessä, vaikka asiat kuinkakin tökkisivät - eikös sovita niin!

      • lopussa oikein

        luki jos se on poistettu???


      • se jäi minultakin
        lopussa oikein kirjoitti:

        luki jos se on poistettu???

        ja siksi asiaa ihmettelen, Perjantai-iltana keskustelu kuitenkin vielä jatkui tämän kappaleen verran - ehkäpä joku muu on viisaampi asian suhteen?!


    • melko todellisia juttuja

      Itse olen opiskellut teologiaa. Vaikka teologiassa opetetaankin kaikki asiat tieteen kannalta niin meillä oli kerran eräs todella mielenkiintoinen luennoitsija.

      Hän oli suomalainen teologian tohtori, joka oli asunut afrikassa. Hän kertoi, kuinka siellä tyttö koulussa saattoi yhtäkkiä yksi tyttö sokeutua, seuraavaksi tytön näkö palasi ja vieressä oleva tyttö alkoi kiemurrella maassa, ja taas seuraavaksi joku toinen saa jonkun vastaavaan ilmiön aikaan.

      Muuten asian olisi voinut selvittää sillä, että yhdellä tytöistä oli joku psyykkinen sairaus, mutta tilanne oli aivan kuin jokin näkymätön hahmo oli liikkunut siellä ihmisestä toiseen ja lopulta lähtenyt jättäen jälkeensä vain hämmennystä ja sekasortoa.

      Itse olen ollut jossain tilanteessa, jossa olen kokenut Pyhän Hengen sanovan eräästä ihmisestä minulle selvästi, että hän on riivattu. Pian tämän jälkeen, kun ihminen käyttäytyi todella oudosti, eräs seurakunnan työntekijä meni yhtäkkiä ihmisen tykö ja sanoi: "Jeesuksen nimessä, lähde pois hänestä." Ja saman tien mies lensi maahan (vaikka työntekijä ei todellakaan koskenut häneen), alkoi huutaa ja mies sätki lattialla kuin olisi saanut jotain kouristuksia. Hetken kuluttua mies nousi maasta, sanoi, että hän haluaisi uskoa Jeesukseen täysin Herranaan ja käyttäytyi aivan kuin kaikki olisi täysin hyvin.

      Todellakin henkivallat ovat todellisia, ja jos ihmisellä ei ole Jumalan Pyhää Henkeä totuuden Henkenä niin pahat henget voivat vedättää ihmisiä ihan miten tahtovat.

      Tällaisiin tilanteisiin olen elämäni aikana törmännyt useampia kertoja, ja joka ikinen kerta JOKAINEN HENKI on paennut, kun on kuullut mainittavan Jeesuksen nimen. Painotan todellakin, että JOKAINEN henki on paennut. Juuri niin kuin Raamatussa sanotaan, että "Jokainen polvi niin taivaassa, kuin maan päällä ja maan alla, on polvistuva Jeesuksen nimessä Isän Jumalan kunniaksi." No niin todella tapahtuu, pahatkin henget joutuvat alistumaan Jeesuksen nimen auktoriteetin alle täydellisesti.

      Raamatun sanahan on tuhansien vuosien takaa. Ja vanhan testamentin kirjoitukset sitäkin vanhempia. Kristinuskohan ei ollut mikään uusi tempaisu (kuten jotkut energiakeksinnöt, ja ties mitkä naurettavat henkijutut) vaan syntyi juutalaisuuden jatkoksi, niinkuin juutalaisten kirjoituksissa profetoitiin jo Jeesuksen syntymästä aikoja ennen Jeesuksen syntymää. Juutalaisten profetioiden täyttymyksenä syntyi kristinusko, ja juutalaisuushan oli jo itsessään ikivanha uskonto, joka sisälsi tiedon Jumalasta, jolla on valta yli koko maailman.

      • tööttööt

        Anteeksi...mut mitä jos uskoo allahiin? Ooks mä riivattu? Tuleeks joku nyt mut manamaan?

        Minun mielestä tätä on ihan turha pohtii täällä kukaan meistä elävistä ei tiedä mitä täällä maailmassa pyörii... kuka vittu tulee kuolleista ja selittää mitä hänelle on oikeen tapahtunu ja mitä me kuolemaa pelkäävät osataan odottaa!! Ei ketään!

        Onko kukaan ikinä nähnyt demonia?
        Entä kuollutta kävelemässä kaupassa vastaan?
        Enkeliä?
        Itse jeesust?
        Kenties jumalaa??:0
        Entä makuuhuoneesi kaappi mörköä?

        En ole kyl sattumoisin... joten omat mietinnät sikseen ja perseet ylös tietokoneen edestä ja menkää etsimään ja näkemään niitä ja tulkaa sitten tänne.....jos tulette


      • jooooooooo
        tööttööt kirjoitti:

        Anteeksi...mut mitä jos uskoo allahiin? Ooks mä riivattu? Tuleeks joku nyt mut manamaan?

        Minun mielestä tätä on ihan turha pohtii täällä kukaan meistä elävistä ei tiedä mitä täällä maailmassa pyörii... kuka vittu tulee kuolleista ja selittää mitä hänelle on oikeen tapahtunu ja mitä me kuolemaa pelkäävät osataan odottaa!! Ei ketään!

        Onko kukaan ikinä nähnyt demonia?
        Entä kuollutta kävelemässä kaupassa vastaan?
        Enkeliä?
        Itse jeesust?
        Kenties jumalaa??:0
        Entä makuuhuoneesi kaappi mörköä?

        En ole kyl sattumoisin... joten omat mietinnät sikseen ja perseet ylös tietokoneen edestä ja menkää etsimään ja näkemään niitä ja tulkaa sitten tänne.....jos tulette

        kuus vuotta myöhässä tän kommentisi kanssa, ja toisekseen miksköhän pyörit näuillä palstoilla jos uskoa ei löydy :D


    • öhömmm

      taidat tulla kuusi vuotta jäljessä kommenttisi kanssa ;)

    • Näinonmarjat

      Montako demonia jäisi jäljelle jos sinulta poistettaisi aivot? tai edes muisti? Sanat kerovat jokaisen ihmisen yksilöllisen kertomuksen koska sanojen merkitys jo muuttuu ihmisen mukaan. Unet ovat aivojen kertomuksia ja niitten yhdistelmiä. Näemmekö koskaan unta jostain mistä emme ole kuulleet tai mitä emme ole nähneet? Ihminen voi loputtomasti kiistellä onko sitä tai tätä olemassa ja itse asiassa he kiistelevät eri asiasta koska käsittävät olemassaolon merkityksen eri tavalla. Jokaiselle on olemassa se mitä he haluavat tai minkä he itsepintaisesti kieltävät koska näin sekin on heille olemassa. Ihminen itse päättää mitä tekee tai jättää tekemättä. Se on ihmisen vastuu ihmisenä, ymmärtää, että tässä näytelmässä on monta näyttelijää ja vielä enemmän erilaisia rooleja. Kuka millekin näyttämölle syntyy ja millaisia asenteita ja arvoja saa. Yksi arvo on ylitse muiden ja se on rakastaa - eikä rakastamaansa ihmistä, luontoa, eläintä... voi koskaan vahingoittaa.

    • yhehkäkohta

      äitini näki kerran pirun, sängyn vieressä.. seisomassa, että kyllä kaikenlaista voi nähdä, vaikkei ollut psykoosissa tms

    • Merkkiniminen

      Palvo sitä .älä tuijota silmiin

    • Anonyymi

      Katso video Aavedata- Riivattu

    • Anonyymi

      Jeppp!! Jouduin ottamaan näyttö tallenteen ku on niin hyvin sanottu.. ihan ku mun elämästä yks kohta nyt tiiän et sii ihmises on demoni !ihan varmasti .. en ala tänne julkisee laittaa mitää .. mut tälläsii juttui on paljo !!

    • Anonyymi

      Mitä jos muut näkevät ripsesi isompina kuin ne on

    • Anonyymi

      Ihmisen,jonka riivaaja demoni on vallannut...tunnistaa siitä viimeistään.Kun,tämä olento näyttäytyy.Yleensä tämä tilanne tulee näkijälle, täysin puskista.Tai,olet voinut nähdä kuukausia aikaisemmin, tästä kokemuksesta,,,kunnon painajaisen[varoitusunen].Mutta,muistat tämän unen vasta sitten.Kun,olet jo alkanut näkemään sitä todeksi hereillä ollessasi.Demonin"kuoriutuminen"ihmisen ihon alta.Tapahtuu yleensä suoraan katse kontaktista.Se tietää sen,ettei tämä ihminen,jonka se on vallannut..Tajua tästä demonin näyttäytymisestä välttämättä mitään.Ja osaa tehdä ko.kokemuksesta todella kauhean.Kun tapaa oikean pimeyden olennon,sitä ei koskaan unohda.Se ei sillä hetkellä ole muuta,kuin selviytymistä;pysyä järjissään.Kaikesta siitä,mitä joudut vastaanottamaan.Tarkoitan tällä sitä,että pelkästään tämän kaiken näkeminen...saa ihmisen pelkäämään110%:ti.Mutta,kun lisätään tähän myös:Tunteminen,aistiminen.Niin,maailman pahin kauhu on totta.Sinä hetkenä kun tämän kokee,ei kukaan ihminen tunne muuta,kuin pahinta pelkoa.Sillä,sen pahan kun aistii.Sen,tuntee menevän ihon alle.Ihminen on tässä vaiheessa vähällä seota lopullisesti.Tai,pahimmassa tapauksessa ei tule selviämään,tästä koettelemuksesta.Näin se vaan tosi asiana on.Kannattaakin toivoa,että henkioppaat tulevat avuksi.Koska,siinä järjettömyyden,avuttomuuden,itkuhuudon kaltaisessa "kuoleman"tilassa.EI kukaan jumalaton pakana tajua rukoilla apua.-Lopuksi haluan vielä sanoa.Riivaaja demoni,ei näyttäydy pyydettäessä.Se antaa itsensä ilmi,silloin kun henkilö sitä vähiten odottaa.Miksi muuten Manaaja Pappeja on olemassa.-En toivo kenenkään kokevan tälläistä Yliluonnollisuutta.Koska,se muisto seuraa sua Kristallin kirkkaana/Unohtumattomana hautaan asti. -henk.koht.kokenut-

    • Anonyymi

      Olisikohan kyseessä itsekeskeinen narsisti kuitenkin?? Jos demoni menisi ihmiseen niin sen kyllä huomaisi jokainen vastaankulkija.

    • Anonyymi

      Satun tuntemaan samanlaisen tapauksen itä Helsingistä. Se on niin täynnä vihaa etten tiedä toista sen kaltaista. Kaveerasin sen tyypin kanssa jopa vähän liian kauan nimittäin se jätkä on niin kiero ja läpeensä paha ihminen et toista samanlaista saa tosissaan etsiä. Se sano muutamaan otteeseen pilkaten ettei usko Jumalaan ja sen siitä kyllä näkikin. Se harrasti tai harrastaa edelleenkin noituutta tai leikkii noituuden kanssa. Se muummuassa kasvattaa hulluruohoa mikä on paholaisen kasvi ja käyttää sitä muutamia kertoja vuodessa hänen sanojensa mukaan. Silloin kun leikkii noituudella leikkii saatanan kanssa ja eikä he edes tiedä sitä vaan olettaa että kyseessä on jokin jumalolento joka tuo sille "hyviä asioita". Se jätkä sano kun sen edesmennyt naisystävä eli vielä että kun niiden seurassa on niin saattaa tehdä psyykkeelle pahaa. Eli siitäkin voi jo päätellä että siinä jätkässä asuu todellinen pahuus (evil) and (devil) ja sitä se tosiaan on. Sen puheetkin on jotain äärettömän katkeraa ja täynnä vihaa vailla rakkautta. Katkerat ihmiset ovat jumalattomia ja on myös sanottu ettei jumalattomat selviä viimeisestä tuomiostaan.

    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=ailIcFkcsSI

      Linkissä Aavedata -jakso. Ei herkille. Onko tuo todella totta, mitä jakossa esitetään? Mukana on myös autenttista videomateriaalia. Periaatteessa ei voi todistaa, onko dramatisoitu. Lisäksi kokemukset voisi liittyä myös huume-, lääke-, alkoholi-, sekakäyttöreaktioihin (siitä ei toki pitäisi olla kysymys).

    • Anonyymi

      Eiks kaikkein taitavimmat osaa peitellä hyvin omaa sisäistä pahuuttaan. sisäinen pahuus kun ei välttämättä tule ilmi kuin ehkä unissa?? Jotkut osaa peitellä hyvin pohjimmaisen minänsä joka voi olla kauhea eli esim hyvin itsekäs ihmistyyppi tai raaka tai seonnut jollakin lailla.

      Jotkut väittää että katseesta sen pahuuden huomaa. No enpä tiedä. Jos olette tutustuneet astrologiaan niin kai tiedätte sen että esim vaaka-ihmisellä on usein pokerinaama ja moni voi olettaa ettei vaaka merkin ihmisellä ole tunteita, mutta kun luin vaakamerkistä syväanalyyttisemmin niin tajusin että niillähän on paljonkin tunteita, muttei ne näy ulospäin. Semmosta ihmistä voi helposti luulla ihmishirviöksi joka ei paljoa hymyile , vaikuttaa tunteettomalta tunteettomien silmien takia ja hieman töykeän&tylyn olemuksen takia.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe