Pultasari eli pulikobbe pä svenska pysyy puliukoona vaikka mitä tekisi ulkoista.
Olipa kerran ja tämä tarina on tosi.
Kaveri joka valitti kohtaloaan ja kun ei ole työtä ei asuntoa.
No hommasimme kaverille hyvän työn ja asunnon.
Ei mennyt kuin ekaan liksaan ja kaveri jäi töistä, tuli potkut ja alkoi juomaan ja meni asunto.
Mitä opimme. Sinä valittaja syntinen katkera ihminen et muutu, ellei Jeesus muuta Pyhänhengen kautta sisäistä maailmaasi.
Niin se on.
Puliukko
11
355
Vastaukset
- sinäki auttaa
Sinäkin voisit jelpata juomalla sen kundin viinat
ettei sen itse tarvitse.- ois ratkaisu sekin
Taidat itsekkin olla viinamäen miehiä.
Et muutu kuin Jumalan voimalla.
Kuten ei kukaan muukaan.
Kaikki AA:t ja muut katkaisuhoidot ovat silmänlumetta hetkeksi. - viinimäen miehiä
ois ratkaisu sekin kirjoitti:
Taidat itsekkin olla viinamäen miehiä.
Et muutu kuin Jumalan voimalla.
Kuten ei kukaan muukaan.
Kaikki AA:t ja muut katkaisuhoidot ovat silmänlumetta hetkeksi.Mutta miksi Jumala loi viinan himon?
- alunperin luonut,,,
viinimäen miehiä kirjoitti:
Mutta miksi Jumala loi viinan himon?
,,viinanhimoa, eikä muutakaan himoa, himot tuli vasta syntiinlankeemuksessa!
1 Mooses 3:
16. Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva."
-siinä syntinlankeemuksen seuraus.
Jeesus ei ollut juoppo, kuten vihjaat. Hän käytti maan tavalla ruoan kanssa viiniä, palanpainikkeeksi. Pilkkaajat vain herjasivat Häntä kaikesta. Samahan se on meillä Suomessa nykyään, vaikka ei juo humalaan itseään, kun käy ostamassa viiniä v -kaupasta, niin heti ollaan sanomasa, että tuollaisia ne uskovatkin on, juoppoja. Tuomitaan tietämättä asian todellista laitaa. Suomessa alkoholikulttuuri on mennyt metsään, toisin se on etelänmaissa.
Raamattu ei kielllä viinin käytöä, mutta ankarasti varoittaa väärinkäytöstä, sen seurauksista. - Herran tiet
alunperin luonut,,, kirjoitti:
,,viinanhimoa, eikä muutakaan himoa, himot tuli vasta syntiinlankeemuksessa!
1 Mooses 3:
16. Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva."
-siinä syntinlankeemuksen seuraus.
Jeesus ei ollut juoppo, kuten vihjaat. Hän käytti maan tavalla ruoan kanssa viiniä, palanpainikkeeksi. Pilkkaajat vain herjasivat Häntä kaikesta. Samahan se on meillä Suomessa nykyään, vaikka ei juo humalaan itseään, kun käy ostamassa viiniä v -kaupasta, niin heti ollaan sanomasa, että tuollaisia ne uskovatkin on, juoppoja. Tuomitaan tietämättä asian todellista laitaa. Suomessa alkoholikulttuuri on mennyt metsään, toisin se on etelänmaissa.
Raamattu ei kielllä viinin käytöä, mutta ankarasti varoittaa väärinkäytöstä, sen seurauksista.No miksi Jumala salli syntiinlankeemuksen ja jos sallikin, miksei korjaa asiaa?
- Herran tiet,,,
Herran tiet kirjoitti:
No miksi Jumala salli syntiinlankeemuksen ja jos sallikin, miksei korjaa asiaa?
>>No miksi Jumala salli syntiinlankeemuksen ja jos sallikin, miksei korjaa asiaa?
- frihet
Pultsarina pysyy, niin kauan kun itse haluaa ja jos se ei synniksi tule, niin alkiksenakin pysyy elämänsä loppuun, vaikkei ryyppäiskään.
Jeesus tosin tekee uutta, eli "uusi on sijaan tullut..."
Kristuksen veri katkoo holistinkin kahleet, vaikka "hajut voivat jäädä pitkäksikin aikaa",
Yhteiskunta muistaa entisyydenkin. melko hyvin, minäkin siitä viimeksi tänään eräältä korkea-arvoiselta sain kuulla, eli nimi pysyy täällä telluksella, varsinkin meillä miehillä.
Eiks Nikitakin muisteta paremmin vanhalla nimellä?- outoa..
Minä pääsin eroon ryyppäämisestä näin. "Hmm, onkohan tässä mitään järkeä dokata aivot pellolle joka päivä? eipä taida olla. Noh, keksinpä jotain muuta". sillä selvä, ei jeesuksia tarvittu. olemme tapojemme orjia, eikä sen kummempaa....
- loisia
kun työ ei maita ollaan vaikka nälissään ja taivasalla. Ne pitäis panna pakkotyöhön. Loiset usein vievät vanhempiensa omaisuudenkin ja omatunto ei soimaa ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624