YHDEN DOLLARIN SETELI - MERKKI VANHASTA SUUNNITELMASTA
Yhdysvaltojen yhden dollarin setelin takapuolella on valtion Suuri Sinetti, joka on kuvattu molemmilta puolin. Moni ei ole kuitenkaan katsonut sinetin kuvaa lähemmin. Ihmiset tuhlaavat rahojaan eivätkä ryhdy tutkimaan niitä. Sinetin etupuolella on kuvattuna pyramidi, jonka yläpuolella lukee latinaksi ANNUIT COEPTIS, mikä tarkoittaa "Ilmoittaa syntymisen". Pyramidin alapuolella on teksti NOVUS ORDO SECLORUM eli "Uusi sekulaarinen maailmanjärjestys". Sekularismi on maallistumista, uskonnollisesta elämästä luopumista.
Pyramidin yläosa on irti muodostaen kolmion, jonka sisälle on piirretty silmä. Silmä on otettu mytologiasta ja sitä kutsutaan Horus-jumalan silmäksi. Itse asiassa se on kuitenkin Luciferin silmä. Jotkut väittävät silmän olevan Jumalan silmä. Silmää käyttävät kuitenkin myös vapaamuurarit ja tulemmekin myöhemmin toteamaan, että vapaamuurarius sen korkeimmilla asteilla onkin Luciferin eli saatanan palvontaa. Myös Adolf Hitlerin bunkkerissa on sama kolmion sisällä oleva silmä. Hitler ei varmaankaan palvellut Jumalaa.
Pyramidin alaosa koostuu kolmestatoista kivikerroksesta. Alimmassa kerroksessa ovat roomalaiset numerot MDCCLXXVI eli 1776. Vuosiluku viittaa joko illuminaattisalajärjestön perustamiseen 1.5.1776 tai Amerikan itsenäistymiseen 4.7.1776. Sinetin takapuolella on kuvattuna kotka, jonka yläpuolella on lause E PLURIBUS UNUM eli "Monesta yhdeksi".
Tämä luciferista uutta maailmanjärjestystä kuvaava sinetti laitettiin yhden dollarin seteleihin presidentti Franklin D. Rooseveltin määräyksestä vuonna 1933 ja sinetti on seteleissä vielä tänäänkin niin kauan, kunnes käteinen raha otetaan pois käytöstä. Presidentti Roosevelt oli 32. asteen vapaamuurari.
Vapaamuurarien ylimmille asteille kuuluva Manly P. Hall selostaa kirjassaan "The Secret Teachings of All Ages" (Kaikkien aikakausien salaiset opetukset): "Yhdysvaltojen hallituksen monet perustajat eivät olleet ainoastaan vapaamuurareita, vaan he saivat apua salaiselta ja korkealta järjestöltä Euroopassa, joka auttoi heitä perustamaan tämän maan erityistä tarkoitusta varten, jonka tietävät vain muutamat asialle vihityt. Suuri Sinetti on tämän ylevän järjestön allekirjoitus - näkymätön ja enimmäkseen tuntematon - ja keskeneräinen pyramidi sen vastakkaisella puolella on työpöytä, esittäen vertauskuvallisesti tehtävän päätökseen saattamista, johon Yhdysvaltojen hallitus oli omistautunut alusta lähtien."
Lisäksi Manly Hall paljastaa kirjassaan: "Sinetin huolellinen analyysi paljastaa joukon salatieteellisiä ja vapaamuurariuteen liittyviä symboleja, joista tärkein on ns. Amerikan kotka... Amerikan kotka Suuressa Sinetissä on kuitenkin yleiseksi tavaksi tehty Feeniks-lintu."
Manly Hallin mainitsema "erityinen tarkoitus" on kuitenkin paljastettu. Se on uusi maailmanjärjestys.
Katkelma Pekka Lahtisen kirjasta
http://www.qnet.fi/mpeltonen/salaliitot2.htm
Yhden dollarin seteli
9
1322
Vastaukset
- adgad
Jos et itse tuntenut Hitleriä henkilökohtaisesti et voi väittää ketä hän palvoi ja ketä ei. Aivan hyvin Hitler on voinut olla uskossa Jumalaan ja kuvitellut tekevänsä oikeutta Jumalan nimeen. Eipä olisi ollut ensimmäinen harhainen ihminen tällä pallolla.
- esjotes
kun asuin Israelissa vuosina 97-98 , tapasin siellä useita ihmisiä jotka puhuivat tuosta samasta asiasta.. Eräs amerikkalainen pappi väitti että USA:n maailmanvalta on ilmestyskirjassa mainittu babylonin Portto ja Dollari on se pahan merkki josta pitää luopua.. Jenkeissä monet käyttävät keskenään Euroa näistä syistä
- Lara
Usa on tällä hetkellä ainoa julkinen maa, joka tukee juutalaisia, siihen perustuu tämän maan siunaus ja menestys.
Hmm...ja Usan 100$ setelissä lukee ISOIN kirjaimin "In God we trust". Usa on ihailun arvoinen maa.- voi taivas
maa joka on varastettu tappamalla alkuperäiset asukkaat ja rahtaamalla sinne puolet afrikkaa orjiksi SE ON PORTTO JOKA UI MILJOONIEN VIATTOMIEN VERESSÄ , se on maa jota kaikki maailman kuninkaat kumartavat ja johon kaikki tyhmät pikku pullamössöuskovaiset luottavat, mutta se tullaan tuhoamaan Jumalan toimesta yhden päivän aikana..Tavatonta typeryyttä kuvitella että kun tälläinen tekopyhä roistovaltio kirjoittaa rahaansa että etäällä luotetaan Jumalaan , että se olisi sama kuin tosiasia..HAH HAH HAA, voi sua raukkaa.
- Lara
voi taivas kirjoitti:
maa joka on varastettu tappamalla alkuperäiset asukkaat ja rahtaamalla sinne puolet afrikkaa orjiksi SE ON PORTTO JOKA UI MILJOONIEN VIATTOMIEN VERESSÄ , se on maa jota kaikki maailman kuninkaat kumartavat ja johon kaikki tyhmät pikku pullamössöuskovaiset luottavat, mutta se tullaan tuhoamaan Jumalan toimesta yhden päivän aikana..Tavatonta typeryyttä kuvitella että kun tälläinen tekopyhä roistovaltio kirjoittaa rahaansa että etäällä luotetaan Jumalaan , että se olisi sama kuin tosiasia..HAH HAH HAA, voi sua raukkaa.
Sinulla ei näköjään ole mitään tietoa siitä, mihin tässä maassa uskotaan ja mihin kaikki perustuu. Paremmin sillä valtiolla menee kuin Suomella...Menestyksen kateellisuus näkyy kauas...
- sama
Lara kirjoitti:
Sinulla ei näköjään ole mitään tietoa siitä, mihin tässä maassa uskotaan ja mihin kaikki perustuu. Paremmin sillä valtiolla menee kuin Suomella...Menestyksen kateellisuus näkyy kauas...
Suomessa ja USA:ssa on melko yksi yhteen samat perusarvot, luottamus rahan kaikkivoipaisuuteen , vahvemman oikeuteen...Eikä kummassakaan näissä maissa mene erityisen hyvin. Yhdysvalloissa on valtavat määrät köyhiä, kodittomia, syrjäytyneitä...Suomessa niitä tulee yhä lisää..
- Hertta
Samasta asiasta puhuttiin joku aika sitten "yleistä politiikasta"-palstalla. Esitin omia pohdintojani mainitun latinankielisen tekstin kääntämisestä. Käypä katsomassa.
- Missä?
Voisitko laittaa linkin kyseiseen keskusteluun? En löydä sitä politiikka-osiosta.
- kiinnostunut
Jep ihan totta, muistelkaapas Illuminatin (tekstissä mainittu salainen Eurooppalainen järjestö) tunnusta, täysin samanlainen setelin kuvan kanssa, puhumattakaan vapaamuurarien symbolin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006