Äkkiä ostoksille tuotteet loppuu kohta.....
http://kuvaton.com/kuvei/nopeille.jpg
Mummot&Papat
72
1236
Vastaukset
- mikhaildenisov
vaan permobilin vaikka sen saanki tietysti
ilmaseks? ku diabetes vie jalat!- StarAngel
on permobiili? Per tarkoittaa ainakin yhtä juttua ja mobiili autoa...onko siinä moottori? Vai mopoautoko?
Mä ajoin tänään avantilla. Sitten isona laitan itselleni avantin ja sillä pörrään pitkin kylän raittia.:) Traktori on vähän liian iso näille teille...jää pienemmät kulkuneuvot alle.;)
- Vilma.
pervo ostetaan mekin tuommoset---ajetaan sit kilpaa kaduitta----ja mummot ja papat on sydänsyrjällään ko me vedetään kadulla rallia---mut muista ne on hidasteita,niiden päälle ei saa ajaa...
- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
lumihiutaleita tulee taivaalta, ne sekoittaa mun pään, mun pään...
se on paha jos lumihiutaleet sekoittaa pään
moon luullu että komistukset sekoittavat naisten pään----moon vissiin ollu taaskin väärässä Vilma. kirjoitti:
se on paha jos lumihiutaleet sekoittaa pään
moon luullu että komistukset sekoittavat naisten pään----moon vissiin ollu taaskin väärässäpahasti mun pään, eikos silmäthän mulla kieroon menee kahtellessani lumihiutaleita, menevät lumihiutaleet...
oikealle, vasemmalle, ristiin rastiin, osa suuntaa takas ylöspäin osa alaspäin, silmiini sattuu...
Ei mulla miehiä kattoessa silmäni kieroon mene, ainakaan kukaan niin sanonut.- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
pahasti mun pään, eikos silmäthän mulla kieroon menee kahtellessani lumihiutaleita, menevät lumihiutaleet...
oikealle, vasemmalle, ristiin rastiin, osa suuntaa takas ylöspäin osa alaspäin, silmiini sattuu...
Ei mulla miehiä kattoessa silmäni kieroon mene, ainakaan kukaan niin sanonut.ei ne mitään sano---kato vaikka pervookin
mut mussa täytyy olla jotain vikaa----mulle se kyllä sanoo,vähän liikaakin---vähänkö epäreiluu taas...mua aina yrmitään Vilma. kirjoitti:
ei ne mitään sano---kato vaikka pervookin
mut mussa täytyy olla jotain vikaa----mulle se kyllä sanoo,vähän liikaakin---vähänkö epäreiluu taas...mua aina yrmitäänko se on niin että...
tuo pervo ei nää sua naisena, oot sille niinkos "hyväjätkä", ymmärräthän...- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
ko se on niin että...
tuo pervo ei nää sua naisena, oot sille niinkos "hyväjätkä", ymmärräthän...yritin olla totinen,ko tuo oli kai loukkaus
mut en voinu -----oon määkin heikki ko en naamaani pysty pitäämään perusukemilla vaikka ois miten vakava tilanne-----murrr - Vilma.
Vilma. kirjoitti:
yritin olla totinen,ko tuo oli kai loukkaus
mut en voinu -----oon määkin heikki ko en naamaani pysty pitäämään perusukemilla vaikka ois miten vakava tilanne-----murrrtäytyy oikoo ettei tuu väärinkäsityksiä----siis en oo heikki ----vaan heikko
enkä edes titä--kuhan sanoin sun mieliks Vilma. kirjoitti:
yritin olla totinen,ko tuo oli kai loukkaus
mut en voinu -----oon määkin heikki ko en naamaani pysty pitäämään perusukemilla vaikka ois miten vakava tilanne-----murrrjaa määkö semmosia oisin kiriootellut, en suinkaan...
*Kattos peiliin ja pistä pakkelis kuntoon...*- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
jaa määkö semmosia oisin kiriootellut, en suinkaan...
*Kattos peiliin ja pistä pakkelis kuntoon...*pakkelissa mitään vikaa oo----tää on ihan ihmeissään sun sanoista
Vilma. kirjoitti:
pakkelissa mitään vikaa oo----tää on ihan ihmeissään sun sanoista
määää ihan unohdin että sut on palsamoitu, sää kummosempaa pakkelia tosiaankaan tarvii...
- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
määää ihan unohdin että sut on palsamoitu, sää kummosempaa pakkelia tosiaankaan tarvii...
jaka ei pysy sanojensa takana---heti pyytämässä anteeks ko pienen mokan tekee----heh hee säälittävää
Vilma. kirjoitti:
jaka ei pysy sanojensa takana---heti pyytämässä anteeks ko pienen mokan tekee----heh hee säälittävää
*kuulekkos ko mussutan, nää sanani hassumalta maistu...*
- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
*kuulekkos ko mussutan, nää sanani hassumalta maistu...*
en ikinä syö-----varsinkaan sanojani
vain kovat elävät---ja mun sanat on niin kovia ettei niitä voi syödä
- Dj Pervo
Muista aina liikenteessä monta mummoo ompi eessä nasta lautaan mummot hautaan se on sääntö verraton tättärääääää.....
- Vilma.
aina hannaat-----sää et uskolla mitään.....et edes mummoja kaataa
- Dj Pervo
Vilma. kirjoitti:
aina hannaat-----sää et uskolla mitään.....et edes mummoja kaataa
Takapuskuri tolla kaatuu mummot ja papat...
http://www.photobasement.com/wp-content/uploads/2008/03/fatamerica.jpg - Vilma.
Dj Pervo kirjoitti:
Takapuskuri tolla kaatuu mummot ja papat...
http://www.photobasement.com/wp-content/uploads/2008/03/fatamerica.jpgtuo on varmaan totta
- Dj Pervo
Vilma. kirjoitti:
tuo on varmaan totta
Vähän öljyä radalle ni muut ei saa sua kiinni....
http://img.ircimages.com/ircimages/4/5/45e8de0c28ad9b5770373dd55e123586.jpg - Vilma.
Dj Pervo kirjoitti:
Vähän öljyä radalle ni muut ei saa sua kiinni....
http://img.ircimages.com/ircimages/4/5/45e8de0c28ad9b5770373dd55e123586.jpgsun tavat on sun tapoja----turha sun on niitä muille tyrkyttää
- Dj Pervo
Vilma. kirjoitti:
sun tavat on sun tapoja----turha sun on niitä muille tyrkyttää
Sulla rankka työpäivä.....Vaihda duunia tässä vaihtoehtoja...
http://freakymartin.com/2008/01/17/you-do-not-like-your-work-24-photos/ - Vilma.
Dj Pervo kirjoitti:
http://freakymartin.com/2008/01/17/you-do-not-like-your-work-24-photos/mut jos sääkin vaihdat---niin kyl määkin sitten
- Vilma.
Dj Pervo kirjoitti:
http://freakymartin.com/2008/01/17/you-do-not-like-your-work-24-photos/mennäänkö kahville---sää maksat soot herrasmies
- Dj Pervo
Vilma. kirjoitti:
mennäänkö kahville---sää maksat soot herrasmies
Mennään Eikan snagarille vetään kupit kuumaa...Ja syödään vähän nakkilientä...
- Vilma.
Vilma. kirjoitti:
mennäänkö kahville---sää maksat soot herrasmies
sun pitää aukasta mulle ovi---ja voisit samalla vaihtaa mun auton renkaat ko kohta tulee kesä niin valmiiks-----tää haluu ruusupimpun,tää niin tykkää ruusuista ja timantin sormeen---ko sitä kirkookaan ei oo vielä perutu----tää pupaa sulle tulee kissan päivät etkä jouda katumaan mitään---häh käykö sulle?
paska mitä mää tässä kyselen---tietysti sulle käy - Dj Pervo
Vilma. kirjoitti:
sun pitää aukasta mulle ovi---ja voisit samalla vaihtaa mun auton renkaat ko kohta tulee kesä niin valmiiks-----tää haluu ruusupimpun,tää niin tykkää ruusuista ja timantin sormeen---ko sitä kirkookaan ei oo vielä perutu----tää pupaa sulle tulee kissan päivät etkä jouda katumaan mitään---häh käykö sulle?
paska mitä mää tässä kyselen---tietysti sulle käyNähdään sit Sunnuntaina venaa siinä kulmilla...heeee...
- Dj Pervo
Dj Pervo kirjoitti:
Nähdään sit Sunnuntaina venaa siinä kulmilla...heeee...
Ruusupimppu kuulostaa hyvältä...Oliko se mulle...*naur*
"tää haluu ruusupimpun" Vilma. kirjoitti:
paska mitä mää tässä kyselen---tietysti sulle käytiesinhän mä että tuo sinun kyssärisi pervolle, elikkäs...
*mennäänkö kahville, tarkoitti mennäänkö vihille, saat multa ton tekoruusun hääkimppuusi, se kuihdu sit millään...*- Vilma.
Dj Pervo kirjoitti:
Ruusupimppu kuulostaa hyvältä...Oliko se mulle...*naur*
"tää haluu ruusupimpun"metkut mielessä.....
- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tiesinhän mä että tuo sinun kyssärisi pervolle, elikkäs...
*mennäänkö kahville, tarkoitti mennäänkö vihille, saat multa ton tekoruusun hääkimppuusi, se kuihdu sit millään...*no tietty raaskit sen toivossa että heitän hääkinpun sulle-----niinkö häh?????
Vilma. kirjoitti:
no tietty raaskit sen toivossa että heitän hääkinpun sulle-----niinkö häh?????
Määä ennenkään mitään toisen käytettyä oo hualinut, en ees ottais sun hääkinppuas ja mitä mä sillä, ko mä sitä tekoruusuakin jo vuoren töllännyt, piä hyvänäs vaan...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Määä ennenkään mitään toisen käytettyä oo hualinut, en ees ottais sun hääkinppuas ja mitä mä sillä, ko mä sitä tekoruusuakin jo vuoren töllännyt, piä hyvänäs vaan...
mää saan paljon hianomman hääkinpun, möykyltä...
Ihan oikeita kukkia, luonnonkukkia karhunkankaalta, nih...- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ihan oikeita kukkia, luonnonkukkia karhunkankaalta, nih...pervo on herrasmies--öhö öhö rupes yskittään
se ostaa mulle kymmenen kimpua---tää ei tekoruusuihin tyydy---vähän mullon pelko että onkohan pervolla varaa muhun----ja tuosta möykystä sen verran että---mitä sinä hännättömällä möykyllä teet? Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ihan oikeita kukkia, luonnonkukkia karhunkankaalta, nih...sitten hieno kimppu. Mörri rakentaa sen villiruusuista ja päivänkakkaroista.
Pitäähän morsiusneidollekkin kukkaset olla, mitäs Vilma siihen haluaa? :•)Mörrimöykky11 kirjoitti:
sitten hieno kimppu. Mörri rakentaa sen villiruusuista ja päivänkakkaroista.
Pitäähän morsiusneidollekkin kukkaset olla, mitäs Vilma siihen haluaa? :•)Se onkin ihanin kimppu mitä tämän taivaan alla on nähty ja niin vilma...
Hän saakon ne piikit mitkä tietysti villiruusuista nypitään pois ettei kätösiini satu.- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
sitten hieno kimppu. Mörri rakentaa sen villiruusuista ja päivänkakkaroista.
Pitäähän morsiusneidollekkin kukkaset olla, mitäs Vilma siihen haluaa? :•)kerta noin pahasti katot aina mua----mut sen vaan sanon että----ihan turha laittaa silipalle hienoo kimppuu tää syö sen kimpun.....
Vilma. kirjoitti:
pervo on herrasmies--öhö öhö rupes yskittään
se ostaa mulle kymmenen kimpua---tää ei tekoruusuihin tyydy---vähän mullon pelko että onkohan pervolla varaa muhun----ja tuosta möykystä sen verran että---mitä sinä hännättömällä möykyllä teet?Teretys Vilma. Kyllä Pervolla on varaa sut elättää, uskon niin. Osti rollaattorien maahantuontifirman ja kauppa käy hyvän aloituksen vuoksi. :•)
Me Silipan kans fiksattuun mun häntä taas oikeen komeeksi ja suihkautettiin siihen antimagneettijauhetta. Nyt sun puutarhasakset hylkii komeeta häntääni. Siinäpäs yrität leikellä, hah! :•)- Vilma.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Se onkin ihanin kimppu mitä tämän taivaan alla on nähty ja niin vilma...
Hän saakon ne piikit mitkä tietysti villiruusuista nypitään pois ettei kätösiini satu.murrr----nostan kaikki sormet ylös
Vilma. kirjoitti:
kerta noin pahasti katot aina mua----mut sen vaan sanon että----ihan turha laittaa silipalle hienoo kimppuu tää syö sen kimpun.....
että sää kimppuja syöt, tää... on kauhhian hämmästynyt...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Se onkin ihanin kimppu mitä tämän taivaan alla on nähty ja niin vilma...
Hän saakon ne piikit mitkä tietysti villiruusuista nypitään pois ettei kätösiini satu.piikit. Kukkakimpun varteen laitan aitoa karhunkankaan sammalta, sitä ei monella ookkaan. Meinasin laittaa kanervia joukkoon, mutta kun tuo Ike meni sössimään senkin kukkasen nimen. Laitetaan ny kuitenkin. Ei se kukkasten vikaa oo. :•)
Vilmalle pitää miettiä ihan erityinen puska. ;•)
Mörrillä ja Pervolla on sitten näpinlävessä pätkä horsmaa, tai ainakin Pervolla. Mitäs mörri laittaa?Mörrimöykky11 kirjoitti:
piikit. Kukkakimpun varteen laitan aitoa karhunkankaan sammalta, sitä ei monella ookkaan. Meinasin laittaa kanervia joukkoon, mutta kun tuo Ike meni sössimään senkin kukkasen nimen. Laitetaan ny kuitenkin. Ei se kukkasten vikaa oo. :•)
Vilmalle pitää miettiä ihan erityinen puska. ;•)
Mörrillä ja Pervolla on sitten näpinlävessä pätkä horsmaa, tai ainakin Pervolla. Mitäs mörri laittaa?***************** Oli pakko sensuroida...
Vilmalle lupasin tuon tekoruusuni, eiköhän se riitä hälle...Vilma. kirjoitti:
kerta noin pahasti katot aina mua----mut sen vaan sanon että----ihan turha laittaa silipalle hienoo kimppuu tää syö sen kimpun.....
Sulle kimppu mustikanvarvuista. Saat sitten syödä sen ja mustikka parantaa vielä näköä, siis näkökykyä. Tai miten olis porkkananippu varsineen? :•)
Siksi Silipan kimpussa on villiruusuja, ettet syö sitä. ;•)- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Teretys Vilma. Kyllä Pervolla on varaa sut elättää, uskon niin. Osti rollaattorien maahantuontifirman ja kauppa käy hyvän aloituksen vuoksi. :•)
Me Silipan kans fiksattuun mun häntä taas oikeen komeeksi ja suihkautettiin siihen antimagneettijauhetta. Nyt sun puutarhasakset hylkii komeeta häntääni. Siinäpäs yrität leikellä, hah! :•)niin etitään sille lisää töitä----kuis sää jäksat mäkättä tuosta eto hännästä-----kyllä yltää ---pervo ostaa mulle isommat sakset pervo on herrasmies-----jos pervolla ois häntä se kyllä antais mun leikata sen----mikä siinä onkin että sinä et ymmärrä selvää asiaa---jos ei väsyttämällä niin käkisin----murr sun kanssas
Silipa-Tuuli kirjoitti:
***************** Oli pakko sensuroida...
Vilmalle lupasin tuon tekoruusuni, eiköhän se riitä hälle...takin näpinläveä, en housujen. ;•)
Siitä tekoruusustahan on iloa Vilmalle pidemmäksikin aikaa. Pitäis olla kiitollinen, mutta kun ei. :•/- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
Sulle kimppu mustikanvarvuista. Saat sitten syödä sen ja mustikka parantaa vielä näköä, siis näkökykyä. Tai miten olis porkkananippu varsineen? :•)
Siksi Silipan kimpussa on villiruusuja, ettet syö sitä. ;•)kai te huomaatte että moon aina niin kiltti---ettei toista löydy---mutta te aina kiusaatte mua
ette anna möykyn häntää,vaikka toinen tahtoo
niin mulla kiukku nousee ja voi hertsileijaa
että mua jännittää minkälainen mää oon kun suutun
sitähän minä en tiedä ko oon aina kiltti----mut kiusakkaapas vielä vähän niin saatte nähdä.... Vilma. kirjoitti:
niin etitään sille lisää töitä----kuis sää jäksat mäkättä tuosta eto hännästä-----kyllä yltää ---pervo ostaa mulle isommat sakset pervo on herrasmies-----jos pervolla ois häntä se kyllä antais mun leikata sen----mikä siinä onkin että sinä et ymmärrä selvää asiaa---jos ei väsyttämällä niin käkisin----murr sun kanssas
häntäni hiuskutusta nyt aktiivisesti. Silippa on mun personal trainer ja pian häntä heiluu niin, ettet saa sitä isojenkaan saksien väliin. :•)
Kerro Pervolle, että alkais tuoda maahan myös häntägeeliä. Sillä saa hännän tosi tomeraan kuntoon. Sais minusta hyvän asiakkaan. :•)- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
häntäni hiuskutusta nyt aktiivisesti. Silippa on mun personal trainer ja pian häntä heiluu niin, ettet saa sitä isojenkaan saksien väliin. :•)
Kerro Pervolle, että alkais tuoda maahan myös häntägeeliä. Sillä saa hännän tosi tomeraan kuntoon. Sais minusta hyvän asiakkaan. :•)no heilutteleppa ny---kohta se on myöhäistä
Vilma. kirjoitti:
kai te huomaatte että moon aina niin kiltti---ettei toista löydy---mutta te aina kiusaatte mua
sitähän minä en tiedä ko oon aina kiltti----mut kiusakkaapas vielä vähän niin saatte nähdä....Millanen oot ku suutut? Pitää kokeilla sitten. Huiskutanko häntääni sulle? Silipa, kerro miten Vilma saatais suuttumaan kun se haluu sitä? :•)
Vilma. kirjoitti:
pervo on herrasmies--öhö öhö rupes yskittään
se ostaa mulle kymmenen kimpua---tää ei tekoruusuihin tyydy---vähän mullon pelko että onkohan pervolla varaa muhun----ja tuosta möykystä sen verran että---mitä sinä hännättömällä möykyllä teet?kummasti jo notkistua ja osaa väistellä puutarhasaksia. Ei enää pelotaan nii paljon sun sakses. :•)
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
kummasti jo notkistua ja osaa väistellä puutarhasaksia. Ei enää pelotaan nii paljon sun sakses. :•)
katoppa mitkä mulla tässä on----ei ookkaan mikään turha leikkiri----POKASAHA
eikö ookkin möykky hieno vehje tää---tätä ei tartte pelätä,et huomaakkaan ko homma on hoidettu Vilma. kirjoitti:
kai te huomaatte että moon aina niin kiltti---ettei toista löydy---mutta te aina kiusaatte mua
sitähän minä en tiedä ko oon aina kiltti----mut kiusakkaapas vielä vähän niin saatte nähdä....Näätkös kuinka mörrin häntä iloisesti viuhtoo sinne sun tänne ja tieräkkös mitä?
Nyt tuo ihanan pörheä häntä on minun kätöseni suojassa, vien mörrin pois, pois lähettyviltäsi...
*mörriiii.... näytä tie, minä seuraan...*
Hyvät yöt vilma...Vilma. kirjoitti:
eikö ookkin möykky hieno vehje tää---tätä ei tartte pelätä,et huomaakkaan ko homma on hoidettuNo on hieno vehje. Kyllä Pervo ja Silipa nyt nauraa kun sä möykyn perässä juokset pokasahan kanssa. :•)
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
No on hieno vehje. Kyllä Pervo ja Silipa nyt nauraa kun sä möykyn perässä juokset pokasahan kanssa. :•)
miksi???
Silipa-Tuuli kirjoitti:
että sää kimppuja syöt, tää... on kauhhian hämmästynyt...
tais Vilma jo suuttuakkin tuosta hännän heilutuksesta. Silipa, pidä kii hännästä, näytän tien korpikuusen kannon alle. Siellä on pesä ja... Hyvää yötä. :•)
Vilma. kirjoitti:
eikö ookkin möykky hieno vehje tää---tätä ei tartte pelätä,et huomaakkaan ko homma on hoidettukauan ku et saa möykkyä kiinni ja saan nauraa piiiitkään. :•) Öitä Vilma, olen Silipan vieressä nyt turvassa. Käski kertoo sulle hyvää yötä. *huiskutanpa vielä häntääni* :•)
Mörrimöykky11 kirjoitti:
tais Vilma jo suuttuakkin tuosta hännän heilutuksesta. Silipa, pidä kii hännästä, näytän tien korpikuusen kannon alle. Siellä on pesä ja... Hyvää yötä. :•)
ainoastaa kade mulle kun saan kosketella häntääsi, hän joutuu vain ihailemaan...
*Olen valmis, valmis kaikkeen, mennään mörrini...*- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
kauan ku et saa möykkyä kiinni ja saan nauraa piiiitkään. :•) Öitä Vilma, olen Silipan vieressä nyt turvassa. Käski kertoo sulle hyvää yötä. *huiskutanpa vielä häntääni* :•)
molemmille
- StarAngel
pervo vitsailla vakavalla asialla.
Se nääs niin, että kohta mekin olemme jonottamassa noita kärryjä, eikä siihen oo enää niinkään pitkä aika.:))pitkään harkkitten kirjoitanko vai en, mutta...
näemmä näpyttelen vastausta vaiks en pervo olekkaan, oikiastaan syy miksi kirjoitan on se että...
tässä eräänä päivänä eräs nimimerkki teki anteeksipyyntö aloituksen, minä jossain mielessä tulin surulliseksi hänen sanoistaan, meni suunnillee näin... *pitää tarkemmin miettiä mitä kirjoittaa* ja tämän sanoi henkilö joka on tunnettu räväköistä ja joskin hieman härskeistäkin kirjoituksista, mutta se on ollut hänen tyylinsä, niinkuin on Dj Pervollakin ollut tämä omintakeinen tyylinsä linkkejään myöden.
Monestahan kirjoituksesta voi miettiä onko tuo hyvänmaun mukaista, mutta sen päättää lukija, näemme asioita niin eritavoin.- Vilma.
mulla ja pervolla on jo tuollainen....
ja sää kehtaat sanoo että se on vitsi...murrr
tää kattoo sun päälle pahasti,senkin vitsiniekka - StarAngel
Silipa-Tuuli kirjoitti:
pitkään harkkitten kirjoitanko vai en, mutta...
näemmä näpyttelen vastausta vaiks en pervo olekkaan, oikiastaan syy miksi kirjoitan on se että...
tässä eräänä päivänä eräs nimimerkki teki anteeksipyyntö aloituksen, minä jossain mielessä tulin surulliseksi hänen sanoistaan, meni suunnillee näin... *pitää tarkemmin miettiä mitä kirjoittaa* ja tämän sanoi henkilö joka on tunnettu räväköistä ja joskin hieman härskeistäkin kirjoituksista, mutta se on ollut hänen tyylinsä, niinkuin on Dj Pervollakin ollut tämä omintakeinen tyylinsä linkkejään myöden.
Monestahan kirjoituksesta voi miettiä onko tuo hyvänmaun mukaista, mutta sen päättää lukija, näemme asioita niin eritavoin.Nyt täytyy kyllä tunnustaa, että minä en ymmärtänyt tuosta höikäisen pöläystä.
Saatan olla tyhmä ja olenkin. Mutta tämä kirjoituksesi meni kyllä hilserajan ylitse, että vilahti.
Suomennatko, mitä tarkoitit tuolla?
En mä pervolle vakavasti tuota sanonut, vaan leikilläni. Jospa hän sen niin ymmärtää.;)
Että kohta olemme itsekukin noitta rollaattori tuolilla ajelijoita...ei nyt sentään ihan pariin vuosikymmeneen.:)) - StarAngel
Vilma. kirjoitti:
mulla ja pervolla on jo tuollainen....
ja sää kehtaat sanoo että se on vitsi...murrr
tää kattoo sun päälle pahasti,senkin vitsiniekkasekö piilomainostaa salaa?;))
- Vilma.
StarAngel kirjoitti:
sekö piilomainostaa salaa?;))
se se osaa
- StarAngel
StarAngel kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä tunnustaa, että minä en ymmärtänyt tuosta höikäisen pöläystä.
Saatan olla tyhmä ja olenkin. Mutta tämä kirjoituksesi meni kyllä hilserajan ylitse, että vilahti.
En mä pervolle vakavasti tuota sanonut, vaan leikilläni. Jospa hän sen niin ymmärtää.;)
Että kohta olemme itsekukin noitta rollaattori tuolilla ajelijoita...ei nyt sentään ihan pariin vuosikymmeneen.:))tämä minun harmaa aivosolu pyörähti ympäri...mietin tossa vähän aikaa juttuasi. Se oli siis tuollainen neuvoa-antava esimerkki...
vai löikö vielä tyhjää?
Tunnen kyllä pervon kirjoitukset, enkä koskaan ole niitä vakavasti ottanut...tai osaa niistä.;))
Sori, Pervo. Älä nyt suutu.;)) - StarAngel
Vilma. kirjoitti:
se se osaa
pitäiskö sittenkin tilata jo valmiiksi tuollainen menopeli. Nyt kun saa halvalla.:)
Vuokrata vaikka kylän mummeleille a 10 euroa/kuukausi...tehä bisnistä.:)) StarAngel kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä tunnustaa, että minä en ymmärtänyt tuosta höikäisen pöläystä.
Että kohta olemme itsekukin noitta rollaattori tuolilla ajelijoita...ei nyt sentään ihan pariin vuosikymmeneen.:))Älä suotta mieti kirjoitustani, se vain liittyi yhteen tapaukseen, ja...
Uskon että pervo ymmrsi kirjoituksesi ei vakavasti otettavaksi, myönnän... minä luulin sinun vakavissasi kirjoittavan, sorryyyyy...- Vilma.
StarAngel kirjoitti:
pitäiskö sittenkin tilata jo valmiiksi tuollainen menopeli. Nyt kun saa halvalla.:)
Vuokrata vaikka kylän mummeleille a 10 euroa/kuukausi...tehä bisnistä.:))tuut sit meidän kaa ajamaan kadulle----katoppako
pervo ei oo yhtään herras mies se ei anna mun ikinä voittaa---niin tää vois yrittää voittaa ihan reilusti sulle-----mutta mää en ala peliä jos en saa lähtee 100 metriä edestä StarAngel kirjoitti:
tämä minun harmaa aivosolu pyörähti ympäri...mietin tossa vähän aikaa juttuasi. Se oli siis tuollainen neuvoa-antava esimerkki...
vai löikö vielä tyhjää?
Tunnen kyllä pervon kirjoitukset, enkä koskaan ole niitä vakavasti ottanut...tai osaa niistä.;))
Sori, Pervo. Älä nyt suutu.;))sen mitä minä tavallaan tuolla kirjoituksessani hain, elikkäs...
Tuntemalla nimimerkin tyylin kirjoittaa ymmärtää nuo kirjoitukset.
Kun minä esmeks en sinua kirjoittajana tunne niin... en osannut tulkita kirjoitustasi, joku joka sinut tuntee olisi heti ymmärtänyt kirjoituksesi toisella tavoin kuin minä.
- The Great Eagles
oonko mä ollu täältä jo niinkauan pois että porukat jo ostelee tuollaisia? Ihan hyvä peli mulla on kaksi sininen ja punainen... ; DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Vilma.
öitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1702610- 1612412
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182037Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee552013Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."11695"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591404Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1961311Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2161074Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781061Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.347996