Tekniikka kiinnostaa ja ajattelin omasta peltoautosta ruveta rakentamaan turbo härveliä.
Onko tästä kirjallisuutta miten ihan alusta pitäen neuvotaan rakentamaan vapaasti hengittävästä koneesta ahdettu.
auton turbottamiselle rakennusohjeita
6
1872
Vastaukset
- työtahti
on.
- Gnusmas
Olen samaa mieltä.
- fööni.,---...,.
Gnusmas kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
kylkeen niin alkaa pellolla paska lentään päin seiniä ja pernanvarret lakoon.on siitä kirja ihan alusta loppuun eli kannesta kanteen täyttä tavaraa,ei yhtään tyhjää sivua välissä.
- idän viisaat
fööni.,---...,. kirjoitti:
kylkeen niin alkaa pellolla paska lentään päin seiniä ja pernanvarret lakoon.on siitä kirja ihan alusta loppuun eli kannesta kanteen täyttä tavaraa,ei yhtään tyhjää sivua välissä.
näköjään ajaa isin ostamalla mopolla!
- ratkaisu, nimittäin
Corky Bellin kirjoittama "Maximum Boost". Löytynee ainakin Alfamerilta.
- se on parras
wellu tietää asiasta on korollapalstalla.sillä on lehtipuhaltimesta tehty ja kumi savuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683