Humpplulla on retkutellu liikaa ja monet huuhaan palstalla on ärsyyntynyt siihen että humppiksella on vielä se paikka eturivissä.
Ajattelin että te huuhaalaiset saisivat valita yhden henkilön palstassa joka saa istua eturivissä seuraavassa saarnassa.
Kuka näistä henkilöistä toisella rivissä nostetaan eturiville humppiksen paikalle.
(Humppalulla saa paikan takarivissä.
henkilöt on.
1.Molotov
2.Mies Savosta
3.Poika Savosta
4.Marjuska
5.Zippo
6.Runttaaja
7.humppalulla (häneelle se paikka kuuluu)
8.tyttölapsi
9.Kuningas
10.NeitiX
Äänestäkää vaan yhtä henkilöa ja itseä ei saa äänestää.
Tämä on erittäin tärkeä vaalit niin tulkaa ja äänestäkää teidän kanditaattia eturiville seuraavassa saarnassa.
Terv
Huuhaan palstan Pappi
Gallup
16
407
Vastaukset
- mies savosta
Marjuska tai neiti X eturiviin!
Sai äänestää vain yhtä mutta anna sitten molemmille puoli pistettä! Huuhaan kauniit naiset ovat molemmat ansainneet paikkansa eturivissä.
Minua ei tarvitse äänestää eturiviin, koska haluan istua mieluummin taaempana. Siellä kun voi tiirailla paremmin kauniita naisia ja juoda salassa viinaa!
TSAUUUUU PAPPI!!!!!- Pappi
humppalulla
mitä me hänelle tehdään.
niin retku niin retku......
Terv
Huuhaan palstan Pappi - marjuska
(.y.)
- humppalulla
voi viddu sun kanssas perkeleen palvelija, vihtahousun kätyri ja saatanan palvoja..... ota se paikka sieltä eturiviltä..minä hiippailen toiseen seurakuntaan jossa SENTÄÄN on kunnon kansalaisia ja pastorikin edes jonkinverran kunnon mies..EIKÄ syytä syyttömiä omista retkutteluista...*heittää etupenkkinsä huuhaan kirkosta ulos ja häipyy rahvaan seasta*...ja siihen äänestykseen...naakka puuttui tosta sun listalta..mut en mä sitä äänestä..anna se paikka zipolle se on palstan kovin nuolij...köh..tuota..rukoilija.... JA TÄNNE SE MUN OMPELEMA KIRKKOVENE KAAPU JA HELEVETIN ÄKKIÄ *repii papilta kaavun päältä*...nyt sinä pappi teit sellasen virheen kun pistit mun etupenkin "yleiseen" jakeluun että... VOI PERKELE...
- Pappi
salainen paikka eturivien edessä.
Sinulle humppis olen järjestänyt erittäin hyvän paikan.
avaimet ja paikka eturivin yläpuolella.
ja muut luuserit taistelee ja pyrkii eturiville
ha ha ha
Humppalulla sinä olet enkelin rivissä sinä olet kehtymässä enkeliksi ja olet ekarivin prinsessa.
elä pety minä ajan aina humpiksen asiat eteenpäin
Terv
Huuhaan palstan Pappi - humppalulla
Pappi kirjoitti:
salainen paikka eturivien edessä.
Sinulle humppis olen järjestänyt erittäin hyvän paikan.
avaimet ja paikka eturivin yläpuolella.
ja muut luuserit taistelee ja pyrkii eturiville
ha ha ha
Humppalulla sinä olet enkelin rivissä sinä olet kehtymässä enkeliksi ja olet ekarivin prinsessa.
elä pety minä ajan aina humpiksen asiat eteenpäin
Terv
Huuhaan palstan Pappi*peruuttaa hissukseen pastorin luokse ja korjaa salaman nopeasti rikkoutuneen ikkunan*.. köh, tuota...ehkä minä hieman hermostuin... ai että eturivin prinsessa *säteilee omahyväisyyttään mutta ei liikaa ettei tule taas julistetuksi retkuksi ja syntiseksi*... tossa on tuo kaapusi takasin..se vähän repesi...sori...
- Pappi
humppalulla kirjoitti:
*peruuttaa hissukseen pastorin luokse ja korjaa salaman nopeasti rikkoutuneen ikkunan*.. köh, tuota...ehkä minä hieman hermostuin... ai että eturivin prinsessa *säteilee omahyväisyyttään mutta ei liikaa ettei tule taas julistetuksi retkuksi ja syntiseksi*... tossa on tuo kaapusi takasin..se vähän repesi...sori...
en minä ei kirkko koskaan sinua pedä.
joskus minä puhun sinusta retkuille paskaa niin ne innostuu ja sitten nekin raukat yrittää eturiville mutta sinä olet jo etu rivin prinsessa.
prinsessan jälkeen sinut korostetaan suomen enkekiksi ja palastajaksi.
sopiiko.
Terv
Pappi kirjoitti:
en minä ei kirkko koskaan sinua pedä.
joskus minä puhun sinusta retkuille paskaa niin ne innostuu ja sitten nekin raukat yrittää eturiville mutta sinä olet jo etu rivin prinsessa.
prinsessan jälkeen sinut korostetaan suomen enkekiksi ja palastajaksi.
sopiiko.
Terv
Huuhaan palstan Pappijos se ei vaan ole liikaa että on suomen tai maailman paras..mutta totuushan ei pala tulessakaan..
*haaveilee silmät kiiluen uudesta urastaan*..saankohan mä siivet??? ja paljonko pittää juuva redbullia? - Pappi
humppalulla kirjoitti:
jos se ei vaan ole liikaa että on suomen tai maailman paras..mutta totuushan ei pala tulessakaan..
*haaveilee silmät kiiluen uudesta urastaan*..saankohan mä siivet??? ja paljonko pittää juuva redbullia?tarvitse juuva redbullia taikka muta temppuja käyttää.
henki maailma sinua auttaa jola kerta kun haluat enkelinä lentää.
mutta muista
sinä olet eturivin prinsessa ja ne ei lennä
Terv
Pappi kirjoitti:
tarvitse juuva redbullia taikka muta temppuja käyttää.
henki maailma sinua auttaa jola kerta kun haluat enkelinä lentää.
mutta muista
sinä olet eturivin prinsessa ja ne ei lennä
Terv
Huuhaan palstan Pappikas pastori kulta..nyt on humppa vähän "epäselvässä" tilassa?.. kumpi minä siis olen henkimaailman enkeli vai eturivin prinsessa?... pitäs ilmoittaa nääs verottajalle että osaa ottaa oikein veroprosentin....palakasta...
- Zippo
Se on kaikkien etujen mukaista että humppis pitää etrivin paikkansa vaikka minähän sopisin sinne kuin Timo T.A. Mikkonen Jackson fiveen. Ja tuohon humppiksen kommenttiin että olisin muka paras nuol... niin sanon että per...le, ne on muut jotka mun edessä kyykistelee. Siis valintaprosessin tuloksena päädyn numero seiskaan, onhan se myös hänen suosikkilehtensä... Pappi, anna humppiksen pitää paikkansa ja järjestä mulle VIP-aitio.
- Pappi
humppis pitää paikkansa ja hänet korostetaan eturivin prinsessaksi.
Zippo sinä saat valitettavasti takarivin viimesen paikan ulkooven vieressä.
Mutta.
Diilejä tehdään ja saa kirkkobaarissa saarnan jälkeen alenushintaa kun tilat jotakin juomista.
Huoria on kans jos kiinosta ja ne saat puolella hinalla.
Terv
Huuhaan palstan Pappi - Zippo
Pappi kirjoitti:
humppis pitää paikkansa ja hänet korostetaan eturivin prinsessaksi.
Zippo sinä saat valitettavasti takarivin viimesen paikan ulkooven vieressä.
Mutta.
Diilejä tehdään ja saa kirkkobaarissa saarnan jälkeen alenushintaa kun tilat jotakin juomista.
Huoria on kans jos kiinosta ja ne saat puolella hinalla.
Terv
Huuhaan palstan Pappisitten mutta miks helkutissa mun pitää olla takarivin viimeisen paikan ulko-oven vierestä, et kai sä Pappi usko näihin kaikkiin valeisiin mitä täällä levitetään??? Mä tahtoisin sellaisen diilin että voisin viettää saarnan kirkkobaarissa ja puhutaan noista huorista... hmm... myöhemmin, toivottavasti niillä ei ole perävuotoja eivtkä ole mitään pikkukorkeasaareja...
- Pappi
Zippo kirjoitti:
sitten mutta miks helkutissa mun pitää olla takarivin viimeisen paikan ulko-oven vierestä, et kai sä Pappi usko näihin kaikkiin valeisiin mitä täällä levitetään??? Mä tahtoisin sellaisen diilin että voisin viettää saarnan kirkkobaarissa ja puhutaan noista huorista... hmm... myöhemmin, toivottavasti niillä ei ole perävuotoja eivtkä ole mitään pikkukorkeasaareja...
saat viettää kirkkobaarissa koko saarnan aika ja sen jälkeen jos.
sinä kehut minua pitkin huuhaan palstaa ja yrität järjestää uusia jäseniä kirkolle.
kolehdi bisnes on heikossa .....
Terv
Huuhaan palstan Pappi - Zippo
Pappi kirjoitti:
saat viettää kirkkobaarissa koko saarnan aika ja sen jälkeen jos.
sinä kehut minua pitkin huuhaan palstaa ja yrität järjestää uusia jäseniä kirkolle.
kolehdi bisnes on heikossa .....
Terv
Huuhaan palstan Pappijo hyvältä diililtä, sopii mulle kuin kuorotyttö Papille! Mä järjestän sinulle uusia jäseniä ja eiköhän me rahaakin saada kun mainostat että nyt on kirkossa aito enkeli, humppis nimittäin. Pappi, olet reilu kundi.
- Pappi
Zippo kirjoitti:
jo hyvältä diililtä, sopii mulle kuin kuorotyttö Papille! Mä järjestän sinulle uusia jäseniä ja eiköhän me rahaakin saada kun mainostat että nyt on kirkossa aito enkeli, humppis nimittäin. Pappi, olet reilu kundi.
kiitos zippo sinähän ymmärät asiat helpolla
Terv
Huuhaan palstan Pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948