Nyt kun homma on melkein purkissa,niin kysyisin onko missään päin imua tälläiselle kokeneelle sm sarja pelurille.Nimittäin voisin nostaa kytkintä,mutta valmennus täytyis olla huippuu.
Sm sarja joukkueet selvillä
10
2625
Vastaukset
- totta...
no nii tämähän nyt on paras paikka kysellä, et kyllä kovin kokenut oo!!!!!!
- Shannon .....
Tää on kyllä ensteks paras paikka, kattoo missä on imua, kyllä yhteystiedot sitten saan. Tulisko näistä nousioista kenestäkään pärjäävää porukkaa ????
- juurihoitoa
Shannon ..... kirjoitti:
Tää on kyllä ensteks paras paikka, kattoo missä on imua, kyllä yhteystiedot sitten saan. Tulisko näistä nousioista kenestäkään pärjäävää porukkaa ????
hassiselta hämeenlinnasta
- tavaraas
Keksi idiootti edes vähän paremmat provot, ei tohon kukaan lähde.
- Shannon...
No okei. Tuun teille ja otan sun pelipaikkas. Saat IMEE tuppia penkillä enskauden ! :)
- vanajanlikka
Shannon... kirjoitti:
No okei. Tuun teille ja otan sun pelipaikkas. Saat IMEE tuppia penkillä enskauden ! :)
Haloo leija, kokemani perusteella olen havainnut lievää leijuntaa, tiedän hyvinkin monta joukkuetta mihin et tule ikinä pääsemään, ei kukaan naispeluri ole oikeasti tuollainen p...a, kirjoituksesi tuntuu siltä ,että taidat olla pois potkittu valkku!!!!
- Shannon ..
vanajanlikka kirjoitti:
Haloo leija, kokemani perusteella olen havainnut lievää leijuntaa, tiedän hyvinkin monta joukkuetta mihin et tule ikinä pääsemään, ei kukaan naispeluri ole oikeasti tuollainen p...a, kirjoituksesi tuntuu siltä ,että taidat olla pois potkittu valkku!!!!
Hyvä oon sitten paska, mutta pelipaikan otan, enkä kainostele yhtään.Oon meinaan pelannu SM sarjaa, entä ite.Siellä meinaan parhaat pelaa.
- vanajanlikka
Shannon .. kirjoitti:
Hyvä oon sitten paska, mutta pelipaikan otan, enkä kainostele yhtään.Oon meinaan pelannu SM sarjaa, entä ite.Siellä meinaan parhaat pelaa.
Kuten jo mainitsin, asenteesi "haisee", en ole tuollaista minä ainakaan naisissa tavannut,niin ja olen pelannut kolmessa eri lajissa tämän valtakunnan pääsarjaa joten se siitä kokemuksesta.
- kerhoon
Shannon .. kirjoitti:
Etkö nähny jorman ilmotusta kiakkolehdessä?Ota sinne yhteyttä,pääset kaltaistes joukkoon!
- haalojaa
Hakee siellä muutkin uusia pelaajia ilmoituksilla,ole huoleti.. Jos taidot riittää niin miksei vaikka kerhoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3481461Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971453- 1771332
- 681101
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59950Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859