Seuraa tiedoite

Savossa liikkeellä keltaisia tipuja, ääntelehtävät Titi-tyy, Titi-tyy.

Tavattaessa oltava todella varovainen, kysesiset luontokappaleet piilottelevat suklaata pusikoihin. Pahaa aavistamattomat miehet tonkevat puskia ja saavat kaikenmaailman kirppuja partaansa.

Tiedoite päättynyt. Vaarallista viikonjatkoa.

28

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geggonen

      Varoitus otettu vastaan ja noteerattu.

      • Vilma.

        pitääkö sitä oikeen varottaa että----osaa varoo häh ?


      • Vilma. kirjoitti:

        pitääkö sitä oikeen varottaa että----osaa varoo häh ?

        varoitus koski miehiä, pitää silloin tiedoittaa...


      • Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        varoitus koski miehiä, pitää silloin tiedoittaa...

        murrr


      • Geggonen
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        varoitus koski miehiä, pitää silloin tiedoittaa...

        että miehiin tiedotukset uppoavat, naiset eivät niitä ymmärrä.


      • Vilma.
        Geggonen kirjoitti:

        että miehiin tiedotukset uppoavat, naiset eivät niitä ymmärrä.

        ei tartte huutaa...


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        varoitus koski miehiä, pitää silloin tiedoittaa...

        Mitä jos minun parrassani onkin huomenna kolme kiloa suklaata?


      • Geggonen
        Vilma. kirjoitti:

        ei tartte huutaa...

        Ei huudeta.


      • Vilma.
        SavoRULES kirjoitti:

        Mitä jos minun parrassani onkin huomenna kolme kiloa suklaata?

        joka paikkaan----niin ei oo


      • SavoRULES kirjoitti:

        Mitä jos minun parrassani onkin huomenna kolme kiloa suklaata?

        vilmalla on puutarhasakset, partasi on entinen vilman käsittelyn jälkeen, heheeee....

        Pst. Entäs ne kahveet?


      • Vilma. kirjoitti:

        joka paikkaan----niin ei oo

        Kuvittele miten vaikea on miehenä vastustaa noita seksikkäästi pyrähteleviä tipuja keltaisissaan ja korit täynnä suklaata.

        Titityytä tarjoavat ja tulevat lähelle untuvineen. Miesparka menee sekaisin ja sortuu tonkimaan puskaa.

        Itse aion laittaa korvasuojat ja tummat aurinkolasit päähän joiden takaa ei näe mitään. Mutta entä sitten jos joku tipu kamppaa minut ja toikkaroi kimppuuni. silloin on miehen peli pelattu ja suklaaparta on lopputulos.


      • Vilma.
        Geggonen kirjoitti:

        Ei huudeta.

        kato ihmisen sietokyky on rajallinen-----tää ei kestä---varmaan huono päivä mulla


      • Vilma.
        SavoRULES kirjoitti:

        Kuvittele miten vaikea on miehenä vastustaa noita seksikkäästi pyrähteleviä tipuja keltaisissaan ja korit täynnä suklaata.

        Titityytä tarjoavat ja tulevat lähelle untuvineen. Miesparka menee sekaisin ja sortuu tonkimaan puskaa.

        Itse aion laittaa korvasuojat ja tummat aurinkolasit päähän joiden takaa ei näe mitään. Mutta entä sitten jos joku tipu kamppaa minut ja toikkaroi kimppuuni. silloin on miehen peli pelattu ja suklaaparta on lopputulos.

        gamalia noi naiset---tappele vastaan kuin mies vain voi-----paskat ne mitään sulle voi
        anna inistä ja olkoon vaikka mustissaan
        älä välitä----kanathan on yliarvostettuja


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        vilmalla on puutarhasakset, partasi on entinen vilman käsittelyn jälkeen, heheeee....

        Pst. Entäs ne kahveet?

        ..kuulostaa vaaralliselta peliltä.

        Sanasi kuitenkin lohduttavat ja olenkin jo oikein pirteällä päällä. Kahvia jee...Vai damn... lankeanko taas tipusen viekoitteluun?

        PS: Edward Saksikäsi on serkkuni


      • Vilma. kirjoitti:

        gamalia noi naiset---tappele vastaan kuin mies vain voi-----paskat ne mitään sulle voi
        anna inistä ja olkoon vaikka mustissaan
        älä välitä----kanathan on yliarvostettuja

        Tappelen kovasti vastaan kädet sidottuina.


      • SavoRULES kirjoitti:

        ..kuulostaa vaaralliselta peliltä.

        Sanasi kuitenkin lohduttavat ja olenkin jo oikein pirteällä päällä. Kahvia jee...Vai damn... lankeanko taas tipusen viekoitteluun?

        PS: Edward Saksikäsi on serkkuni

        on veljeni, tähänkö tyssäsi tämä hyvin alkanut suhteemme...


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        on veljeni, tähänkö tyssäsi tämä hyvin alkanut suhteemme...

        Tiesin että hän on veljesi, siksi keksinkin pirullisen varokeinon tipusia vastaan.

        Savolainen-tuo kieroilun ja oveluuden maailmanmestari!

        PS: Tiesitkö että teroitin veljesi vasemman saksikäden vuonna 1878?


      • Vilma.
        SavoRULES kirjoitti:

        ..kuulostaa vaaralliselta peliltä.

        Sanasi kuitenkin lohduttavat ja olenkin jo oikein pirteällä päällä. Kahvia jee...Vai damn... lankeanko taas tipusen viekoitteluun?

        PS: Edward Saksikäsi on serkkuni

        ehän mää niillä saksilla partoja leikkaa----häntiä vaan----hmm varo hyvä mies ..ainakin tuota silipaa----moon sentäs reilu ja varotin


      • Vilma. kirjoitti:

        ehän mää niillä saksilla partoja leikkaa----häntiä vaan----hmm varo hyvä mies ..ainakin tuota silipaa----moon sentäs reilu ja varotin

        Siksi jätänkin kaikki ovet auki kun silipa tulee kylään.


      • Vilma.
        SavoRULES kirjoitti:

        Siksi jätänkin kaikki ovet auki kun silipa tulee kylään.

        soot pelimies---ei sulla mitään hätää oo
        ou jaeh---mutta silipalla taitaa olla


      • SavoRULES kirjoitti:

        Tiesin että hän on veljesi, siksi keksinkin pirullisen varokeinon tipusia vastaan.

        Savolainen-tuo kieroilun ja oveluuden maailmanmestari!

        PS: Tiesitkö että teroitin veljesi vasemman saksikäden vuonna 1878?

        synnyin vuonna 1879, historian kirjaatkaan tuosta mainitsemastasi tapauksesta kerro, siis valehtelet...


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        synnyin vuonna 1879, historian kirjaatkaan tuosta mainitsemastasi tapauksesta kerro, siis valehtelet...

        Kysy vaikka Edwardilta, se kyllä vahvistaa kertomukseni.

        Olimme ottaneet ainoastaan viisitoista tynnyriä rommia joten muistikuvat ovat huterat mutta kyllä sen näin täytyi mennä.


      • Vilma. kirjoitti:

        soot pelimies---ei sulla mitään hätää oo
        ou jaeh---mutta silipalla taitaa olla

        Oletkin ensimmäinen joka ymmärsi että minä olenkin se saalistaja ja se tipunen on se saalis.

        Onnittelut tarkkanäköisyydestäsi. Sen kunniaksi tarjoan sinulle minkä tahansa drinkkitynnyrin kun tapaamme Saharan kuumottavassa helteessä vuonna 2017


      • SavoRULES kirjoitti:

        Kysy vaikka Edwardilta, se kyllä vahvistaa kertomukseni.

        Olimme ottaneet ainoastaan viisitoista tynnyriä rommia joten muistikuvat ovat huterat mutta kyllä sen näin täytyi mennä.

        kunhan vain kohtaan hänet, tosin...

        minusta tuntuu että kohtaan sinut aikaisemmin kuin itsensä saksikäden, näin luulen...

        Tuliaislahjaa sinulle lähden ostaan, ei suklaista, *moips...*


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        kunhan vain kohtaan hänet, tosin...

        minusta tuntuu että kohtaan sinut aikaisemmin kuin itsensä saksikäden, näin luulen...

        Tuliaislahjaa sinulle lähden ostaan, ei suklaista, *moips...*

        Se on suklaisin lahja jonka saalistaja voi saada vaarallisen pääsiäisen aikaan parta huurussa.


    • ..vuodenaika.. munien piilotusaika.. minä tarttisein tipusen niin voisin piilottaa munani pesään.. tipun pesään..

    • mikhaildenisov

      kokoparta joten mun on oltava erikoisen varovainen.

      • Olkaamme todella varovaisia, veljeni mikhaildenisov!

        Muutoin päivämme ovat luetut ja aurinko ei enää paista syntisille!


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe