tällä keskustelu palstalla on ollut juttuu, että Nokia Missio olisi harhaoppia ja muuta sen kaltaista. Joten kysynkin että mikä siin on harhaa ja eksyttävää? Tämä olisi varmaan tärkeä tieto monelle, sillä eikös tarkoitus ole meillä tälläkin palstalla ohjata oikeaan suuntaan ja varottaa eksyttäjistä. Joten kun en itsekkään tiedä mikä siinä on eksyttävää, niin kertokaa että minäkin tiedän varoa sitä, jos siinä jotain eksyttävää on?
Nokia missiossa
13
451
Vastaukset
- eksyttävää
Ainahan on niitä, jotka aivan huvikseen arvostelee. Hyvä se NM on. Ei kannata ottaa todeksi.
- pikkuiita
Elä nyt luota keskustelupalstalta saamiisi mielipiteisiin jonkun harhasta tai oikeasta opista!
Lue Raamattua ja luota Pyhään Henkeen! Ja kukaan ei ryöstä meitä Jeesuksen kädestä! Nokia Missiossa voit varmasti olla ja nauttia uskovien yhteydestä!- sitähän
minäkin ajattelin, että ei siinä mitään väärää oo. On se vaan niin kumma, kun joku löytää Koiviston opetuksestakin jotain eksyttävää. Sellaisen henkilön joka arvostelee, pitäisi pystyä yksilöimään mikä on harhaa Nokia Missiossa jos harhaa on!
On helppoo sanoo että väärää opetusta, mutta ei pysty kertoon mikä kohta opetukses on väärää, niin sellaisen henkilön arvostuksella ei ole mitään merkitystä! Kyl jämti on näin!! - wcw
ei me voida kehoittaa ihmisiä sitoutumaan ja kantaan vastuuta jostain Nokiamissiosta, kun Herra ON asettanut selvästi paikalisseurakunnat ja niissä tulee toimia uskollisesti vieden Sanomaa eteenpäin ja kasvaa näin Kristukseen juurtuneina.
Älkää kehoittako ihmisiä olemaan tuuli ajolla !!
Kaikki mikä ei kokoa se hajoittaa.....:(
Hoos. 4:12
Minun kansani kysyy puultansa, ja sen sauva sille vastaa; sillä haureuden henki on eksyttäväinen: haureudessa he ovat luopuneet tottelemasta Jumalaansa.
Ota raamattu käteesi ja tutki sen ilmoitusta. Elämme ajassa, jossa ihmiset palvovat luotua enemmän kuin Luojaansa, etsivät enemmän tunnepitoisia kokemuksia kuin elävää uskoa, lahjoja enemmän kuin lahjan Antajaa.
Mutta onnellinen on se, joka voi Paavalin tavoin sanoa: "Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!" (Gal. 6:14). Tähän on meillä pitkä ja kivulias matka ja luen itseni siihen mukaan.- Nokia...
Missiossa puhutaan Raamatun mukaisesti. Olen katsellut netistä niitä tilaisuuksia, enkä ainakaa itse ole huomannut niissä mitään väärää opetusta. Olisikohan nyt niin, että ne jotka siitä pahaa puhuvat, ovatkin vaan kateelisia Koiviston opetuksesta. Meneehän sinne tilaisuuksiin kuulijoita kymmenien km, säteellä, siis vetovoimaisinta julistusta mitä tiedän, tällä hetkellä Suomessa. Taitaa olla niin että kateus kukoistaa, luulen ma.
- eksytystä
nokiamissionin toiminta on luterilainen liike.
Tarvitseeko siis muuta todistetta sen harhasta?
Lapsikaste on sen uskonnon perusta, ei Raamatun Jeesus. - merim.raimo
Nokia... kirjoitti:
Missiossa puhutaan Raamatun mukaisesti. Olen katsellut netistä niitä tilaisuuksia, enkä ainakaa itse ole huomannut niissä mitään väärää opetusta. Olisikohan nyt niin, että ne jotka siitä pahaa puhuvat, ovatkin vaan kateelisia Koiviston opetuksesta. Meneehän sinne tilaisuuksiin kuulijoita kymmenien km, säteellä, siis vetovoimaisinta julistusta mitä tiedän, tällä hetkellä Suomessa. Taitaa olla niin että kateus kukoistaa, luulen ma.
kirjoitat .... Meneehän sinne tilaisuuksiin kuulioita kymmenien km. säteellä ?
- ...............
............
- wcw
Nokia... kirjoitti:
koko missio on Raamatun mukaan koottu ihan väärälle pohjalle, se repii seurakuntia, joita Herra itse on asettanut meille hengellisiksi kodeiksi, ei hän turhaan asettanut paimenia, opettajia ja vanhempia ym. kaitsemaan laumaa, jossa Hän on Yli Paimen.
Ja myös paikallisseurakuntaan tulee antaa omista varoistansa niinkuin Sanassa sanotaan.
Lukekaa raamattua ja todetkaa itse että, NÄIN ON :) - wcw
olen aivan samaa mieltä :)
- HÖPSIST
wcw kirjoitti:
olen aivan samaa mieltä :)
HÖPSISTÄ
Kirjoittanut: ............... 14.3.2008 klo 22.56
............
ON hyvä juttu..jos antaa elämänsä siellä Jeesukselle,niin erittäin tärkeintä on seurakunta yhteys,on sitten helluntai tai luterilainen seurakunta..ettei jää yksin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.664871Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2733746Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903428Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1183305Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie352847Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271778- 1051610
- 1721251
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA871152Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."341101