Danny Kaye

Mä.....

Moi!!! Onko kukaan kattonu Ylen ykköseltä niitä elokuvia, missä on Danny Kaye? MÄ oon kattonu melkein kaikki ja ne on aivan huippu hyviä!!! Siis Danny on ihan paras ja se on niin hyvä niissä elokuvissa! En ollu ennen kuullu siitä miehestä, ennen kuin katoin sen leffan ja ihatstuin ikihyväks!!!!!!

21

1949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hb-

      No niin tulipa pitkästä aikaa katsottua joku elokuva selvinpäin ja täytyy sanoa eilen tulleesta filmistä jossa vierailijoina oli monia huippu muusikkoja, että se oli OIKEASTI HAUSKA. Viihdyin elokuvan parissa alusta loppuun.

      Pojoja jotain ***½-****/*****

      • jesh

        joo oon kattonu niistä 3. paljon parempia kuin ne mitä nykyään tehdään! aivan ihanaa.


    • Minä

      mä muistan katsoneeni näitä elokuvii joskus pienenä 90-luvun alussa, ja olin innoissani kun ne näyttää niitä taas!!! tosi ihania elokuvia, enkä aio missata niistä yhtään! Danny Kaye on paras! Viimetteenä tulee Hovinarri!!! Jippii.

      jos joku joka on fani haluu kirjoitella, olisi tosi mukavaa, maili osote on [email protected]

    • Mä.....

      Hienoa että on tullu jotain palautetta mun keskusteluun..:)

      • Buzzy

        kyllähän kunnon keskusteluihin viitsii osaa ottaa. Aivan mahtava tuo ykkösen Danny Kaye elokuvien sarja!! mutta miksei ne näytä leffaa nimeltä Laulu Viidestä Pennistä??? no, loistavia ovat - Dannyn parhaita - mitä ykkönen on nyt näyttänyt ja sokerina pohjalla Hovinarri niinkun joku mainitsi


      • Kaye
        Buzzy kirjoitti:

        kyllähän kunnon keskusteluihin viitsii osaa ottaa. Aivan mahtava tuo ykkösen Danny Kaye elokuvien sarja!! mutta miksei ne näytä leffaa nimeltä Laulu Viidestä Pennistä??? no, loistavia ovat - Dannyn parhaita - mitä ykkönen on nyt näyttänyt ja sokerina pohjalla Hovinarri niinkun joku mainitsi

        Aivan loistavia elokuvia. Wonder Man on ehkäpä yksi niistä parhaista. Kaye on ykkönen!


      • Mä.....
        Kaye kirjoitti:

        Aivan loistavia elokuvia. Wonder Man on ehkäpä yksi niistä parhaista. Kaye on ykkönen!

        en oo nähny vielä kyseistä leffa, mutta uskon että se on hyvä, jo siinä on Danny Kaye!!!!


      • Buzzy
        Mä..... kirjoitti:

        en oo nähny vielä kyseistä leffa, mutta uskon että se on hyvä, jo siinä on Danny Kaye!!!!

        Wonder Man on aivan loistava! BUSTERR!
        Hauskaa että löytyy samoin päin ajattelevia ihmisiä. Walter Mittykin on aivan mainio.
        Itseasiassa mikä tahansa Danny Kaye elokuva on monin verroin parempi kuin suurin osa elokuvista mitä on tehty..

        Ja ah mikä monitaituri tuo Danny Kaye oli siviilissäkin - lentäjä, kokki, teki UNICEFin ja maailman lasten avuksi niin paljon hyvää kauemmin kuin kukaan muu.


      • Buzzy
        Buzzy kirjoitti:

        Wonder Man on aivan loistava! BUSTERR!
        Hauskaa että löytyy samoin päin ajattelevia ihmisiä. Walter Mittykin on aivan mainio.
        Itseasiassa mikä tahansa Danny Kaye elokuva on monin verroin parempi kuin suurin osa elokuvista mitä on tehty..

        Ja ah mikä monitaituri tuo Danny Kaye oli siviilissäkin - lentäjä, kokki, teki UNICEFin ja maailman lasten avuksi niin paljon hyvää kauemmin kuin kukaan muu.

        jos joku haluu mailata mulle, olis tosi kiva jutella muille 'faneille' koska en tosissaan tunne yhtään ihmistä perheenjäsenteni lisäksi joka olisi Danny Kaye fani,
        sana on vapaa osoitteessa [email protected]

        kiitti :)


      • Mä.....
        Buzzy kirjoitti:

        jos joku haluu mailata mulle, olis tosi kiva jutella muille 'faneille' koska en tosissaan tunne yhtään ihmistä perheenjäsenteni lisäksi joka olisi Danny Kaye fani,
        sana on vapaa osoitteessa [email protected]

        kiitti :)

        joo oon kans nähny sittenkin Wonder manin.....siis e oli eka minkä näin ja kun mä katoin sen niin mä koko ajan NAUROIN oli se sen verran hyvä että....:)


    • Tiedonantaja

      Danny-boy oli Laurence Olivierin rakastaja.

      • buzzy

        ainakin osasi valita seuraansa muitakin alansa arvostettuja huippuja, Englannin prinsessa Margaretkin melkein meni Dannyn kanssa naimisiin, mutta wuups, Danny olikin naimisissa! Eikä se nyt niin kirkossa kuulutettua ole tuo suhde Lord Olivieriin, luitko tuon netistä uutisryhmästä vai siitä Spoton Laurence Olivier elämänkerrasta?? kumpikin on melkein kuin "oikeata tietoa"
        netin uutisryhmät kertovat Dannyn myös olleen julma lapsilleen ja sen takia lapsiparat tekivät itsemurhan.. hei, mut sehän olikin Bing Crosby, meni tarinat sekasin..
        ei kaikkea painettua sanaa ole pakko uskoa!
        Ja onko sillä jotain väliä jos Danny boy oli homo? tai bi?


      • mä.....
        buzzy kirjoitti:

        ainakin osasi valita seuraansa muitakin alansa arvostettuja huippuja, Englannin prinsessa Margaretkin melkein meni Dannyn kanssa naimisiin, mutta wuups, Danny olikin naimisissa! Eikä se nyt niin kirkossa kuulutettua ole tuo suhde Lord Olivieriin, luitko tuon netistä uutisryhmästä vai siitä Spoton Laurence Olivier elämänkerrasta?? kumpikin on melkein kuin "oikeata tietoa"
        netin uutisryhmät kertovat Dannyn myös olleen julma lapsilleen ja sen takia lapsiparat tekivät itsemurhan.. hei, mut sehän olikin Bing Crosby, meni tarinat sekasin..
        ei kaikkea painettua sanaa ole pakko uskoa!
        Ja onko sillä jotain väliä jos Danny boy oli homo? tai bi?

        danny ei kyllä varmaan ikinä ollut julma lapsilleen, ei takulla koska sehän oli joku suuri lapsien jotain en nyt muista mutta hyvään se liittyi....eikä oo mikää gay....ja vaikka oliski niin ei se sen lahjoja alenna...ihminen sekin on


      • Magisteri_ap
        mä..... kirjoitti:

        danny ei kyllä varmaan ikinä ollut julma lapsilleen, ei takulla koska sehän oli joku suuri lapsien jotain en nyt muista mutta hyvään se liittyi....eikä oo mikää gay....ja vaikka oliski niin ei se sen lahjoja alenna...ihminen sekin on

        Suomessa kuvatussa ohjelmassa vi...uli suomalaisille, varsinkin ohjelman rillipäivåsille lapsiesiintyjille Jaanalle ja Tiinalle.


    • Jester

      moi!!!
      Mä katoin kans niit Danny Kayen leffoja,ja ne on ihan HUIPPU HYVIÄ!siis kertakaikisesti,että joku voi ollakin niin hyvä...:)mä näin ne kaikki...ikävä kyllä en tajunnut ottaa niit kaikkia nauhalle..nyt joutuu kissojen ja koirien kanssa ettiin Kayen leffoja kirjastoista..mut anyway...Kaye is best actor forever!voin ylpeänä sanoa,että Danny Kaye on suosikki näyttelijäni...:)mut hei,sinä,jos kiinnostaa,niin ota yhteyttä...:)

      • Jester

        nii..siis jos jotakuta kiinnostaa mailailla,niin tässä mun osote: [email protected]
        laittakaa siis mailia Danny Kaye-fannille :)


      • Mä.....
        Jester kirjoitti:

        nii..siis jos jotakuta kiinnostaa mailailla,niin tässä mun osote: [email protected]
        laittakaa siis mailia Danny Kaye-fannille :)

        hienoa että tänne vieläkin joku jaksaa kirjotella Danny on kyllä myös mun lempinäyttelijä


    • daniel1--1

      On kyllä hyviä elokuvia hyvältä näyttelijältä.
      Harmi vaan, että niitä ei juurikaan näytetä televisiossa nykyään.

    • eiuskois

      Hän oli kai aika sulkeutunut persoona, jäi omille perheenjäsenillekin etäiseksi.

    • fghgfhgfh

      Mikä källi sitten tapahtui aikoinaan kun sitten ura melkein loppui?

    • Dagmar_Dachau

      Sen ei pitänyt tulla kaapista. Kaikki kuitenkin tiesivät Danny Gayn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe