onko muille tullut tautikammoa

mies25vuotta

onko muille tullut taudin jälkeen kammoa ja se estää seksielämän?mulla oli 2v sit klamydia ja pelkäsin hivin mahdollisuutta..klamydia hoidettiin ja hiviä ei ollut.sen jälkeen seukkasin vajaa 2v yhden muijan kans ja vuosi meni kortsujen kanssa ja pelossa,ku juoksutin muijan sinä aikana kaikis testeis (oli jotai tulehusarvoja ja epäselvyttä)no sitt ku todettii täysin terveeks,ni uskalsin paljasta antaa..no nyt erottiin ja tapasin uuden naisen ja opin vanhasta virheestä,et kumit käytös uudes tuttavuudes ja hän kertoi heti et on kondylooma,no kumeja käytettiin ja varovainen olin,mut en osannu nauttia touhusta yhtään enkä saanut orkkuja,no vissii 3krt reilun 10kerran aikana..nytlopetin suhteen ja sain kuulla et hän petti lomalla..sin kuulla vasta jättämiseni jälkeen.mä en taida enää naisiin koskea tän pelon takia,varsinkaan,ku ueimmat on niin välinpitämättömiä ehkäsyn kans ja tämäkin kivenkovaan sitä mieltä ettei taudit leviä suun kautta!uskomatonta paskaa!siks jätin ja nyt haukkuu hulluksi mun varovaisuuden takia.mä oikeeesti nautin enemmän runkkaamisesta,tietää ettei saaa tauteja itseltään.eihän ne kumitkaan täysin suojaa...Useimmat pettäjät ei taida himon hetkellä suojausta käyttää,ni miks ihmees mä haluisin enää ikinä seurustella ja luottaa.mua ei siinä pettämisessä muu haittaa kuin se tautien saamisen mahdollisuus,ei muu.

6

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketjun aloittaja

      täysin välinpitämätön ehkäsystä,mut nyt tää kammo tuli 2v sitten.Naisia ollut n.10kpl 7vuoden seksielämän aikana,joista 2kans käyttäny kortsua. Ja nyt saa taas pelätä tartuntaa,jos en oo saanu mitään,ni huokasen helpotuksesta ja lopetan koko saastatouhun!kait sitä naisista saa runkkailuseuraa ja jos ei niin oon itsestää sit :D mä oon miettiny jonkin aikaa,et elämäs on muutaki mukavaa,ku naiset ja paljon luotettavampaa.

    • Vanhempi mies

      Kyllähän omasta kädestäkin voi tartunnan saada, kuten eräs kirjoittaja jokin aika sitten todisti, mutta sen voi välttää hyvällä käsihygienialla.

      Naiset ovat oikeita tautipesiä. Mistäpä muualta ne taudit miehiin muuten tarttuisivat?

      Jos vosu antaa panna paljaalla, voi olla varma, että saadut tartunnat täytyy laskea usemmalla sormella.

      • ...............

        No kyllä varmaan jokainen tauti traumat jättää...mutta ei kaikki naiset niin tautisia sentään oo..kattoo baarissa pari kertaa kenen matkaan lähtee..asia on kyllä niin että naiset saavat helpoiten taudit MIEHILTÄ..kun meidän alapäässä on niin paljon limakalvoa..helpoiten taudit siirtyy miehestä naiseen kun naisesta mieheen...jos olette lukeneet!!käyttää kortsua niin voi nauttia sexistä..ei ilman sexiä kuitenkaan toimeen tule...puhuu asiat selväksi partnerin kanssa..onhan se hyvä että on varovainen!!


      • Ja mistähän naist ne taudit saa?

        Miehet kantaa oireettomana (luulee olevansa tauditon) ja naiset saa oireet.

        Taudit myös tarttuu paremmin mieheltä naisell ku toisinpäin...


    • ainakin

      hirveä tauti kammo..edelliseltä poikaystävältä tuli kondylooma ja nyt muihin testeihin oon menossa..jos ne vaan nyt olis puhtaat, en anna kellekään ennen avioliittoa jos sillonkaan heh..ei vaan joskus on vaan sitten pakko luottaa kun sellanen ihminen tulee vastaan, mut yhden yön touhut oon jo lopettanu aikoja sitten...

    • Sippilä

      Mulla on kanssa tautipelko, vaikka olen kumia käyttänyt enkä ole harrastanut suuseksiäkään. Silti pelkään, että mulla on HIV kun olin yhden ulkomaalaisen kanssa. Menen ainakin varmuuden vuoksi testeihin. Mukava vaan odotella pari kuukautta että sinne kannattaa mennä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe