onko muille tullut taudin jälkeen kammoa ja se estää seksielämän?mulla oli 2v sit klamydia ja pelkäsin hivin mahdollisuutta..klamydia hoidettiin ja hiviä ei ollut.sen jälkeen seukkasin vajaa 2v yhden muijan kans ja vuosi meni kortsujen kanssa ja pelossa,ku juoksutin muijan sinä aikana kaikis testeis (oli jotai tulehusarvoja ja epäselvyttä)no sitt ku todettii täysin terveeks,ni uskalsin paljasta antaa..no nyt erottiin ja tapasin uuden naisen ja opin vanhasta virheestä,et kumit käytös uudes tuttavuudes ja hän kertoi heti et on kondylooma,no kumeja käytettiin ja varovainen olin,mut en osannu nauttia touhusta yhtään enkä saanut orkkuja,no vissii 3krt reilun 10kerran aikana..nytlopetin suhteen ja sain kuulla et hän petti lomalla..sin kuulla vasta jättämiseni jälkeen.mä en taida enää naisiin koskea tän pelon takia,varsinkaan,ku ueimmat on niin välinpitämättömiä ehkäsyn kans ja tämäkin kivenkovaan sitä mieltä ettei taudit leviä suun kautta!uskomatonta paskaa!siks jätin ja nyt haukkuu hulluksi mun varovaisuuden takia.mä oikeeesti nautin enemmän runkkaamisesta,tietää ettei saaa tauteja itseltään.eihän ne kumitkaan täysin suojaa...Useimmat pettäjät ei taida himon hetkellä suojausta käyttää,ni miks ihmees mä haluisin enää ikinä seurustella ja luottaa.mua ei siinä pettämisessä muu haittaa kuin se tautien saamisen mahdollisuus,ei muu.
onko muille tullut tautikammoa
6
708
Vastaukset
- ketjun aloittaja
täysin välinpitämätön ehkäsystä,mut nyt tää kammo tuli 2v sitten.Naisia ollut n.10kpl 7vuoden seksielämän aikana,joista 2kans käyttäny kortsua. Ja nyt saa taas pelätä tartuntaa,jos en oo saanu mitään,ni huokasen helpotuksesta ja lopetan koko saastatouhun!kait sitä naisista saa runkkailuseuraa ja jos ei niin oon itsestää sit :D mä oon miettiny jonkin aikaa,et elämäs on muutaki mukavaa,ku naiset ja paljon luotettavampaa.
- Vanhempi mies
Kyllähän omasta kädestäkin voi tartunnan saada, kuten eräs kirjoittaja jokin aika sitten todisti, mutta sen voi välttää hyvällä käsihygienialla.
Naiset ovat oikeita tautipesiä. Mistäpä muualta ne taudit miehiin muuten tarttuisivat?
Jos vosu antaa panna paljaalla, voi olla varma, että saadut tartunnat täytyy laskea usemmalla sormella.- ...............
No kyllä varmaan jokainen tauti traumat jättää...mutta ei kaikki naiset niin tautisia sentään oo..kattoo baarissa pari kertaa kenen matkaan lähtee..asia on kyllä niin että naiset saavat helpoiten taudit MIEHILTÄ..kun meidän alapäässä on niin paljon limakalvoa..helpoiten taudit siirtyy miehestä naiseen kun naisesta mieheen...jos olette lukeneet!!käyttää kortsua niin voi nauttia sexistä..ei ilman sexiä kuitenkaan toimeen tule...puhuu asiat selväksi partnerin kanssa..onhan se hyvä että on varovainen!!
Ja mistähän naist ne taudit saa?
Miehet kantaa oireettomana (luulee olevansa tauditon) ja naiset saa oireet.
Taudit myös tarttuu paremmin mieheltä naisell ku toisinpäin...
- ainakin
hirveä tauti kammo..edelliseltä poikaystävältä tuli kondylooma ja nyt muihin testeihin oon menossa..jos ne vaan nyt olis puhtaat, en anna kellekään ennen avioliittoa jos sillonkaan heh..ei vaan joskus on vaan sitten pakko luottaa kun sellanen ihminen tulee vastaan, mut yhden yön touhut oon jo lopettanu aikoja sitten...
- Sippilä
Mulla on kanssa tautipelko, vaikka olen kumia käyttänyt enkä ole harrastanut suuseksiäkään. Silti pelkään, että mulla on HIV kun olin yhden ulkomaalaisen kanssa. Menen ainakin varmuuden vuoksi testeihin. Mukava vaan odotella pari kuukautta että sinne kannattaa mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561601Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli551278Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1851037Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi511006Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76978Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36919- 57841
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy206824Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali153793Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze111783