olisiko jollaiain helppoja tietovisakysymyskiä ihan perheen ja kavereiden iloksi? tietenkin jotkut voivat olla hieman vaikeampiaki, mutta suurin osa helppoja. ja olisi suotavaa, että ne
olisi a b c kysymyksiä. ja jos ne ei ole tälläisiä "mikä näistä..." tai "kenen näistä..." kysymyksiä, voin tietenkin itse tehdä niistä a b c kysymyksiä.
olen jo yhden 20 kysymyksisen tietovisailun tehnyt ihan itse etsimällä netistä (siinä muuten oppii kamalan paljon uusia asioita), mutta nyt ei vaan tule mieleen yhtään asiaa. oli jo tuon ekna kanssa hiukan ongelmia.
mutta suurkiitos kaikille vastanneille :D
tietovisakysymyksiä?
mimmi*
7
6009
Vastaukset
- "monivalinta"- ky...
Kummalla on enemmän rantaviivaa, Virolla vai Ruotsilla?
V: Virolla (Virolla - 3794km, ruotsilla "vain" 3218km) - visailija
Olis vaikka kuinka ja paljon mutta ei niitä jaksa/viitti alkaa tänne paukuttaan. Kopioida voin ja postissa lähettää jos se käy.
- Ihmeissään22
Miks kommaat tänne sit tällee jos et kerran kerro? : /
- ti-su-mi-su
tältä sivustolta pystyt laatimaan kysymyksiä
sekä ratkaisemaan niitä
sisältää koulutehtäviä eri aihepiireistä
kaikki osiot ei avaudu
http://www.tkukoulu.fi/vlinkit/db/mat/yk.html - JK
EI OLE
- DF
Ei minullakaan.
- kuckuus
hasita V I T T U A ja P A N E S I T Ä N A A P U R I A S I !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784