Älkää aina puhuko vaan Rasisteista koska luulenpa että jokainen ihminen maailmassa on Rasisti koska tuskinpa kaikki hyväksyy/tykkää jokaisesta ihmisestä mitä maa päällään kantaa.
Älkää!
2
183
Vastaukset
- näin on
Tiedätköhän nyt edes mitä rasismi tarkoittaa? Aina voidaan sekoittaa käsitteitä ja saada vaikka mitä soppaa aikaan. Vaikka kristitystä saadaan muslimi jos oikeen väännellään.
Minun käsitykseni ihmisestä joka on rasis: henkilö joka oletusarvoisesti vihaa, halveksii ja kohtelee epäarvoisesti KAIKKIA jotka kuuluvat johonkin tiettyyn etniseen ryhmään.- Suomi Finland!
Olet toisaalta oikeassa mutta sitä on vaikea sanoa kun moni sanakirjakin on eri mieltä! Mutta nykyäänhän jo puhutaan esim.ikä rasismista ja kaikkesta muusta rasismista. mutta kai se on sitä että joku vihaa toista joka ei ole samalla lailla ajatteleva kun itse on! On eri Rotua/Uskontoa! Periaatteessa minulle yks paskan hailee!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948