ensikesäksi kerjäämään. Hauska juttu, ja oikein piti Helsingin kaupungin lähettää lähetystö Romaniaan. No, saivat onneksi puhuttua sosiaalityöntekijän tulemaan Romaniasta Helsinkiin auttamaan kerjäämisessä. On se Helsinki vaan sivistynyt paikka, ei halua kieltää kerjäämistä;)
Helsinkiin useita satoja
14
638
Vastaukset
- nimeltä Suomi
tieto leviää, laiskoille huijareille ei senttiäkään anneta!
- Paha ei paljostakaan
Minä olen aina antanut kolikon pari kerjäläiselle,enkä kysele/mieti miksi hän on surkeassa tilassa,ihmistä on aina autettava hänen ollessa hädässä,se on inhimillistä.
- lentolippu
Paha ei paljostakaan kirjoitti:
Minä olen aina antanut kolikon pari kerjäläiselle,enkä kysele/mieti miksi hän on surkeassa tilassa,ihmistä on aina autettava hänen ollessa hädässä,se on inhimillistä.
Romaniasta Suomeen?
- berittir
Voiko joku vielä tähän maailmanaikaan olla noin typerä? Näköjään voi. Onnea valitsemallasi tiellä! Tosin pidän Sinua osasyyllisenä siihen, että kerjäläisten tulvaa ei saada tyrehdytettyä.
berittir kirjoitti:
Voiko joku vielä tähän maailmanaikaan olla noin typerä? Näköjään voi. Onnea valitsemallasi tiellä! Tosin pidän Sinua osasyyllisenä siihen, että kerjäläisten tulvaa ei saada tyrehdytettyä.
annan AINA kerjäläisille rahaa.
- onko sinulla
karvapää kirjoitti:
annan AINA kerjäläisille rahaa.
heikko itsetunto?
- -karvapää-
minäkin, maksan joka päiväisestä työstäni niiiiiiin paljon veroa, että uskoisin suomessa toimivan toimeentulotuen kattavan tällaiset kulut
- Länsimaiseen kaupunkikuvaan
berittir kirjoitti:
Helsinki on "Amerikkalainen" kaupunki sinne kuuluu kerjäläiset,tulee aito amerikkalainen tunnelma.
- on kerjäläisten
luvattu maa.Nyt kerjää EUstoliittolaiset kohta varmaan tulee usastakin porukkaa kun siellä talous alkaa mennä takamuksilleen.Miksi muuten ei näy venäläisiä tai ruotsalaisia kerjääjiä.Suomen romanit ei paljon kerjää, eivät kyllä työhönkään ryhdy on keksineet paremmat elantohommat.
- näytellä
..ja kerätä sääliä. Violettaa hylkäsi lapsensa (5 kpl) Romaniaa ja lähettää niille miehensä kanssa 50€/kk..
http://www.apu.fi/reportaasi/article148694-1.html
tulkkimme Arabela kertoo.
"– Olin yllättynyt ja pettynyt, kun näin ensimmäiset romanialaiset kerjäläiset viime kesänä. En pidä siitä, millaisen kuvan ja maineen he antavat meistä romanialaisista. He ovat Romanian romaneja, jotka muutenkin kiertelevät Eurooppaa kerjäämässä. Heillä on oma kulttuuri, omat tavat. He pakottavat lapset naimisiin hyvin nuorina. Jotkut varastavat ja huijaavat, eikä siitä pidetä, mutta kaikki rakastavat heidän musiikkiaan." - Late Lapista
kerjäämällä ku mitä minä tienaan pontikan myynnillä ja mitä saan sosiaalista yhteensä.
- Sipoon porvari
saavat myös siinä siivellä, sillä ei kukaan pysty eroittamaan heitä näistä kerjäläisistä.
- Miksi narista
Stadin keskusta onkin ollut niin tylsä, mitä nyt niitä Väli-Amerikasta tulleita huilunsoittajia ja rumpaleita on välillä näkynyt. Ihan kiva juttu kun Suuresta Maailmasta viitsii tulla uusia värikkäitä ilmiöitä tänne sohjon keskelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974