Haastetta,mikä on paras komedia ikinä!?
minusta White Chicks
KATSOKAA KESKUSTELU: WHITE CHICKS LISÄ TIETOA ELOKUVASTA! ;)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=695
^- KUIN MYÖS,TODELLA TYHMÄ JUTTU !:o joku oli pistänyt,törkeitä vanhempia!
Paras Elokuva komedia IKINÄ?! ;o
13
4732
Vastaukset
- Epäkriitikko
Poliisiopisto 4: Citizens on Patrol. Se on mestariteos :-)
- PinkCatz
ehdottomasti: Noises Off-Maailman kipein komedia... :)
- Kriitikko84
Jokaisella saa tietysti olla omat mielipiteensä, mutta oikeasti white chicks?!?!! enpä ole montaa huonompaa nähnyt. Itse heittäisin siihen vaikka austin powersin goldmemberin - legenda
- Brianin elämä
sijoittuu mielestäni aivan kärkeen. Sopivasti satiirinen.
- naurismäki
Löytyy täältä sentään muitakin älykköjä.
- Esko ahon oikean käden hans...
Paras komedia elokuva on Kummeli Jackpot kunnes Kummeli tekee uuden elokuvan joka ylittää jackpotin.
Amerikkalaiset elokuva toistaa itseensä, liian monessa esiintyy joku liian tunnettu näyttelijä joka ei oikeasti edes osaa näytellä.- Dabbe
Mr Bean lomailee ja Vaaleanpunainen Pantteri (2005) ovat parhaimpia komedioita. Kummelista tykkään myös. Syksyllä tulee uusi Kummeli elokuviin ja Helmikuussa tulee Vaaleanpunainen Pantteri 2 elokuviin ja ne minä menen kyllä katsomaan. Käyn aika paljon elokuvissa.
- sucks
Kaikilla mielipiteensä, mutta Kummelit ovat kauheita!!
- jikke24
scary moviet ja stan helsing
- shjfykdtyjf
mies ja alaston ase
- Eveskuuu
Mun mielest parhaat komediat tällä hetkellä on Hangover ja Hangover 2, ne vaa on nii ihania molemmat!! :))
- Zapliini
Mautonta.
- fdsfgf
sex drive ja polissiopistot jaja alastomat asseet jaja jajajajjajaj jjtn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559