Tässä vain yksi esimerkki USA:n armeijan mädännäisyydestä: http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id85371.html
Vuodessa 2 688 seksuaalirikosta, joista raiskauksia päivittäin useita, eikä sotaoikeuteen päädy kuin vain alle kymmenesosa.
Todellinen joidenkin kehuma "supervaltio".
USA:n rappioarmeija
5
350
Vastaukset
- valiojoukko?
Pari päivää olivat Afganistanissa ja heti lahjottiin ja ammuskeltiin minne sattui ja taisi joku kuollakin jos oikein muistan
- kauksista
suomessa tehdään n. 10 % kaikista raiskauksista rikosilmoitus. Raiskaukset jotka tekee sukulaiset, perhetutut tai työkaverit / muut kaverit, eivät yleensä tule viranomaisille ollenkaan. Tai jos tulee niin vasta pari vuotta myöhemmin kun teknistä näyttöä ei ole enää. Siihen asti yritetään puolin ja toisin sovitella, manipuoloida ja syyllistää uhria jne. Tuomiot on myös ko. tapauksissa AINA vain korkeintaan ehdollista, eli ei tuomiota ollenkaan. Itse tiedän 3 tällaista tapausta. Yhtään sellaista josta olisi tehty ilmoitus, en tiedä.
- RAISKAAJIEN ARMEIJAAN
Natohan on sama kuin USAn armeija,huumehönöjä,raiskaajia,psykopaatteja,kiduttajia,ja tähän populaatioon suomen hallitus on riemusta kirkuen lähdössä mukaan.
- MVB
seksuaalirikokset taitavat löytyä kapiukkojen ja "värvättyjen" sihteerikköjen keskuudesta...
Kyllä noi inttiin menneet eukot on sitä luokkaa, että jos niitä joku nipistää peffasta, niin nipistävät takaisin ja sen jälkeen vetelevät nipistelijää ympäri korvia;)
Ja mä luulen, ettei varusmiesten ja -naisten kanssa oo tollaista edes tapahtunut...
Se on selvä, että varmaan saavat kuulla sovinistijuttuja, mutta siihen se taitaa jäädä?
Paskempi juttu, jos eukko on koksuna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733