Tulee tossa JOSKUS käytyä mcdonalssin autokaistalta haettu purgeria. Yksi asia siellä risoo ainakin pimeällä. Eikö ne teiän vitun romukipot pysy paikallaan ilman sitä jarrua? Välillä melkein pitää laittaa aurinkolasit päähän kun alkaa häikäistä. KAIKEN huippuna tähän jarruvaloon liittyen kerran kävi näin. Edessä olevassa autossa musa karvattomat klopit kaivaa siellä muniaan ja pumppaa jarruvaloa musiikin tahtiin:) Melkein menin repiin ne ulos autosta ja olisin vetänyt niitä pitkin asfalttia perkele. No maltoin mieleni eikä putkareissu huokuttanut yhtään.
Vielä yksi asia mäkin autokaistalla oleville!
Pliis jos teillä ei ole nykyaikaista autoa niin sammuttakaa ne helvetti. Kerran ollu jonkun miinaan ajetun näköisen jenkki picupin takana ja kiesus mitkä kaasut sellasesta paskasta lähtee. Seuraavalla kerralla kyllä meen tunkee jotain paskaa sinne putkeen ta junttaan sen niin syvään että pysyy.
Hieman tuohon alla olevaan liittyen
Iso nyrkki
2
243
Vastaukset
- Jartsa
Kysyppä joltain viksummalta, miten niitä silmämunien edessä olevia nahkaisia luukkuja käytetään, jos olet niin tyhmä, ettei edes pupillit pelaa eikä pääkään käänny.
Ne toiset vain koettavat pelastaa maailman kaasuttamalla sinut hengiltä.
Jos se alla oleva kovinkin painaa, niin siirry vaikka vähän. - jarruvaloihin
Näin on. Heitäppä lisäkaukovalot päälle jos vaikka vihje auttaisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027