Los serranos

SsJjKk

Mun mielest serranon perhe on maailman paras ohjelma=)=)=) Haluaisin kysyä teiltä muilta serrano faneilta pari kyssää=)=) 1.Mikä on teijän mielest kivoint/parhaint serranon perheessä(3 asiaa)???
2.Kuka on teijän lemppari "hahmo"????
3.Mitkä kohdat on ärsyttävämpiä(taverna,koulu vai koti)??? (Jos mikään ei ole ni sit ei ole)

9

2502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanittaja-99

      Mun mielestä parasta on ku siin on Victor(Guille) se on niin söpö

      • sis65

        ...ihan lapsellinen sarja mutta tulee katsottua...Aikajanat vähän epäloogisia...opettajat väliin tavernassa bissellä..oppilaatkin...aamulla kaikki ryntää serranoille mummoa myöten,meno kuin rautatieasemalla...todella lapsellisia ja vailla järkeä olevis väittelyitä ja perusteluja,selittelyjä...


    • dfkjf

      minäkin olen hulluna serranoihin...olen katsonut ne jaksot jotka tulevat nyt uuaintoina jo monta kertaa....empä oikein tiedä.....hankalia kysymyksiä...mutta vastauksia tulee:
      1. joo diegon ja fitin sekä santiagon toilailut on aika hyviä sekä raulin epätoivoiset yritykset saada joku tyttö eikä riidellä african kanssa.....nyt on vielä sekin kun eva ja marcos ei ole riidoissa vaan ovat "rakastavaisia"...
      2.marcos ja tete
      3.ehkä tervena...kun santiago ja digo riitelee....
      p.s oletteko huomannu että serranoissa huudetaan melkein koko ajan XD

    • shaki88

      Munkin mielestä los serranos on mailman ihanin tv-sarja. Oon ihan koukussa siihen!!!
      Mun mielestä Marcos on ehdottomasti parhain hahmo. Rakastan muutenkin Fran Pereaa ja sen musiikkia. Taverna kohtaukset on sairaan ärsyttäviä ja sandiego on ällöttävä.
      Los serranos on parhain sarja , koska se on espanjalainen. Mun mielestä espanjalaiset on ihania ja mielenkiintosia. Oon unelmoinu aiana siitä, että olisin syntynyt Espanjassa tai etelä- Amerikassa.

      • Jadira

        Minusta taas juuri ne kohat, missä ne riitelee tavernassa päivänselvistä asioita on parhaita. Ja tykkään Santista ehkä eniten just sen takia, koska se ei oo niitä "pretty faceja" jota tulvii nykyään joka mediasta. Ihan kiva vaihteeks nähä persoonallisen näköisiä ihmisiä.


      • pessi987

        Nyt ´kun mainitsit ton Fran Perean niin ketkä kolme esittivät akustisesti biisin, kaksi jätkää ja likka, semmonen rauhallinen veto?


      • Chandhok
        Jadira kirjoitti:

        Minusta taas juuri ne kohat, missä ne riitelee tavernassa päivänselvistä asioita on parhaita. Ja tykkään Santista ehkä eniten just sen takia, koska se ei oo niitä "pretty faceja" jota tulvii nykyään joka mediasta. Ihan kiva vaihteeks nähä persoonallisen näköisiä ihmisiä.

        aikuisista parhaat fiti ja santi lapsista parhaat guille ja tete sarjassa huonointa on joskus se että kaikki tapahtumarikkaat jaksot ajoittuvat kauden loppuun ja kauden alkuun ja sitten siinä keskivaiheilla ei tapahdu mitään ja sitten toinen eli viivyttely tiettyjen parien kohdalla esim guille ja tete odotettiin vaan sitä kauden päätösjaksoa ja siellä vasta yhteen mutta esim diego ja lucia menivät kjauden keskivaiheilla sama marcos ja evan molemmat yhteenmenot eli sarja tavallaan uille ja Tete parin faneja piinasi tahallaan varsinkin 7 kaudella


    • serranofanifani

      1.Kivointa on että serranossa on ain jotain hauskaa,hwrkkää js siinä on aina joku ihana pari. 2. Ehdottomasti parhaat hahmot ovat guille (victor) ja tete (natasha) 3. Taverna. Mä oon ostanu niitä tuotantokausia ja mä aina kelaan ne tavernakohdat.

      • serranofanifani

        siis ei mikään natasha vaan natalia (naty)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe