Joka paikkaan kirkko tunkeutuu. Ei siitä pääse eroon harrastuksissakaan.
Olin eilen (2.8.03) HCM: llä. Minun tarkoitus oli vain juosta, muutta hämmästyksekseni huomasin, siellä oli valkoisiin pukeutuneita ihmisiä , jotka näkyvästi harjoittivat uskontoa, ja ottivat kontaktia juoksijoihin. Ajoitus ja paikka oli suunniteltu niin, että juoksijat joutuivat kulkemaan tapahtuman ohi , minäkin jouduin tekemään pitkän kaarron , ettei tarttis heitä nähdä ja että eivät ottaisi kontaktia.
No, järjerstäjät ovat mössöjä, kun tällaisia ihmisiä sinne päästävät.
Jatkossa: pysykää poissa kaikenkarvaiset uskontojen edustajat tällaisista paikoista. Ainakin minua asia loukkasi.
HCM:llä uskonnon pakkosyöttöä
Ei uskovainen
2
182
Vastaukset
- Monk
Mikä on HCM?
Olivatko ne uskonnon pakkosyöttäjät luterilaisia vai johonkin vapaaseen suuntaan kuuluvia? Mistä tiedät mihin lafkaan kuuluvia he olivat, ts. mainostivatko he olevansa luterilaisia tai helluntalaisia tms.?- Ei uskovainen
Järjestäjien antaman tiedon mukaa siellä oli Lutherilaisen kirkon Tuomas messu tapahtuma.
-Muuten HCM = Helsinki City Marathon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786