Olet syyllistynyt kielirikoksista kauheimpaan. Tuomitsen sinut heti korjaamaan palstanimen ELÄMÄKERRAKSI. Maailmassa on muutenkin likaa änniä..
TUOMITSEN SINUT!
8
1554
Vastaukset
- Kielipoliisituomari
Olen syyllistynyt törkeään kaksinaismoralismiin. Välttääkseni tekopyhät tuntemukset, tuomitsen minut lisäämään edellisen viestin "likaa" sanaan yhden i-kirjaimen i:n ja k:n väliin. Maailmassa on muutenkin liian vähän iitä..
- MagiGal
Sain makeimmat naurut koko päivänä - kiitos Sinun!
Ihanaa huomata, että samanlaisia pilkunviilajia on sittenkin olemassa. Erityisesti kielipoliiseja olen kaipaillutkin tänne. :)
Ja pilkunviilauksesta tulikin sattuvasti mieleeni, että viestistäsi puuttuu väliviiva. Tuomitsen Sinut korjaamaan näin: "...edellisen viestin 'likaa'-sanaan..." ;) - Kielipoliisituomari
MagiGal kirjoitti:
Sain makeimmat naurut koko päivänä - kiitos Sinun!
Ihanaa huomata, että samanlaisia pilkunviilajia on sittenkin olemassa. Erityisesti kielipoliiseja olen kaipaillutkin tänne. :)
Ja pilkunviilauksesta tulikin sattuvasti mieleeni, että viestistäsi puuttuu väliviiva. Tuomitsen Sinut korjaamaan näin: "...edellisen viestin 'likaa'-sanaan..." ;)Tuomitsen meidät kiittämään toisiamme siitä, että tuomitsemme toisiamme täällä. Samalla tuomitsen sinut kokemaan valtavan pettymyksen, sillä todellisuudessa huolimattomampaa ja yksinkertaisempaa toheloa kuin minä, on lähes mahdotonta löytää. Sitä en kuitenkaan sinulle kerro, koska tahdon tehdä vaikutuksen esittämällä älyllisen saivartelevaista Kielipoliisituomaria.
Kaikesta huolimatta tuomitsen sinut myös lisäämään oman viestisi 'pilkunviilajia'-sanaan a-kirjaimen a:n ja j:n väliin. Maailmassa on muutenkin liian vähän a-kirjaimia... - palleaisiin iskijä
Kielipoliisituomari kirjoitti:
Tuomitsen meidät kiittämään toisiamme siitä, että tuomitsemme toisiamme täällä. Samalla tuomitsen sinut kokemaan valtavan pettymyksen, sillä todellisuudessa huolimattomampaa ja yksinkertaisempaa toheloa kuin minä, on lähes mahdotonta löytää. Sitä en kuitenkaan sinulle kerro, koska tahdon tehdä vaikutuksen esittämällä älyllisen saivartelevaista Kielipoliisituomaria.
Kaikesta huolimatta tuomitsen sinut myös lisäämään oman viestisi 'pilkunviilajia'-sanaan a-kirjaimen a:n ja j:n väliin. Maailmassa on muutenkin liian vähän a-kirjaimia...Tuomitsen Heidät eksymään ikuiseen kaksois-pilkkuviidakkoon. Tavujen tasapainottomaan tasamaahan, alvariin. Saivartelun savuiseen suohon. Runoilun haikeaan Boston-haikuun ja taikaan...magiaan.
- norin
eipäsulla ole mitän oikeuksia tehdämitään eikä tuomita ketään tai mitään .
Pkahdu siinä vain omaan itsekkyyteesi omaan erinomaisuuteesi .
sinulla on liian pieni piiri mitä pyörit . avarra jo elämäsi ja katsantoasi suuremmaksi ,voit saada siitä paljon paremman ja mukavamman ei tarvii niuhottaa ja nipottaa ja saada sydäriä tai hengitysvaikeuksia ja ahdistusta.
Otappa rennosti välillä pidä lomaa omasta tiukkapipoisesta elämästäs- polliisin apuri
Voi yhyrenkerran,et pittääki olla tosikko.
Vois sut tuomita isoihin sakkoihin noin huumorittomasta eläjästä.Löysytähä pipua ja samalla kengännauhojaski.Ystävällisesti neuvoo norin sinnuu!
- Olavi
Kerran minua tuli joku "kielipoliisi" nuhtelemaan jostakin sanasta jota en kirjoittanut oikein, tai joku pilkku puuttui.
Niin kirjoitin hänelle että elä turhaan saivartele
sillä kun on ollut yli 30 vuotta Kanadassa, niin on hyvä että osaa vähänkin Suomenkieltä kirjoittaa. Ota tämä opiksesi "Kielituomari"
Sinä halot hiuksia ja nielet itse kameleita.
Olavi - MagiGal
Kenelläkään ei ole oikeutta tuomita ketään, mutta aika kivaa se silti on. :) Epätäydellisyys tekee meistä ihania, ja erityisen ihanaa on huomautella toisten epätäydellisyydestä, sillä tiedämme itse itsemme olevan yhtä puutteellisia.
Ja eräs puutteistamme on huumorintajuttomuus ja halu tuomita toisiamme. :)
Nyt tuomitsen Kielipoliisituomarin oikolukemaan tekstini ja etsimään siitä kaikki kieli- ja ajatusvirheet. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960