Olin humalassa ja idiootti. Omatunto kolkuttaa niinkovaa että oksentelen. Miten palautan lompakon? En ole käyttänyt lompakosta yhtään rahaa, vaikka siellä on yli tonni. Miten pitäisi toimia?
Varastin lompakon.
6
521
Vastaukset
- Zippo
osoitteseen:
Zippo
nuijiltarahatpoistie 3
112 Huuhaa
Mä hoidan sitten loput, trust me... - Kerttuli
Jos löytyvät lompakosta niin otat reilusti yhteyttä,palautat ja pyydät anteeksi.
Helpottaa kummasti.
Jollei yhteystietoja löydy voit mennä reilusti poliisille ja kertoa mokasi.Enskertalaisena ja katuvana saat varmasti anteeksi.
Kolmas vaihtoehto että laitat ilmoituksen lehteen ja kerrot että tuntomerkkejä vastaan palautat omistajalle sekä rahat että lompakon,anteeksipyyntöjen kera.
Kyllä ihminen mokia tekee mutta kertoo jotakin pystyä ne tunnustamaan.Se on varmin tie pysyäkin kaidalla tiellä.Jos taas päätät pitää varastamasi niin joko kärsit tunnontuskia lopun elämääsi tai sitten omatuntosi ajan myötä kuolee ja sinusta tulee varas koska sen ensimmäisen pimityksen jälkeen olettaisin olevan helppo sortua uudelleen.
ET OLE HUONO IHMINEN VAIKKA YHDEN MOKAN TEITKIN,KUHAN KORJAAT TEKEMÄSI.- ???
Kiitos sinulle neuvoista. Hänen puhelinnumeronsa löytyi lompakosta, soitan omistajalle tänään.
- Kerttuli
??? kirjoitti:
Kiitos sinulle neuvoista. Hänen puhelinnumeronsa löytyi lompakosta, soitan omistajalle tänään.
Sinulla on omatunto.Ja soittosi jälkeen Hyvä omatunto.Toivon elämääsi kaikkea hyvää!
- humppalulla
otat kunnon tujut keltasta jaffaa..sullahan on lapsi raukka oksennustauti..sitten annat sen lompsan mulle..ET zipolle..minä palautan sen polliisille ja maksan vielä kymmenykset kirkolle...
- heikki
Jos lompsasta löytyy puhelinnumero tai osoite, soita tai vie lompsa em. osoitteeseen.
Sano löytäneesi se jostakin.
Jos osoitetta tai vastaavaa ei löydy, vie poliisilaitokselle ja sano mistä löysit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984