http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/uutiset.shtml?623645
Sikke putosi, mutta oli ennemminkin helpottunut putoamisestaann kuin pettynyt
Sikke putosi
18
4252
Vastaukset
- Aarne51v.
Sikkke oli paras, nuoret lahnat ei osaa tanssia.
- Pettynyt
Kamalaa nimittelyä naisista!"Lahnat".Yök..
Ja mitä tanssimiseen tulee oli siellä Sikkeä huonompiakin.Joonas ja Kaikkonen olisi pitänyt tiputtaa ensimmäisten joukossa.Mutta ainahan siellä on joku pelle hillumassa joka pysyy yleisön äänillä jonku aikaa.
Mutta ei se Sikke kyllä paraskaan ollut. - jäykkä tanssija
Pettynyt kirjoitti:
Kamalaa nimittelyä naisista!"Lahnat".Yök..
Ja mitä tanssimiseen tulee oli siellä Sikkeä huonompiakin.Joonas ja Kaikkonen olisi pitänyt tiputtaa ensimmäisten joukossa.Mutta ainahan siellä on joku pelle hillumassa joka pysyy yleisön äänillä jonku aikaa.
Mutta ei se Sikke kyllä paraskaan ollut.äänestää voi jokainen mieleisensä ,ne putoaa ken saa vähiten pisteitä ! hmmmm..kyllä se Sikke aikas rautakanki oli ....vaikka on todella laiha =) Kaikkosella on huumoria hommassa =)))
- Maukka-45
Iästä ei kyllä ollut kysymys ? vaan esiintymistaidosta ,tanssista
ja Sikke EI osaa tanssia .Oikein meni ja aina pitää jonkun pudota ,se on pelinhenki :-D - pudotuslaji..
Pettynyt kirjoitti:
Kamalaa nimittelyä naisista!"Lahnat".Yök..
Ja mitä tanssimiseen tulee oli siellä Sikkeä huonompiakin.Joonas ja Kaikkonen olisi pitänyt tiputtaa ensimmäisten joukossa.Mutta ainahan siellä on joku pelle hillumassa joka pysyy yleisön äänillä jonku aikaa.
Mutta ei se Sikke kyllä paraskaan ollut.Ei tanssi vain kuka olet, se ratkaisee!!
Tällä mennään loppuun saakka. - sambala
Maukka-45 kirjoitti:
Iästä ei kyllä ollut kysymys ? vaan esiintymistaidosta ,tanssista
ja Sikke EI osaa tanssia .Oikein meni ja aina pitää jonkun pudota ,se on pelinhenki :-DOli selvää ikärasismia kun sikke pudotettiin pois. Se on selvä kun sikken ikäiset eivät viitsi äänestää
ja nuoret ei äänestä vanhempia.
- toisinpäin
Jos Sikke olisi saanut tanssia edelliskerralla eilisen tanssin ja eilen vasta lattari osuuden, olisi äänet voineet jakautua aivan toisin.
Valitettavasti paljastavat lattari-asut eivät suosi ikääntyvän naisen vartaloa, vaikka tämä olisi miten "timmissä" kunnossa muutoin.
Nyt oli viikko aikaa äänestää ensimmäisen tanssin perusteella, ja siinä Sikke ei ollut läheskään yhtä näyttävä kuin eilen. - Tähdetön_
Siis jos nyt sattuu olemaan elämässä jotain tärkeääkin tekemistä, niin voi olla helpottavaa pudota tuollaisesta jonninjoutavasta pyrkyriohjelmasta.
Ilmeisesti kansanedustajilla ja muilla kisaajilla on luppoaikaa, kun ehtivät sekoilemaan tuollaisessa hömpötyksessä. Pääosahan kisaajista on mainoskanavan omia työntekijöitä. Halpaa huvia taas meille tulipukukansalle. Ilmaisia sirkushuveja ja kansa taputtaa!- kade? ;)
Eiköhän jokainen kisaaja joudu treenaamaan - lisäksi katsojatkin voi joskus oppia jotain jostain - oli se sitten millainen (huvi)ohjelma tahansa ;)
- silkkaa hölynpölyä
juontajasta lähtien. Marco on kuin varjo entisestään
joka ohjelmassa samat riimit. Ei hyvä !
Ei Siken tanssit olleet huonommasta pääästä. Siellä oli nimeltä mainitsematta huonompiakin. Taisivat vain saada ihmisten sympatiat. Ei oikein tanssiminen ole todellakaan helppoa, ottaen vielä huomioon lyhyen harjotteluajan. Eikähän iäkkäämpi ihminen enää tietenkään ole yhtä notkea kuin nuoremmat, eikä kaikki nuoretkaan ole notkeita.
Sikke otti asian ihan hyvin mikä minusta oli hieno luonteen piirre " pisteet Sikelle " ja ainahan voi halutessaan tanssia omaksi ilokseen.- todellakaan....
ollut huonoin tanssija Sikke mutta kaikilla äänestäjillä ei tanssi olekkaan pääasia. Ääniä annetaan aivan muista syistä.......asiantuntija tuomareiden pisteillä saisi olla enemmän painoarvoa ja niitähän on kaksi tässä ohjelmassa......ja toinen EI ole Uotinen joka antoi Pääkalolle 8 pistettä loistavasta suun koreograviasta...hah
- Santra
todellakaan.... kirjoitti:
ollut huonoin tanssija Sikke mutta kaikilla äänestäjillä ei tanssi olekkaan pääasia. Ääniä annetaan aivan muista syistä.......asiantuntija tuomareiden pisteillä saisi olla enemmän painoarvoa ja niitähän on kaksi tässä ohjelmassa......ja toinen EI ole Uotinen joka antoi Pääkalolle 8 pistettä loistavasta suun koreograviasta...hah
En ole todellakaan mikään ruttuturpa tai huumorin vastustaja mutta asia mikä saa kimpaantumaan on se, ettei ihmisiä kohdella tasapuolisesti. Toiset saavat "hauskasta" tanssista pisteitä ja toisia katsotaan suurennuslasin läpi. HALOO tuomarit tasapuolinen ja oikeudenmukainen arvostelu, KIITOS! Ja väärällä asenteella liikkeellä oleva tuomari VAIHTOON. Tuli mieleen ettei vaan vanhempi Hytönen ole nälväissyt kolumnissaan Uotista ja nyt poika saapi tuta isänm "synnit" sen verran kolkko arvostelu oli. Siis kumpi oli taidollisesti parempi Sumari vai Kaikkonen tuomarit hoi?!?! Väärä pari tippui.
- täälläkin,
Santra kirjoitti:
En ole todellakaan mikään ruttuturpa tai huumorin vastustaja mutta asia mikä saa kimpaantumaan on se, ettei ihmisiä kohdella tasapuolisesti. Toiset saavat "hauskasta" tanssista pisteitä ja toisia katsotaan suurennuslasin läpi. HALOO tuomarit tasapuolinen ja oikeudenmukainen arvostelu, KIITOS! Ja väärällä asenteella liikkeellä oleva tuomari VAIHTOON. Tuli mieleen ettei vaan vanhempi Hytönen ole nälväissyt kolumnissaan Uotista ja nyt poika saapi tuta isänm "synnit" sen verran kolkko arvostelu oli. Siis kumpi oli taidollisesti parempi Sumari vai Kaikkonen tuomarit hoi?!?! Väärä pari tippui.
olisvat Uotisen laittaneet vaihtoon, hauskan ja nuoremman tilalle,hitto toistelee vaan samoja asioita,ja jos pärstä ei miellyttä niin vinoilee,,en tykkää ollenkaan ja käännän kanavaa aina kun hänen kommenttia tulee!!Jollakin tavalla latistunut tunnelma hommassa!!
- tanssia
oli ehkä muitakin,mutta sikke otti eniten silmään töksähtelevällä tyylillään,ei ole sävelkorvaa tai jotain...
- sambala
Kyllä hän tanssi ihan tyydyttävästi,jos verrataan esim kaikkoseen tai hytöseen niin ne ei osanneet yhtään tanssia.
- Onni.R.
Etpä tunne Sikkeä. Ei mene mihinkään kilpailuun
häviämään. Kyllä pudotus oli raskas pala ja kyllä sen näkikin´. - Tonkka-setä
Tämähän nähdään joka kerta,ensimmäisenä tippuu aikuisin nainen. Leena Harkimo, Pirkko Arstila ja nyt Sikke. Tämä sama näkyy kaikkialla tämän päivän yhteiskunnassa.Jos olet yli 40v, niin ainoa mihin kelpaan on Ämmässuon kaatopaikka.
Kansanedustajan liikehdintä, jota tanssiksi ei voi kutsua,saa jatkaa...hmm ehkä sen takia kun se on mies,hieman pyöreä ja vielä tanssiparikin on pyöreä, niin eihän niitä voi tiputtaa........ sehän olisi ulkonäkö rasismia.
Toivon että kansa äänestäisi tulevaisuudessakin surkeimman jatkoon, niin saadaan tuntea myötähäpeää koko rahan edestä.
Lähetetään Kaikkonen seuraavaan Eurodance kilpailuun edustamaan meitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483