Shamaanirummutus

Tietoa kaipaava

Toivottavasti tämä on oikea paikka, kysyä tätä.

Olen juuri innostunut Shamanismista kovasti ja pitäisi netistä löytää shamaanirummutusta, yhteen harjoitukseen.

Osaako kukaan sanoa, mistä sitä voisi löytää?

Kiitoksi jo etukäteen.

12

1993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tarkoitat rummutusta niin kirjastossa on CD- levyjä
      Olen vanhanaikaisena itse nauhoittanut vevyltä nauhalle. Mutta nauhoittanut myös omaa rummutustani.
      Muutenen tiedä.

• löytyy.
    • pitäisi
    • Tietoa kaipaava

Kiitoksia, oli hyviä linkkejä.

• sunnyriver

Parhaiten teet, jos pysyt erossa shamanismista.
      Asuimme aikanamme Lapissa ja siellä kyllä ritti niitä, joiden puolesta joutui rukoilemaan, koska joko nämä ongelmissa olevat tai heidän esi-isänsä olivat sekaantuneet noituuteen. Kellä oli avuoero, kellä mielenterveys petti, kellä viina pyöritti elämää.
      Eli parempi varoa kuin katua.

• varoitus

Koko shamanismi ja rummutus on pahojen henkien manausta. Parasta pysyä kokonaan erossa kaikista pakanallisista uskomuksista ja kansanperinteistä. Helposti joutuu itseään voimakkampien henkien hallintaan ja joutuu syvälle sielunvihollisen orjuuteen.

Miksi nykyään monet riskeeraavat elämänsä kaikenlaisella pakanallisella touhulla ja hylkäävät totuuden. Hylätään Pyhä Raamattu ja kristinuskon sanoma ja palataan sielunvihollisen palvontaan.

• w.oahk

ihmiset jaksavat jauhaa tätä samaa paskaa päivästä toiseen. Huvittavimmat asiat olen kuullut eräältä helluntailaiselta nuorelta joka ei voinut kuunnella edes kristillistä rockia ( paha termi ), koska rummut kuulemma ajavat kaikissa, bändin omasta ideologiasta riippumatta demoneja kuuntelijan niskaan. Sopisi nyt kuitenkin muistuttaa että on saattanut olla yksi jos toinenkin paha henki, joka on käskenyt ihmistä kirjoittamaan verellä uskontonsa historian, niinkuin kristillisyys kotimaassamme. Aikaa ennen jeesusta oli jumalia, enkä todella jaksa uskoa että sen aikainen ihmiskunta oli läpeensä saatanallinen vain siksi että pyhän hengen kosketusta ei ollut olemassa. Totuus on siinä, että ihmiset saadan joukoittain kääntymään, varsinkin taikauskoiset metsäläiset tuomalla kaikenmaailman jumalan kiroukset niskaan ja helvetin ikuiset kidutukset. Oletko koskaan miettinyt miksi meillä on sellaisia asioita kotimaassamme kuin katumajärvi?

Mistä edes tiedät, että shamanismiin liittyy ainoastaan pahoja henkiä, kuten tämä sinun ns. sielunvihollisesi?
        Koska olet harso katseellasi kulkeva ihminen, jonka todellisuus pohjautuu käsitykseen, jonka suureksi osaksi olet löytänyt jonkun toisen kirjoittamana ja jonka toisen puhumia sanoja toistelet päämäärättömästi, tai usko on iskostettu veren kautta vanhemmiltasi.

Yleensäkin pelkkä kristinuskon jatkuva puolestapuhuminen ottaa päähän, harva on edes harkinnut myöntävänsä sen toista puolta.
        Ristiretkistä puhuttaessa selitellään päälle ties mistä maan ja taivaan väliltä, kerrotaan että tappaminen on väärin muttei se varsinaisesti haitannut kun jonkun esi-isiä lahdattiin sen takia ettei mieli taipunut toisen ihmisen mielivaltaiselle jumalan sanan johdatukselle.
        Kaikki katsotaan läpi untavapilven, joka löyhkää mädältä ja uskonnon varjolla voidaan harjoittaa mitä tahansa ja miksi tahansa, koska kaikki voidaan pukea sanalla "tarpeellinen".

On olemassa sellainen asia nykyään kuin vapaus, onneksi. Eikä yhdenkään vapaan yksilön tarvitse ajatella joutuvansa kirkon seuraajien roviolle, vain siksi että ajattelee eri tavalla.
        Onneksi ihmiset ovat vihdoin nähneet kaiken valheen taakse ja nostavat esille arvoja tai uskomuksia, joiden juuret ovat omassa veressämme ja maassamme.

Raamattu nurkkaan ja noitarummut esiin.

• Hanna
        w.oahk kirjoitti:

ihmiset jaksavat jauhaa tätä samaa paskaa päivästä toiseen. Huvittavimmat asiat olen kuullut eräältä helluntailaiselta nuorelta joka ei voinut kuunnella edes kristillistä rockia ( paha termi ), koska rummut kuulemma ajavat kaikissa, bändin omasta ideologiasta riippumatta demoneja kuuntelijan niskaan. Sopisi nyt kuitenkin muistuttaa että on saattanut olla yksi jos toinenkin paha henki, joka on käskenyt ihmistä kirjoittamaan verellä uskontonsa historian, niinkuin kristillisyys kotimaassamme. Aikaa ennen jeesusta oli jumalia, enkä todella jaksa uskoa että sen aikainen ihmiskunta oli läpeensä saatanallinen vain siksi että pyhän hengen kosketusta ei ollut olemassa. Totuus on siinä, että ihmiset saadan joukoittain kääntymään, varsinkin taikauskoiset metsäläiset tuomalla kaikenmaailman jumalan kiroukset niskaan ja helvetin ikuiset kidutukset. Oletko koskaan miettinyt miksi meillä on sellaisia asioita kotimaassamme kuin katumajärvi?

Mistä edes tiedät, että shamanismiin liittyy ainoastaan pahoja henkiä, kuten tämä sinun ns. sielunvihollisesi?
        Koska olet harso katseellasi kulkeva ihminen, jonka todellisuus pohjautuu käsitykseen, jonka suureksi osaksi olet löytänyt jonkun toisen kirjoittamana ja jonka toisen puhumia sanoja toistelet päämäärättömästi, tai usko on iskostettu veren kautta vanhemmiltasi.

Yleensäkin pelkkä kristinuskon jatkuva puolestapuhuminen ottaa päähän, harva on edes harkinnut myöntävänsä sen toista puolta.
        Ristiretkistä puhuttaessa selitellään päälle ties mistä maan ja taivaan väliltä, kerrotaan että tappaminen on väärin muttei se varsinaisesti haitannut kun jonkun esi-isiä lahdattiin sen takia ettei mieli taipunut toisen ihmisen mielivaltaiselle jumalan sanan johdatukselle.
        Kaikki katsotaan läpi untavapilven, joka löyhkää mädältä ja uskonnon varjolla voidaan harjoittaa mitä tahansa ja miksi tahansa, koska kaikki voidaan pukea sanalla "tarpeellinen".

On olemassa sellainen asia nykyään kuin vapaus, onneksi. Eikä yhdenkään vapaan yksilön tarvitse ajatella joutuvansa kirkon seuraajien roviolle, vain siksi että ajattelee eri tavalla.
        Onneksi ihmiset ovat vihdoin nähneet kaiken valheen taakse ja nostavat esille arvoja tai uskomuksia, joiden juuret ovat omassa veressämme ja maassamme.

Raamattu nurkkaan ja noitarummut esiin.

Niin kauan kuin elän ja toimin täällä armonajassa, varoitan ihmisiä näistä asioista. Odotan, että tästä ei pidetä, mutta Raamattun kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika (Jeesus Kristus) ja Pyhä Henki ovat totuus. Kaikki muu henkimailmaan liittyvä tulee pimeydestä - olen vastuussa kristittynä ja seison kerran Kaikki valtiaan edessä. Meille uskovaisille on annettu tehtäväksi julistaa pelastusta ja varoittaa myös!
        Johanneksen ilmestys 22:15.

• w.oahk
        Hanna kirjoitti:

Niin kauan kuin elän ja toimin täällä armonajassa, varoitan ihmisiä näistä asioista. Odotan, että tästä ei pidetä, mutta Raamattun kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika (Jeesus Kristus) ja Pyhä Henki ovat totuus. Kaikki muu henkimailmaan liittyvä tulee pimeydestä - olen vastuussa kristittynä ja seison kerran Kaikki valtiaan edessä. Meille uskovaisille on annettu tehtäväksi julistaa pelastusta ja varoittaa myös!
        Johanneksen ilmestys 22:15.

Edelleenkin haluan tietää kokemuksesi tämän pahaksi personoimasi "pimeyden" kanssa?
        Toiseksi haluan tietää kuinka monesti ns."paha" on sinua koetellut?
        Kolmanneksi haluan tietää että kuka henkilökohtaisesti on antanut sinulle tämän tehtäväsi?

Johanneksella voi olla ilmestyksiä, mutta se ei ole SINUN ilmestyksesi.

Ilman henkilökohtaista kokemusta, johon ei lueta hyvän olon tunnetta siitä, että koet olevasi hyvä tai oikeassa pelkästään sen vuoksi vain, että olet lukenut kaiken hyveyden ja oikeuden kirjaa, sinulla EI VOI olla konkreettisesti syvällä sydemmässäsi tietämystä tai varmuutta että tehtäväsi on oikea tai että sinulla edes on tämä tehtävä.

Luulo ei ole tiedon väärti.
        Mielikuvat ovat todellisuutta vain korvien välissä, muttei niillä pääsi ulkopuolella ole mitään merkitystä.

En edes itse ymmärrä miksi minä sinulla jankkaan, luultavasti olen NIIN todella turhautunut koko kristillisen diipadaapan puntarointiin, että oksennan. Huorataan yhtä näkemystä joka suuntaan, mennään juhlimaan kannibalistisia rituaaleja joukkohurmoksen keskelle, kirkkoon, temppeliin joka on tehty tätä mielettömyyttä varten. Rukoillaan että ruumis nousisi vielä kerran ylös, josta tulee mieleen, että eikö raamatussa ole kohta, jossa sanotaan että taivas aukenee kun jeesus tulee uudestaan, joten onko teille uskovaisille edes oikeasti pelastusta luvassa, koska jos tämän mukaan te saavutte syntisen minun kanssani Gehennan porteille.
        Minä syön teidät aamupalaksi.

Nyt menee jo kyllä niin ohi pääaiheestakin tämä juttu (enkä edes yritä loukata sinua) haluan vain ymmärtää tämän kristillisen loogisuuden kohdallasi, kun kuitenkin puhut ihan puuta heinää.
        Kyllä minä tiedän että jumala on olemassa. Haluan vain tietää, että mistä sinä tiedät sen ja mistä sinä tiedät mitä hän haluaa?
        Ottaen huomioon, että sinä seuraat ihmisten kirjoittamia asioita.
        Käsitätkö yhtään mistä puhun.
        Täh?

• Hanna
        w.oahk kirjoitti:

Edelleenkin haluan tietää kokemuksesi tämän pahaksi personoimasi "pimeyden" kanssa?
        Toiseksi haluan tietää kuinka monesti ns."paha" on sinua koetellut?
        Kolmanneksi haluan tietää että kuka henkilökohtaisesti on antanut sinulle tämän tehtäväsi?

Johanneksella voi olla ilmestyksiä, mutta se ei ole SINUN ilmestyksesi.

Ilman henkilökohtaista kokemusta, johon ei lueta hyvän olon tunnetta siitä, että koet olevasi hyvä tai oikeassa pelkästään sen vuoksi vain, että olet lukenut kaiken hyveyden ja oikeuden kirjaa, sinulla EI VOI olla konkreettisesti syvällä sydemmässäsi tietämystä tai varmuutta että tehtäväsi on oikea tai että sinulla edes on tämä tehtävä.

Luulo ei ole tiedon väärti.
        Mielikuvat ovat todellisuutta vain korvien välissä, muttei niillä pääsi ulkopuolella ole mitään merkitystä.

En edes itse ymmärrä miksi minä sinulla jankkaan, luultavasti olen NIIN todella turhautunut koko kristillisen diipadaapan puntarointiin, että oksennan. Huorataan yhtä näkemystä joka suuntaan, mennään juhlimaan kannibalistisia rituaaleja joukkohurmoksen keskelle, kirkkoon, temppeliin joka on tehty tätä mielettömyyttä varten. Rukoillaan että ruumis nousisi vielä kerran ylös, josta tulee mieleen, että eikö raamatussa ole kohta, jossa sanotaan että taivas aukenee kun jeesus tulee uudestaan, joten onko teille uskovaisille edes oikeasti pelastusta luvassa, koska jos tämän mukaan te saavutte syntisen minun kanssani Gehennan porteille.
        Minä syön teidät aamupalaksi.

Nyt menee jo kyllä niin ohi pääaiheestakin tämä juttu (enkä edes yritä loukata sinua) haluan vain ymmärtää tämän kristillisen loogisuuden kohdallasi, kun kuitenkin puhut ihan puuta heinää.
        Kyllä minä tiedän että jumala on olemassa. Haluan vain tietää, että mistä sinä tiedät sen ja mistä sinä tiedät mitä hän haluaa?
        Ottaen huomioon, että sinä seuraat ihmisten kirjoittamia asioita.
        Käsitätkö yhtään mistä puhun.
        Täh?

No mitään Raamatun ja kristinuskontuntemusta ei sinulla ole. Jumalasikin on sitten epäjumala -kirjoitathan sen itsekin jo pienellä alkukirjaimella. Et sinä minua loukkaa. On minulla paljonkin kokemusta noista pimeyden asioista. Harrastin spiritismiä ja henkimaailmanasioita ennen kuon tulin uskoon, silmani aukenivat ja Jeesus Kristus tuli minun elämäni Herraksi. Ei näitä asioita ymmärrä ilman uudestisyntymista, ilman Pyhän Hengen voimaa.

• w.oahk
        Hanna kirjoitti:

No mitään Raamatun ja kristinuskontuntemusta ei sinulla ole. Jumalasikin on sitten epäjumala -kirjoitathan sen itsekin jo pienellä alkukirjaimella. Et sinä minua loukkaa. On minulla paljonkin kokemusta noista pimeyden asioista. Harrastin spiritismiä ja henkimaailmanasioita ennen kuon tulin uskoon, silmani aukenivat ja Jeesus Kristus tuli minun elämäni Herraksi. Ei näitä asioita ymmärrä ilman uudestisyntymista, ilman Pyhän Hengen voimaa.

että saattaa ollakin tuntemusta, tässä en kuitenkaan ole kysynyt sinun tai minun raamatuntuntemusta, vaan konkreettisia kokemuksia siitä, että miksi väitteesi ovat niin, NIIN naurettavia kuin ovat?
        Olen puhunut lähinnä kristillisten "yksilöiden" käytöksestä ja jonkinsorttisista "joukkohurmioiden" aspekteista, en raamatusta kirjana, jota yleensäkin käytetään milloin mitenkin, tavalla joka sopii tilanteeseen tai jostain lauseesta joka jää silmään ja jokaisella kun tuntuu olevan oma käsitys siitä mitä mikäkin raamatun lause tarkoittaa.

Se mihin sinäkin syyllistyt on silmänlumetta, edelleenkin sinulle siirrettyä jonkun toisen kokemaa uskonhurmosta, jota sinä et kykene perustelemaan ja puhut vain asioita tai tietoja ( riippuu tietysti keneltä kysyy ) jotka ovat sinulle polveutuneet tai iskostettu.
        Ympäripyöreitä vastauksia, liirum laarumia tai hepreaa, miten sen nyt ottaa...

En näe että spiritismiä voidaan harrastaa ja "henkimaailmanasiat" ovat aika huvittava ilmaus, koska ei sinun uskosi pohjaudu millään tavalla fyysiseen jumalaan. Anteeksi, Jumalaan.
        Mutta, noh...
        ihmisiähän pelottaa kaikki tuntematon, kuten kaikkia niin AH(!) rohkeita jumalan sotilaita ( lampaita ) jotka murkaavat uskollaan Saatanan luoman pimeyden ( huomaa iso S-kirjain ) näiden lampaiden ylilampaat, ne joita ei susiksi tohdi kutsua, nämä luonnottamat koirat antavat opetuslampailleen tehtäväksi juosta tuntematonta henkistä voimaa karkuun, koska on olemassa yksi iso tavoite; välttää totuutta.
        Olla puntaroimatta muita vaihtoehtoja.
        Pitää huoli siitä, että kaikki, KAIKKI lähellä olevat uskovat samaan pyhään asiaan.
        Aloittaa pakkosyöttö lapsesta asti, syöttää lapsille ensimmäisen kerran pyhä henki, tämä limainen jumalan penis jokaisen lapsen kurkkuun, koska herra vaatii sitä.
        Varmistaakseen uuden sukupolven sokeita lampaita, päämäärättömästi toimivien koirien johdateltaviksi ihmiset ovat saaneet päähänsä opettaa uskontoa koulussa, tai perustaa esimerkiksi kristillisiä päiväkoteja, että pakkosyöttö saadaan aloitettua jo nuorena ja kannettua mahdollisimman pitkään.
        Helpostihan sitä puolustelee aikuisena, että vanhemmat tekivät hyvän ratkaisun kun lapsena iskostivat päähän jeesuksen rakkauden, mutta kuten vaikkapa toistuvasti nuoren ihmisen raiskaaminen, vuosien pimeässä( siis sähkövalottoman ) pitäminen saa tämän tapahtuman tuntumaan väistämättömältä, ehkä jopa normaalilta arkirutiinilta jonka tietää tapahtuvan ja ehkä odottaakin, koska ei tiedä muusta.
        "Ei näitä asioita ymmärrä ilman uudestisyntymista, ilman Pyhän Hengen voimaa."- HAH! mitä paskaa.

ja niin...
        Syy miksi käytän sinun "Jumalasta" muotoa jumala, on hyvin simppeli;
        hän ei ole minun jumalani.
        Minun Jumalani on vastakohta,
        hän jonka juuret ovat paljon vanhemmat kuin sinun jumalallasi.
        Sinun sanailusi tuntee hänet nimellä Lucifer.

• --Aksu--
        Hanna kirjoitti:

Voi sinua ahdasmielistä kiihkokristittyä. Mikset voi hyväksyä ettei kaikkia kiinnosta palvoa jotain jumalaa jonka nimeä et saa edes sanoa? Ei se vaikuta sun elämääs millään lailla jos joku toinen uskoo johonki muuhun.

Minkä takia yleensäkään pitäis palvoa jotain jumalia? Miksi ihmisen pitäis turvautua elämässään jumalan apuun? Ihminen on itse oman itsensä herra ja on lapsellista siirtää vastuu elämästään jollekin jumalalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      114
      5199
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      437
      1649
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      199
      1183
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1143
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1109
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1030
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      896
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe