ei ole riittävä Kärppiä vastaan.
Mutta kun hurmoksessa pelaavat niin ei sitä koskaan tiedä.
Kärppien molari ei ole parhaasta päästä.
Ilves näyttää hyvältä etenkin hyökkäyksessä keskialueella.
Vähän samantyylinen joukkue kuin Pelicans mutta joitain eroja löytyy.
Huomasin että Toni Koivisto oli mukana viime pelissä.
Toivottavasti pääsisi vain iskuun seuraavaan peliin.
Ehkä Ilveksen puolustuksen kapeus
2
283
Vastaukset
- nashi
"Ilveksen puolustuksen kapeus ei ole riittävä kärppiä vastaan"
-Totta, sillä kärppien puolustuksen kapeus on riittävä Ilvekselle. Toisinsanoen pikkupetojen puolustus on helvetin kapeeta ja Ilves pääsee kärpänkaatoon tänään vähän kauempana.
-Toisinsanoen Ilveksen puolustuksen laajuus on riittävä kärppiä vastaan.- Juha82
sitten tulee kova peli.
Kärpillä etulyöntiasema ehkä mutta toisaalta voivat mennä hyvinkin kipsiin.
Jos Ilves muistaa omat vahvuutensa seuraavalla kerralla Raksilassa niin hyvä tulee.
Joskus tuntuu että tuolla Janne Pesosella käy hyvä "munkkikin" kun näyttää että Toni Koivistolla huonoa tuuria, tolppa lopussa.
Mutta pääsi maalinkin makuun, hyvä playoffs-pelaaja tuo T.Koivisto, osoitti sen viime keväänä.
Marko Anttila ja Matt Nickerson ovat toisia Ilves-suosikkejani.
Anttilassa on potskua, samoin Koivistossa tehdä hyvä ura änärissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798