housut kastuu

Nimetön

Miten yleistä on että tyttöystävän housut kastuu jo suudellessa läpimäräksi?

52

35594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akuankka vantaa

      kyllä, se on ihan normaalia

    • unknown.----

      Taidat olla aikas hyvä suutelija ;-) Tai tyttösi lämpenee helposti.

      Pisteet kummassakin tapauksessa.

      • alk. peräinen

        ku ei voi julkisilla paikoilla suudella jos sattuu olemaan vaaleissa housuissa


      • että..
        alk. peräinen kirjoitti:

        ku ei voi julkisilla paikoilla suudella jos sattuu olemaan vaaleissa housuissa

        hänellä ei tule kuset housuun ?


      • Nimimerkki
        että.. kirjoitti:

        hänellä ei tule kuset housuun ?

        heh, hyvä kommentti! =)


      • jäbädäbä
        alk. peräinen kirjoitti:

        ku ei voi julkisilla paikoilla suudella jos sattuu olemaan vaaleissa housuissa

        Pakkoko sitä on suudella julkisilla paikoilla? Tai niin... jos pussailee jossakin vähemmän julkisesti ja sen jälkeen lähtee julkisuuteen.

        Mieleen tulee, että eikö tyttösi voisi käyttää pikkuhousunsuojia tai peräti terveyssiteitä silloin, kun on tiedossa pussailua julkisella paikalla. Niitä kai voi käyttää muulloinkin kuin kuukautisten aikana.


      • alk. peräinen
        jäbädäbä kirjoitti:

        Pakkoko sitä on suudella julkisilla paikoilla? Tai niin... jos pussailee jossakin vähemmän julkisesti ja sen jälkeen lähtee julkisuuteen.

        Mieleen tulee, että eikö tyttösi voisi käyttää pikkuhousunsuojia tai peräti terveyssiteitä silloin, kun on tiedossa pussailua julkisella paikalla. Niitä kai voi käyttää muulloinkin kuin kuukautisten aikana.

        Omien sanojensa mukaan limamaista ja hitaasti kuivuvaa ainetta ja huomattu on että ei tuoksu mutta jättää läiskän pidemmäksi aikaa esim. tuolille joka siinä pahinta onkin.
        Ehdotin jo aikasemmin että käyttäs esim. Vuokkosia normaalien vuotopäivien välillä.


      • jäbädäbä
        alk. peräinen kirjoitti:

        Omien sanojensa mukaan limamaista ja hitaasti kuivuvaa ainetta ja huomattu on että ei tuoksu mutta jättää läiskän pidemmäksi aikaa esim. tuolille joka siinä pahinta onkin.
        Ehdotin jo aikasemmin että käyttäs esim. Vuokkosia normaalien vuotopäivien välillä.

        Se on sitä normaalia kiihoittumisen aiheuttamaa eritettä. Vuokkoset voi olla ihan hyvä ratkaisu.


      • tyttttttö
        jäbädäbä kirjoitti:

        Se on sitä normaalia kiihoittumisen aiheuttamaa eritettä. Vuokkoset voi olla ihan hyvä ratkaisu.

        käyttää siteitä tms jos ei ole kuukautisia. ei tee hyvää alapäälle. yleensä esim valkovuoto lisääntyy jne jne, kun alakerta ei saa "hengittää vapaasti"


      • jäbädäbä
        tyttttttö kirjoitti:

        käyttää siteitä tms jos ei ole kuukautisia. ei tee hyvää alapäälle. yleensä esim valkovuoto lisääntyy jne jne, kun alakerta ei saa "hengittää vapaasti"

        ...että käyttäisi silloin, kun on etukäteen tiedossa tilanne, jossa paikat kastuvat. Lisäksi voi laittaa esim. pyyhkeen tuolille imemään enimmät kosteudet.


      • tytteli87
        jäbädäbä kirjoitti:

        ...että käyttäisi silloin, kun on etukäteen tiedossa tilanne, jossa paikat kastuvat. Lisäksi voi laittaa esim. pyyhkeen tuolille imemään enimmät kosteudet.

        Selvästi miehet asialla tässä keskustelussa. Mutta kuka voi kostua niin paljon että päällyshousutkin kostuu. Itse kostun aina kun suutelen. Pikkarit kyllä menevät märiksi mutteivat niin märiksi että farkut kastuisivat tai että tuolille tulisi lammikko.
        Mutta ihan hyvä idea tuo pikkuhoususuojien käyttö jos tilanne on noin mahdoton. =)


      • vuokkosista
        tyttttttö kirjoitti:

        käyttää siteitä tms jos ei ole kuukautisia. ei tee hyvää alapäälle. yleensä esim valkovuoto lisääntyy jne jne, kun alakerta ei saa "hengittää vapaasti"

        Itse alotin käyttämään aika nuorena vuokkosia ja nyt joudun käyttämään niitä jatkuvasti valkuvuodon takia. Että ottaa päähän jossain uimahallissa lähteä vessaan riisumaan alushousuja ettei kukaan huomaa siteitä.... :/ onko ongelmaan ratkaisua????


      • pöö vaa teillekki
        vuokkosista kirjoitti:

        Itse alotin käyttämään aika nuorena vuokkosia ja nyt joudun käyttämään niitä jatkuvasti valkuvuodon takia. Että ottaa päähän jossain uimahallissa lähteä vessaan riisumaan alushousuja ettei kukaan huomaa siteitä.... :/ onko ongelmaan ratkaisua????

        Valkovuotoon ei käytetä siteitä, vasta sitten ku menkat alkaa!! Tottakai joo jos suudellessa kostuu helposti, mutta ei nyt sentään pelkän valkovuodon takia kokoaja herranjumala sentää!!!


      • Käs käyb
        jäbädäbä kirjoitti:

        ...että käyttäisi silloin, kun on etukäteen tiedossa tilanne, jossa paikat kastuvat. Lisäksi voi laittaa esim. pyyhkeen tuolille imemään enimmät kosteudet.

        Runkkarit täällä esittää naisia toisilleen. Kaappihomoja kaikki tyynni tai piilotransuja.


      • jaa a
        Nimimerkki kirjoitti:

        heh, hyvä kommentti! =)

        Paska kommentti oli.. :)


      • jepjep Ssd

        tämä =D on kyllä sama tyttöystäväni kostuu helposti =D mm mm mmm siiitä vaa touhuu si yleensä aletaanki =P huom yleensä =D ei aina ku suudellaa XD


      • minätiedän
        jäbädäbä kirjoitti:

        Pakkoko sitä on suudella julkisilla paikoilla? Tai niin... jos pussailee jossakin vähemmän julkisesti ja sen jälkeen lähtee julkisuuteen.

        Mieleen tulee, että eikö tyttösi voisi käyttää pikkuhousunsuojia tai peräti terveyssiteitä silloin, kun on tiedossa pussailua julkisella paikalla. Niitä kai voi käyttää muulloinkin kuin kuukautisten aikana.

        suojien tai siteiden pitkäaikainen käyttö kuivattaa limakalvoja, ei kiva ja niiden käyttäminen o muutenki nii tuskaa et nauttii siit ajast täysil ku niit ei tarvii...


      • lhlu
        että.. kirjoitti:

        hänellä ei tule kuset housuun ?

        hahahaha :D


      • Märkää.
        jäbädäbä kirjoitti:

        ...että käyttäisi silloin, kun on etukäteen tiedossa tilanne, jossa paikat kastuvat. Lisäksi voi laittaa esim. pyyhkeen tuolille imemään enimmät kosteudet.

        Hah hah, ei voi kun nauraa. Kulkea pyyhe mukana.


      • voiveikkonen
        jäbädäbä kirjoitti:

        Se on sitä normaalia kiihoittumisen aiheuttamaa eritettä. Vuokkoset voi olla ihan hyvä ratkaisu.

        Veikkoset on paras.


      • Anonyymi
        tytteli87 kirjoitti:

        Selvästi miehet asialla tässä keskustelussa. Mutta kuka voi kostua niin paljon että päällyshousutkin kostuu. Itse kostun aina kun suutelen. Pikkarit kyllä menevät märiksi mutteivat niin märiksi että farkut kastuisivat tai että tuolille tulisi lammikko.
        Mutta ihan hyvä idea tuo pikkuhoususuojien käyttö jos tilanne on noin mahdoton. =)

        Olen mies 50v ja jo teinistä tähänpäivään asti olen kiihottuessa kastellut pöksyni ja tilanteen pitkittyessä myös farkkuni. Eipä ole koskaan liukkaria tarvinnut!


      • Anonyymi
        tytteli87 kirjoitti:

        Selvästi miehet asialla tässä keskustelussa. Mutta kuka voi kostua niin paljon että päällyshousutkin kostuu. Itse kostun aina kun suutelen. Pikkarit kyllä menevät märiksi mutteivat niin märiksi että farkut kastuisivat tai että tuolille tulisi lammikko.
        Mutta ihan hyvä idea tuo pikkuhoususuojien käyttö jos tilanne on noin mahdoton. =)

        Puet kumihousut, riittävän tiukat niin saa vuotaa kunnolla..


    • olla...

      liisteriä. Sitä alkaa tulla melko pian kunhan ensin muijia pikkusen hipelöi...pyäh...

    • alk. per.

      Mullaki tulee suudelleessa nestettä (ne on kai touhutippoja ?)mutta ne ei sotke .. joo ei tyttökaverini pidä
      suojia paitsi välivuotopäivinä, puhuu jostain
      hiivasta tms, rakasti enenn valkoisia housuja ..

    • tapahtuvaa

      Seukkailun alkuvaiheessa kun ollaan vielä silleen innoissaan, niin voi housutkin kastua aika ajoin. Ainaskii ite huomasin, että tytöllä tiukat päällyshousutkin on olleet märkänä ;) Vaatii oikeat ihmiset ;)

      Onpa joku saanutkin kun pussailtiin hotellin käytävässä (ilman päihteitä!) :) Ei ollu varmaan kovin kuiva - Oi niitä aikoja...

      • Anonyymi

        Kannattaa sormettaa pillua samalla kun pussaa, liemet alkaa juosta vuolaasti.


    • Entinen poika

      Entinen tyttökaveri suuttu parikin kertaa, kun "sotkin" hänen pikkuhousut liian kuumilla suudelmilla.

    • Katsoin vähän aikaa sitten dokumentin ejakuoivista naisista (harmi, en kuulu tähän ryhmään). Jos hyvin märät naisenne ovat ejakuloivia yksilöitä. Erite ei ole samaa kuin virtsa. Se on tutkittu labrassakin. Naisella (kuten miehelläkin) on erilaisia rauhasia, jotka erittävät nesteitä. Toisilla enemmän, toisilla vähemmän.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio

    • nice

      Normaaliahan tuo on, jos mies osaa oikeesti suudella niin kyllä mä ainakin oon ihan märkänä. Ehkäpä nuo intohimoisimmat suudelmat kannattaa säästää kotiin..sillä usein se johtaa seksiin ja ihan mahdollista on sekin että suudellessa saa orgasmin, mutta siinä miehen pitää kyl olla ihan huippu hyvä!;)

      • adikti M

        Oletko saanu suudellessa orgasmin?


    • nice

      Joo kyllä olen!

    • kissmyasslickmydick

      Kyllä suuteleminen saa naisen kostumaan, ainakin omakohtaisten kokemuksien perusteella. Jo ensirakkaus sanoi että kun suutelet mua, se tuntuu alapäässä asti, ja näin alkaa tapahtua. Sama toistunut kyllä muidenkin partnerien kanssa, ja on minulle tokaistu että olen kuulemma helvetin hyvä suutelemaan. Mutta kuinka moni on antanut naiselleen orgasmin anaaliseksillä? Olen onnistunut siinäkin, ja käsittääkseni ei ole edes niin harvinaista kuin luullaan...

      • Ratte Ikas

        Vaikuttaa lähinnä siltä että olet aiheuttanut itsellesi orgasmin peiliä suutelemalla.


      • tuluppauuno
        Ratte Ikas kirjoitti:

        Vaikuttaa lähinnä siltä että olet aiheuttanut itsellesi orgasmin peiliä suutelemalla.

        Kerran kun vaimon kanssa suudeltiin niin kastu perämoottorista tulpat. Sen jälkeen kastu paita kun kiskoin sitä p.erkeleen moottoria käyntiin. Vaimon jutut oli ainoat mitkä pysy kuivina.


    • Mr Bean

      Hei Nimetön!


      Minä ainakin miehenä voin sanoa, että mulla ainakin rupee seisomaan, kun suutelen oikein kiihkeästi naisen kanssa.

      En yhtään ihmettele, jos naisella pöksyt kostuu samassa tilanteessa!

    • Lickilicki

      Tunge vielä sormet housuun kyl limaa on kiva nuolla ;)

    • Love my ...

      Yks jätkä ei antanu käydä pesee torttuu ennen suikkii, ihmettelen tapausta. Yleensä puhtaana kelpaa paremmin... 2 viikkoa pesemättömänä ollu pimppa vois olla aika eksoottinen tarjoilla jollekin maistiaisina noin ihan ohimennen...?? =)

      • Anonyymi

        Kumilla sisään, niin pesemättömyys ei haittaa.


    • 20+3

      Muijal suutelu on ihan ehoton startteri makkaris, muuten ei lähe mopo käyntiin vaik kui polkis. Kieli peliin niin aina parempi. Ite tykkään kans iha sikana.

    • Aldri tilbake

      Täysin mahdollista :) Muuan Norjalainen tyttöni kasteli taksin takapenkin kun suudeltiin ;) ..Ja suhari tietysti huomasi läikän kun kavuttiin pirssistä ulos! "Mikäs toi on vuotaako joku pullo vai miten"? Sopertelin jotain Ae har ikke noe peiling heldigvis du har lederseter!

      • aldri tilbake

        Kysyin tytöltä mikä tuo homma nyt oli.? menikö pikkuisen pissiä pöksyyn vai miten? Kertoi että juuri suutelusta se taksin läikkä johtui;) Sanavarastokin karttui opin silloin mitä klissete våt tarkoitta!;) Niitä pusuharjoituksia ollaan sitten nyt jatkettu aika monta vuotta


    • satu5

      Tapasin kuukausi sitten mukavan miehen ja hänen kanssaan suutelusta on tullut huikea esileikki joka kastaa minut ja kasvattaa miehen ja päättyy aina nautittavaan yhdyntään ,jonka aikana myöskin suutelemme. Tallainen onni voi tulla kohdalle vielä viiskynppisenäkin. Ja uskomattoman hyvältä tuntuu, kun olemme miehen kanssa samaa kokoa, hän on vain vajaat 10 cm minua pidempi,niin että olen juuri sopiva syliin ja kainalooon. Ja kuitenkin voin käyttää korkkareita ....

    • petturitpetturit

      Ei taida olla yleistä,
      että nainen tuollaisesta itsekehujasta
      noin kostuu.
      Mutta saavutus sinänsä kun
      olet saanut naisen pitämään
      petturista.

      Tee poika parannus.
      Ai niin eihän sinussa ole vikaa,
      kun naiset noin kostuu..

    • Ei petturitpetturit

      Se on täysin nomaalia ja luonnollista. Ei mitenkään petturimaista. Ei tarvi mitään parannuksia tehdä.

    • Anonyymi

      No jos on huono pidätys kyky.
      Koska mun tyttöystävällä on tosi huono koska se on viimesen 1,5 vuoden aikana kun ollaan oltu yhteydessä. pissannut 7 kertaa kerrostalon ulko ovelle kun asutaan 5 kerroksessa ja kaupungilla on tullu 15 kertaa, sänkyyn on vaan onneksi 2, bussiin on tullu jo 17 kertaa, autoon onneksi vaan 3 kertaa, koulussa kesken tunnin on mennyt vessaan ja tullut pissat housussa tai tehnyt allen penkille tai kesken esitelmän laskenut alleen taikka kesken juttelun lirittänyt housuun eli koulussa on tehnyt 10 kertaa ja ihan vaan kotona esim vessan lattialle tai sohvalle tai muulle 11 kertaa. Eli aika moinen pissa housu eli noin 58 kertaa :/ ja se on muuten nyt 19v ja mä oon 20v ja meillä on siis 9kk ikä eroa =)

    • Anonyymi

      Aika yleistä...

      • Anonyymi

        No ei kyllä ole jos alkaa nuorella tytöllä housuun pissa tulla on mentävä lääkäriin!
        Eijkä pisssissa housuissa pidä olla tulehtuu paikat vaan lisää.


    • Anonyymi

      Eipä ihan farkut kastu vaikka onkin kiimassa.
      Pikkuhousut voi olla ihan märkänä.
      Muistan kun sai eka kerran kimpassa vierasta miestä.
      Ei siinä tarvittu liukkaria kun nuoret miehet antoi munaa.
      Mutta tuoksui pillulle jo kapakassa.

    • Anonyymi

      Itsellä ainakin ongelma että pitkään kiihoittuneena ollessani kastun todella niin runsaasti että saattaa päällyshousutkin haaroistaan kastua näkyvästi. Suudellessakin jossain missä ei sen pidemmälle voi mennä on minulle käynyt näin.
      Olen helposti orgasmeja saava ja myös ejakuloin siinä silloin usein joka on noloa ja otettava huomioon ettei ihan missä tahansa voi rakastella "sotku vaaran" takia.
      N.22

    • Anonyymi

      Pelkää kuollakseen tulla raiskatuksi taholtasi🤭

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe