Olen ostanut kiikarit. Aion helpottaa poliisin työtä seksin ostokiellon valvonnassa. Taistelen yhteiskunnan turmeltumista vastaan.
Kiikareilla seuraan naapurini Koksisen avioelämää. Perheessä harjoitetaan mitä ilmeisimmin seksin ostokiellon rikkomista.
Sikäli kuin herra Koksisen kodin siivousta seuraa säännöllisesti sukupuolinen kanssakäyminen vaimon kanssa, voidaan päätellä, että herra Koksinen on syyllistynyt seksin ostamiseen työsuoritusta vastaan. Tämän aion antaa armotta ilmi.
Näin menetellen olen ennen pitkää laajojen alueiden ainoa vapaalla jalalla oleva mies ja saan siten seksiä ilmaiseksi. Yhteiskunta on tervehtynyt.
Armotta ilmi
Raivo Tauti
3
207
Vastaukset
- Ida
Minusta viikkosiivoamisen suorittamisen pitäisi olla miehelle ainoa laillinen tapa ostaa seksiä.
- Imuri hanskassa
Voin tulla siivoamaan jos annat.
- Ida
Imuri hanskassa kirjoitti:
Voin tulla siivoamaan jos annat.
Tule tänne, olen täällä kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960