APUA KAIVATAAN!!

19 vuotias tyttö

olen 19 vuotias tyttö turusta ja olen jo kauan halunnut alkaa palaamaan jääkiekkoa, mutta onko se edes mahdollista minunlaiselleni aloittelijalle? osaan kyllä luistella muttei siinäkään paljon kehumista ole. kertokaahan ihmiset onko mitään naisten joukkuetta turussa jossa voisin aloittaa pelaamisen? kohta voi olla liian myöhäistä ja unelmani kuitenkin on harrastaa jääkiekkoa!

5

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikkis

Ei sinänsä ole liian myöhäistä. Varsinaisiin kilpasarjoihin siis sm-, divari- tai suomisarjaan mukaan pääseminen on kyllä auttamatta myöhäistä mutta näihin harrastusporukoihin, niin sanottuihin mammakiekkojoukkueisiin taatusti sopii mukaan. Otahan rohkeasti yhteyttä oman kaupunkisi naiskiekkojoukkueen valmentajaan tai joukkueenjohtajaan tai vaikka junioripäällikköön niin hän osaa taatusti kertoa kuka tällaisesta toiminnasta vastaa.
      Meillä ainakin täällä Hämeenlinnassa taitaa olla nykyään jopa kaksikin joukkuetta "mammoja". Siellä opetetaan kaikki ihan alkeista lähtien eikä taso ole kova, joten siellä ei kenellekään naureta ja saa nauttia jääkiekosta. Ja nimestään huolimatta (mammakiekkojoukkue) mukana on aina myös nuorempaa porukkaa. Rohkeasti mukaan vaan!

• taalajää

Ei missään tapauksessa ole liian myöhäistä. 3-4 vuotta säännöllistä laji ja nopeusvoima harjoittelua 5-10 kertaa viikossa, niin ainkin divaritason saavuttaminen täysin realistista miksei jopa SM (vertaa Tappara)jos sulla on hiukankin urheilutaustaa niin aina helpompaa, tervetuloa vaan mukaan, Äläkä usko ed. Hpk:ssahan kaikki on nii leijaaaa....

• been there done that
        taalajää kirjoitti:

Ei missään tapauksessa ole liian myöhäistä. 3-4 vuotta säännöllistä laji ja nopeusvoima harjoittelua 5-10 kertaa viikossa, niin ainkin divaritason saavuttaminen täysin realistista miksei jopa SM (vertaa Tappara)jos sulla on hiukankin urheilutaustaa niin aina helpompaa, tervetuloa vaan mukaan, Äläkä usko ed. Hpk:ssahan kaikki on nii leijaaaa....

Ei todella ole liian myöhäistä. Jos sulla on urheiutaustaa, niin aina parempi. Kaikki ei kehity samalla tavalla, mutta jos sulla on lahjoja ja haluja, niin kaikki on vielä mahdollista.
        Itse aloitin 24-vuotiaana ja hyvä kun pysyin hokkareilla pystyssä. Pari viime vuotta olen pelannut Suomisarjassa ja sitten divisioonassa. Eikä kukaan usko että harrastusvuosia on vasta 6 takana.

• tyttö turusta
        been there done that kirjoitti:

Ei todella ole liian myöhäistä. Jos sulla on urheiutaustaa, niin aina parempi. Kaikki ei kehity samalla tavalla, mutta jos sulla on lahjoja ja haluja, niin kaikki on vielä mahdollista.
        Itse aloitin 24-vuotiaana ja hyvä kun pysyin hokkareilla pystyssä. Pari viime vuotta olen pelannut Suomisarjassa ja sitten divisioonassa. Eikä kukaan usko että harrastusvuosia on vasta 6 takana.

ihana kuulla ettei sittenkää oo vielä liian myöhästä, ja oon tosiaan sen verran urheilullinen että on seki sitte vaa plussaa. tietääkö kukaan minne täällä turussa pitäs mennä että pääsis johonki joukkueeseen, ite en löydä netistä mitään tietoa ja vasta kk sitte muutin turkuu ni en tunnekaa ketään!

• T.Hevitukka
        tyttö turusta kirjoitti:

ihana kuulla ettei sittenkää oo vielä liian myöhästä, ja oon tosiaan sen verran urheilullinen että on seki sitte vaa plussaa. tietääkö kukaan minne täällä turussa pitäs mennä että pääsis johonki joukkueeseen, ite en löydä netistä mitään tietoa ja vasta kk sitte muutin turkuu ni en tunnekaa ketään!

Tuossa yhteystieto tepsin joukkueenjohtajaan:
        [email protected]
        Hän varmaan osaa antaa neuvoa sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2186
    2. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1423
    3. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      341
      1423
    4. 168
      1291
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1081
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      940
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      939
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      849
    Aihe