APUA KAIVATAAN!!

19 vuotias tyttö

olen 19 vuotias tyttö turusta ja olen jo kauan halunnut alkaa palaamaan jääkiekkoa, mutta onko se edes mahdollista minunlaiselleni aloittelijalle? osaan kyllä luistella muttei siinäkään paljon kehumista ole. kertokaahan ihmiset onko mitään naisten joukkuetta turussa jossa voisin aloittaa pelaamisen? kohta voi olla liian myöhäistä ja unelmani kuitenkin on harrastaa jääkiekkoa!

5

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikkis

      Ei sinänsä ole liian myöhäistä. Varsinaisiin kilpasarjoihin siis sm-, divari- tai suomisarjaan mukaan pääseminen on kyllä auttamatta myöhäistä mutta näihin harrastusporukoihin, niin sanottuihin mammakiekkojoukkueisiin taatusti sopii mukaan. Otahan rohkeasti yhteyttä oman kaupunkisi naiskiekkojoukkueen valmentajaan tai joukkueenjohtajaan tai vaikka junioripäällikköön niin hän osaa taatusti kertoa kuka tällaisesta toiminnasta vastaa.
      Meillä ainakin täällä Hämeenlinnassa taitaa olla nykyään jopa kaksikin joukkuetta "mammoja". Siellä opetetaan kaikki ihan alkeista lähtien eikä taso ole kova, joten siellä ei kenellekään naureta ja saa nauttia jääkiekosta. Ja nimestään huolimatta (mammakiekkojoukkue) mukana on aina myös nuorempaa porukkaa. Rohkeasti mukaan vaan!

      • taalajää

        Ei missään tapauksessa ole liian myöhäistä. 3-4 vuotta säännöllistä laji ja nopeusvoima harjoittelua 5-10 kertaa viikossa, niin ainkin divaritason saavuttaminen täysin realistista miksei jopa SM (vertaa Tappara)jos sulla on hiukankin urheilutaustaa niin aina helpompaa, tervetuloa vaan mukaan, Äläkä usko ed. Hpk:ssahan kaikki on nii leijaaaa....


      • been there done that
        taalajää kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa ole liian myöhäistä. 3-4 vuotta säännöllistä laji ja nopeusvoima harjoittelua 5-10 kertaa viikossa, niin ainkin divaritason saavuttaminen täysin realistista miksei jopa SM (vertaa Tappara)jos sulla on hiukankin urheilutaustaa niin aina helpompaa, tervetuloa vaan mukaan, Äläkä usko ed. Hpk:ssahan kaikki on nii leijaaaa....

        Ei todella ole liian myöhäistä. Jos sulla on urheiutaustaa, niin aina parempi. Kaikki ei kehity samalla tavalla, mutta jos sulla on lahjoja ja haluja, niin kaikki on vielä mahdollista.
        Itse aloitin 24-vuotiaana ja hyvä kun pysyin hokkareilla pystyssä. Pari viime vuotta olen pelannut Suomisarjassa ja sitten divisioonassa. Eikä kukaan usko että harrastusvuosia on vasta 6 takana.


      • tyttö turusta
        been there done that kirjoitti:

        Ei todella ole liian myöhäistä. Jos sulla on urheiutaustaa, niin aina parempi. Kaikki ei kehity samalla tavalla, mutta jos sulla on lahjoja ja haluja, niin kaikki on vielä mahdollista.
        Itse aloitin 24-vuotiaana ja hyvä kun pysyin hokkareilla pystyssä. Pari viime vuotta olen pelannut Suomisarjassa ja sitten divisioonassa. Eikä kukaan usko että harrastusvuosia on vasta 6 takana.

        ihana kuulla ettei sittenkää oo vielä liian myöhästä, ja oon tosiaan sen verran urheilullinen että on seki sitte vaa plussaa. tietääkö kukaan minne täällä turussa pitäs mennä että pääsis johonki joukkueeseen, ite en löydä netistä mitään tietoa ja vasta kk sitte muutin turkuu ni en tunnekaa ketään!


      • T.Hevitukka
        tyttö turusta kirjoitti:

        ihana kuulla ettei sittenkää oo vielä liian myöhästä, ja oon tosiaan sen verran urheilullinen että on seki sitte vaa plussaa. tietääkö kukaan minne täällä turussa pitäs mennä että pääsis johonki joukkueeseen, ite en löydä netistä mitään tietoa ja vasta kk sitte muutin turkuu ni en tunnekaa ketään!

        Tuossa yhteystieto tepsin joukkueenjohtajaan:
        [email protected]
        Hän varmaan osaa antaa neuvoa sulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe