Minkälaista kermaa pitäisi käyttää drinkkien teossa? Kuohukermaa? Vatkaanko kerma yleensä vai litkunako sekaan vaan? Esim. drinkki missä käytetään kermaa; 3cl dooley's, 2cl creme da cacao likööri ja 2cl kermaa? Sheikataan keskenään vai miten tommonen drinksu tulisi tehdä?
Kerma drinkeissä
EPEEE
3
4547
Vastaukset
- muut saattaa juoksettua
Joissakin drinksuissa vatkataan kevyesti, toisissa vain aineet sekoitetaan keskenään. Koeta etsiä drinksu, jossa käytetään noita aineita.
Kahvijuomiin (kuumiin) kerma tulee vatkattuna pinnalle.- karrageeniä
asiakas tulee uudelleen:-) kirjoitti:
Kerma on "vain kermaa", sitä, joka kelluu täysmaidon pinnalla, ja jonka lapsena sai kuoria erilliseen pieneen nekkaan, jos osasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.771295- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48933- 63931
- 48824
- 41772
- 47772
- 39708