Sai romaaninsa sitten julkaistuksikin. Seuraavalla sitten pamahtaa, uhosi.
Kirjaa myytiin parisataa kpl. Mistä kirjoitat seuraavaksi, udeltiin Henryltä.
-Maailma on täynnä huonoa kirjallisuutta...piruako sitä lisäämään, summasi.
Sanoi Henry
4
682
Vastaukset
- hyvä ohjelma
Siinä oli kerran vieraana mies, jolla oli 17 julkaistua kirjaa.
Niillä oli ja on aika vähän lukijoita, eivät mene kaupaksi.
Sitkeä kaveri. Kyllä meikän kirjoitusinto lopahtaisi ellei kirjoja noteerattaisi. - nykyään
Näillä Atk- tukiyrityksillä näkyy vaan olevan tilaa markkinoilla. 40€/h.
Alan koneiden ja laitteiden myynti kai pitää niitä pystyssä.
Sonera tarjoaa asiakkailleen Atk-alan tukitoimintaa 25€/h. - agitaatiomies
Niin se hurahti ensin vitriini-kommunismiin.
Sit se tuli uskoon...kääntyi hellarilaisuuteen ja saarnasi kuin poika.
Henry hurmasi puhujanlahjoillaan kauniin naisen. Muuttivat jonnee Marbellaan. Kuulemma jollain bisnesalalla siellä.- hakee itseään
Henry elää taas sinkkumiehenä. Hän kasvatti muhkean kokoparran.
Nyt se puuhaa lähtöä pitemmäksi aikaa Kalliovuorille USA:an
Henryn isä, kuten isoisänsäkin olivat Amerikassa nuorina miehinä ollesaan.
Henry hallitsee englannin melko hyvin. Ette näe mua aikoihin, se mesoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724