PIETTASENKATU LINNAINMAALLA,KOMMENTTEJA

sinne muuttava

heippa!

meijän 4-lapsinen perhe on muuttamassa kesällä tampereelle linnainmaan piettasenkadulle.
mulla ei mitään hajua tampereesta sen kummemmin ett mimmonen toi kyseinen paikka on asua,onko rauhallinen jne.
löysin vaan tietoa että siel ois rauhatonta ja huumehörhöjä ym. niin vähä rupes kyl hirvittämään :-o jaiks!!!

muutetaan vuokra-rivareihin siellä joten kiitos jos joku tietää alueen ja ehkäpä kyseiset kämpätkin ja osaa kertoo vähän "tausta-tietoo" ett mihin sitä ollaan muuttamassa :) kiitos vastanneille hirveesti :D

84

8060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valinneeksi

      Ihan kauhea alue...

    • ihan luxusta

      Naapureistahan se on kiinni.

      Kumpaan kouluun: Leinola vai Linnainmaa?

    • päiväkotiin?

      Älä päästä kulkemaan koskaan yksin ulkona, vaimoa tai lapsia...

    • kannattaa.

      Koirat ovat yksi maanvaiva, mutta missäpä ne eivät olisi...

    • lähellä asuva

      Asun siinä suht lähellä ja en minä ainakaan ole alueella mitään häiriötä havainnut. Tosin en asu Piettasen kadulla, mutta minusta Linnainmaa on kuitenkin suhteellisen rauhallista aluetta.

      • itse AP

        heippa! ja kiitos kommenteistanne :) elkäähän pelotelko...
        meillä ei ole ollu tampereen paikoista oikein muuta kuin että ukko ei ehottomasti halunnut muuttaa hervantaan!! ukon työpaikka tulee olemaan itäpuolella kaupunkia joten sieltä päin mielellään etsittiin kämppää. lopulta meille tarjottiin juuri kyseistä rivari-kämppää piettasenkadulta.
        tottakai meikä onnesta soikeeta että just satuttiin saamaan saunallinen rivari pöksä josta ollaan aina puhuttu. netistä vaan luin tampereen sivuilta sitten että oikein ihanaa vanhaa omakotitalo aluetta jne. jne.

        toka ja kolmasluokkalaiset neidit on tapaninkouluun menossa (vai mikäs se nyt olikaan,ei se linnainmaankoulu vaan se toinen)

        2 pikku poikaa jää mulle vielä kotiin. toinen silloin 1,5vee ja toinen 3,5vee.... ja varmaan syksyn aikana täytyy töihin lähteä joten poijat menee hoitoon. tällä kuppasella kodinhoidontuella kauan juhlita kun ei saa edes tampere-lisää :( täällä reilun 120km päässä hyvinkäällä sellanen "lisä" kuitenkin vähien rahojen päälle viel saadaan.

        tietääkö joku että minkälaisii noi piettasenkadun rivarit sit on??

        kyl alko nyt vähä jänskättämään tää muutto :-p


      • ap jälleen
        itse AP kirjoitti:

        heippa! ja kiitos kommenteistanne :) elkäähän pelotelko...
        meillä ei ole ollu tampereen paikoista oikein muuta kuin että ukko ei ehottomasti halunnut muuttaa hervantaan!! ukon työpaikka tulee olemaan itäpuolella kaupunkia joten sieltä päin mielellään etsittiin kämppää. lopulta meille tarjottiin juuri kyseistä rivari-kämppää piettasenkadulta.
        tottakai meikä onnesta soikeeta että just satuttiin saamaan saunallinen rivari pöksä josta ollaan aina puhuttu. netistä vaan luin tampereen sivuilta sitten että oikein ihanaa vanhaa omakotitalo aluetta jne. jne.

        toka ja kolmasluokkalaiset neidit on tapaninkouluun menossa (vai mikäs se nyt olikaan,ei se linnainmaankoulu vaan se toinen)

        2 pikku poikaa jää mulle vielä kotiin. toinen silloin 1,5vee ja toinen 3,5vee.... ja varmaan syksyn aikana täytyy töihin lähteä joten poijat menee hoitoon. tällä kuppasella kodinhoidontuella kauan juhlita kun ei saa edes tampere-lisää :( täällä reilun 120km päässä hyvinkäällä sellanen "lisä" kuitenkin vähien rahojen päälle viel saadaan.

        tietääkö joku että minkälaisii noi piettasenkadun rivarit sit on??

        kyl alko nyt vähä jänskättämään tää muutto :-p

        eikä mihkään tapaninkouluun,hih


      • äläääää
        itse AP kirjoitti:

        heippa! ja kiitos kommenteistanne :) elkäähän pelotelko...
        meillä ei ole ollu tampereen paikoista oikein muuta kuin että ukko ei ehottomasti halunnut muuttaa hervantaan!! ukon työpaikka tulee olemaan itäpuolella kaupunkia joten sieltä päin mielellään etsittiin kämppää. lopulta meille tarjottiin juuri kyseistä rivari-kämppää piettasenkadulta.
        tottakai meikä onnesta soikeeta että just satuttiin saamaan saunallinen rivari pöksä josta ollaan aina puhuttu. netistä vaan luin tampereen sivuilta sitten että oikein ihanaa vanhaa omakotitalo aluetta jne. jne.

        toka ja kolmasluokkalaiset neidit on tapaninkouluun menossa (vai mikäs se nyt olikaan,ei se linnainmaankoulu vaan se toinen)

        2 pikku poikaa jää mulle vielä kotiin. toinen silloin 1,5vee ja toinen 3,5vee.... ja varmaan syksyn aikana täytyy töihin lähteä joten poijat menee hoitoon. tällä kuppasella kodinhoidontuella kauan juhlita kun ei saa edes tampere-lisää :( täällä reilun 120km päässä hyvinkäällä sellanen "lisä" kuitenkin vähien rahojen päälle viel saadaan.

        tietääkö joku että minkälaisii noi piettasenkadun rivarit sit on??

        kyl alko nyt vähä jänskättämään tää muutto :-p

        Rakas kiinteitövälittäjä,älä viitsi.itse ap.Voi voi ku muutto jänskättää.Kukahan sitä
        rivaria tarjos,että oikeen näkemättä muutatte.


    • nyt on ihan

      rauhallista ja mukavaa aluetta. Luonnonläheistä.
      Missäpä kaupungissa ei nykyään olisi huumeitakin liikkeellä saati alkoholia..
      Itse olen asunut lähistöllä ja Piettasenkatua mittaillut edes takaisin kaikkina aikoina. Ei kannata olla huolissaan yhtään.
      Kun lapset kasvaa, kannattaa katsoa missä ne pyörii, niin kuin joka paikassa muutenkin. Ja varsinkin murrosikäiset.
      Koiria on tosiaan liikaakin. Enemmän kuin olen nähnyt muualla Tampereella.
      Palveluita saisi tulla lisää, vaatekauppaa,grilliä, kahvilaa, kenkäkauppaa odotellaan aina vaan. Ynnä muuta sellaista.

    • liikkua iltaisin

      aina saa olla varuillaan tuleeko joku kulman takaa ryöstää rahat ja raiskaa

      • asutaan kotona

        innainmaalta löytyy mukaviakin alueita, mutta Piettaseen en enää muuttaisi kilon kappaleinakaan.

        Hervannan keskusta 70-luvun kerrostalotkin ovat kauheita. Mutta Hervannassa on monin paikoin ihania asuinalueita, välimatkat ovat lyhyitä ja palvelut lähellä.

        Kaiken kaikkiaan voi paljastaa asiantuntemattomuutensa leimaamalla joku kaupunginosa hyväksi tai huonoksi, koska samassa kaupunginosassa voi olla hyviä ja huonoja alueita.

        Huomasin Linskillä asuessani että bussilla kulkeminen oli todella vaivalloista, bussit olivat iltapäivisin täpötäynnä Treen keskustasta lähdettäessä, samaten aamulla työmatka kesti aina ikuisuuden.

        Hervannassa asuessani bussi mennä sujuutteli yhtä kyytiä kaupunkiin ja takaisin ruuhka-aikaankin, ja seisomaankin jouduin ehkä joka toinen kuukausi. Asuinalue Etelä-Hervannassa oli ihanteellinen lasten kanssa, en olisi muuttanut ellei olisi ollut pakko muuttaa Länsi-Tampereelle jotta miehellä olisi ollut vähän lyhyempi työmatka.

        Että käykääs vielä vertailemassa, asumiseen kuuluu paljon muutakin kuin vain se pelkkä ympäristö. Eikä kannata tuijottaa pelkkää alueen mainetta, sillä konstilla ette tule olemaan ikinä tyytyväisiä.


      • . . . . . . .
        asutaan kotona kirjoitti:

        innainmaalta löytyy mukaviakin alueita, mutta Piettaseen en enää muuttaisi kilon kappaleinakaan.

        Hervannan keskusta 70-luvun kerrostalotkin ovat kauheita. Mutta Hervannassa on monin paikoin ihania asuinalueita, välimatkat ovat lyhyitä ja palvelut lähellä.

        Kaiken kaikkiaan voi paljastaa asiantuntemattomuutensa leimaamalla joku kaupunginosa hyväksi tai huonoksi, koska samassa kaupunginosassa voi olla hyviä ja huonoja alueita.

        Huomasin Linskillä asuessani että bussilla kulkeminen oli todella vaivalloista, bussit olivat iltapäivisin täpötäynnä Treen keskustasta lähdettäessä, samaten aamulla työmatka kesti aina ikuisuuden.

        Hervannassa asuessani bussi mennä sujuutteli yhtä kyytiä kaupunkiin ja takaisin ruuhka-aikaankin, ja seisomaankin jouduin ehkä joka toinen kuukausi. Asuinalue Etelä-Hervannassa oli ihanteellinen lasten kanssa, en olisi muuttanut ellei olisi ollut pakko muuttaa Länsi-Tampereelle jotta miehellä olisi ollut vähän lyhyempi työmatka.

        Että käykääs vielä vertailemassa, asumiseen kuuluu paljon muutakin kuin vain se pelkkä ympäristö. Eikä kannata tuijottaa pelkkää alueen mainetta, sillä konstilla ette tule olemaan ikinä tyytyväisiä.

        Linnainmaalla toimii Saapas-ryhmä, liittyy ilmeisesti etsivään nuorisotyöhön. Tämä toiminta onkin tullut tarpeeseen, auttanut montaa nuorta. Että jos lapsesi sammuu tienposkeen, niin varmaan joku hänet sieltä löytää.


      • AP jälleen
        . . . . . . . kirjoitti:

        Linnainmaalla toimii Saapas-ryhmä, liittyy ilmeisesti etsivään nuorisotyöhön. Tämä toiminta onkin tullut tarpeeseen, auttanut montaa nuorta. Että jos lapsesi sammuu tienposkeen, niin varmaan joku hänet sieltä löytää.

        kiitos kaikille vastanneille :)
        joo,eikös se saapas-ryhmä ole just sellanen joukko joka kiertää kylillä viikonloppuisin nuorten keskuudessa ja noukkii turvaan juopuneet selviytymisasemalle tai jotain. no,meillä ei ole viel ihan sen ikäistä. vanhin on 9vee :)

        ja eiköhän siellä ole varmasti ihan hyvä asua kunhan kotiutuu sinne :) ja oppii tuntemaan paikat.

        kyllä täällä hyvinkäälläkin on ollut niin "pahamaineisia" paikkoja kuin toi paavolakin ja siellä olen itse myös asunut ja just ne meijän talot oli rauhallisia.
        kyllä se niin riippuu naapureistakin jne.


      • kerro ihmeessä
        asutaan kotona kirjoitti:

        innainmaalta löytyy mukaviakin alueita, mutta Piettaseen en enää muuttaisi kilon kappaleinakaan.

        Hervannan keskusta 70-luvun kerrostalotkin ovat kauheita. Mutta Hervannassa on monin paikoin ihania asuinalueita, välimatkat ovat lyhyitä ja palvelut lähellä.

        Kaiken kaikkiaan voi paljastaa asiantuntemattomuutensa leimaamalla joku kaupunginosa hyväksi tai huonoksi, koska samassa kaupunginosassa voi olla hyviä ja huonoja alueita.

        Huomasin Linskillä asuessani että bussilla kulkeminen oli todella vaivalloista, bussit olivat iltapäivisin täpötäynnä Treen keskustasta lähdettäessä, samaten aamulla työmatka kesti aina ikuisuuden.

        Hervannassa asuessani bussi mennä sujuutteli yhtä kyytiä kaupunkiin ja takaisin ruuhka-aikaankin, ja seisomaankin jouduin ehkä joka toinen kuukausi. Asuinalue Etelä-Hervannassa oli ihanteellinen lasten kanssa, en olisi muuttanut ellei olisi ollut pakko muuttaa Länsi-Tampereelle jotta miehellä olisi ollut vähän lyhyempi työmatka.

        Että käykääs vielä vertailemassa, asumiseen kuuluu paljon muutakin kuin vain se pelkkä ympäristö. Eikä kannata tuijottaa pelkkää alueen mainetta, sillä konstilla ette tule olemaan ikinä tyytyväisiä.

        "Linnainmaalta löytyy mukaviakin alueita, mutta Piettaseen en enää muuttaisi kilon kappaleinakaan."

        Mikä siinä on niin kauheaa? Toi on ihan turhaa pelon lietsontaa. Pieattasenkatu on ihan rauhallinen ja lähellä hyviä ulkoilualueita. Hyvä sekä lapsille että aikuisille.


      • AP itse
        kerro ihmeessä kirjoitti:

        "Linnainmaalta löytyy mukaviakin alueita, mutta Piettaseen en enää muuttaisi kilon kappaleinakaan."

        Mikä siinä on niin kauheaa? Toi on ihan turhaa pelon lietsontaa. Pieattasenkatu on ihan rauhallinen ja lähellä hyviä ulkoilualueita. Hyvä sekä lapsille että aikuisille.

        piettasenkadulla itse asuvia?? jos löytyy niin kertokaapa ihmeessä faktaa,tehän sen parhaiten tiedätte ;) ja tietääkö joku noista rivareista mitään :D myö ei olla nähty niitä vielä mutta niihin me muutetaan :p

        ja hyvää pääsiäistä muuten kaikille ketkä jaksaa lukea ja vastata tähän pinoon :D


      • ne rivarit
        AP itse kirjoitti:

        piettasenkadulla itse asuvia?? jos löytyy niin kertokaapa ihmeessä faktaa,tehän sen parhaiten tiedätte ;) ja tietääkö joku noista rivareista mitään :D myö ei olla nähty niitä vielä mutta niihin me muutetaan :p

        ja hyvää pääsiäistä muuten kaikille ketkä jaksaa lukea ja vastata tähän pinoon :D

        olla siellä piettasenkadun loppupäässä kaksikerroksisia, niitä kai tarkoitat? On tosi rauhallista seutua, lähellä kiva urheilukenttä ja leikkipuisto keinuineen. Juuri vähän aikaa sitten uusittu, olisiko ollut viime kesänä. Ainoa palvelu taitaa olla kioski lähistöllä leinolan koulun vieressä. ja S-markettiin jonkin verran matkaa.

        Kioskin liepeillä osa nuorisosta viihtyy mopoineen.
        Uskoisin että viihdytte, itselläkin lapsia. Asuin sillä suunnalla vielä viime kesänä.


      • AP itse
        ne rivarit kirjoitti:

        olla siellä piettasenkadun loppupäässä kaksikerroksisia, niitä kai tarkoitat? On tosi rauhallista seutua, lähellä kiva urheilukenttä ja leikkipuisto keinuineen. Juuri vähän aikaa sitten uusittu, olisiko ollut viime kesänä. Ainoa palvelu taitaa olla kioski lähistöllä leinolan koulun vieressä. ja S-markettiin jonkin verran matkaa.

        Kioskin liepeillä osa nuorisosta viihtyy mopoineen.
        Uskoisin että viihdytte, itselläkin lapsia. Asuin sillä suunnalla vielä viime kesänä.

        just niitä kaksi-kerroksia rivareita tarkoitin :) tosi kiva juttu että puisto ja kenttä löytyy noin läheltä :) ja tietty se s-marketti :) miten pitkällä on sitten enemmän palveluita...niinku joku terveysasema ja mitä kaikkee siel linnainmaalla oli :) paljon siihen "keskustaan" on?


      • kanssasi .

        asiasta aivan samaa mieltä. siellä voi saada munan anaaliin takaapäin jos ei ole tarkkana ja varovainen


      • annika-68
        AP itse kirjoitti:

        just niitä kaksi-kerroksia rivareita tarkoitin :) tosi kiva juttu että puisto ja kenttä löytyy noin läheltä :) ja tietty se s-marketti :) miten pitkällä on sitten enemmän palveluita...niinku joku terveysasema ja mitä kaikkee siel linnainmaalla oli :) paljon siihen "keskustaan" on?

        en menisi yksin iltaisin ,koska siellä voi olla kaljaa kittaavia juoppoja ja lasin palasia.


      • Oma mopo ojassa
        kanssasi . kirjoitti:

        asiasta aivan samaa mieltä. siellä voi saada munan anaaliin takaapäin jos ei ole tarkkana ja varovainen

        Mopoilijat ovatkin olleet varsinainen riesa Linnainmaalla kesäaikaan, eli kohta kun lumet sulaa niin nuoriso kaivaa menopelinsä liiteristä. Siihen pärinään ei auta mikään, hermot menee.

        En ole ikinä Linnainmaalla asunut, enkä näillä näkymin aio muuttaakaan. Linnainmaa on kuitenkin iso alue, ehkä sieltäkin voi jonkun hyvän asunnon saada?

        Hervannassa olen viihtynyt, tosin ostettiin oma asunto kun kunnollisia vuokra-asuntoja on sieltä tosi vaikea saada, niissä kun asukasvaihto on melko vähäistä. Kurjempaa murjua olisi ollut tarjolla. Olen katsellut Hervannan muitakin alueita sillä silmällä että joskus tarvii muuttaa isompaan. Käyn työssä Hervannassa, siksi tämä on erittäin ihanteellinen paikka. Olen kuullut ihan tarpeeksi kauhutarinoita tamperelaisista päiväkodeista ja kouluista, ja varmaan Hervannassakin on ongelmansa, mutta asiat kannattaa asettaa oikeisiin mittasuhteisiin.

        Legendaarisena kaupunginosana Hervanta nostattaa monen pusuposken karvat pystyyn, sillehän ei muuta voi kuin nauraa.


      • Linnainmaalla
        AP itse kirjoitti:

        just niitä kaksi-kerroksia rivareita tarkoitin :) tosi kiva juttu että puisto ja kenttä löytyy noin läheltä :) ja tietty se s-marketti :) miten pitkällä on sitten enemmän palveluita...niinku joku terveysasema ja mitä kaikkee siel linnainmaalla oli :) paljon siihen "keskustaan" on?

        Se S-marketti on koilliskeskuksessa, kuten on myös terveyskeskus ja Vapaavalinta sekä Tiimari ja tietenkin Alko. Kela ja apteekki ja kuntosali ja posti on myös koilliskeskuksessa. Piettasenkadulta tonne on kilometristä kahteen, riippuen missä kohtaa asut.


      • ole ollut
        annika-68 kirjoitti:

        en menisi yksin iltaisin ,koska siellä voi olla kaljaa kittaavia juoppoja ja lasin palasia.

        yhtäkään kaljaa kittaavaa juoppoa sen kuuden vuoden aikana minkä olen sielläpäin asunut. Omistan koiran, jota olen vienyt lenkille n. klo 21 aikoihin, tuskin lapsiperheet sen myöhemmin puistoissa kuljeskelevat.
        Joskus jopa myöhemmin olen siellä käveleskellyt ja hiljaisuus ja autius on suorastaan hirvittänyt. Yksin saa tallustella. Jos joku vastaan on tullut, se on ollut toinen koiran ulkoiluttaja, mutta useimmiten ei ketään. Ei todellakaan juoppoja tai muuta alamaailman jengiä.


      • Anonyymi
        kerro ihmeessä kirjoitti:

        "Linnainmaalta löytyy mukaviakin alueita, mutta Piettaseen en enää muuttaisi kilon kappaleinakaan."

        Mikä siinä on niin kauheaa? Toi on ihan turhaa pelon lietsontaa. Pieattasenkatu on ihan rauhallinen ja lähellä hyviä ulkoilualueita. Hyvä sekä lapsille että aikuisille.

        No miten voi muuttaa kilon kappaleina yleensäkään minnekään, ku eiks siinä kohtaa oo koko lailla kuollut?
        "En muuttaisi enää kilon kappaleinakaan." Aika mielenkiintonen ilmaisu. :-)


    • AP jälleen

      kiitos vastauksistanne, on tullut vähän molempiin suuntiin noita mielipitietä :)
      eiköhän me tulla varmaankin kotiutumaan sinne ihan hyvin. nyt sitten saa nähdä vaan että mimmoset naapurit saa :)

      • ...

        Vuoden olemme siellä asuneet ja ollaan kovasi etsimässä uutta asuntoa. Pahimpaan aikaan poliisit kävivät häiriköitä rauhoitelmassa niin arkena kuin sunnuntaina, päivällä tai yöllä. Erittäin rauhatonta ja epämiellyttävää aluetta mielestäni.


      • ihme paskanpuhujia
        ... kirjoitti:

        Vuoden olemme siellä asuneet ja ollaan kovasi etsimässä uutta asuntoa. Pahimpaan aikaan poliisit kävivät häiriköitä rauhoitelmassa niin arkena kuin sunnuntaina, päivällä tai yöllä. Erittäin rauhatonta ja epämiellyttävää aluetta mielestäni.

        riittääkin juuri tähän ketjuun. Varmaan jotain teinejä, jotka haluaa piruuttaan pelotella. Unohtakaa noi negatiiviset kommentit, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa.


      • koti kullan kallis
        ihme paskanpuhujia kirjoitti:

        riittääkin juuri tähän ketjuun. Varmaan jotain teinejä, jotka haluaa piruuttaan pelotella. Unohtakaa noi negatiiviset kommentit, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa.

        Linnainmaatahan nyt kovasti on täällä puolusteltu, minkä takia? Onko Linnainmaasta tullut nyt joku uusi Hervanta, nyt kun Hervannasta on kuoriutunut tasokas kaupunginosa? Linnainmaa on kieltämättä tylsänharmaa lähiö, jonne ei mielellään muuta jos on paremmastakin tietoa, mutta toki siellä yönsä voi käydä nukkumassa jollei ympäristöllä muutoin ole väliä. Jossainhan ihmisen pitää asua, vaikka sitten Linnainmaalla.


      • annamaria.

        en uskaltais kanssa muuttaa. hervanta oli paljon rauhallisempi paikka .asuin kanssa niissä rivareissa ja naapurit oli ihme kyyliä.aina valitettiin mun kissoista ja koirista.oli mukamas käynyt paskalla lasten hiekkalaatikolla vaikka mä päästin ne ulos takapihalleni. paskat keräsin takapihalta silloin tällöin.
        kukaan ei valittanut siittä runkkarista jolla oli verhot aina pois ikkunoitten edestä ja näköyhteys suoraan sen petiin ,missä se hyväili itseään kun muija ei ollut kotona.


      • (((((()))))))
        annamaria. kirjoitti:

        en uskaltais kanssa muuttaa. hervanta oli paljon rauhallisempi paikka .asuin kanssa niissä rivareissa ja naapurit oli ihme kyyliä.aina valitettiin mun kissoista ja koirista.oli mukamas käynyt paskalla lasten hiekkalaatikolla vaikka mä päästin ne ulos takapihalleni. paskat keräsin takapihalta silloin tällöin.
        kukaan ei valittanut siittä runkkarista jolla oli verhot aina pois ikkunoitten edestä ja näköyhteys suoraan sen petiin ,missä se hyväili itseään kun muija ei ollut kotona.

        Miksi kummassa Hervantaa ja Linnainmaata edes verrataan?? Hervantahan on ihan erilainen kaupunginosa kuin mitä Linnainmaa, itse asiassa Linnainmaa on varsinainen takapajula.


      • AP jälleen
        annamaria. kirjoitti:

        en uskaltais kanssa muuttaa. hervanta oli paljon rauhallisempi paikka .asuin kanssa niissä rivareissa ja naapurit oli ihme kyyliä.aina valitettiin mun kissoista ja koirista.oli mukamas käynyt paskalla lasten hiekkalaatikolla vaikka mä päästin ne ulos takapihalleni. paskat keräsin takapihalta silloin tällöin.
        kukaan ei valittanut siittä runkkarista jolla oli verhot aina pois ikkunoitten edestä ja näköyhteys suoraan sen petiin ,missä se hyväili itseään kun muija ei ollut kotona.

        siis ihan oikeesti...asuks siellä joku tollanen pervo. no,toivottavasti ois muuttanu pois sieltä. tosin onneksi näitä rivareita on kolmessa eri osoitteessa joten jospa ei ois siinä "meijän" taloilla.
        joka talo-yhtiöönhän kyl mahtuu joku kyylä ja valittaja mutta ei kai siellä nyt kaikki voi lukeutuu kyyliin ;D ainakin toivon niin.....


      • sakastin sarkasti
        AP jälleen kirjoitti:

        siis ihan oikeesti...asuks siellä joku tollanen pervo. no,toivottavasti ois muuttanu pois sieltä. tosin onneksi näitä rivareita on kolmessa eri osoitteessa joten jospa ei ois siinä "meijän" taloilla.
        joka talo-yhtiöönhän kyl mahtuu joku kyylä ja valittaja mutta ei kai siellä nyt kaikki voi lukeutuu kyyliin ;D ainakin toivon niin.....

        Ne talot siinä on kaupungin tukiasuntoja suurimmaksi osaksi. Eli mielenterveyskuntoutujia, alkoholisteja vankilasta päässeitä sekä pakolaisia. On siinä jokunen kämppä mustalaisillakin. Villiä menoo on! Esim. eilen siellä just tapettiin joku juoppo pelkästään sen takia ku sillä ei ollu tupakkaa. Siis ihan järkyttävää! Kusilammikoita, ihmispaskaa, rikkoontuneita ikkunoita ja graffiteja koko tienoo täynnä! Kasvata siinä nyt sitten lapsia!


      • arvatkaas missä
        sakastin sarkasti kirjoitti:

        Ne talot siinä on kaupungin tukiasuntoja suurimmaksi osaksi. Eli mielenterveyskuntoutujia, alkoholisteja vankilasta päässeitä sekä pakolaisia. On siinä jokunen kämppä mustalaisillakin. Villiä menoo on! Esim. eilen siellä just tapettiin joku juoppo pelkästään sen takia ku sillä ei ollu tupakkaa. Siis ihan järkyttävää! Kusilammikoita, ihmispaskaa, rikkoontuneita ikkunoita ja graffiteja koko tienoo täynnä! Kasvata siinä nyt sitten lapsia!

        Lisäksi arvatkaa missä ne keskustan romanikerjäläiset yöpyy? No tietenkin Piettasenkadulla! Niillä on joku yhteinen kämppä siinä ihan mustalaisten naapurissa. Ja joku pedofiilien hoitokoti on ihan lähistöllä. Taisi olla just siinä päiväkodin vieressä! Siis siinä venäläisten bordellin toisella puolella.


      • AP jälleen kerran
        sakastin sarkasti kirjoitti:

        Ne talot siinä on kaupungin tukiasuntoja suurimmaksi osaksi. Eli mielenterveyskuntoutujia, alkoholisteja vankilasta päässeitä sekä pakolaisia. On siinä jokunen kämppä mustalaisillakin. Villiä menoo on! Esim. eilen siellä just tapettiin joku juoppo pelkästään sen takia ku sillä ei ollu tupakkaa. Siis ihan järkyttävää! Kusilammikoita, ihmispaskaa, rikkoontuneita ikkunoita ja graffiteja koko tienoo täynnä! Kasvata siinä nyt sitten lapsia!

        ihan tän mä uskonkin :/


      • AP taas
        arvatkaas missä kirjoitti:

        Lisäksi arvatkaa missä ne keskustan romanikerjäläiset yöpyy? No tietenkin Piettasenkadulla! Niillä on joku yhteinen kämppä siinä ihan mustalaisten naapurissa. Ja joku pedofiilien hoitokoti on ihan lähistöllä. Taisi olla just siinä päiväkodin vieressä! Siis siinä venäläisten bordellin toisella puolella.

        ei hyvää päivää.... enmä nyt kuitenkaan ihan kaikkee usko!!ihan tyhjä yritellä pelotella näin jonnin joutavilla teksteillä.eikö voin ihan asiallisesti vastata mitä mieltä on niinkuin muutkin on tehneet!!tarvi kuitenkaan tulla sepustelmaan ihan omiaan ja naurettavuuksia tänne!!!


      • löytyy
        AP jälleen kerran kirjoitti:

        ihan tän mä uskonkin :/

        pultsareita asumassa pahvilaatikoissa


      • maan suurin
        AP jälleen kerran kirjoitti:

        ihan tän mä uskonkin :/

        Piettasenkadulla on muuten maan suurin irakilais- ja turkmenistanilaisväestö. Ovat koko ajan kilpasillaan toistensa kanssa. Molemmilla porukoilla on oma taistelukoirakenneli ja ne järjestää koiratappeluita siinä läheisellä kentällä viikonloppusin. Aika hirveen näköstä touhua...


      • Piettasenkadulle
        maan suurin kirjoitti:

        Piettasenkadulla on muuten maan suurin irakilais- ja turkmenistanilaisväestö. Ovat koko ajan kilpasillaan toistensa kanssa. Molemmilla porukoilla on oma taistelukoirakenneli ja ne järjestää koiratappeluita siinä läheisellä kentällä viikonloppusin. Aika hirveen näköstä touhua...

        Kuulemani mukaan Piettasenkadulle ollaan rakentamassa ydinvoimalaa sekä ongelmajätteiden kaatopaikkaa. Lisäksi sinne tulee semmoset voimalinjat, että koko lähitienoo sirisee ja säkenöi.


      • näistä seuraavista
        Piettasenkadulle kirjoitti:

        Kuulemani mukaan Piettasenkadulle ollaan rakentamassa ydinvoimalaa sekä ongelmajätteiden kaatopaikkaa. Lisäksi sinne tulee semmoset voimalinjat, että koko lähitienoo sirisee ja säkenöi.

        Niin, eikä kannata unohtaa maan suurinta vankilaa, lentokenttää, moottoritietä, autoromuttamoa sekä kaatopaikkaa.


      • yhden.
        näistä seuraavista kirjoitti:

        Niin, eikä kannata unohtaa maan suurinta vankilaa, lentokenttää, moottoritietä, autoromuttamoa sekä kaatopaikkaa.

        pohjoismaiden suurin jätteenpolttolaitos on suunnitteilla rakentaa aivan lahden tien tuntumaan lähelle sitä isoa risteystä. rekkaralli on varmaan aika mahtava.
        avojaloin ei kannata lähimetsissä kävellä ,koska on suuri vaara astua puliu-ukkojen rikkomiin pulloihin tai narkkareitten huumeneuloihin


      • ja tämä
        yhden. kirjoitti:

        pohjoismaiden suurin jätteenpolttolaitos on suunnitteilla rakentaa aivan lahden tien tuntumaan lähelle sitä isoa risteystä. rekkaralli on varmaan aika mahtava.
        avojaloin ei kannata lähimetsissä kävellä ,koska on suuri vaara astua puliu-ukkojen rikkomiin pulloihin tai narkkareitten huumeneuloihin

        Viinikanlahdesta ovat kuulemma siirtämässä vedenpuhdistuslaitosta (joka myös paskavatkaamona tunnetaan), Piettasenkadulle. Tulee siihen jätteenpolttolaitoksen viereen.


      • missä sijaitsee
        ja tämä kirjoitti:

        Viinikanlahdesta ovat kuulemma siirtämässä vedenpuhdistuslaitosta (joka myös paskavatkaamona tunnetaan), Piettasenkadulle. Tulee siihen jätteenpolttolaitoksen viereen.

        Olen yrittänyt löytää Bandidosin kerhotaloa Piettasenkadulta, mutta en ole löytänyt. Onko se siinä Helvetin enkeleiden talon vieressä vai Suomen Kansallissosialistisen puoluetoimiston vieressä, jonka toisella puolella on Suomen suurin moskeija ja vastapäätä se juutalainen synagoga?


      • AP itse
        AP jälleen kerran kirjoitti:

        ihan tän mä uskonkin :/

        heh heh...mä nauran täällä kippurassa!!!!
        jos ei osaa asiallisesti vastat niin ei tarvitse vaivautua!!!!!!!!!!!!!1


      • jepa
        sakastin sarkasti kirjoitti:

        Ne talot siinä on kaupungin tukiasuntoja suurimmaksi osaksi. Eli mielenterveyskuntoutujia, alkoholisteja vankilasta päässeitä sekä pakolaisia. On siinä jokunen kämppä mustalaisillakin. Villiä menoo on! Esim. eilen siellä just tapettiin joku juoppo pelkästään sen takia ku sillä ei ollu tupakkaa. Siis ihan järkyttävää! Kusilammikoita, ihmispaskaa, rikkoontuneita ikkunoita ja graffiteja koko tienoo täynnä! Kasvata siinä nyt sitten lapsia!

        haha kuinka naurettavaa paskaa oot tarinoinu!


    • ...

      Olen asustanut 3 vuotta Linnainmaalla (YH-rakin talossa) ja rauhallista on ollut. Piettasenkadun kerrostaloista olen kuullut jotakin negatiivista..aikoinaan olisi ollut huumehörhöjä, juoppoja..mutta en tiedä mikä on totuus kun en siellä puolella liiku. Iltaisin uskallan aivan rauhassa ulkoilla koirani kanssa. Kesäisin teinit kyllä päristelee mopoillaan, mutta eiköhän poliisit laita ne taas kuriin! Linnainmaa tulee kehittymään tulevaisuudessa aikalailla palvelujen osalta... S-market muuttuu prismaksi ja tänne olisi tulossa kai citymarketkin. Luulenpa, että tuohon Prisma kompleksiin tulee paljon muitakin palveluja. Tämmöisiä huhuja..

      • onnea on muutakin

        Kauppapalvelut ja tavarako sen onnen muodostaa?


      • ...
        onnea on muutakin kirjoitti:

        Kauppapalvelut ja tavarako sen onnen muodostaa?

        pidemmän päälle alkaa v****taa kun kantelet niitä kauppakasseja jostakin keskustasta asti..


      • qwertypoi
        ... kirjoitti:

        pidemmän päälle alkaa v****taa kun kantelet niitä kauppakasseja jostakin keskustasta asti..

        Asunut 4v linnainmaalla, josta 1v piettasenkadulla. Eikä mitään valitettavaa. Kerran näin poliisit, mut silloinkin oli kolari siinä edessä menevällä tiellä.

        Kerran oli autoon meinattu murtautua, mut onneks yks "tekijöistä" oli tuttu ja tunnisti mun auton. = )

        Aivan kelpo aluetta, ei valittamista!

        PS. Niin ja siellä teidän rivareiden vieressä on se päiväkoti niin ei hoitopaikkaakaan tarvitse kaukaa etsiä jos tarve, hyvä säkä! = )

        Tervetuloa Tampereelle!


      • AP JÄLLEEN
        qwertypoi kirjoitti:

        Asunut 4v linnainmaalla, josta 1v piettasenkadulla. Eikä mitään valitettavaa. Kerran näin poliisit, mut silloinkin oli kolari siinä edessä menevällä tiellä.

        Kerran oli autoon meinattu murtautua, mut onneks yks "tekijöistä" oli tuttu ja tunnisti mun auton. = )

        Aivan kelpo aluetta, ei valittamista!

        PS. Niin ja siellä teidän rivareiden vieressä on se päiväkoti niin ei hoitopaikkaakaan tarvitse kaukaa etsiä jos tarve, hyvä säkä! = )

        Tervetuloa Tampereelle!

        kiitti =) eiköhän se ole loppujen lopuksi niin että joka paikassa on omat ongelmansa.

        tosi kiva että päiväkoti sattuu viereen kun töihin tarkoitus mennä heti syksyllä joten hoitopaikkaa tarvii kahdelle pienimmälle :) jos vaan sattuu sit saamaan kyseiseen päiväkotiin,sekään kun ei ole niin sanottu :/


    • levotonta iltaisin

      Ei uskalla päätään ulos laittaa illalla...

    • autoon sellainen

      Hanki autoon ainakin sellainen rattilukko...

    • on...

      hurjaa seutua!

    • P

      Ahahahahahahaa!! :D
      Vaikka tästäkin keskustelusta on monta monta vuotta mutta olen asunut täällä nyt viitisen vuotta ja näköjään täältähän löytyy vaikka mitä komplekseja :) Ne on kyllä hyvin piilotettu.. meinaan esim. noi kaikki ydinvoimalat. Nojoo, oikeesti, ei täällä ole sen kummosempi asua kuin muuallakaan, noin niinkuin nuorison tai minkään pulsujen puolesta. Rauhallista lapsiperheasutusta täällä on, koiria yhtä paljon kuin ihmisiä. Paljon leikkipuistoja, päiväkoteja, kouluja, kauppoja, kahviloita.... mukavaa seutua. Ulko-ovesta pääsee suoraan lenkkeilymaastoon. Ihan parasta! Ja bussit kulkee 3min välein, 16 tai 18.

      • Kokemuksia..........

        Linnainmaalla olen asunut 10 vuotta. Todella rauhallista aluetta. Varsinkin se osa linnainmaata, missä vuokrarivarit sijaitsevat. Pari kolme vuotta sitten pyöri enemmän teini-ikäistä nuorisoa Linnatuvan kioskin tienoilla. Itselleni ei ole niistäkään ollut koskaan mitään haittaa, kun olen kioskilla asioinut. Huumehörhöihin en ole törmännyt. Omistan koiran, jonka kanssa olen lenkkeillyt alueella vaikka mihin kellonaikaan. Ei mitään pelättävää ole ollut koskaan. Minulla on myös teini-ikäinen, joka pyörii ikäistensä joukossa kyseisellä alueella. Iltaisin on rauhallista, hyvä jos kaduilla ketään kävelee iltayhdeksän jälkeen. Paitsi koiranomistajia. Kesäisin vähän myöhempään jopa muitakin liikkuu. Piettasenkatua olen kulkenut joka suuntaan. Kerrostaloillakin erittäin rauhallista. Ja olen Linnainmaalla asunut 10 vuoden aikana kahdessa eri paikassa.


    • jo

      Me asutaan Pikkupiiankadulla, aika rauhallista on.

    • katso tuosta itse

      http://ra.fi/9Mgz --------- http://ra.fi/EMZY tai hae itse se paikka nuolella raahautumalla tai kirjoita sinne osoite suoraan ja vedä se ukko siihen nuolella niin voit siitä katsella mitä haluat

      • sittä pyörittelet

    • EI ikinä Linnainmaal

      Asuttiin kans jonkin aikaa 2000- luvun alkupuolella Piettasenkadulla ja takaisin emme mekään muuttaisi. Ankea paikka kaikin puolin. Tosin asuttiin kerrostalossa kun odotettiin että päästään muuttamaan okt.n. Päiväkodin hiekkalaatikko ja piha oli aina viikonlopun jälkeen lasinsiruja täynnä ja muutenkin sotketttu. Nuorilla ei ollut ilmeisesti muuta kokoontumispaikkaa mopoineen. Kyllä siellä isommatkin majaili ja karaokea lauloi aamuyön tunteina. Talvella kämppä oli kylmä ja kesällä oli pakko pitää ikkunoita auki kun oli niin kuuma, joten kaikki mölyt tuli sisälle. Viereisessä asunnossa asui juoppo pariskunta, jotka tappeli aina ja polttivat niin paljon tupakkaa että savu tuli rapun kaikkiin asuntoihin. Lisäksi rapussa asui "kyyläri" joka kyttäsi haukkana ihmisten pyykinpesuvuoroja ja valitti kun lapset käveli portaissa...

      • Holvastin rouva

        Talokohtaista, ei pidä yleistää.
        Moni asia ja asukas on muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana.

        Ihan ok, rauhallinen alue.


      • ffrrr

        No olipa teillä mukavaa ja helppoo. Vähän eri sarjaa kun varissuo.


    • Niimpänii

      Varmaan myöhästä enään vaikuttaa muuttoon, mutta itse 20 vuotta linnainmaalla asuneena voin todeta että onhan sielläpäin useimmiten aika levotonta, varsinkin viikonloppuisin, ja itse en piettasenkatua linnainmaahan edes laskisi, onhan se ihan leinolan puolella. varmasti rivari/omakotitaloalueet ovat hiljaisempia mutta sitten joissain kerrostaloissa meno on sellasta että huhhuh, ja nuorisolla ei tunnu olevan muuta tekemistä kuin tuhota toisten omaisuutta tai vaihtoehtoisesti käydä varastelemassa siinä kikkarilla. Tai ainakin ennen oli näin, nykyään varmaan onkin meno vähän rauhottunut kun ne pahimmat häiriköt on jo kasvaneet aikuisiksi ja muuttaneet pois.

    • Rosvottu

      Älä muuta Linnaimaalle ja varsinkaan Piettasenkadulle!! Varkaiden paratiisi!

    • VITUN ESA SAATANA...

      NAAAPURIT VITUB APSKAA PORUKKAA VARSINKI ESA AJO

      • Piettasenkatulainen

        Höpön pöpöä! Ollaan nyt asusteltu Piettasenkadulla (kerrostalossa, omistus) reilun vuoden verran. Päivällä on rauhallista ja koen myös, että turvallista liikkua monissa leikkipuistoissa ja mikä parasta: Prisma, Citymarket, terveyskeskus, muutama vaatekauppa, apteekki yms., on about kilometrin päässä. Aika harvalla alueella ei löydy YHTÄÄN juoppoa tai nuorta, erityisesti viikonloppuisin. Meidän talokin sattuu olemaan rauhallinen.
        Myönnän, etten kylläkään liiku varsinkaan ulkona jalan, mutta autolla ajaessa ympäristö vaikuttaa suht rauhalliselta. Tiedä sitten.
        Ok paikka!


      • Tyytyväinen asukas
        Piettasenkatulainen kirjoitti:

        Höpön pöpöä! Ollaan nyt asusteltu Piettasenkadulla (kerrostalossa, omistus) reilun vuoden verran. Päivällä on rauhallista ja koen myös, että turvallista liikkua monissa leikkipuistoissa ja mikä parasta: Prisma, Citymarket, terveyskeskus, muutama vaatekauppa, apteekki yms., on about kilometrin päässä. Aika harvalla alueella ei löydy YHTÄÄN juoppoa tai nuorta, erityisesti viikonloppuisin. Meidän talokin sattuu olemaan rauhallinen.
        Myönnän, etten kylläkään liiku varsinkaan ulkona jalan, mutta autolla ajaessa ympäristö vaikuttaa suht rauhalliselta. Tiedä sitten.
        Ok paikka!

        Holvastin ok-asukkina ja lenkkeilijänä olen täsmälleen samaa mieltä.

        Aina on hörhöjä, kaupunginosasta riippumatta, mutta heidät voi kätevästi väistää ja /tai ilmoittaa hätäkeskukseen.

        Ainoa mikä häiritsee, on Lahden tieltä tuleva liikeenteen melu.


      • Hullu paikka...!
        Piettasenkatulainen kirjoitti:

        Höpön pöpöä! Ollaan nyt asusteltu Piettasenkadulla (kerrostalossa, omistus) reilun vuoden verran. Päivällä on rauhallista ja koen myös, että turvallista liikkua monissa leikkipuistoissa ja mikä parasta: Prisma, Citymarket, terveyskeskus, muutama vaatekauppa, apteekki yms., on about kilometrin päässä. Aika harvalla alueella ei löydy YHTÄÄN juoppoa tai nuorta, erityisesti viikonloppuisin. Meidän talokin sattuu olemaan rauhallinen.
        Myönnän, etten kylläkään liiku varsinkaan ulkona jalan, mutta autolla ajaessa ympäristö vaikuttaa suht rauhalliselta. Tiedä sitten.
        Ok paikka!

        Minuu lähti seuraamaan jotkut jätkät, kun 8 aikaan olin kotio menossa. Lähtivät siis kävelemään meijän rappua kohti kun mut siinä näki. Näkivät kun ovikoodin näpyttelin, ja taisivat sen nähdä kun parin näpyttelykerran jälkeen rappuun asti pääsivät. Onneks kerkesin hissiin, ja äkkiä kotio karkkuun. Pelkään kyllä illemmalla liikkua täälä, vaikkakin johtuu varmaan siitä, kun muutin tänne maaseudun rauhasta :D


    • Rölle

      Pikkupiiankatu on huumehörhöjen pääasiallista seutua. Varsinkin yksinasuvat ovat seillä jatkuvassa piikkivaarassa.

      • Holvastilainen

        Ja poliisit vierailevat päivittäin, onneksi.


    • shvb

      Kiinteitövälittäjä älä viitsi naurettavaa.

    • Muuttaja123

      Löytyisikö tähän vanhaan keskusteluun uusia näkemyksiä? Linnainmaalla on aika moni asia muuttunut vuodesta 2008. Jokapaikka.fin mukaan Linnainmaa on lähistön asukkaiden mukaan yksi kaupungin parhaista alueista. Oon pohtinut yhtä vuokra-asuntoa tosta Piettasenkadulta Käpylehmänkadun kohdilta.

      • löklökopi

        Anna nyt olla,please.


      • Kiinteistöguru

        no siis nykyään haisee synkemmin pieru kun ennen eikä ennenkään ollut. hajussa hurraamista.


    • ilmarikoi

      Lähiöghetto. En suosittele kenellekkään. Asukkaista suurinosa on mamuja ja romaaneja myös paljon. Joukoon mahtuu toki myös vähän syrjäytyneitä suomalaisnaisia jotka on mamujen käytössä.

    • Rtthhfhhh

      Loistava asuinpaikka kaikenikäisille ihmisille ja lemmikki eläimille

    • anonymous2

      Aloimpa piruuttani lukemaan tätä ketjua nyt 6 vuotta Linnainmaalla asuneena. 2 vuotta asuin Tuluskadulla ja nyt 4 vuotta Piettasenkadulla. En ole nähnyt ikinä yhtään narkkaria ja mannejakin hyvin harvoin. Mannet pyörii lähinnä Atalan K-Marketilla, joka on sitten jo kaukana Piettasenkadusta. Käyn monesti ilta-aikaan ja varhain aamulla viikonloppuisin lenkillä tässä lähimaastoissa, ja kukaan ei koskaan ole yrittänyt ryöstää saati piikittää. Kukaan ei ole kaupannut mitään, enkä ole nähnyt yhtään ihmistä, joka näyttäisi siltä, että edes aikoisi. Ensimmäistä kertaa kävin Linnainmaalla 2008 ja silloin muutaman asukkaan tiesin sanoneen, että tämä on kyseenalaista paikkaa. Kenenkään en koskaan kuullut kertovan mitään konkreettista tapahtuneen. Pelkkiä huhupuheita aina. Paska tai pieru täällä ei koskaan ole haissut. Liekö kiinteistöguru olleen kännissä Valkeakoskella?

      • Anonyymi

        Kyllä siellä vain pieru haisee. Hyi!
        Nenäsi on ehkä turta.
        Ja pulsut piilottelevat ja iskevät sitten kun niitä vähiten odotat.


    • Anonyymi

      Kyllä on ihan hyvä paikka leinolassa ja linnaimaalla asua ei ole mitään häiriköitä paitsi ne hörhelöt joskut tuolla metsissä kun liikkuvat sekasin humalassa tänäänki kaksi nuorta miestä ampu päivällä leinolan metsässä raketteja ne säikyttelee lintuja kun niillä on pokaset.keskellepolkua laittovat raketin aika tyhmiä sitten juksivat karkuun isot miehet lapsellisia ...

    • Anonyymi

      Hervanta on. Huonoimpia paikkoja asua .ainakin toiset valittaa tänne paljon muuttaneet asumaan on kaupat lähellä luonto polut .leinola linnaimaa mitä parhaimpia paikkoja ja lisää rakennetaan vaan palvelut hyvät pussit kulkee ihan muutaman metrin päästä .oöen asunut monta vuotta paitsi vuokrat on korkeat.yh.asunnoissa.mutta muuten ok.

    • Anonyymi

      kv välittäjä anna olla surkea esitys.

    • Anonyymi

      Olen vieraillut muutaman päivän vierailuja alueella enkä ole pitänyt sitä mitenkään kummempana alueena kuin muitakaan lähiöitä. Tiedän yhden surullisen kertomuksen siit lähellä olevasta Tuluskadun talosta mutta se on pienen matkan päässä ja voit lukea surullsen jutun aamulehden uutisista vuodelta olikohan 2018 ja sen surullisen jutun aiheuttaja oli muuttanut jostain Rovaniemen Ranuan suunnalta ja sai siellä Tampereella tekosistaan vankilatuomion. Tuollaisia ei pitäisi päästä käymään mutta lapset olivat liian luottavaisia eivätkä kertoneet asioista vanhemmilleen. Tekijä on muuttanut jo eteenpäin jonnekin päin Suomea niin ja kun Suomessa ei ole sitä tapaa että pitäisi laittaa noista tekosistaan varoituslappua ovelleen että naapurit tietäisivät (tietääkseni USA:ssa joissain osavaltioissa pitää laittaa) niin todennäköisesti jossain päin Suomea pystyy ehkä taas uusimaan tekosiaan. Mutta että tilanne on jo ymmärtääkseni ihan tosiaan töysin ohi. Mutta opettavaista yleensä vain tuo ja että lasten kanssa pitää olla tarkkana ja keskustella onko lapselle tapahtunut jotakin outoa yms päivän, viikon aikana, että ei päöse tapahtumaan koskaan pahoja ja ainakaan monta kuukautta ikinä vaan. Sori kun kerroin tuon joka ei tapahtunut piettasenkadulla edes. Onhan siellä alueella monenlaista asuntoa. Kalliita omakotitalojakin siinä lähistöllä. Ja mukavaa metsääkin on. Ja bussit kulkee suht hyvin. En ole nöhnyt mitään pultsareita siellä vaikka onhan niitä siellä varmaan joissain asunnoissa. Eniten lapsiperheitä kuitenkin ehkä noin alueella.

    • Anonyymi

      Tuo rikos tapahtui niin että uutinen tuluskadun tapahtumista, ikävistä, ja syytetystä oli 2017 keväällä..

    • Anonyymi

      Sale lähellä. Kävelymatkan päässä kaksi apteekkia, kaksi kuntosalia, terveysasema, kirjasto, Prisma ja Citymarket. Jalkapallokenttä, kouluja, sisäliikuntahalli ja päiväkoti myös lähellä. Sen lisäksi leikkipuisto siinä metsikössä. Lenkkipolkujakin löytyy ja luonto lähellä. Kaupungin tihein linkkavuoro eli ykkönen menee yötä päivää vierestä. Ihan siistiä aluetta, en ole häiriöitä nähnyt kun olen siellä käynyt, en itse asu. Vaikea keksiä mistä muusta kaupunginosasta löytyy kaikki tämä näinkin lyhyen matkan sisällä?

    • Anonyymi

      Hei! kuka voi mollata linnainmaata täällä on hyvät palvelut ja rauhallista asua.

    • Anonyymi

      Rottia ja torakoita.

    • Anonyymi

      Kerran käyny ja joka toisella nurkalla tuli pataan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe