GNLD

Golden Age

Mitähän kuuluu nykyään Golden Products-myyntiväelle?
Onko elintaso ja kohonnut "syvänmeren lohesta" tehtyjen öljykapseleiden kaupittelusta?
Hommahan muistaakseni takerteli USA:laisten markkinointipsykologien keksimien älyttömien liturgioiden vuoksi, Suomessahan ei saa valehdella aivan törkeästi edes houkutellakseen köyhiä ihmisiä rikastumisen toivossa pyramidiorganisaatioon. Kusetus pitää tehdä lakeja noudattaen. Taisi tulla uhkasakkokokin ja siksi lahkolle piti vaihtaa nimeä.
Asia kiinnostaa minua koska tulin todella surulliseksi mukavan tuttavapariskunnan viilentäessä yksipuolisella ratkaisullaan tuttavuussuhteemme alkamalla raahata mukanaan "tuotelaukkua" ja saarnaamalla ihmiskunnan terveyden pelastusta yhden pyramidifirman tuottamien ravintolisien avulla.
Herätyskokousmaiset todistuspuheet saivat aikaan puistatuksia!

Ainakin "Golden-tieto" oli mennyt perille, he itsekin käyttivät erialisia kapseleita, pillereitä ja jauheita kymmeniä grammoja päivässä! Terveet keski-ikäiset ihmiset! Huh, huh! Tuollainen ei ole ihan tervettä.

Jos elät ja syöt epäterveellisesti tai yksipuolisesti ja liikut omin voimin liian vähän etkä halua siirtyä terveelliseen elämäntyyliin ja terveelliseen ruokavalioon lääkärisi antaa ohjeet joihin saattaa kuulua ravintolisiä.

Tutkimusten mukaan G-tuotteissa ei ole mitään muuta vikaa kuin hinta.

Kätevämmin ja huomattavasti halvemmalla Omega3-ja muut pillerit kuitenkin saa marketin hyllystä.

23

5670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totaalisesti-

      Sen mä sanon, että jos joku on tosiaan rekrynnyt syvän meren lohi -argumentilla, niin se on vuoden huumorimies ja sille pitäs antaa rahaa jo siitä hyvästä. :D

      • V M

        Kukaan ei osta niin kallista tavaraa.
        Mukamas imeytyy paremmin ?
        Mihin noita paskoja tarvitaan ?


      • Kynänikkari
        V M kirjoitti:

        Kukaan ei osta niin kallista tavaraa.
        Mukamas imeytyy paremmin ?
        Mihin noita paskoja tarvitaan ?

        Mä alan oikeesti olla sitä mieltä, jotta näistä vm-letkautuksista pitäisi koota yks vitsikirja.

        On harvoja juttuja, joiden asioille jaksaa nauraa päivästä toiseen, koska ne väitteet ovat käsittämättömän typeriä. :D

        Siis mitä hittoa.


      • nimeä en muista,
        V M kirjoitti:

        Kukaan ei osta niin kallista tavaraa.
        Mukamas imeytyy paremmin ?
        Mihin noita paskoja tarvitaan ?

        markkinoi aikoinaan mm. C-vitamiinipillereitä. Pitoisuus oli 60 mg - tuota jytympiä kun saa myydä vain apteekissa. Yritin tivata myyntitykiltä, miksi minun pitäisi ostaa heidän pillereitään, apteekista kun sai reseptittä 500 mg pillereitä ja reilusti halvemmalla. Yritti höpöttää jotakin orgaanisesta valmistusmenetelmästä. Kun huomautin C-vitamiinin olevan kemiallinen yhdiste valmistusmenetelmästä riippumatta, niin tyyppi meni hiljaiseksi. En tainnut kuulua "kohderyhmään".


      • Höh
        V M kirjoitti:

        Kukaan ei osta niin kallista tavaraa.
        Mukamas imeytyy paremmin ?
        Mihin noita paskoja tarvitaan ?

        Imeytyy paremmin kuin mikä? Pissa pikkuhousunsuojaan? Golden Neo Life Dynamite on aika leuhka nimi organisaatiolle jossa höynäytetyt hourupäät nielevät kasoittain pillereitä ja lisäksi jotakin epistolaa hokien yrittävät myydä niitä entisille ystävilleen ja tylyiksi muuttuneille naapureilleen. Kukin tulkoon onnelliseksi omassa uskossaan.
        Itse otan satunnaisesti jonkin juhlan kunniaksi Goldenkorvaa ja se todella imeytyy sinne minne pitääkin.


      • kaigas
        nimeä en muista, kirjoitti:

        markkinoi aikoinaan mm. C-vitamiinipillereitä. Pitoisuus oli 60 mg - tuota jytympiä kun saa myydä vain apteekissa. Yritin tivata myyntitykiltä, miksi minun pitäisi ostaa heidän pillereitään, apteekista kun sai reseptittä 500 mg pillereitä ja reilusti halvemmalla. Yritti höpöttää jotakin orgaanisesta valmistusmenetelmästä. Kun huomautin C-vitamiinin olevan kemiallinen yhdiste valmistusmenetelmästä riippumatta, niin tyyppi meni hiljaiseksi. En tainnut kuulua "kohderyhmään".

        Vai on C-vitamiini kemiallinen yhdiste, mitä muita yhdistetitä sitten on olemasssa.... Ero tuote A:lla ja B:llä saattaa tosin olla huomattava, askorbiinihappoa kun ei luonnossa kasva. Samaten kuin E-vitamiineissa suuria eroja, pystytään tekemään synteettisesti (öljystä!) vain yksi tokoferoli, luonnossa kun niitä esiintyy aina kuusi yhdessä....

        En ota kantaa ko. firman tuotteisiin, mutta noin yleisesti ottaen, on toimivia LUONTAIStuotteita, ja sitten synteettisesti valmistettuja tuotteita, joissa maksat törkeätä hintaa muutamasta tipasta laboratoriossa valmistetusta uutteesta. Mutta kun noita asioita ei peruskoulussa opeteta. Pitää tietää ja osata lukea tuoteselostetta.


      • ei ole eroa
        kaigas kirjoitti:

        Vai on C-vitamiini kemiallinen yhdiste, mitä muita yhdistetitä sitten on olemasssa.... Ero tuote A:lla ja B:llä saattaa tosin olla huomattava, askorbiinihappoa kun ei luonnossa kasva. Samaten kuin E-vitamiineissa suuria eroja, pystytään tekemään synteettisesti (öljystä!) vain yksi tokoferoli, luonnossa kun niitä esiintyy aina kuusi yhdessä....

        En ota kantaa ko. firman tuotteisiin, mutta noin yleisesti ottaen, on toimivia LUONTAIStuotteita, ja sitten synteettisesti valmistettuja tuotteita, joissa maksat törkeätä hintaa muutamasta tipasta laboratoriossa valmistetusta uutteesta. Mutta kun noita asioita ei peruskoulussa opeteta. Pitää tietää ja osata lukea tuoteselostetta.

        onko se valmistettu synteettisesti vai uutettu jostakin luonnontuotteesta. Ja myipä kerran yksi pulju "orgaanista" seleeniäkin!


    • Asiakas2

      GNLD eli siis Neolife viettää tänä vuonna 60v. juhlavuotta.

      Itse olen käyttänyt tuotteita vuosia ja ei vaan kaupoista löydy tämän tasoisia.

      Tuotteita olen ostanut golden storesta vaikka pohjoisessa asunkin. Toimitukset hoituu edullisesti ja nopeasti tänne pohjoiseenkin. Täällä kun ei ole edustajaa :(
      Tässä vielä linkki http://goldenstore.weebly.com

      Tuotteet on vaan niin huippuluokkaa!

      • Kauppaeivaankäy

        Entisenä myyntimiehenä sanon et laatu samaa kuin kaupassa mutta hinta moninkertainen.


      • Bestdealboyfinland

        Voinko maksaa Onecoineilla?


      • Anonyymi

        Allekirjoitan tuon. Itse käytin kymmenisenvuotta tuotteita.mutta koska hankita kuitenkin osoittautui hankalahkoksi en jaksanut enään touhuta tuoteidenparissa. Tein itseasiassa testejä kalaöljykapseleidenparissa eri valmistajien,ja täytyy todeta että Gnld veti puhtaasti paremmin.
        Mutta näiden hömppä skeptikoiden takia en avaudu enempää.Kulkekoon jokainen omaa polkuaan,toiset vaan tallaa terveenpänä pidenpään.


      • Anonyymi

        Olen nauttinut vuosikymmeniä Golden ravintolisiä. Minulla on harvinainen MELAS- oireyhtymä. Lääkärit ihmetelleet vuosia hyviä veriarvojani. Kun nyt puhutaan hinnoista, niin muistuttain siitä, että Ladalla ja Mersulla on tietenki hintaero !


      • Anonyymi

        Älä puhu jaskaa!
        Miten niin ei löydy saman tasoisia kaupasta, millä keinoin tai millä avuilla tämän asian olet todennut..?


    • Anonyymi

      Kokeile tuotetta ennekuin arvostelet. Meillä 8 henkinen perhe ja pyykinpesuaine aivan loistava ja edullinen.

    • Anonyymi

      Taitaa olla gldn myyntitykit aikoja sitten laitettu maanpoveen ja mädäntyneet paskaksi. Näes ovat impulsiivisia ja aina hakemassa pikavoittoja peleistä huumeista steroideista viinasta, ei sitä ja rasvalla kuorrutettuja suonia kestä mikään elimistö! Ja omankädenkauttakin useimmat menneet kun ei impulsiivinen pikavoittoluonne kestä vuoristorataa ja takaiskuja kovin kauaaaa

    • Anonyymi

      Juuri tuli vaimon kanssa puhe kuinka lopetin kanssakäymisen hyvän tuttavan kanssa n. 15 vuotta sitten, kun kyläilyreissut muuttuivat aina "GNLD-herätyskokouksiksi". Siitä innostuneena tulin tutkimaan mitä ko. firmalle nykyään kuuluu, ja eksyin tänne. Mielenkiintoista huomata, että en ole ollut ainoa jolle näin on käynyt ystävyyssuhteiden kanssa. :D

    • Anonyymi

      Olin parikymmentä vuotta sitten mukana, ja starttasin kolme kertaa uudelleen ja uudelleen eri tiiminjohtajien alla uudelleen ja uudelleen. Oli 600 nimen kontaktilista, ja kontaktit rahoitus ja finanssialalta. Onneksi en itse esitellyt asiaa kontakteilleni, vaan tiiminjohtajat olivat halukkaita itse asiaa esittää ja olin vain mukana.
      Vastausta tuli tyyliin: "Siis MITÄHHHH?... Esitättekö nyt siis todella että ryhtyisimme joiksikin PESUAINEKAUPPIAIKSI? Eii Eii Eiii. Ei tule kysymykseenkään."

      En saanut minkäänlaista "alalinjaa" eikä asiaa auttanut itsevarmat tiimien johtajatkaan.

      Ei ollut puutetta nimistä kenelle asiaa esiteltiin, mutta GNLD toiminta vaati tietynlaista ihmistyyppiä, tavallaan sellaista tavallista taatelintallaaja junttia, jolle saa taottua unelmaa rikastumisesta päähän.

      Finanssialalla toimiville ei mennyt läpi vaikka esittivät että voi tienata satojakin tuhansia kuukaudessa GNLD toiminnassa.

      Junteille höttö unelmista voi mennä läpi, mutta ei sellaisille joilla on jo asemaa ja asiat kunnossa muutenkin.

      • Anonyymi

        Asiaa


    • Anonyymi

      Tämä jengi vetää pulveria naamaan hautaan asti, ei siinä auta yhtään mikään. ”Kun tuotteet on niin helvetin kovalaatuisia..” Tälle porukalle uppoaa ihan mikä vaan tarina vitamiineista jatka ”itseohjautuu” oikeaan paikkaan ja imeytyy juuri oikealla tavalla... :)

      Mitkään perusanatomian selvitykset ei auta, kun porukalla älli loppuu heti kun mennään lähellekään sivistyssanoja.

    • Anonyymi

      Se on yksi kysymys, onko hinta/laatu-suhde sitä tai tätä?
      Tai saako marketin hyllyltä saman tasoista tavaraa?

      Tämä ei ole asian pointti.

      Vaan se, että kyse on pohjimmiltaan liiketoiminnasta.
      Taas liiketoiminnasta ei ole kyse näissä nykypäivän paska-kusetuksissa, kuten onecoinin surullinen tarina osoittaa.

      Kyllä noissa vanhoissa kunnon verkostoissa sentään sai rahalle jotain vastinetta.

    • Anonyymi

      Autobonus

    • Anonyymi

      GLND:ssä mukana oleva tuttuni vei minut kokoontumis-showhun ja rekrytilaisuuteen, joita GLND järjestää.
      Siellä oli tyypillinen vitamiiniuskovien energinen esitelmä, kerrottiin miten erityisiä ja mahtavia tuotteet ovat. Kerrottiin myös, että miten mahtavasti hommalla tienaa. Joku välipomopuolen nainen selitti oman tarinansa.

      Omegakapselitkin kuulemma vain lohen parhaista kylkipaloista. Salli mun nauraa. Oikeastihan niihin käytetään koko kala perä silmän ympärystä myöten.

      Vitamiinibisneksessä roikkuva tuttuni on tietenkin myös rokotekielteinen. Koska ne GLND vitamiinit kuulemma suojelevat, myös rokotettujen ihmisten läsnäololta.
      :) Hih hih hih

      • Anonyymi

        Verkostomarkkinoinnin vitamiineissa yleensä huonot pitoisuudet joten siksi eivät suojaa niin hyvin kuin vaikkapa Solgarin ja Skipin hyvät ja vahvat vitamiinit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe