kummalliset pun. läiskät kaulassa ja niskassa

joki1290

Ajattelin tässä kertoa ihottumasta jota pojallani on ollut joulukuusta asti.
Läiskät ovat punaisia isoja ja kutiavia ja niitä on ainoastaan niskassa ja kaulassa.
Minäpä fiksuna ja ystävän kehoituksesta kokeilin vaihtaa pyykinpesuaineen toiseen, kun oltiin monta kuukautta käytetty monenlaista rasvaa ja voidetta, kortisooniakin.
Ja kuinka ollakkaan läiskät ovat poissa Kokeiltiin kaikkea muuta konstia ensin mm. ilman suklaata.Pesin ennen Bio Luvil lla ja nyt nestemäinen persil.Toivottavasti kertomastani on apua muille samassa tilanteessa oleville.Ei enää rasvaamisia ja raapimisia ja huonosti nukuttuja öitä.HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!!

6

2418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5poikaa

      Vaihda vielä kerran, unohda persilit ja bíoluvilit, käytä ainoastaan hajusteetonta LV:tä tai MiniRiskiä.
      Jos ihottuma johtuu pesuaineesta, se tulee uusiutumaan myös tuosta Persilistä. Se on väkevästi hajustettua ja värjättyä pesuainetta joka ei sovi herkkäihoiselle.

    • rose3

      mun pojalla oli sama ja on edelleen kokeiltiin kaikkea voidetta ei mikään autta kortisooni oli hyvää sinäänsä, lopuksi lääkäri kirjoitti oliskohan se joku nix tai mix niminen voide piti laitta koko keholle ja 10h päästä pestää pois ja sillä välillä on pestävää kaikki petivaatteet. sekin ollaan kokeilleet jotenkin vähän ainakin auttoi ja vaihdettiinj shampoot ja pesujauhetta LV nyt meillä on kaikki LV ja käyttiin allergian testilläkin ei ollut mitään ihmetteleen kun niitä tullee sit seuraavana päivänä ei ookan mitään sit taas tulee ja ovat kauheen kutisevia ei ollaa löydetty mitään hoitoa vaik kaikkea maailman voidetta kokeiltuu:) ilmoitta vaik jos te jotain hoitoa löyätte:)

      • myös kuurin läpi käynyt äiti

        nix, on syyhyn häätöön käytettävä valmiste. Eikö muka lääkäri sanonut siitä mitään.
        Meillä oli syyhyä ja koko porukka 7henk. myrkytettiin tolla nixillä. Toimi hyvin ja kutina lähti. Syyhy vaan ilmenee usein ensin käsissä ja sitte leviää muualle kehoon, jos on lapsia päiväkodissa tai koulussa, voi sieltä sen saada.


    • rose3

      mun pojalla oli sama ja on edelleen kokeiltiin kaikkea voidetta ei mikään autta kortisooni oli hyvää sinäänsä, lopuksi lääkäri kirjoitti oliskohan se joku nix tai mix niminen voide piti laitta koko keholle ja 10h päästä pestää pois ja sillä välillä on pestävää kaikki petivaatteet. sekin ollaan kokeilleet jotenkin vähän ainakin auttoi ja vaihdettiinj shampoot ja pesujauhetta LV nyt meillä on kaikki LV ja käyttiin allergian testilläkin ei ollut mitään ihmetteleen kun niitä tullee sit seuraavana päivänä ei ookan mitään sit taas tulee ja ovat kauheen kutisevia ei ollaa löydetty mitään hoitoa vaik kaikkea maailman voidetta kokeiltuu:) ilmoitta vaik jos te jotain hoitoa löyätte:)

      • Näin alusta asti

        Olen lasteni syntymästi asti pessyt kaikki vaatteemme Minirisk/lv tuotteilla. Suihkussa on pesuneste, jossa on ph kohdillaan. Jos joskus olen ostanut tavallista pesuainetta, on tullut kommentteja kuinka ne tuoksuvat voimakkaalle jne.


    • Allerginen

      Olen aikuinen nainen ja poden ns. lasten ihottumaa kaulassa. Kiusallinen ja kipeä. Kokeilen pesuaineen vaihdosta.
      Jos se olisi syyhyä, eikö sitä olisi muillakin? Olenko pahasti väärässä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      434
      4724
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1682
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1333
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      20
      1256
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      970
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      847
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe